3 Май, 2020 09:11 9 990 188

Първите 2 български F-16 идват през 2023 г.

  • ф-16-
  • f-16-
  • изтребители-
  • сащ

Имаме нужда от подводница и 6 бойни кораба, смята адмирал Емил Ефтимов

Първите 2 български F-16 идват през 2023 г. - 1
Снимка: Архив

Армията има нужда от подводница и 6 многофункционални кораба, а първия изтребител F-16 вече се изработва в САЩ и ще бъде в България през 2023 г.. Това обяви началникът на отбраната адмирал Емил Ефтимов в "Седмицата" по радио "Дарик".

Трябва да има модернизация, въпреки кризата, предизвикана от пандемията от коронавируса COVID-19, каза още той и добави, че "ръководството на армията не е като щраус да зарови глава в пясъка, но задачата му е да търси консенсус между политическите и военните приоритети".

Адмирал Ефтимов обяви, че ако не е било инвестирано в здравеопазването през годините то борбата с епидемията е щяла да бъде на друго ниво. Според него армията трябва да бъде подкрепяна от обществото, защото това е част от сигурността на държавата, както и здравеопазването.

Финансовият ангажимент на държавата за развитие на отбранителните способности до 2024 г. е 2% от БВП, каза той. "Няма да намалим броя на проектите. Но ми се струва, че цената на парите ще е друга след тази криза", продължи Ефтимов и добави, че затова се проверява дали може за същите пари да се получава повече техника.

Проектите за модернизацията на армията през придобиванета на нов боен самолет ще трябва да се свърже с другите родове въоръжени сили, за да могат те да действат като едно цяло. Първите самолети F-16 ще бъдат доставени праз март 2023 г., а останалите 6 през 2024 г. посочи адмирал Ефтимов. Американците са уверили, че заводите за производство на самолети не са засегнати от епидемията и работят.

Адмирал Ефтимов даде подробности и по развитието на модернизацията на флота. Според него 2 патрулни кораба не са достатъчни- трябват шест. По негови думи трябва да се купи и подводница, защото това "е ефикасно и икономично средство за наблюдения на широка акватория на Черно море".

Велико Търново ще бъде домакин на шести май, когато ще се отбележи Денят на храбростта и на Българската армия. Ще има пеши парад, ще премине и техника, но адмирал Ефтимов подчерта, че искат да покажат младото лице на армията. Във Варна също ще има прояви, както и в София.

Гражданите ще имат възможност да проследят, чрез телевизиите, всички прояви. Ще летят военни самолети, ще има въздушен десант и на парашутисти от специалните сили, посочи адмирал Ефтимов.

Армията има готовност да се включи и да подпомага, ако е необходимо противоепедимичните марки срещу коронавируса. Армията обаче до момента не се е наложило да помага в тази дейност. Оказали сме логостична помощ със средства, но бойци от армията не са се включвали, каза адмирал Ефтимов. Имаме готовност до шестия час, ако МС вземе решение, да се включим подчерта той.

Четирима души от военния персонални са болни от Ковид-19. Те са настанени във ВМА. Около 200 души от армията са под карантина, но те не са болни, а са се завърнали от мисии, стана ясно от разговора. Един военен от контингента ни в Босна и Херцеговина е бил с положителен тест, той бе върнат, но вече е готов отново да изпълнява мисии.


Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 24 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 El boko

    143 5 Отговор
    Ако може подводницата да е ядрена! :)

    Коментиран от #150, #159

  • 2 Жоро

    135 21 Отговор
    Ей сега се уплашиха руснаците.Ще бъдем велика сила.

    Коментиран от #38, #45, #74, #179, #180

  • 3 Мммм...Цу-до !

    121 14 Отговор
    Мъ ЦУ - ДО !
    Щели да охраняват предстоящата 2-ра вълна от българи които се спасяват бягайки масово от абсурдистан и реалноста на боко-диктатора.

    Коментиран от #101

  • 4 Генерал Мутафчиев

    114 14 Отговор
    Да не идват! Карантина е. До тогава ще сме се справили с държавата, няма да я има!
  • 5 Behemoth

    109 24 Отговор
    Военните иди.оти трябва да се забранят !Аман от генерали и адмирали в тоя бостан ...
  • 6 Активист на БСП

    136 11 Отговор
    Ама чертежите или макетите ???!!!

    Коментиран от #21, #168

  • 7 YUI

    104 14 Отговор
    Познайте кой ще иска да се снима с тях първи, дано не е във властта ТОЙ, че вече човек, ми се повръща от Него, да се свети името му, герберско, в панделката дано. Крадец мамин сладък.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Stoki

    89 11 Отговор
    Бойче уволнен от НАРОДА
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Истината

    34 100 Отговор
    Ако Радев, чрез служебния си кабинет през 2017 година не бе наложил Грипен за победител в конкурса за боен изтребител, досега българската авиация щеше да има нови изтребители. Тогава под негов натиск служебното правителство, чийто функции бяха единствено да подготвят парламентарните избори превиши правомощията си и превъоръжаването се забави с три години.

    Коментиран от #58, #79, #81

  • 12 На гол

    73 11 Отговор
    тумбак - чифте пищови !
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 1111

    91 6 Отговор
    То има една подводница.. за 240 души е. Слагайте един шнорхел и под вода.

    Коментиран от #175

  • 15 30 г стигат

    100 11 Отговор
    Адмирале , с кого ще воюваш или се стягаш да воюваш в Черно море ,може би с Грузия защото за други противници и не ми се мисли !?

    Коментиран от #53

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ИВА ПИКВЕЩЕРА

    52 6 Отговор
    2023 ....МНОООО СЕ СЪМНЯВАМ НО ДАНО ИМА НЯКОЙ ТУЛ УП ДА ЖИТКА С ТЯХ

    Коментиран от #32

  • 18 ИВАТА

    27 2 Отговор
    АБЕ ЩО СЪМ ТОЛКОВА ГРОЗНА БЕ ГРОЗНА НО ТЪПААА
  • 19 габровец от варна

    54 11 Отговор
    И Джавелин-и да купят.Много страшни били.Таман да плашим гаргите с тях.Хахахааа.
  • 20 цдз

    92 11 Отговор
    Имали сме били нужда? Ами къде бяхте преди 10 - 15 -20 години когато се унищожаваха бойната ни авиация, танковите войски, подводници и бойни кораби? Сега захранваме по богатите държави с нова морално остаряла техника под нивото на предишната.
  • 21 bsp bkp

    15 45 Отговор

    До коментар #6 от "Активист на БСП":

    Днес не си ли в почивка комуняго?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Ананимен

    92 8 Отговор
    Бах таз американска производителност. За четири години два самолета. Те на ръка ли ще ги правят. Ами ако поръчаме 32 бр.

    Коментиран от #120

  • 24 Гошето

    33 4 Отговор
    Вовка, предай се!!!
  • 25 Елбю

    88 9 Отговор
    В миналото когато имахме наистина армия само летище Узунджово разполагаше с 45 изстребителя модерни за времето си!

