15 Октомври, 2024 12:31, обновена 15 Октомври, 2024 19:03 32 850 53

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха

  • денис льо вот-
  • dacia

Денис Льо Вот в едно интервю за mobile.bg

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха - 1

Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието

Денис Льо Вот е главен изпълнителен директор на Dacia и в интервю за mobile.bg, което той даде по време на провеждащото се в момента автомобилно изложение в Париж, той разказа защо последните ходове на марката са такива, като на първо място, Льо Вот говори за най-новия модел на марката - Bigster.

"Макар приликите в дизайна да са очевидни, това е напълно различен модел от Duster. Новият Bigster предлага всички удобства и функции на компактен SUV, с оборудване и системи, които никога досега не са предлагани в Dacia... но на разумна цена: по-малко от 25 000 евро. Цената е важна за нашата марка, тъй като днес средната цена за компактен SUV надхвърля 35 000 евро. Така че много хора се преориентират, заявявайки: "Не мога да си позволя толкова скъпи коли, може би ще отида да видя Bigster."

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха

По отношение на голямата конкуренция, която се среща в последно време, особено с пристигането на китайски марки в Европа, Льо Вот даде да се разбере какво е Dacia и причината за нейния успех.

"Ние не правим компромис с качеството, но и не предлагаме супер технологични коли. Ние сме много по-фокусирани върху функциите, от които клиентите се нуждаят на възможно най-добрата цена. Това е нещо, което все още знаем как да правим по-добре. Що се касае до цената на Spring, шефът на Dacia заяви, че независимо от новите мита за китайски автомобили (бел. ред Spring се произвежда в Китай), то тя няма да се повиши. "Има от къде са компенсираме новите тарифи и ще го направим", заяви Денис Льо Вот.

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха

Тема на разговор беше и Dacia Sandero. Най-продавания автомобил в Европа, въпреки че не предлага това, което прави конкуренцията, но който не е поскъпнал толкова много, колкото конкурентите си: "Sandero има по-малко електроника, но и по-ниско тегло, като цяло това е кола с малко по-малко съдържание в сравнение с конкуренцията. И предвид факта, че всички части и компоненти поскъпват, то увеличението на цената ще е пропорционално по-малко от това на останалите коли в този сегмент.

Денис Льо Вот също намеци за бъдещето: „Цялата ни гама е обновена и се основава на една и съща платформа във всички наши фабрики. Платформата CMF-B работи перфектно. През следващите години ще пуснем още два автомобила, които ще имат различни каросерии от настоящите, но за тях все още не мога да кажа повече.

Шефът на Dacia ни обясни формулата на успеха


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    87 13 Отговор
    Евала на човека - дерзаят си хората и с евтини предложения постигат успехи. Това е новата народна кола, както на нас българите, така и на европайците - най-вече
  • 2 Калоян

    87 11 Отговор
    Що се отнася до чисто нови коли, то Dacia е единственото разумно предложение за средностатистическите българи и новини, като тази са супер. Предпочитам дачия пред китайски алтернативи на същата цена.

    Коментиран от #19

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Павел пенев

    30 84 Отговор
    Каквото и да си говорим Дачия е чиста циганска каруца с добър външен вид.

    Коментиран от #24, #33

  • 5 Факт

    85 27 Отговор

    До коментар #3 от "дачиЙ":

    Тоя "боклук" е 100 пъти по кола от премиум на 20 години

    Коментиран от #7, #29

  • 6 честен ционист

    11 44 Отговор
    Крадни дизайна от Рено и Ганчо яко да блъска из румънските заводи, за без пари. Това е формулата за успеха.
  • 7 СЗО

    12 15 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Това твърдение е доста дискусионно.....
  • 8 ТаУмВзе

    15 46 Отговор
    Румънски талаШит за мазохихти е тва Бре! И без пломби си е.
  • 9 бачо

    98 12 Отговор
    Очаквам поредния хейт срещу комшиите.Това кола ли е ,я вижте ние какви коли имаме ,какво производство,не смогваме да задоволим европейците.Румънците толкова дръпнаха,че понякога се чудя какъв народ сме само да ги хейтим,а не виждаме че ние се превръщаме в една територия,но иначе на всяка манджа сме мерудия

