Белоруски металургичен завод успешно продължи практиката на големите западни концерни, които издават календари с разголени млади служителки. Този ход има двойно въздействие: от една страна се създават по-топли отношения с бизнес-партньорите, а от друга pr отделите имат аргументи да изискват по-високи коледни и новогодишни премии, пише „Нюзру“.
В този случай в качеството им на модели са били поканени работнички от завода, сред които още в началото на 2012 година е бил обявен конкурс. В състезанието са се включили над 30 момичета с подходящи външни данни, като специална комисия е отсяла най-добрите кандидатури. В числото на избраните са попаднали инженерки, лаборантки, технически ръководител, оператор на компютър и др.
Календарът не просто утвърждава ролята на труженичката в металургичното производство, но и нейния чисто женски чар. „Красотата на женското тяло и красотата на разтопения метал са сродни понятия, чиито характерни черти са пластичността и природната притегателност“, твърдят авторите на фотографския проект.
Той ще бъде представен официално на 20 декември, но кадрите вече са достъпни на интернет сайта на завода. Предприятието има клиенти в близо 70 държави по света и ще може да ги зарадва с календар, който се конкурира с подобни издания на „Пирели“ или „Мишлен“. Наред с фотосите с голи работнички, заводът ще издаде и календар с детски рисунки под мотото „Искам да стана металург!“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 календарна мания
А, може и с шивачки - лека промишленост
19:27 03.12.2012