    Коментиран от #29, #44, #128, #130, #169

  • 26 ДА ИЗМЕТЕМ крадливата пасмина ГЕРБ

    79 10 Отговор
    И 2-3 самолетоносача ще купим, че комисионната е добра...

    Коментиран от #35

  • 27 big

    68 8 Отговор
    Не са писали да са построили завода и започнали производство! Има 2-3 държави преди нас, които са се надънили на копието американско, т.е. първо са те. Ние сме дали парите вече, какво пречи да пребоядисат няколко стари, след ремонт и да ни ги дадат? Отделен е въпроса, че дори и нови, са прекалено скъпи и напълно излишни за нас!
  • 28 Котарак

    50 6 Отговор
    Това е абсолютна лъжа. 2027, може би???

    Коментиран от #31

  • 29 Истината

    19 37 Отговор

    До коментар #25 от "Елбю":

    Навремето за военни нужди се отделя а 10 % от БВП, сега са по-малко от 2%. Ако си съгласен да се отделят 10%, ще имаме не само изтребители, но и подводници и кораби.

    Коментиран от #39, #54, #148

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Истината

    10 28 Отговор

    До коментар #28 от "Котарак":

    Щом има договор, то има клауза за неустойки бе котьо. Не се тревожи и притеснявай, всичко ще бъде както го пише в договора.

    Коментиран от #108

  • 32 bsp bkp

    7 19 Отговор

    До коментар #17 от "ИВА ПИКВЕЩЕРА":

    Има един ако го пуснат деса и корни.........
  • 33 Сае роmеHге

    40 5 Отговор
    Ееипажа на подводницата,ще е съставен от mангoBцu,ще звучи Азис в ,тежки моменти ,ще се пуска Сашо Роман, подводницата ще се казва Отмъщението на Столипиново или Нов път. Дотогава очаквам maHгo за президент да имаме и националния химн да се промени,моето предложение е Василица на Софка.
  • 34 Може

    32 3 Отговор
    да смяташ , че имаш нужда , но отвори си очите и виж , че рецесията вече е на прага ни !
  • 35 Истината

    14 19 Отговор

    До коментар #26 от "ДА ИЗМЕТЕМ крадливата пасмина ГЕРБ":

    По комисиони те си пада съседа на Бойко.

    Коментиран от #43

  • 36 Патицата и Фламингото

    39 7 Отговор
    Това са имената на двата Ф16' 2033 г. може да пристигнат, ако няма пандемия от Птичи грип или не ги „прихване” някоя ракета JAVELIN, че тя си умира за патици.
  • 37 1234

    34 3 Отговор
    сега привилегията на краварите е короната и ще опукат парите , а ние може само да действаме по изстиването на супата
  • 38 РЕАЛИСТ

    52 12 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро":

    Преди няколко години на стелажи на НАТО, бяха облякли мишените в руски униформи. Българските войници отказаха да стрелят. Надявам се в бъдеще, ако някой малоумен политик ни вкара във война отново с Русия, армията да прояви разум и не тръгне срещу този братски народ.

    Коментиран от #40, #111

  • 39 Съгласен

    57 2 Отговор

    До коментар #29 от "Истината":

    Няма проблем и 10 % да отиват за армията, но останалите 90 да се разпределят както трябва. Не може един километър водопровод да струва 2 млн. лв, и то при условие, че се копае на изключително лесен терен. Няма как един километър магистрала да струва 22 млн, и след една година да започнеш ремонтите.

    Коментиран от #41

  • 40 Истината

    14 37 Отговор

    До коментар #38 от "РЕАЛИСТ":

    Нова беше руски фейк тиражират от проруските сайтове в България, бе реалиста. Не взимай руските лъжи за реалност!

    Коментиран от #50

  • 41 Истината

    10 12 Отговор

    До коментар #39 от "Съгласен":

    Познай от коя партия първи ще скачат срещу увеличението на военните разходи? И изобщо не е реално 10% разходи. Ако стигнем 2,пак добре.
  • 42 Село

    31 6 Отговор
    И самолетоносач трябва да поръчаме ще ни е нужен на самолетите ядтен ще го кръстим Бойко Борисов да всява страх и ужас и комшиите особено у Русия.
  • 43 РЕАЛИСТ

    42 9 Отговор

    До коментар #35 от "Истината":

    Истината е отражение на обективната действителност. Искат се доказателства за твърдението. Съмнителна сделка сключи някой друг. Купи напудрени таралясници , аналог на МИГ -21 на цена по висока от най модерните изтребители в момента. Е тази сделка мирише, както и да я погледнеш.

    Коментиран от #46

  • 44 Наблюдател

    10 17 Отговор

    До коментар #25 от "Елбю":

    Сега имаме диванна армия да хейтене срещу България и ти сигурно си ротен командир.

    Коментиран от #96

  • 45 злобар

    14 3 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро":

    Че ние не ги купуваме да плашим руснаците , просто с тях ще гоним и трепем Covirusa .
  • 46 Истината

    12 28 Отговор

    До коментар #43 от "РЕАЛИСТ":

    Руските лъжи нито са действителност нито реалност а просто лъжи!

    Коментиран от #56

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 😈 Сатаната

    41 5 Отговор
    Пълна пародия ! "Адмирал",Контраадмирал",генерали и прочее измислени чучела.Този тофлек ,командва 280 човека !?!?! "Адмирал" бил !?!? Ужас ! Ужас !
  • 49 Жълтата жилетка

    35 5 Отговор
    "Публикувано във факти.бг: а първия изтребител F-16 вече се изработва в САЩ и ще бъде в България през 2023"

    Аха, сега сигурно му изработват капачките на вентилите на гумите му.
    А за това от какво имала нужда армията ни - нашите пенсионери имат нужда от маааалко по високи пенсийки, болниците ни - от кувьози и респиратори, пътищата ни - от нов асфалт.
    Та така...

    Коментиран от #187

  • 50 РЕАЛИСТ

    35 8 Отговор

    До коментар #40 от "Истината":

    И колко ще се съберете за война с Русия? Плевнелиев, Паси, Иво Инджев, Дайнов. Бойко вече , каза че стане ли война ще бяга, иначе като завършил ШЗО в Плевен можеше да командва взвод, ако събере толкова де.

    Коментиран от #109, #142

  • 51 Монгола

    36 7 Отговор
    Завода в Южна Каролина още не е построен за фърчилата блок- 70 тоя почна да лъже че щели да кацат през 2023 г!!

