19 Ноември, 2024 11:01 52 361 49

Dacia пуска евтин конкурент на Golf

  • dacia-
  • c-сегмент-
  • golf

Изданието Motor1 се опита да си представи как ще изглежда новият модел на Dacia

Dacia пуска евтин конкурент на Golf - 1

Както вече стана ясно от интервюто на шефа на компанията Dacia, което той даде специално за mobile.bg, марката подготвя няколко нови модела, които ще бъдат по-големи от досегашните коли на марката. Един от тези евтини и стилни модели ще е хечбек, който ще се изправи директно срещу VW Golf.

Изданието Motor1 се опита да си представи как ще изглежда новият модел на Dacia, който все още не е получил официално име. Известно е, че дължината му ще бъде приблизително 4.5 метра, което ще постави новостта между моделите Duster и Bigster. Дизайнът му обаче ще е на хечбек.

Сред основните конкуренти на новия модел на Dacia са автомобили от C-класа, като Volkswagen Golf и Opel Astra. Новата Dacia обаче, по традиция, ще бъде с максимално ниска цена, като според мнозина експерти се очаква тя да не надхвърля 40 000 лева. За сравнение ще кажем, че най-евтиния Golf у нас струва малко над 51 000 лева.

Dacia има за цел да се наложи в нов сегмент, където купувачите търсят по-практични и просторни автомобили. Като се има предвид постоянното нарастване на цените на новите автомобили, компанията планира да предложи най-достъпните опции на пазара и да удари изпаднали в немилост бивши бестселъри, като Golf и Astra.

Има спекулации, че новият модел на Dacia ще бъде хечбек, който ще бъде алтернатива на Renault Megane с двигател с вътрешно горене (тъй като последният премина към електрическа версия). Освен този модел марката разглежда възможности за създаване на купеобразен кросоувър, голямо комби или дори евтин пикап.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 64 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Но въпреки

    40 52 Отговор
    ниската цена, май е по-добре голф да си купи човек

    Коментиран от #9, #10, #19, #41, #45

  • 2 Леля Гошо

    73 6 Отговор
    На Запад има търсене на практични и евтини автомобили, без излишни екстри като не един, а три таблета. Важното е да избута безпроблемно гаранционния срок и в момента в който почне да създава проблеми, да бъде заменен с нов.
  • 3 Турбо

    66 6 Отговор
    Предполагам,че ще е с три цилиндров турбиниран двигател 1000 кубика.

    Коментиран от #31

  • 4 такива работи

    74 13 Отговор
    Скоро май ще остане Дачия и Тойота, всичко друго върви стремително към фалит, даже и Шкода.Да не говорим за ФВ, Форд, Опел, Пежо, Фиат и тн.

    Коментиран от #22, #44

  • 5 Одипеш

    24 44 Отговор
    Алтернативите на голфа и полото са тенис, бейзбол, крикет или хокей на трева. Какво ли ще изберат за новия модел на неудачия?
  • 6 Гост

    28 5 Отговор
    Ами те и сега имат такъв автомобил - Джогър. Той е малко над 4.5 метра.
  • 7 скоти

    41 45 Отговор
    Това ми звучи като,на пазара пускат евтин кренвирш който да бъде пряк конкурент на еленският бут.

    Коментиран от #14

  • 8 Експерт

    43 3 Отговор
    Дано и двигателя му е поне 4 цилиндъра и 1,6 литра, че тези масови 3 цилиндрови 1 литрови VW двигатели ще отбръснат бъдещите купувачи.
  • 9 Експерт

    55 11 Отговор

    До коментар #1 от "Но въпреки":

    Golf не е това, което беше, днес Golf е фекалии. Особено щоэке отнася до двигателя, интериора, таблото и цените.
  • 10 сектант

    55 27 Отговор

    До коментар #1 от "Но въпреки":

    Дачия отдавна задмина Фолксваген Авто Груп - докато те са пред фалит, Дачия процъфтяват - дали не е пък защото са в пъти по-здрави и луксозни - НЕ ЗНАМ??

