21 Март, 2024 16:36 2 827 4

Seat ще продължи да прави автомобили с ДВГ – компанията обяви фейслифт на четири модела

  • seat-
  • ibiza-
  • ateca-
  • arona

Обновления ще получат Arona, Ibiza, Leon и Ateca

Seat ще продължи да прави автомобили с ДВГ – компанията обяви фейслифт на четири модела - 1

Seat предприема пътуване за съживяване под ръководството на главния изпълнителен директор Уейн Грифитс, като планира да обнови гамата си, включваща моделите Ibiza, Arona, Leon и Ateca. Испанският автомобилен производител пренасочва фокуса си към икономични и електрифицирани двигатели с вътрешно горене, като в същото време следи за евентуален преход към електрически превозни средства.

Грифитс подчерта ангажимента на Seat за печеливш растеж, сигнализирайки за завръщане към двуцифрен растеж и инвестиции в развитието на марката. Марката ще продължи да пуска на пазара подобрени plug-in хибридни и икономични автомобили до края на ерата на двигателите с вътрешно горене, като са планирани актуализации за популярни модели като Ibiza, Arona, Leon и Ateca.

Seat ще продължи да прави автомобили с ДВГ – компанията обяви фейслифт на четири модела

До края на 2025 г. Ibiza и Arona ще претърпят втория си пореден фейслифт, който ще включва визуални подобрения и потенциално ще включва възможности за електрификация. Leon ще получи актуализация в средата на жизнения цикъл с технологични подобрения, включително преработен HMI и нови варианти на задвижване, включително вариант PHEV с удължен пробег.

Обновяванията за SUV Ateca също са на хоризонта, като целта е да се подобри неговата привлекателност и характеристики. По-големият SUV Tarraco обаче не беше споменат в презентацията, което доведе до спекулации относно бъдещето му в гамата.

Грифитс намекна за потенциалното навлизане на Seat на пазара на електромобили, като предположи, че моментът трябва да е подходящ, за да се гарантира наличието на достъпни електрически платформи. Въпреки че плановете за електрически автомобили не са финализирани, Seat може да проучи възможностите в по-малките сегменти, като евентуално предложи достъпна алтернатива на предстоящия ID.1 на VW. Предишни концепции като el-Born и отмененият по-малък EV дават представа за стремежите на Seat в областта на EV.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    4 0 Отговор
    Таракото е от миналия век. Излагат се!
  • 2 Пилот на Ферари

    2 0 Отговор
    Какво ще рече това - " чакат подходящи платформи " ? Значи ли че само ще сглобяват нещо си ?
  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 0 Отговор
    Близкото бъдеще на Елколите не е толкова близко❗
    Хората го знаят, инженерите го виждат, само поли/тутките настояват на своето ‼️
  • 4 Селянина с колелото

    3 0 Отговор
    Моля да коригирате заглавието от "Seat ще продължи да прави..." на "И Seat ще продължи да прави..." след Шкода, VW, всички марки на Стелантис, да не ги изреждам и ... ;-))) Явно смяната на ДВГ с Батерия се отлага за сега.