    Коментиран от #57

  • 52 Иван Драган

    31 1 Отговор
    Имало инвестиции в здравеопазването хахха този пил ли си е хаповете..елементарни маски няма по болниците. Тъпана....р. пари за пенсии няма, подводница с кораби искал хахот... И за какво са ни тези летящи ковчези за милиарди? Фките
  • 53 не е адмирал

    35 6 Отговор

    До коментар #15 от "30 г стигат":

    Първо, Ефтимов не е адмирал, а е под-адмирал – вице адмирал.
    Второ, същият е паркетен брюкселски вице-адмирал.
    Трето, тези 6 многоцелеви кораби, за които бълнува паркетният вице адмирал струват 3 (три) пъти повече от двата многоцелеви кораба - златните корветки, - за които чрез антинародното Народно събрание Боко и компания ни натовариха да платим 982 милиона лева народна пара, но без боеприпасите...
    И не на последно място, и с 6 (шест) многоцелеви корабчета + подводница България не решава задачата за предпазване от военноморски десант от страна на турските ВМС, защото корабчетата не се купуват за защита, а за нападение в СЛУГИНАЖ НА ЕБ-НАТОТО.
    Ако наистина българските военноморски сили бяха български и служеха на Р. България, то нямаше да се прахосват народни пари в полза на нато, а щеше да се влагат пари за минна защита чрез българско производство на 20-30 евтини малки минни заградители, охранявани от дронове, които да са в състояние за една нощ да поставят минни заграждения в българските териториални води. В допълнение за охрана на крайбрежието щяха да планират модернизиране и допълнително брониране с активна навесна броня на две бригади от старите танкове, като брегова артилерия, ако еб.натото не е заповядало всичките ни танкове да бъдат нарязани…
    Целта на слугата на еб.натото е да въвлече България в нови военни разходи в полза на военнопромишления капитал на запада, за което се получават и съответните благодарности.

    Коментиран от #70

  • 54 рада дълбоката

    28 3 Отговор

    До коментар #29 от "Истината":

    И от къде ще ги вземеш ? От здравеопазване , от пенсионния фонд или от образование ? За да вземеш 10% от НЕЩО СИ то това нещо трябва да съществува ! Разбираш ли за какво иде реч въобще ?

    Коментиран от #67

  • 55 не е адмирал

    25 4 Отговор
    Другата цел на вице адмиралчето Ефтомов е да вкара България във война с Русия, защото многоцелевите военни корабчета имат една основна цел - служба на еб.натото чрез действия срещу руските подводни лодки. Затова на паркетното еб.натовско вице-адмиралче му е нужна и подводница, а именно за тренировки на военните корабчета за антибългарски цели.
    Залогът е животът на българските граждани, даден в полза на нато.
  • 56 РЕАЛИСТ

    31 5 Отговор

    До коментар #46 от "Истината":

    Ако ти продам Лада 6-ца с малко електроника на цена на най нов джип , ще я купиш ли? Ама ако парите не са твои , а на народа, няма да ти пука, нали?

    Коментиран от #61

  • 57 Истината

    11 33 Отговор

    До коментар #51 от "Монгола":

    Ако не беше Радев, който със служебното си правителство саботира избора на самолет, досега щяхме да имаме изтребители.

    Коментиран от #62

  • 58 Хитър Петър

    34 8 Отговор

    До коментар #11 от "Истината":

    Щеше да имаме музейни експонати от Португалия! Радев е боен пилот и е наясно с възможностите на Грипен и Ф-16. В учебните боеве между шведските Грипен и норвежките Ф-16, шведите винаги побеждават. В Либия всички мисии на Грипен са успешни. В Red flag също! Избрахме Ф-16 под натиск, това е истината.

    Коментиран от #63, #157, #164

  • 59 Авио - маеханика

    29 9 Отговор
    Измислят си, тези самолети нокога няма да бъдат произведени! Трябваше да изберат,, Грипен " офертата беше 1,8 милиона лв с ДДС и можеше на разсрочено плащане и шведите даваха 10 самолета, а не 8! Миналата год. платихме за самолети с баз въоръжение на рисунка 2,7 милярда лв на куп!

    Коментиран от #78, #174

  • 60 Хъхъ

    25 7 Отговор
    Млад съм и не съм свидетел, но едно време нямахме ли 240 броя МиГ-21? Милионна армия готова? Заровените танкове в Елховско с дула насочени на юг към съседката? Казват, че все още имаме скътано ПВО из планините... незнам.
  • 61 Истината

    8 19 Отговор

    До коментар #56 от "РЕАЛИСТ":

    Пак лъжеш. Купуват се не само самолети. А за мишени те защо си за мълча, руски реалист? Може би защото лъжата е руската реалност?

    Коментиран от #71, #83

  • 62 Монгола

    23 5 Отговор

    До коментар #57 от "Истината":

    От къде щеше да го имаш фърчилото неграмотник като завод няма и мяма и да има по вс. вероятност? Сигурно Дейвит Копърфилд щеше да ги извади от ръкавите си!

    Коментиран от #64

  • 63 Истината

    12 30 Отговор

    До коментар #58 от "Хитър Петър":

    Радев е руска марионетка и избра Грипен в разрез с правомощията на служебния кабинет

    Коментиран от #86, #90

  • 64 Истината

    6 12 Отговор

    До коментар #62 от "Монгола":

    Ако четеше повече нямаше да задаваш глупави въпроси.

    Коментиран от #68

  • 65 Фактъ

    23 7 Отговор
    Фалшива новина !!! Герб пускат партенка за заблуда на плебса , както винаги .
  • 66 Експерт

    21 4 Отговор
    Този Евтимов е лъжец чиста проба!
  • 67 Истината

    4 6 Отговор

    До коментар #54 от "рада дълбоката":

    Ти май не можеш да с хванеш какво съм написал. Прочети го пак.
  • 68 Подлого

    16 5 Отговор

    До коментар #64 от "Истината":

    Ако беше поне малко умен нямаше да се подлагаш на крави!

    Коментиран от #72

  • 69 станал адмиралче

    23 3 Отговор
    Станал адмирал с четири харизани звезди. Ти да видиш!
    Този и майка си ще продаде, за да служи на еб.натото.

    От 27 февруари 2020 г. е временно изпълняващ длъжността началник на отбраната. На 30 март 2020 г. е освободен от длъжността заместник-началник на отбраната, назначен за началник на отбраната и удостоен с висше офицерско звание адмирал.[7]

    До 16 юни 2000 г четири-звездното звание „Адмирал“ се е наричало „адмирал на флота“ [8] и никой българин след 1878 г. не е бил удостояван с това звание, еквивалентно на Генерал, предишните 11 носители на четиризвездното звание са били от Сухопътни Войски и Военновъздушните сили.

    България е заложник на комплексари с големи звезди на пагоните.
    Те служат на нато.
  • 70 обстоен анализ

    5 1 Отговор

    До коментар #53 от "не е адмирал":

    Благодаря за корекцията ! Въпреки че съм служил точно в Военноморските сили на НРБ и най малкото което познавам е чиновете в флота ;) ( просто в момента не се интересувам дотолкова от делата а още по малко от ерархията конкретно в БА по ред причини ).

