Renault стартира производството и продажбите на субкомпактните си електрически автомобили Mobilize Duo и Bento във Франция. Ще припомним, че групата Renault основа дъщерната марка Mobilize специално за услуги за "нова мобилност" - лизинг, споделяне на автомобили и абонамент за автомобили.
Новият модел е запазил формата и дизайна на Twizy. Електрическият Mobilize Duo има двуместен интериор. Няма багажник като такъв, можете да поставите неща на платформите от двете страни на седалката на водача. Корпусът има тръбна рамка с полипропиленови външни панели. Duo е 40% направен от рециклирани материали и до 95% от частите и компонентите могат да бъдат рециклирани по-късно. Новият модел е с 90 мм по-дълъг и с 60 мм по-широк от Twizy: съответно 2 430 мм и 1 300 мм.
Основните недостатъци на Twizy тук са коригирани: новият модел има цели врати със стъкло, електрическо отопление на предното стъкло, система за безключов достъп и въздушна възглавница за водача като стандарт. На автомобила са монтирани стоманени джанти с тесни гуми с размер 145/80 R13, като опция са и декоративните капачки. Предният панел е направен под формата на стар касетофон, има най-простия дисплей, бутони за управление на предаването, USB конектор и стойка за смартфон.
Подобно на Twizy, новият Mobilize Duo се предлага в две версии, и двете със задно задвижване. Базовата версия на Duo 45 Neo във Франция може да се управлява от тийнейджъри от 14-годишна възраст, така че електрическият мотор произвежда максимално разрешената за този тип превозно средство мощност от 8 к.с., а максималната скорост е ограничена до 45 км/ч. Версията за "възрастни" Duo 80 има двигател с мощност 10 конски сили и може да достигне 80 км/ч. И двете модификации са оборудвани с тягова батерия с капацитет 10.3 kWh, която трябва да е достатъчна за 160 км пробег.
Вторият модел е Mobilize Bento и представлява ван за доставки, базиран на Duo, който има 649-литров товарен отсек, изолиран от купето, вместо задна седалка. Bento е малко по-дълъг от базовия автомобил (2.54 м), предлага се само с двигател с мощност 10 к.с. и има по-малък пробег (149 км).
Във Франция базовият модел Mobilize Duo 45 Neo струва 9 090 евро. По-мощният Duo 80 струва от 10 700 евро. Производството на фамилията Mobilize Duo/Bento е организирано в Мароко - в същия завод на Renault, който произвежда "баничарката" Renault Express и хечбека Dacia Sandero.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 механик
11:05 06.11.2024
2 провинциалист
Коментиран от #12
11:07 06.11.2024
3 Ихуууй
11:09 06.11.2024
4 грозен фотьойл
11:18 06.11.2024
5 незнайко
11:18 06.11.2024
6 Ххдхдхдх
Няма абсолютно никакъв шанс това "нещо" да е печеливш проект за Рено, т.е. съществуването му е някаква аномалия. А аномалиите не просъществуват дълго.
11:33 06.11.2024
7 име
13:03 06.11.2024
8 Мдааммм
Коментиран от #11
14:13 06.11.2024
9 Дамян
14:58 06.11.2024
10 Гост
20:22 06.11.2024
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Китайците
До коментар #2 от "провинциалист":
ги бяха пуснали и по-евтини преди няколко години. Идваха по пощата, гумите с размер на тези от детска количка почти. Не си спомням изцяло сглобени или не, но 100% още има клипчета с ревюта за тях. Предполагам, че някои са по-сполучливи от тези продукти за полово-флуидни люде от клипчето. Дори и някой да има нужда от този ел смарт - защо да прави компромис с този им вид?16:27 07.11.2024
13 хр. грозев предателят
20:49 07.11.2024