    Коментиран от #13, #14

  • 10 Никола

    35 7 Отговор
    СВЪРШИ С УСПЕХА до тука бяха.НОВО ВДИГАНЕ НА ЦЕНИТЕ.БЪГСТАР ПОЧВА ОТ 50 000 ЛВ ,СТЕПВУИЙ 37 000.,ДЖОГЕР 37,ДЪСТЪР 48 ЗА ДОБРО ОБОРУДВАНЕ.....дръгнаха по пътя на шкода и опел и пежо...ЖАЛКО.Тъкмо реших да си сменя степвуия на Бигстър и изненада 50 бона....😀😀😀😀😀😀

    Коментиран от #15

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Ще чакам Дачия Сандман

    12 5 Отговор
    Кемпер, ван, 4х4, от 30 000 евра.
  • 13 честен ционист

    9 46 Отговор

    До коментар #9 от "бачо":

    Власите ще свършат по-зле и от укропчики.
  • 14 честен ционист

    5 34 Отговор

    До коментар #9 от "бачо":

    Власите ще свършат по-зле и от укропчики.
  • 15 Фалшива новина

    19 2 Отговор

    До коментар #10 от "Никола":

    Дачия Бигстър все още няма официална цена, така че не може да се говори за увеличение. На другите модели последната цена е от 4 септември т.г.

    Коментиран от #20, #49

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Каращ Дъстър

    13 6 Отговор

    До коментар #16 от "Некаращ Лайначия":

    Добър виц написа! Оправи ми настроението.

    Коментиран от #23

  • 18 Нощен

    4 1 Отговор
    Индивидуално е
  • 19 баго неудачия

    7 18 Отговор

    До коментар #2 от "Калоян":

    китайка с ембела на лъскар
  • 20 Директора

    8 0 Отговор

    До коментар #15 от "Фалшива новина":

    Отвори поне сайта, преди да говориш глупотси!
  • 21 влах..

    28 5 Отговор
    Формулата на успеха е..по малко железо,повече пластмаса..и три цилиндров двг.
  • 22 Туй дето него знаеш

    32 3 Отговор

    До коментар #3 от "дачиЙ":

    Гладна кокошка просо сънува. Смяташ ли че народна фолсваген трябваше отдавна да бъде преименувана на КОЖОДЕРСКА прехвалена немска щайга.
  • 23 Паднал от небето

    6 1 Отговор

    До коментар #17 от "Каращ Дъстър":

    Коя година е дъстара ти.
  • 24 Туй дето него знаеш

    20 3 Отговор

    До коментар #4 от "Павел пенев":

    Нещо за кожодерските немски щайги да кажеш
  • 25 какво да ви

    27 3 Отговор
    кажа, 5 години карах Дачия бензин с газ, почти нямах проблеми с нея, но после се качих на по висок клас автомобил, и разликата беше огромна, но за всеки влак си има пътници, всеки се простира дотам докъдето му стигат парите, междудругото веднъж правих пробно на Нисан Кашкай модел 2022г., за съжаление и той беше докоснат в дълбочина от Рено, и там дървеното возене и рецеклираните пластмаси присъстваха в изобилие, но за толкова пари такова качество.

    Коментиран от #26

  • 26 Колко

    3 4 Отговор

    До коментар #25 от "какво да ви":

    по-висок клас?

    Коментиран от #37

  • 27 Нямам срам

    10 19 Отговор
    Един не познавам да има Дачия.. всички са фирмени коли ...

    Коментиран от #39

  • 28 Формулата

    23 8 Отговор
    Формулата на успеха при дачия се нарича изтънелите джобове на европейците. Евтинията лъха от всеки сантиметър в колите им. За трите цилиндъра под капаците даже не искам да коментирам. Да изкараш от три цилиндърчета 4х4 о, инженерно чудо, но нали народът на евтинко подскача и аййде - формулата на успеха. И за да не започнат маниаците с плюването, само преди десет месеца слязох от евтинджоса на дъстър и повече не смятам да повтарям.
  • 29 Име

    8 13 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Предпочитам лексус GS(чист бензин) след 2011 пред коя да е дачия.

    Коментиран от #42, #50

  • 30 Симо

    6 16 Отговор
    Е по грозни нещо не бях виждал .
    Направо дизайна ти бърка в джигера и
    почва да те втриса .
    Визия , нула .
  • 31 Коментари

    15 10 Отговор
    Грозгето е кисело.
  • 32 Луд

    8 14 Отговор
    Най-скучната кола е неудачия
  • 33 сектант

    9 11 Отговор

    До коментар #4 от "Павел пенев":

    вие си говорете много е хубаво да ви чета коментарите от епъл кар плея на дъстъра ми докато ме гали лукса вътре
  • 34 Браво на румънците

    17 2 Отговор
    Все по добри стават, но и цената расте!
  • 35 Смях в залата

    9 9 Отговор
    Може ли да предлагаш косачка в скъпа опаковка и да твърдиш , че продаваш кола ;-)
  • 36 Нено

    25 6 Отговор
    Тайната е ново,евтино,достъпно,има климатик.Това е.А върши абсолютно същата работа като кола за 250 000лв.