    Коментиран от #84

  • 71 РЕАЛИСТ

    18 5 Отговор

    До коментар #61 от "Истината":

    За мишените пишеше в повечето български издания. Ако е лъжа , се публикува опровержение или засегнатия съди изданието. Аз нямам други източници освен медиите. В едно чуждо издание пишеше, че Бойко има 2 милиарда в офшорки и също никой не го съди.

    Коментиран от #75

  • 72 Истината

    11 19 Отговор

    До коментар #68 от "Подлого":

    Монгол ли си какво си не знам, но че си неграмотен и безроден руски трол е повече от ясно. Завода в Грийнвил, щата Южна Каролина работи от половин година и произвежда първо за Бахрейн а след това за Словакия, които имат договори преди нас.
  • 73 АДМИРАЛ

    21 2 Отговор
    Те една бойна яхта имат обаче Адмирали да искаш!

    Коментиран от #171

  • 74 Гост

    19 4 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро":

    То само Руснаците да се бяха стреснали добре полвин свят трепери вече пред нас съмнявам се САЩ да ни дадът подводница че ще трябва и те вирно да ни стоят хахахаха егати потреса армия с 5 самолета две надуваеми лодки и 20 дебели кашика дет не си знаят годините
  • 75 Истината

    8 15 Отговор

    До коментар #71 от "РЕАЛИСТ":

    Руска лъжа е, която се тиражираш от проруските сайтове. А те са доста у нас. В НАТО изобщо не са позволени подобни обозначавани на мишени. Камо ли пък да купуват руски униформи! Сигурно с рубли от военторга.
  • 76 Истината

    8 17 Отговор
    Споко русофилчета, самолети ще има. А де са ви сменят другите тулухи дето стават по обяд!

    Коментиран от #85, #88, #102, #114

  • 77 Въпрос

    18 1 Отговор
    В какъв формат ще са - jpeg или pdf:)
  • 78 скандинавец и кравар

    22 4 Отговор

    До коментар #59 от "Авио - маеханика":

    До но с шведите не можеш се договори за комисионка(най малко от страх ,че утре може да лъсне истината ) а с краварите може всичко ТИ САМО ДАЙ ПАРИТЕ !!!!
  • 79 това е истината

    24 5 Отговор

    До коментар #11 от "Истината":

    ''Cъвeтcкитe МиГ-29, мaкaр и мoрaлнo ocтaрeли, вce пaк прeдcтaвлявaт ceриoзнa зaплaхa зa caмoлeтитe нa прoтивникa, кaтo включитeлнo прeвъзхoждaт и aмeрикaнcкитe изтрeбитeли F-16.'', кaзa Мирocлaв Хeрмaшeвcки, първият пoляк лeтял в Кocмoca. Тoй дoпълни, чe руcкитe caмoлeти нямaт рaвни нa ceбe cи в cвeтa, aкo cтaвa думa зa aвиoникa и aeрoдинaмикa. „Пo-рaнo тeхнитe двигaтeли и eлeктрoникa бяхa пo-cлaби. Ceгa МиГ-29 e мoдeрнизирaн и e нaпълнo дocтoeн cъпeрник нa F-16”, кaзвa Хeрмaшeвcки Cпoрeд нeгo, Руcия cъздaвa иcтинcкo oръжиe зa убийcтвo, дoкaтo Зaпaдът прecлeдвa изключитeлнo търгoвcки цeли при рaзрaбoтвaнeтo нa нoви видoвe oръжия. „Имeннo пoрaди тaзи причинa Пoлшa дoceгa нe ce e oткaзвaлa oт изпoлзвaнeтo нa изтрeбитeлитe МиГ-29 и щe прoдължи дa ги изпoлзвa минимум дo cрeдaтa нa cлeдвaщoтo дeceтилeтиe”, прoгнoзирa пoлcкият кocмoнaвт.
    Хeрмaшeвcки e лeтял и нa руcкитe МиГ-29 и нa aмeрикaнcкитe F-16.
  • 80 оня с коня

    7 16 Отговор
    Ама нали Русофилските хора тука казаха че сме си купили Самолети "НА ХАРТИЯ",отделно пък че НИКОГА няма да ги видим?Еса тия дето идват през 2022г ОТ КАРТОН ли ще са?!

    Коментиран от #113, #172

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Така де

    20 3 Отговор

    До коментар #61 от "Истината":

    Мишените, заедно с екипажите, ще бъдат двете много скъпи и много функционални военни корабчета за откриване и преследване на подводни лодки:D.
    Лошото е, че подводните лодки винаги първи откриват противолодъчните корабчета.
    Още по-лошото е, че Черно море е може би най-трудното море за откриване на подводни лодки.
    А от още по-лошото по-лошо е, че руските подводни лодки в Черно море са най-безшумните в своя клас.

    Хубавото за надупеното на нато адмиралче Ефтимов е, че от еб.натото ще го потупат по рамото за националното му предателство, а българите, заедно с неговото семейство ще бъдем заложници на адмиралската му суетност, алчност и егоизъм.
  • 84 станал паркетно

    19 2 Отговор

    До коментар #70 от "обстоен анализ":

    Станал надупено паркетно адмиралче. Като няма армия и флот, а само еб.нато, звездите ги раздават на хлъзгавия паркет на килограми.
  • 85 РЕАЛИСТ

    20 2 Отговор

    До коментар #76 от "Истината":

    Самолети може и да има, но пари за пенсиите на старите ни родители определено няма да има.
  • 86 Хитър Петър

    22 3 Отговор

    До коментар #63 от "Истината":

    Не знам каква марионетка е Радев, но Грипен категорично превъзхожда Ф-16 като прихващач въздух - въздух. Скороподемност 300 м/с срещу 254 м/с за Ф-16 Е. Мрежовата свързаност Метеор и ИрисТ, които се въвеждат на Ф-35, първо са въведени в Грипен! Всъщност първият успешен пуск на Метеор е на Грипен. Единственото предимство на Ф-16 е много по - голям боен радиус. Възниква въпросът за защита ли купуваме самолети, или за нападение на чужда отдалечена територия.