    Коментиран от #46, #47

  • 11 Ко каза

    27 56 Отговор
    Дачия няма никакъв шанс да се доближи до Фолксваген в близките 100-150години!
  • 12 Калитко

    29 78 Отговор
    Дачията е марка за клошари с ниски доходи и ниски изисквания.

    Коментиран от #13, #15, #16, #40

  • 13 Това

    63 17 Отговор

    До коментар #12 от "Калитко":

    Твоето е дрън , дрън. Дачия е за практични хора.
  • 14 4555

    22 3 Отговор

    До коментар #7 от "скоти":

    По-скоро на шпеков салам. Еленският бут са премиум автомобилите. Макар че и те в ниските сегменти не се различават от ширпотребата.
  • 15 3755

    56 5 Отговор

    До коментар #12 от "Калитко":

    Т.е. е клошария да ползваш нови продукти, а не е клошария да ползваш изхвърления бклук от Западна Европа!?!
  • 16 Бръм

    31 1 Отговор

    До коментар #12 от "Калитко":

    Е друго щеше да е всеки втори българин милионер и с S класа, ам на, за малко ....
  • 17 Кочо Честименски

    24 10 Отговор
    Renault нямат конкурент на Golf, камо ли Dacia... За 40 000 лева, базова KIA Ceed. Поне е с независимо окачване отзад при всички положения. Ако не ти пука, че е с трицилиндров боклук под капака, ама тя и Dacia-та няма да е V8.

    Коментиран от #26, #27

  • 18 Луд

    35 14 Отговор
    Повече от 15 000лв за дачия си е грабеж! Тия вече искат по 40 бона!? Трябва да си тъп да дадеш толкова за дачия
  • 19 Румпи

    48 4 Отговор

    До коментар #1 от "Но въпреки":

    Явно не си си купувал кола от магазина ? Голф смислените почват от 60+ и може да минат 100 000 лв .Това не е народна кола дори и за Германците (да не говорим че качество вече няма)
  • 20 Кирчо Киртака

    27 8 Отговор
    Колите Дачия са за хора със статус, които нямат нужда от статус.
  • 21 Директора

    40 14 Отговор
    Само Ганьо, който кара Голф 4 TDI може да се смее на някой, който продава милиони автомобили и да продължава да твърди, че старото е "повече кола" от новата, в която никога не се е качвал.
  • 22 сеск

    7 22 Отговор

    До коментар #4 от "такива работи":

    И как Шкода върви към фалит с рекордните си продажби?!

    Коментиран от #32

  • 23 Мелина

    15 3 Отговор
    Накъде с тази минимална заплата?!? Още по-добре, тъкмо няма да поемем дълговете на Западна Европа, която си живя и ни разруши държавата докато ние мизерувахме.....
  • 24 Никола

    28 3 Отговор
    40-50 000 лева малко ли ве струват ....ей нямам думи.дано по скоро се срини тжзи измамен свят
  • 25 СТИГА БЕ

    5 1 Отговор
    АМИ ДАЙТЕ ПАРИТЕ ДЕ,... те вече определят качеството
  • 26 Картоф

    15 1 Отговор

    До коментар #17 от "Кочо Честименски":

    Ти за Меган не си ли чувал, конкурент на какяо е тогава?
    Twingo e с Up, Polo с Clio, Megan с ГОУФ, Талисман с Пастет.
    Много знаяли, малко разбирали.
  • 27 Сър Мастър Бейтс

    23 3 Отговор

    До коментар #17 от "Кочо Честименски":

    За 40к имаш Хюндай И30 с 4 цилиндров двигател, без турбо и с многоточково впръскване. Да, вярно само с 96 коня, но със сигурност няма да си вечния пациент на автомонтьорите.

    Коментиран от #30

  • 28 че голф какво е

    23 4 Отговор
    да не е някакъв луксозен премиум автомобил ,голф е един безидеен бързообезценяващ се обикновен и с ниско качество масов автомобил ,лежащ на много стара слава
  • 29 Хайде да ги мерим!

