9 Октомври, 2024 13:17 6 031 11

Запознайте се с новата Dacia Bigster

  • dacia-
  • bigster
Запознайте се с новата Dacia Bigster - 1

Румънците от Dacia представиха новия Bigster. Този съвсем нов модел, ще бъде показан пред публика в началото на другата седмица, на изложението в Париж, откъздето наш екип ще ви направи съпричастни с всичко най-интересно. Изпреварвайки публичната премиера обаче, румънците пуснаха снимки на най-новия си модел.

Запознайте се с новата Dacia Bigster

Автомобилът се характеризира с повече стил, с дизайн, който осигурява най-същественото, здрав и просторен, с редица допълнителни характеристики за най-взискателните клиенти, включително двуцветно решение за каросерията и 19-цоломи джанти.

Запознайте се с новата Dacia Bigster

Колата впечатлява и с повече технологии, с електрифицирани силови агрегати, с 10.1-инчов централен сензорен екран, с дигитален инструментален панел и с електрическа врата на багажника.

Запознайте се с новата Dacia Bigster

В салона има много протранство, забележителна опора на седалките, оптимизирана шумоизолация, двузонов климатик със задни вентилационни отвори, отварящ се панорамен покрив, седалка на водача с електрическо регулиране, както и мултимедийна система с шест високоговорителя и Arkamys 3D Sound. Да не забравяме интелигентната система YouClip, която румънците лансират и с другите си нови модели.

Запознайте се с новата Dacia Bigster

И това не е всичко. Bigster разполага с повече товароносимост, с просторен багажник, модулни покривни релси и задна седалка, делима в съотношение 40/20/40 за превозване на дълги предмети с четирима пътници в автомобила.

Запознайте се с новата Dacia Bigster

Специалистите от Dacia обещават и истинска офроуд проходимост и 4х4 задвижване за най-взискателните клиенти. С новия Bigster, Dacia остава вярна на своите ценности, като предоставя най-доброто съотношение качество-цена в C-SUV сегмента. Повече подробности очаквайте в началото на следващата седмица, директно от Париж.

Запознайте се с новата Dacia Bigster


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дачия

    19 1 Отговор
    Изгелжда супер, но вероятно ще му сложат някой 3 цилиндров двигател със стотина коня и интереса ще приключи...

    Коментиран от #3

  • 2 Варна 3

    7 6 Отговор
    Поне дачията да продължи да произвежда и комбита, баничарки, дори и пикапи. Те са евтини, ще заменят всички западни марки като Фолксваген, Опел, Форд, френските марки, и румънските коли, китайските и руските ще доминират европазара за коли.
  • 3 Ник

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Дачия":

    В сайта им, най слабият мотор е 140 к.с. Хибрида май беше 155 к.с. Не пише дали са 3 цилиндрови, пълният хибрид не е, със сигурност. Останалите може и да са ги форсирали малко с турбо, но нека видим.

    Коментиран от #11

  • 4 Читател

    11 3 Отговор
    Браво на румънците да това е благодарение и на Рено който ги купиха,но си имат автомобил който си правят в Румъния а ние сме гола вода.
  • 5 Ауто Билд

    3 1 Отговор
    Очакваме с нетърпение мнението на Сектанта
  • 6 чичо Пешо

    3 3 Отговор
    "Колата впечатлява и с повече технологии, с електрифицирани силови агрегати, с 10.1-инчов централен сензорен екран, с дигитален инструментален панел и с електрическа врата на багажника." => Колата впечатлява с ел., с ел., с ел. и с ел. ... :-( Не искам "ел.", бе, искам КОЛА: двигател, кутия, понижаващи, окачване, просвет; искам ТЕХНИКА, не играчки като на децата, вперили безумен поглед в зомби устройствата... :-(

    Коментиран от #8

  • 7 ЗСткдхзх

    3 0 Отговор
    По хлъзгава и опасна плоскост тръгват и Дачия. Подобно на много други марки в миналото, започват с евтини и практични модели, които естествено се продават добре. Тези добри и стабилни продажби привличат разни "меринджеи", които решават, че могат да влязат в "по-луксозния" сегмент и започват да правят все по-скъпи модели, защото големите "маржове" са изкушаващи. И така стъпка по стъпка, накрая марката става една от многото в "премиум" сегмента и нещата обикновено завършват къде трагично, къде почти трагично. А такива примери има във всички сфери на потребителската техника - коли, телефони, хладилници, перални и т.н.

    Когато неминуеми нещата зациклят, собствениците на марката "възраждат" някоя друга "бюджетна" марка и цикълът започва от начало.
  • 8 дфгхйкгхй

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "чичо Пешо":

    Това го искате ти и още 5 други безработни клоуна които НИКОГА няма да си купят нова кола от магазина... Тоест вашите желания са важни за производителите точно толкова колкото и желанията на някоя улично краставо псе... Накратко- НИКАК...

    За съжаление това искат тълпите дибилчитъ- това се произвежда и продава... Отделен бонус- всичката тази електроника подлежи на директен контрол и колата ви има постоянна връзка с централата... Туй с цел при ПТП да се информират службите и т.н. което си е полезно... Само дето утре като въведат "15 минутните градове" и господарите ви отново обявят някоя пландемия вече няма да са нужни КПП-та- просто колите ви ще спират да работят извън определената ви зона...
    Намирисва ли ви на робство? Свиквайте с миризмата, ВЕЧЕ СТЕ РОБИ
  • 9 тъй шъй

    0 1 Отговор
    Ако направят безплатна гаранция от 5 на 10 години, ще се продават по-добре. Общо взето, това ще решава какво да се купува, имайки предвид невъзможно скъпите ремонти, който може да се наложат без гаранция. А и това ще е знак за повишено качество.
  • 10 ПЕШО 1

    1 1 Отговор
    Специалистите те са във Япония(Нисан) , румънските "специалисти" завиват болтове.
  • 11 кийухъгтфр

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ник":

    3 цилиндъра са, вече има обзори из нета... Хибрида е същото недоразумение като в Дъстър и Джогър, само леко са завишили мощността на ел. мотора...

    Както винаги няма:

    - газово на 4х4 модела
    - автоматик (освен за хибрида)

    И разбира се тази голяма кола НЯМА да има версия със 7 места- шефчето на рендетата вече го заяви изрично... И следва въпроса:

    За чий ми е такава кола като има Дъстър? За градско е твърде голяма, за офроуд също е твърде голяма вече... Става единствено да отидеш с нея за риба- може да се пренощува вътре, тук размера е от полза... Само дето не виждам хора дето да изтърсят €30 000 за туй нящу и да го усмърдят на риба...