    Коментиран от #98, #176

  • 87 ЖОРО

    22 3 Отговор
    ТРЯБВАТ ПАРИ ЗА ЗДРАВЕОПАЗВАВЕ И ПЕНСИИ А НЕ ЗА ГЛУПАВИ ИГРАЧКИ..НАРОДА МРЕ ОТ ГЛАД БЕЗ РАБОТА ТОЯ СМЕШКО СЕ ИЗЦЕПИ...АИДЕ БЕ СТИГА СТЕ КРАЛИ..
  • 88 туркофилите

    12 2 Отговор

    До коментар #76 от "Истината":

    Много са споко туркофилите, щото българските хаптали ще имат евентуално някога 8 (осем) морално остарели хвърчила на цената на най-съвременните Ф-35. Турция от старите хвърчила има цял булюк - към 600 бр., че и си произвежда сама...
    Туркофилите най-силно любят русофобите! Отзад!
  • 89 Хахо

    6 13 Отговор
    Абе ти какви ги говориш ве генерале идват ф16 Може ли така развали закуската на Русоробите
    И съвсем обърка троловете хахаха
  • 90 адвокат

    12 2 Отговор

    До коментар #63 от "Истината":

    Няма такова нещо.Това е чиста проба лъжа! Къде са вписани "ограниченията" за служебния кабинет?Посочи в кой нормативен акт?Чакам! Та нали ако беше така пръв Огнян Герджиков щеше да подскочи! Може би вие сте по "професор "от професора-юрист!
  • 91 Никакви ф16 няма да дойдат

    23 4 Отговор
    Нищо не се произвежда, наште лъжат, още няма завод, който да ги произведе. Сащ е капитулирала и в този фалит едва ли ще направи завод за няколко ф16, ама ББ плати еднолично парите 100% авансово, както не се прави, еднолично избра и ф16.
  • 92 Тия

    18 1 Отговор
    Тия търтеи само плюскат и правят шкембета . Живуркат си в държавни жилища, жените им и при комунизма ходеха с кожени палта. Събуха си гащите на американците, сега пак плюскат и били ме пазили. ОТ КОГО. Пазят трафика на хероина в Афганистан да тровят децата ни..
  • 93 Историкът с главно Ч

    8 4 Отговор
    Не сам пацифис,но не виждам особена причина да съществуват български въоръжени сили.
    Ше обЯсна защо:
    През цялото време сме имали такива ,ф най сюблимните изторически моменти сеедно сме немали...така беше кога доидеа турците,руснаците и у най ново време кога падна комунизма и социализъма,а хиляди хвалипръцковци се беха заклели в живота си че ще пазат бнерето и Първия руководител на Партията и държавата...е?
  • 94 Тия

    18 0 Отговор
    Тия търтеи само плюскат и правят шкембета . Живуркат си в държавни жилища, жените им и при комунизма ходеха с кожени палта. Събуха си гащите на американците, сега пак плюскат и били ме пазили. ОТ КОГО. Пазят трафика на хероина в Афганистан да тровят децата ни..
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Еблю

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "Наблюдател":

    Ако истината за теб е хейтене...така да бъде!
  • 97 Казуар

    4 16 Отговор
    Руските подлоги в България пак изпаднаха в делириум тременс.
  • 98 The Pest

    5 2 Отговор

    До коментар #86 от "Хитър Петър":

    Прехващачитеса един малко по особен клас самолети , които обикновенно засичат целта на голямо разстояние и не влизат в маневрени боеве , а също така могат да прекарват дълго време във въздуха , така че единственното нещо даващо предимство на Грипен Ц/Д в тази роля е интеграцията на Метеор , която така или иначе България никога няма да закупи. За маневрен бой съм убеден че Грипен има предимство , най малкото защото съм виждал как летят и двата самолета ( Блок 70 по скоро изостава спрямо по старите варианти в това отношение) . Варианта Грипен Е/Ф , който по същество е един нов самолет и качествено превъзхожда всички варианти на Ф-16 , обаче така и не ни беше предложен , а и цената би била значително по висока .
  • 99 Ердоган

    11 1 Отговор
    Моите ф-ки догодина излизат в пенсия,спешно търся голема морга,казаха ми че България е най подходящата,верно ли е?има слухове че европа си е пробутала каруците там,защо аз моите файтони да не ги туря в БГ.само питам
  • 100 Последния софиянец

    13 3 Отговор
    За четири години един самолет. ХА ХА ХА! 2050 година ще получим всичките 8. Бойко няма да ги доживее. ХА ХА ХА!
  • 101 да да

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Мммм...Цу-до !":

    Бягат, но за беля после се връщат да донесат короната и така без край!

    Коментиран от #167

  • 102 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #76 от "Истината":

    Самолети ще има ама ще ги плащат и внуците ти брачет а тая поръчка вече си почнал ти да я плащаш хахахах радвай се на самолетите бог звае какво ще пазиме с тях да справкола погледни на тези ощоло нас въздушният флот и като цяло армията и тогава се радвай на тази покупка
  • 103 Смешко

    4 8 Отговор
    ДАВАЙ БАЦЕ, МАЧКАЙ....,САМОЛЕТИТЕ ИДВАТ, ДРУГАРИТЕ ПРЕРИТВАТ
  • 104 Смешко

    2 8 Отговор
    ФАНТОМИТЕ ИДВАТ, ДРУГАРИТЕ СИ ОТИВАТ

    Коментиран от #141

  • 105 Български по хелзинкски комитет

    11 2 Отговор
    О храбрий генерале,прав си.Само не разбрах кого ще нападяваме с двата самолета и подводницата? Само да не е Китай,че няма къде да ги копаме.
  • 106 националист

    6 3 Отговор
    Ееее браво бе само за три години и ще направят цял самолет нашите разнолики и цветнокожи братя хаааамериканци
  • 107 ****

    8 4 Отговор
    Толкова много време ли му трябва на този 1 таралясник,че да го зглобят?Да не би случайно да търсял ламарини по моргите за зглобката им?Те докато ги произведът вече ще са остарели и ще плачат за обновяване.

    Коментиран от #110

  • 108 Слабо

    8 1 Отговор

    До коментар #31 от "Истината":

    си информиран, нашите подписаха договор с говедарите в който няма неустойки за другата страна. Това е и причината договара да не се публикува. А повече пари за оръжия не трябва да се харчат, здравеопазването и икономиката трябва да са приоритет.
  • 109 бай Шиле

    3 2 Отговор

    До коментар #50 от "РЕАЛИСТ":

    Пропуснал си Ленчето.Нея ще я пратим в тила на врага.Да шъта по руските летища.
  • 110 Майкооо

    5 6 Отговор

    До коментар #107 от "****":

    Това да не ти е руско Фърчило падащо като круши или пирон в кисело мляко

    Коментиран от #119

  • 111 Ген Иван Колев

    2 4 Отговор

    До коментар #38 от "РЕАЛИСТ":

    Винаги те са тръгвали против нас и са си получавали заслуженото де

    Коментиран от #116

  • 112 Смешко

    2 5 Отговор
    ДАВАЙ БАЦЕ, МАЧКАЙ.....ДРУГАРЮ РАДЕВ, ЗАЩО НЕ НАЛОЖИХТЕ ВЕТО. ЗА ФАНТОМИТЕ??????....ЯВНО МНОГО ВИ ХАРЕСВАТ
  • 113 бай Шиле

    7 3 Отговор

    До коментар #80 от "оня с коня":

    А бе умник,ти като си купи твоя кон,го плати и след 2-3 години го взе.Така ли?