    Коментиран от #46

  • 37 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Колко":

    Е колко, най високия, като правописа му!
  • 38 От Европа

    13 4 Отговор
    Истината е, че ако разчиташ на работата си, макар и да си с добра заплата, а ти трябват 2 коли за съжаление няма как да купуваш дори и среден клас нови коли! Това време отмина, само тия които са на хранилки покрай властта могат да го правят, но ако не си умнокрасив или фирмичката ти не закачена към корпоративния капитал за когото работят държавите, забрави! Това е Новото нормално, това Европа от последните години, честито!
  • 39 Истината

    8 8 Отговор

    До коментар #27 от "Нямам срам":

    Добре че са фирмените та да карате нови коли, щото личните премиум са от майстор на майстор купени повечето с кредити...ГАНЬОВЦИИИИ
  • 40 12345

    3 8 Отговор
    Новият GEELY NEW COOLRAY е същите пари и направо отнася тази бракма по всички показатели.

    Коментиран от #41

  • 41 ама не си го карал

    4 1 Отговор

    До коментар #40 от "12345":

    И петгодишен не си го виждал. Съчинения по картинка.

    Коментиран от #43

  • 42 Твоето е емоционален избор

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Име":

    Ако дне взимаш кола, която да караш 10 години, към края на периода ще имаш 23 годишна тойота, кръстена лексус, и 10 годишна дачия. Имаш ли представа колко ще ти е струвала поддръжката за този период?

    Коментиран от #45

  • 43 12345

    1 3 Отговор

    До коментар #41 от "ама не си го карал":

    Карал съм стария коолрей докато живях в Дубай, топ е. Много обичам опити за врачуване.

    Коментиран от #44

  • 44 ама не си го карал

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "12345":

    Ами говори за него - как си го карал и най-важно колко време си го притежавал. За новия ще говориш като му дойде времето. Тук по принцип караме колите малко повечко време и ценим издържливостта.

    Коментиран от #47

  • 45 Име

    1 2 Отговор

    До коментар #42 от "Твоето е емоционален избор":

    Няма емоция! Колко ще е подръжката? Колкото и да е, няма да дрънчи като нова дачия.
  • 46 Име

    3 4 Отговор

    До коментар #36 от "Нено":

    Върши една и съща работа, но как? Това е важният въпрос, как? При евтината кола, главата ти става на шиник от шумове, седалките са неудобни, и т.н.
  • 47 12345

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "ама не си го карал":

    Карах го цяла година и половина, нула проблеми.

    Почва автосалонът в София, тази седмица, отиди и си направи сам изводите, новото Геели ще го има изложено, заедно с астматичния пластмасов Бигстер.

    Няма точка по която Геелито да не е по-добро, дори старото.

    Коментиран от #48

  • 48 ама не си го карал

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "12345":

    Не ти ли казаха как се казва? Джили, Геели е някой друг.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 ивелин

    10 1 Отговор
    "Sandero има по-малко електроника, но и по-ниско тегло, като цяло това е кола с малко по-малко съдържание в сравнение с конкуренцията. И предвид факта, че всички части и компоненти поскъпват, то увеличението на цената ще е пропорционално по-малко от това на останалите коли в този сегмент." Всеки нормален ще разбере колко е прав! -- По малко електроника по малко главоболие особено когато електроните компоненти са с ниско качество -- Имах Немски коли произведени след 2005 , 2008 - след 2015 с емисионен клас EURO-4 , EURO-5 сложна и скъпа нискокачесtвена електроника - вечно светещи диод ни лампички, Chande Engine (авариен режим на двигателя ) кaто висене по сервизите , губене на време , пари и нерви .След като ги продадох проблема се реши и вече без Немска кола -- и то никога (мнението е лично мое нека сам всеки да реши каква кола да купува и да ползва . )
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Никси

    5 0 Отговор
    формулата за УСПЕХ е да се ходи до урните и да се гласува масово заради един прасуняк а не да ходите за гъби , после формули много ще видите , Синус Косинус Тангес и Ко-Тангес и √ 3,14 , тетова са формулите !!!.