Професионалното жури определи носителите на призовете в над 20 категории в тазгодишното издание на „Зелените награди”, на което ФАКТИ е медиен партньор. Сред журито се отличават имената на Надя Маринова – гл. редактор на b2b Mediа и основател на конкурса “Най-зелените компании в България”. Марина Стефанова е председател на Българска асоциация на КСО специалистите и консултант по програмата „Business for results” към УНИЦЕФ в България. Катя Димитрова, член на УС на Българската Асоциация на ПР Агенциите и съветник по комуникационните въпроси на Българо-Белгийския бизнес клуб у нас. Собственик на комуникационна агенция Интеримидж. Мила Миленова, ръководител Корпоративни комуникации в ОББ. Инж. Иван Иванов - председател на Сдружение „Българската асоциация по водите – БАВ” от 2012 до 2020 г. Към момента е председател на Управителния съвет на Български ВиК холдинг ЕАД и Фондация „Европейско сътрудничество за бенчмаркинг“. Петя Галинова, Marketing officer в Advantage Austria. Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации“ в Пощенска банка. Ивелина Василева, председател на парламентарната комисия по опазване на околната среда и водите и зам. председател на комисията по европейски въпроси в Народното събрание. Илиана Павлова от Българската стопанска камара.
Призовете тази година бяха допълнени с нови категории като Зелена иновация в Ковид-19, Зелена инициатива в Ковид-19 и иновация от рециклирани материали. За втори път беше връчена и Голяма награда за цялостно представяне.
Традиционно сред отличените бяха и журналисти, чиито материали са свързани с темите на конкурса. А наградата за „Зелена медия“ грабна btv.
Никола е човекът, който засажда 1 милион дървета. Той е създател на най-голямата доброволческа инициатива за засаждане на нови гори и дървета в България. „Гората.бг“ – инициатива, която вече е засадила невероятните 903 000 дървета (да, деветстотин и три хиляди) в България. А тази есен засадените дървета ще станат над 1 милион.
Всички кампании и действия на Гората.бг са чисти, напълно безкористни, аполитични и безплатни за участниците. А основните цели са: да засаждат повече гори и дървета за България, да правят всяко добро, което може да бъде направено и да променят мисленето и да вдъхновяват хората за добро, с участието на доброволци, млади хора и деца.
До момента участие в стотиците масови събития с доброволци и кампании на Гората.бг, неизменно водени от Никола, са взели над 200 000 българи, от които десетки хиляди деца и млади хора.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Всеки знае
16:49 05.10.2020
2 Кой68
17:58 05.10.2020
3 Хахахяхяхяхяхяхахахагахаха
18:51 05.10.2020
4 ЖОРО
08:11 06.10.2020
5 Шаран БГ
Същата работа е и по отношение Българската Гора. Около 15 / петнадесет/ са всичките организации, ангажирани с опазването на горите в РБ. И тези , колкото по-вече си придават важност / а сега и разни награди си раздават/, колкото по-вече стенат и болеят за Българската Гора...... толкова по-вече камиони, натоварени с прясна отсечени дъбови дървета, преминават под моя прозорец, на разстояние 8-10 метра !!
Прощавайте, ама аз на сладките приказки на всички "зелени"ли да вярвам или на очите си. И това години наред. Гората вече не се изрязва изборно ....."Бръсне" се до голо !! И НИКОЙ НЕ ИСКА И НЕ МОЖЕ ДА СПРЕ ТАЗИ ВАРВАЩИНА !!!, Няма гора- няма вода........проумейте го, всички"бели якички"..........
И не ме баламосвайте- мен и всичкото "простолюдие", че тези огромни количества дървесина отиват за отопление на сиромасите и за хартия на чиновниците !!!
06:19 07.10.2020
6 Малък Дебел
17:16 07.10.2020