    Коментиран от #117, #166

  • 114 Троле,

    8 0 Отговор

    До коментар #76 от "Истината":

    Колко шекела изкара днес от антибългарска демагогия?
  • 115 Дудуков от Брюксел

    13 3 Отговор
    Адмирале, за чий чеп си... адмирал, като нямаш бойни единици бре, тиквар:)))???
    Първият самолет щял да бъде... 2023 година доставен, но са поръчани общо 8, та другите седем... всяка следваща година по един ли ще ги доставят:)))?!?

    Коментиран от #131

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Кака Донка

    2 2 Отговор

    До коментар #113 от "бай Шиле":

    аз не съм спирала да обработвам врага в Коми по Натовски стандарт
  • 118 МИХАЙЛОВ

    14 1 Отговор
    ....2023Г. .... САМО ПЪРВИЯ
    ИЛИ ДАНО ПОНЕ ПЪРВИТЕ ДВА
    ОТ ОСЕМТЕ САМОЛЕТА Ф - 16
    ЗА КОИТО ПЛАТИХМЕ
    НАД ДВА МИЛИАРДА ЛЕВА
    НАРОДНА ПАРА...
    ...И ПОСЛЕ В СЛЕВАЩИТЕ ГОДИНИ
    ПО ДВА САМОЛЕТА....
    ...ТОВА ЗНАЧИ,
    ЧЕ ПОРЪЧКАТА
    ЗА ДОСТАВКА
    НА ОСЕМ САМОЛЕТА Ф - 16
    ЩЕ БЪДЕ ИЗПЪЛНЕНА ОТ САЩ
    ЕДВА ПРЕЗ 2027Г.
    И ТОЧНО ТАКА НАСКОРО
    ОБЯВИХА ОТ ПЕНТАГОНА НА САЩ...
    ...2027 ГОДИНА НАРОДЕЕЕЕЕЕЕЕ...
    ...ВААЖНО Е ДА СЕ ЗНАЕ,
    ЧЕ 25% ОТ ТИЯ ОСЕМТЕ Ф - 16
    СА СПАРКИ - ДВУМЕСТНИ
    УЧЕБНИ.../ ДВА БРОЯ Ф - 16 /
    ...И САМО ШЕСТ Ф - 16 СА
    БОЙНИ ИЗТРЕБИТЕЛИ /
    ...ЕСТЕСТВЕНО ПЪРВО
    ЩЕ ДОСТАВЯТ ДВАТА
    УЧЕБНИ ПРЕЗ 2023Г...
    ....А ДО КРАЯ НА 2027Г.
    И ОСТАНАЛИТЕ ШЕСТ Ф - 16...
    ...НО МОЖЕ И ВЪОБЩЕ
    НИТО ЕДИН Ф- 16 ДА НЕ ДОСТАВЯТ,
    КАТО СИ ИЗМИСЛЯТ
    КАКВИ ЛИ НЕ ПРИЧИНИ...
    ...САЩ МОГАТ ДА НАЛОЖАТ
    НЯКАКВО ЕМБАРГО
    ЗАБРАНА, САНКЦИИ НА БЪЛГАРИЯ
    НАПРИМЕР ПОД ПРЕДЛОГ,
    ЧЕ БЪЛГАРИЯ НАРУШАВА
    ПРАВАТА И СВОБОДИТЕ
    НА ЦИГАНИТЕ...
    ...ИЛИ ЧЕ Е КУПИЛА
    ПОВЕЧЕ ГАЗ ОТ РУСИЯ...
    ОТ КОЛКОТО САЩ ПОЗВОЛЯВА...
    ...ИЛИ ЧЕ ВНАСЯ РУСКА ВОДКА
    И СЕЛЬОДКА...
    ...ИЛИ ЧЕ НЕ ОТДЕЛЯ ДОСТАТЪЧНО
    СРЕДСТВА ЗА ГЕЙ ПАРАДИ....
    ...ИЛИ ЧЕ Е НАПУСНАЛА НАТО
    СЛЕД НАРОДЕН РЕФЕРЕНДУМ...
    ...ИЛИ ЧЕ НОВОТО
    НАРОДНО СЪБРАНИЕ
    И ПРАВИТЕЛСТВО И ПРЕЗИДЕНТ
    СА РЕШИЛИ БЪЛГАРИЯ
    ДА БЪДЕ СВОБОДНА, СУВЕРЕННА
    НЕЗАВИСИМА ДЪРЖАВА
    А НЕ ЖАЛКА КОЛОНИЯ НА САЩ
    КАКВАТО Е СЕГА....

    Коментиран от #129, #161, #186

  • 119 Таткооо

    1 0 Отговор

    До коментар #110 от "Майкооо":

    Още няма самолет останал във въздуха пък бил той и американски да знаеш!
  • 120 Мани...

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ананимен":

    Като цяло се правят на ръка, но не и толкова бавно....
  • 121 Не знам

    3 0 Отговор
    как сме живели без тях досега? Но знам, защо зад океана са четвъртите, защото са на наша издръжка.
  • 122 Смешко

    4 2 Отговор
    КВО ШЕ ПРАЙМ СЕГА С РУСКИТЕ ТАРАЛЯСНИЦИ

    Коментиран от #123, #124

  • 123 Бай бай. 2

    2 2 Отговор

    До коментар #122 от "Смешко":

    Ще ги шитнем на африканците

    Коментиран от #126

  • 124 Заблуда 2

    2 0 Отговор

    До коментар #122 от "Смешко":

    Може да ги направим на сладкарници...за децата
  • 125 Чики-Рики

    5 0 Отговор
    Снощи гледах един филм с подводници и военни кораби....!? Знаете ли ,това е само филм,но при нас даже и на снимка няма да ги видим!

    Коментиран от #127

  • 126 Конспиратор

    2 0 Отговор

    До коментар #123 от "Бай бай. 2":

    Те си имат по добри
  • 127 Смешко

    2 1 Отговор

    До коментар #125 от "Чики-Рики":

    Така говореше за НАТО и ЕС. Сега друга песен пееш.
  • 128 Сега в Узунджово.

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Елбю":

    90% от населението са роми и 450 да разполагаше, няма кой да ги ползва.
  • 129 Смешко

    4 1 Отговор

    До коментар #118 от "МИХАЙЛОВ":

    НАЛИ НЯМАШЕ ДА ВЛЕЗЕМ В. НАТО. И ЕС....КВА СТАНА ТЯ.......СЪЩОТО Е И С ФАНТОМИТЕ.
  • 130 Смешко

    6 2 Отговор

    До коментар #25 от "Елбю":

    И за кво ни беше тази армия....никакви бойни действия.......само хрантутняци
  • 131 Смешко

    6 3 Отговор

    До коментар #115 от "Дудуков от Брюксел":

    Тва да не ти е да си купиш арпаджик от пазара. Руските таралясници колко време ги правят.
  • 132 Йхдтрг

    4 5 Отговор
    Дотогава тези летящи антики дори и към днешна дата ще бъдат достойни за музейни експонати. Към 2023 г. ще има самолети 7 и 8
    поколение а може и повече.

