21 Октомври, 2024 14:07 4 984 24

Audi изоставя европейския си завод за производство на електромобили

  • audi-
  • завод-
  • електромобили-
  • брюксел

Ръководството на компанията първоначално планираше да реконструира завода за производство на други автомобили

Audi изоставя европейския си завод за производство на електромобили - 1

Компанията Audi ще затвори завода в Брюксел, защото не е измислила какво да произвежда там. В момента компанията сглобява семейството електрически кросоувъри Q8 e-tron, което се оказа непопулярно сред купувачите.

Ръководството на марката се опита да намери друго приложение на производствената площадка, но това не беше възможно. Единственият шанс за спасение може да е някой китайски производител, който да купи завода.

След като Audi обяви края на производството на Q8 e-tron, ръководството на компанията първоначално планираше да реконструира завода за производство на други автомобили. Сериозна модернизация на предприятието обаче се оказа невъзможна, тъй като се намира близо до центъра на Брюксел.

Германската марка получи 26 оферти от потенциални инвеститори, но нито един от проектите не заинтригува висшето ръководство. В резултат на това експертите решиха да се откажат от идеята за адаптиране на завода за сглобяване на други автомобили.

Белгийската фабрика на Audi може да стане първият обект, който ще бъде затворен от концерна Volkswagen. Ако това се случи, повече от три хиляди работници ще останат без работа.

Само китайска компания може да спаси положението. Много производители от Китайската народна република се опитват да разположат производствените си мощности в европейските страни, за да избегнат новите мита, но към момента няма информация за това дали китайци ще купят завода на Audi.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механик

    19 1 Отговор
    От трън та на глог.
  • 2 Президент Путин

    40 5 Отговор
    Заболя ме от тия санкции и то много!
  • 3 защо

    33 2 Отговор
    Не се бойте! Братята американци ще помогнат. Я по линия на НАТО, я по евроатлантизъм ... нали все така се кълнем.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Пилот на Ферари

    42 4 Отговор
    Я да изскочат сега разбирачите на елекромобили , дето две години ми надуваха главата тук и да кажат на ръководството на АУДИ къде да си навре тоя завод !
  • 9 БАНко

    36 3 Отговор
    НАТООВЦЕ , УНИЩОЖИХТЕ СКАПАНАТА ЕВРОПА, НАЧЕЛО С УРСЪСЕЛА ФОРДОЛНОЛАЙНО !!!
  • 10 Пилот на Ферари

    37 3 Отговор
    И не само Ауди , не само Фолксваген ....като се направиха на тарикати да затварят заводите в Русия , сега ще чакат Китайците . Смееха се че след западняците , заводите в Русия ги взели Китайци ! Ееее....сега с нетърпение ги чакат и в Европа .
    Само с митата незнам как ще се разберат .
  • 11 Пилот на Ферари

    33 1 Отговор
    "Сименс": Инвестирането в Германия става безсмислено ??!!
    Инвестирането в Германия става безсмислено, обяви директорът на данъчния отдел на германския технологичен гигант "Сименс".

    „За съжаление анализът е верен. Германия все още има уникална база от 3,3 милиона предприятия, от които 99% са малки и средни компании. Преди това те бяха в бързата лента, но днес са заседнали край пътя. Те са задържани от огромните цени на енергията, прекомерните данъци и такси, парализираща бюрокрация и враждебност към иновациите",
  • 12 Хохо Бохо

    31 2 Отговор
    Китайците вече се нанесоха в изоставените западни заводи в Русия. Ауди да пита краварите дали немат мерак
  • 13 ДрайвингПлежър

    31 2 Отговор
    Ами тия 3000 човека така и така са в Брюксел да идат да питат урода Уруслица и да си поговорят с нея.

    Коментиран от #20

  • 14 Пилот на Ферари

    24 2 Отговор
    Щом даже Мъск спира развитието на електромобилите , какво да кажем тогава .
  • 15 факуса

    21 2 Отговор
    ами оръжия за осрайна правете бе амсалаци,балъците авропци ще плащат яко
  • 16 Наблюдател

    23 1 Отговор
    Зелената измишльотина я налагаха чрез съюз на няколко банки и големи концерни. Те определяха правилата на играта и ако не я играеш бизнеса ти увяхва. Миналата година няколко крупни играча излязоха от тази група и мисля, че първото име беше на Чейз Манхатън банк, която кратко заяви че повече няма да финансира такива проекти. След нея повлякоха крак и други големи играчи. Останаха клоуните дето заменят пластмасовите сламки със истински от слама в кафенетата си.
  • 17 късно

    29 3 Отговор
    е либе за китка му казват по нашите географски ширини, усетиха се, че с електромобилите няма да се случат бленуваните огромни продажби и съответно печалби, ха сега целувайте пръстена на г-н Си, белким ви прати неговия баджанак собственика на GEELY, или BYD, да ви купи манифактурката в центъра на Брюксел, та дано се отървете с няколко милиарда само загуба, като си тръгнахте от необятния руски пазар, сега ще се молите на китайците, че американците няма да ви подадат ръка, по скоро ще ви понатиснат повече та да се удавите по бързо.
  • 18 закон на Ом

    23 2 Отговор
    След като да се инвестира е безсмислено и да се живее в Германия ще бъде безсмислено. Държавата няма да има бъдеще.
  • 19 читател

    19 2 Отговор
    Промишления капитал се опълчи на политиците. Това се очакваше отдавна да се случи, първия нишан беше че повечето компании останаха в Русия а големите като Сименс са обвързани с банки и разчитайки на държавни поръчки се оказаха на страната на губещите. Говори се, че Мерцедес Бенц от заводите си в Китай възстановява сътрудничеството си с Камаз.
  • 20 Субар

    19 1 Отговор

    До коментар #13 от "ДрайвингПлежър":

    Сега зелените да им плащат заплатите!
    Може и на митинг да ги съберат!
  • 21 Некой си

    13 2 Отговор
    Изречението "Само китайска компания може да спаси положението." е потвърждение на пророчеството на James Wolfensohn от 2010 година, че випуксниците от Станфорд ще работят за азиатски компании.

    Коментиран от #22

  • 22 Този

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Некой си":

    А ти къде мислиш че ще работят, то друго няма да има... Положението е следното - Кирай произвежда в Европа, Европа произвежда в Китай... Вие си правете изводите кой е печелившият... Ще се молим на жълтурковците за хляб и то съвсем скоро...
  • 23 да го дадат на строителната мафия

    3 1 Отговор
    ще го съборят и на терена ще построят комплекс "Роял Ауди Гардънс", цени от 1999Е/м2
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.