15 Октомври, 2024 12:31 5 395 24

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха

  • денис льо вот-
  • dacia

Денис Льо Вот в едно интервю за mobile.bg

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха - 1

Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието

Денис Льо Вот е главен изпълнителен директор на Dacia и в интервю за mobile.bg, което той даде по време на провеждащото се в момента автомобилно изложение в Париж, той разказа защо последните ходове на марката са такива, като на първо място, Льо Вот говори за най-новия модел на марката - Bigster.

"Макар приликите в дизайна да са очевидни, това е напълно различен модел от Duster. Новият Bigster предлага всички удобства и функции на компактен SUV, с оборудване и системи, които никога досега не са предлагани в Dacia... но на разумна цена: по-малко от 25 000 евро. Цената е важна за нашата марка, тъй като днес средната цена за компактен SUV надхвърля 35 000 евро. Така че много хора се преориентират, заявявайки: "Не мога да си позволя толкова скъпи коли, може би ще отида да видя Bigster."

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха

По отношение на голямата конкуренция, която се среща в последно време, особено с пристигането на китайски марки в Европа, Льо Вот даде да се разбере какво е Dacia и причината за нейния успех.

"Ние не правим компромис с качеството, но и не предлагаме супер технологични коли. Ние сме много по-фокусирани върху функциите, от които клиентите се нуждаят на възможно най-добрата цена. Това е нещо, което все още знаем как да правим по-добре. Що се касае до цената на Spring, шефът на Dacia заяви, че независимо от новите мита за китайски автомобили (бел. ред Spring се произвежда в Китай), то тя няма да се повиши. "Има от къде са компенсираме новите тарифи и ще го направим", заяви Денис Льо Вот.

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха

Тема на разговор беше и Dacia Sandero. Най-продавания автомобил в Европа, въпреки че не предлага това, което прави конкуренцията, но който не е поскъпнал толкова много, колкото конкурентите си: "Sandero има по-малко електроника, но и по-ниско тегло, като цяло това е кола с малко по-малко съдържание в сравнение с конкуренцията. И предвид факта, че всички части и компоненти поскъпват, то увеличението на цената ще е пропорционално по-малко от това на останалите коли в този сегмент.

Денис Льо Вот също намеци за бъдещето: „Цялата ни гама е обновена и се основава на една и съща платформа във всички наши фабрики. Платформата CMF-B работи перфектно. През следващите години ще пуснем още два автомобила, които ще имат различни каросерии от настоящите, но за тях все още не мога да кажа повече.

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    27 7 Отговор
    Евала на човека - дерзаят си хората и с евтини предложения постигат успехи. Това е новата народна кола, както на нас българите, така и на европайците - най-вече
  • 2 Калоян

    29 5 Отговор
    Що се отнася до чисто нови коли, то Dacia е единственото разумно предложение за средностатистическите българи и новини, като тази са супер. Предпочитам дачия пред китайски алтернативи на същата цена.

    Коментиран от #19

  • 3 дачиЙ

    11 27 Отговор
    Формулата е ясна - произвеждаш боkkлуци, но евтини, които бедняците се спукват да купуват.

    Коментиран от #5, #22

  • 4 Павел пенев

    10 26 Отговор
    Каквото и да си говорим Дачия е чиста циганска каруца с добър външен вид.

    Коментиран от #24

  • 5 Факт

    27 7 Отговор

    До коментар #3 от "дачиЙ":

    Тоя "боклук" е 100 пъти по кола от премиум на 20 години

    Коментиран от #7

  • 6 честен ционист

    5 10 Отговор
    Крадни дизайна от Рено и Ганчо яко да блъска из румънските заводи, за без пари. Това е формулата за успеха.
  • 7 СЗО

    2 6 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Това твърдение е доста дискусионно.....
  • 8 ТаУмВзе

    4 17 Отговор
    Румънски талаШит за мазохихти е тва Бре! И без пломби си е.
  • 9 бачо

    27 3 Отговор
    Очаквам поредния хейт срещу комшиите.Това кола ли е ,я вижте ние какви коли имаме ,какво производство,не смогваме да задоволим европейците.Румънците толкова дръпнаха,че понякога се чудя какъв народ сме само да ги хейтим,а не виждаме че ние се превръщаме в една територия,но иначе на всяка манджа сме мерудия

    Коментиран от #13, #14

  • 10 Никола

    9 3 Отговор
    СВЪРШИ С УСПЕХА до тука бяха.НОВО ВДИГАНЕ НА ЦЕНИТЕ.БЪГСТАР ПОЧВА ОТ 50 000 ЛВ ,СТЕПВУИЙ 37 000.,ДЖОГЕР 37,ДЪСТЪР 48 ЗА ДОБРО ОБОРУДВАНЕ.....дръгнаха по пътя на шкода и опел и пежо...ЖАЛКО.Тъкмо реших да си сменя степвуия на Бигстър и изненада 50 бона....😀😀😀😀😀😀

    Коментиран от #15

  • 11 Каращ Дъстър

    16 1 Отговор
    Като не ви харесва Дачия поне не злобейте бе, хейтъри! Има кой да ги кара тез Дачии, както се вижда.

    Коментиран от #16

  • 12 Ще чакам Дачия Сандман

    2 2 Отговор
    Кемпер, ван, 4х4, от 30 000 евра.
  • 13 честен ционист

    1 12 Отговор

    До коментар #9 от "бачо":

    Власите ще свършат по-зле и от укропчики.
  • 14 честен ционист

    1 8 Отговор

    До коментар #9 от "бачо":

    Власите ще свършат по-зле и от укропчики.
  • 15 Фалшива новина

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Никола":

    Дачия Бигстър все още няма официална цена, така че не може да се говори за увеличение. На другите модели последната цена е от 4 септември т.г.

    Коментиран от #20

  • 16 Некаращ Лайначия

    1 7 Отговор

    До коментар #11 от "Каращ Дъстър":

    Ти не злобей и не завиждай.

    Коментиран от #17

  • 17 Каращ Дъстър

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Некаращ Лайначия":

    Добър виц написа! Оправи ми настроението.

    Коментиран от #23

  • 18 Нощен

    1 1 Отговор
    Индивидуално е
  • 19 баго неудачия

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "Калоян":

    китайка с ембела на лъскар
  • 20 Директора

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Фалшива новина":

    Отвори поне сайта, преди да говориш глупотси!
  • 21 влах..

    3 1 Отговор
    Формулата на успеха е..по малко железо,повече пластмаса..и три цилиндров двг.
  • 22 Туй дето него знаеш

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "дачиЙ":

    Гладна кокошка просо сънува. Смяташ ли че народна фолсваген трябваше отдавна да бъде преименувана на КОЖОДЕРСКА прехвалена немска щайга.
  • 23 Паднал от небето

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Каращ Дъстър":

    Коя година е дъстара ти.
  • 24 Туй дето него знаеш

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Павел пенев":

    Нещо за кожодерските немски щайги да кажеш