    Коментиран от #185

  • 133 Гатака

    6 3 Отговор
    Що не платим на американци да ни направят и един самолетоносач някъде 2500 година

    Коментиран от #151

  • 134 ПЕНКО

    3 2 Отговор
    КОГО И КАКВО ЩЕ ИСТРЕБВАТ !?!?!?

    Коментиран от #138

  • 135 Ввв

    10 5 Отговор
    Бял ден да не видят ГРОБ и патериците,заради тази сделка!!!

    Коментиран от #152

  • 136 http://coronavirus.eti.pw

    1 0 Отговор
    http://coronavirus.eti.pw
  • 137 Българин

    4 0 Отговор
    Ами до тогава ако ни нападнат
  • 138 Пенко няма да ти дойде акъла

    4 0 Отговор

    До коментар #134 от "ПЕНКО":

    Що не питаш твоите таварищи кого ще изтребват със своите нечувани невиждани хиперзвукови ракети самолети атомни бомби и други оръжия за масово унищожения
  • 139 СЪРДИТ

    5 3 Отговор
    До 60-ти ....."Преди" БГ имаше САМО ИЗТРЕБИТЕЛИ НАД 600 БР !! Имахме даже и 4 МиГ 25, най бързите изтребители в света и днес !!Отделно имахме бомбардировачи Си 24, дето разкатаваха ИДИЛ в Сирия, и Си 25, и....още !! А ако бяхме взели Грипен, за определените 1,8 млд разсрочено, получавахме 10 бр, за 2-3 г, но шведите обещаваха, за същата сума да направят тук инвестиция -- така са направили унгарците и шведската инвестиция им дава 5% от БВП !!! НО УНГАРЦИТЕ ИМАТ ОРБАН А НЕ НАШИТ ПРОСТАК И ДУПЕДАВЕЦ, КОЙТО НЕ МУ ПУКА ЗА БГ, А ГЛЕДА САМО СОБСТВЕНИЯТ ИНТЕРЕС !!😠😠

    Коментиран от #153

  • 140 СЪРДИТ

    5 3 Отговор
    До 60-ти ....."Преди" БГ имаше САМО ИЗТРЕБИТЕЛИ НАД 600 БР !! Имахме даже и 4 МиГ 25, най бързите изтребители в света и днес !!Отделно имахме бомбардировачи Си 24, дето разкатаваха ИДИЛ в Сирия, и Си 25, и....още !! А ако бяхме взели Грипен, за определените 1,8 млд разсрочено, получавахме 10 бр, за 2-3 г, но шведите обещаваха, за същата сума да направят тук инвестиция -- така са направили унгарците и шведската инвестиция им дава 5% от БВП !!! НО УНГАРЦИТЕ ИМАТ ОРБАН А НЕ НАШИТ ПРОСТАК И ДУПЕДАВЕЦ, КОЙТО НЕ МУ ПУКА ЗА БГ, А ГЛЕДА САМО СОБСТВЕНИЯТ ИНТЕРЕС !!😠😠

    Коментиран от #184

  • 141 Истината

    3 0 Отговор

    До коментар #104 от "Смешко":

    Идиот фантом е ф4!

    Коментиран от #149

  • 142 Митьо

    5 2 Отговор

    До коментар #50 от "РЕАЛИСТ":

    Сложи в списъка Велизар Шаламанов и Георги Коритаров. Това са елитни бойци русофоби и интетесчии!
  • 143 Поклон

    6 2 Отговор
    Ще ни спасяват от слвдващия вирус ! Няма друга толкова бедна държава в света да си е повишила военните разходи с над 100%. благодарение на тариката Буда, бившата мутрата от ИПОН. Поклон ! Яжте асфалт дорде го има !

    Коментиран от #154, #183

  • 144 barba

    3 1 Отговор
    парите веднага и накуп ли ги искат пак. Колко милиарда ежегоден данък?
  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 менгеле

    1 0 Отговор
    ефтима говори от гледна точка на продавача а изводи за вес многооо
  • 147 хрушчов

    3 0 Отговор
    ние ся ще платим за ненужния скрап а те да гоопратят след 100 години а

    Коментиран от #155

  • 148 udmdk

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Истината":

    и с кого ш съ биеш кат нямаш оръжие и народ?

    Коментиран от #156

  • 149 Смешко

    0 2 Отговор

    До коментар #141 от "Истината":

    Цялата серия F е фантом от 1..........до .........
  • 150 С лопата да ги ринеш

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "El boko":

    Щом начело на БА е адмиралчето Ефтимов, а главнокомандващ е летец, спукана ни е националната отбрана. Гръбнакът на БА са сухопътните сили, но те не са важни за генералчета и адмиралчета...За национална сигурност и дума да не става, защото националната сигурност се определя на първо място от здравето и репродуктивните възможности на населението.

    Срамно е адмиралчето да се прави на възпитаник на ВНВМУ, което носи името на поета Вапцаров.
    Впрочем, бюста му прибраха вътре в сградата, да не тревожи майкопродавците от ВВМУ.
    Адмиралчето Ефтимов предлага вместо 2 златни корвети за 984 милиона лева без боеприпасите, а с тях - над милиард лева, - да се похарчат три пъти повече пари или над три милиарда лева.
    Това не е предложение на отговорен държавник, а на ламтурник.
    Сега, когато министър Ананиев не може да плати на всички медици на първа линия обещаните от Борисов по 1000 лева за работа в изключително рискова среда, адмиралчето бълнува за загробване на бъдещите поколения с нови три милиарда лева, които са три милиона пъти по 1000 лева!!! Три милиона месечни възнаграждения за рискован труд иска да изхаби измисленото натовско адмиралче!
    В същото време народът се топи и младите отказват да раждат, освен ци.ганите. Кого ще защитава натовското адмиралче и от кого ще защитава военният клетвопрестъпник на клетвата за вярност към народа, която е дал и за вярност към социалистическата си родина НРБ? Веднъж клетвопрестъпник - винаги клетвопрестъпник!
  • 151 Смешко

    4 2 Отговор

    До коментар #133 от "Гатака":

    Щом руснаците не могат да го направят. Горките имат само един самолетоносач.
  • 152 Смешко

    6 0 Отговор

    До коментар #135 от "Ввв":

    Радев що не наложи вето
  • 153 София

    2 0 Отговор

    До коментар #139 от "СЪРДИТ":

    Отделно въоръжението ти ли ще платиш
  • 154 Смешко

    1 1 Отговор

    До коментар #143 от "Поклон":

    Миздрника винаги си остава мизерник
  • 155 Смешко

    1 5 Отговор

    До коментар #147 от "хрушчов":

    Руските таралясници как ги копувахме
  • 156 Смешко

    0 1 Отговор

    До коментар #148 от "udmdk":

    С Главнокомандващия
  • 157 Запознат

    0 5 Отговор

    До коментар #58 от "Хитър Петър":

    Жестоко се лъжеш, че грипчето е по - добро от Ф16! Никоя нормална военна сила не е купила грипчето а виж колко бройки има Ф16!
  • 158 Истината

    1 0 Отговор
    Само ф4 е фантом, Ф16 е фалкон!
  • 159 Куку

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "El boko":

    Пише се едрена, колега. 😁
  • 160 Апокалипсис сега

    7 0 Отговор
    Просто да си умреш от смях, само дето не ми е смешно. Ми то ако Русия реши да превземе България, по добре да не бяхме ги харчили тези пари за самолети. Подводница???? И кой ще я поддържа или евентуално построи? В Булгаристан няма вече корабостроителници.