    7 2 Отговор
    Фолксваген Голф VIII (фейслифт 2024) е дълъг 4.30 м.
    Дачия Дъстър е дълга 4.34 м.
    Дачия Джогер е дълга 4.55 м.
    Те и сега имат 2 модела по-дълги от последния Голф.
  • 30 Стенли

    13 0 Отговор

    До коментар #27 от "Сър Мастър Бейтс":

    Че малко ли са четиридесет бона особено за прованса дето масово се бачка за хиляда и петстотин лева чисто на месец

    Коментиран от #38

  • 31 Механик

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Турбо":

    Да, определено ще го има в гамата. Оказа се надежден двигател.
  • 32 такива работи

    10 3 Отговор

    До коментар #22 от "сеск":

    Шкода има рекордни продажби в БГ. Другаде въобще не са рекордни. Поразиите, които нанася майката на дъщерната фирма, ще се отразят на Шкода. Имам предвид лутането между дизели, електрички, плъгин хибриди и нито едно задвижване не е изпипано. Съмнявам се, че тежкото финансово положение на ФВ, няма да се отрази. Качеството на материалите в интериора на Шкода е на поразително ниско ниво при най-новите модели, заради необходимост от драстични икономии.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Хахаха

    14 16 Отговор
    Дачия е най скапания и неудобен автомобил който съм управлявал (и чисто нова,и употребявана).а хората ги купуват защото са евтини но са пълни боклуци.Голф е сред най добрите машини.По добре голф на старо от колкото чисто нова Дачия.

    Коментиран от #49

  • 37 Явката!

    8 4 Отговор
    Ми разбира се че W Golf е много много по класният автомобил дачия много на зад
  • 38 Сър Мастър Бейтс

    11 1 Отговор

    До коментар #30 от "Стенли":

    Никой не е казал, че са малко парите. Но пък и с 1500 лева на месец просто не си за нов автомобил. Един американски милионер беше казал, че за да можеш реално да си позволиш кола от магазина, трябва да имаш поне 1 милион в банката. Дори и да е леко пресилено, не е далеч от истината.

    Коментиран от #42

  • 39 Хахохи

    1 9 Отговор
    Карам нов дъстър, нищо особено, но нова кола. Знам какво съм купил и колко струва: 40к, знам и следващата ми кола каква ще е... Тесла.
  • 40 овчарчето

    9 0 Отговор

    До коментар #12 от "Калитко":

    разликата от кола до кола е малка и я разбират само хора с комплекси Голяма е разликата от кола до БЕЗ КОЛА да те светна ако не знаеш
  • 41 не не

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Но въпреки":

    по добре порше да си купи а ако няма пари велосипед
  • 42 това

    4 3 Отговор

    До коментар #38 от "Сър Мастър Бейтс":

    дето си го чел е американски скъперник В момента хора които едва я карат влизат подписват договор и получават НОВА кола на изплащане И в
    Америка малко хора купуват коли като плащат изцяло Там градския транспорт или го няма или е скъп НЕЩО като в България Без кола си никой и без работа и без перспектива

    Коментиран от #43

  • 43 Сър Мастър Бейтс

    11 1 Отговор

    До коментар #42 от "това":

    Е да де, то точно това е проблема. Хора в Америка, които едва свързват двата края, купуват нова кола. Същото като да взимаш 1500 лв в БГ и да вземеш от магазина. Физически банката с удоволствие ти дава парите и те заробва, а ти реално не можеш да си я позволиш. Това е липса на на сиво мозъчно вещество и ниска финансова култура.
  • 44 аустрия

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "такива работи":

    а Витарката, и тя остава нали?!
  • 45 Голфу

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Но въпреки":

    В Германия почва от 29.500€ а леко натопен 35.000€ за Голфу малко много ми се виждат
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Мечока

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "сектант":

    Хахаха,голф беше задминат с 200 от киа сиид още преди десетина години, корейците са първенци в този клас
  • 48 Евтиния

    0 0 Отговор
    Това е автомобила на работещите бедни.
  • 49 Карай си у лево

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Хахаха":

    Когато някой започне като теб с "Хахаха", означава, че е от особената порода всезнайковци опортюнисти, които не са в час с темата, но трябва да я оплюят в името на собственото "СиХахо".