    Коментиран от #165

  • 161 The Pest

    5 2 Отговор

    До коментар #118 от "МИХАЙЛОВ":

    Преди да направят нашите трябва да построят тези за Бахрейн и Словакия , или поне по голямата част от тях . До колкото си спомням капацитета на линията беше 14 годишно , така че първите два през 2023-та , четири през 2024-та и последните два през 2025-та . Освен самата изработка на самолета има и процедура по предаване и облитане на територията на САЩ , която също отнема време . Първият и единствен сериен Су-57 беше строен повече от година и се разби при приемателният полет . Пет месеца след това да сте чули да има втори ?
  • 162 Олелеле

    7 0 Отговор
    САМО ШКЕМБЕЛИЙ,КАКВА АРМИЯ ТЕ НЕМОЖЕ ДА СИ ВЪРЖАТ ОБУВКИТЕ СУТРИН БЕЗ ЧУЖДА ПОМОЩ.ТРАГЕДИЯТА Е ПЪЛНА НИЩО НЕ Е НАРЕД В ТАЗИ ДЪРЖАВА.
  • 163 Хаха

    2 0 Отговор
    Как да не е,Бойко по заслуги го произведаха Генерал.
  • 164 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ

    1 3 Отговор

    До коментар #58 от "Хитър Петър":

    И В КВИ СЕРИОЗНИ БОЙНИ ДЕЙСТВИЯ Е УЧАСТВАЛ ГРИПЕН,ЧЕ НЕ РАЗБРАХ
  • 165 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ

    0 6 Отговор

    До коментар #160 от "Апокалипсис сега":

    БЪЛГАРИЯ Е НАТО.....ДРУГАРЮ

    Коментиран от #173

  • 166 Казуар

    1 5 Отговор

    До коментар #113 от "бай Шиле":

    Сумата не е платена на фирмата, а е внесена в банка, и от нея ще се финансира производството на самолетите. С лихва 1.5 процента в банката.
  • 167 Бг.реалност

    3 0 Отговор

    До коментар #101 от "да да":

    Тези не бягат !
    СПАСЯВАТ СЕ !!! Прави разлика.
    И не се връщат.
    Нито преди,нито сега,нито за в бъдеще.
  • 168 Gost

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Активист на БСП":

    И двете
  • 169 Иван Иванов

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Елбю":

    Сега от там кацат и излитат турски TIR -ове ! Хвала на ръководството ! Хвала на управата ! Хвала на пишман генералите !
  • 170 Иван Иванов

    4 0 Отговор
    И какво като дойдат ! 2023 година американците изхвърлят от въоръжение всичките си към 2000 самолета ! Тогава и ще раздават и ще подаряват.А ние умните нали се набутахме с едни 3 млрд.лева.
  • 171 Gost

    3 0 Отговор

    До коментар #73 от "АДМИРАЛ":

    Не си прав имаме и няколко гумени лодки
  • 172 Gost

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "оня с коня":

    Идват цяла ескадрила от мулета са ето ги на завоя при Димитровград преди Калотина са. За виждаме ти пак се уреди ще падне яздене
  • 173 Реплика

    2 0 Отговор

    До коментар #165 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":

    България е България КРАВАРЮ...

    Коментиран от #182

  • 174 Някой

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Авио - маеханика":

    Те ни дават 16 самолета
  • 175 Страхил

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "1111":

    Без шнорхел,жалко ми за него,за тези хрантутници.
  • 176 Иван Иванов

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "Хитър Петър":

    Ама ти сериозно ли ! Направо ще ме разсмееш ! Тези F 16 като дойдат ще служат само за разходки и на някой парад да ги покажат ! Ще ги карат 4 генерала+ 4 полковника от ВВС. Няма да изпъняват никакви функции по отбрана щото няма срещу кой !

    Коментиран от #181

  • 177 бик

    2 0 Отговор
    те с тая корона ще закъснеят,че завода още не е построен а те не са бързаци като китай
  • 178 Бравос!

    3 0 Отговор
    Нарязахме 400,чакаме 6
  • 179 Боко

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро":

    ХАХАХАХАХАХХАХАХХХАХАСХХАХХХХХХАААААААААААААААААА!
  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 България 16 република на СССР

    0 0 Отговор

    До коментар #176 от "Иван Иванов":

    СЕГА РУСКИТЕ ТАРАЛЯСНИЦИ СРЕЩУ КОЙ НИ ПАЗЯТ
  • 182 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ

    0 0 Отговор

    До коментар #173 от "Реплика":

    ГРЕШНО МИСЛИШ ДРУГАРЮ. .ОПИТАЙ ПАК....ДА МИСЛИШ
  • 183 България 16 република на СССР

    1 0 Отговор

    До коментар #143 от "Поклон":

    МИЗЕРНИКО, А КОЛКО ПЛАЩАХМЕ НА РУСНАЦИТЕ ЗА ТЯХНОТО ВЪОРЪЖЕНКЕ.
  • 184 България 16 република на СССР

    1 0 Отговор

    До коментар #140 от "СЪРДИТ":

    И КОЛКО МИЛИАРДИ СМЕ ПЛАТИЛИ ЗА РУСКОТО ОРЪЖИЕ БЕЗ ДА Е УЧАСТВАЛО В БОЙНИ ДЕЙСТВИЯ
  • 185 България 16 репобулика на СССР

    1 0 Отговор

    До коментар #132 от "Йхдтрг":

    А КВО ДА ПРАВИМ ТРИЙСЕТ ГОДИШНИТЕ РУСКИ ТАРАЛЯСНИЦИ
  • 186 България 16 република на СССР

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "МИХАЙЛОВ":

    РАДЕВ ЩO НЕ НАЛОЖИ ВЕТО.....ЯВНО МУ ХАРЕСВАТ.... f16
  • 187 Смешко

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Жълтата жилетка":

    ТАКА ВИКАХТЕ ЗА НАТО И ЕС....СЕГА МЪЛЧИТЕ КАТОДУПЕТА
  • 188 Бачо Киро

    0 0 Отговор
    Удобно пропускаме новината, че самолетите ни са отложени за края на 2027... За сега. След 7 години ще видим с колко да отложат още...
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове