Какво по-хубаво от календар с момичета по бански? А какво ще кажете за сексапилни стюардеси по бански плискани от морските вълни и заровили крака в пясъка?
По традиция ирландската нискотарифна авиокомпания „Ryanair“ пусна календар за 2014 г. със снимки на своите стюардеси по бански, пише британският таблоид „Мирър".
Съблазнителните кадри са заснети в гръцкия град Ханя на остров Крит в Средиземно море.
Календарът е издаден както с рекламна, така и с благотворителна цел, съобщава ръководството на авиокомпанията. Всички приходи от продажбата му ще бъдат дадени на благотворителната организация „Teenage Cancer Trust", която помага на млади хора на възраст 13-24 години с диагноза „рак".
От компанията се надяват и тази додина да съберат 100 000 евро за благородната си кауза. Ако целта бъде изпълнена, благодарение на своите календари компанията ще е дарила на фондацията над 700 000 евро от 2008 г. досега.
Календарът може да се закупи от борда на самолетите на авиокомпанията или в интернет сайта на авиокомпанията за 10 евро.
Колоритният календар, който показва стюардесите по бикини обаче, приземи авиокомпанията в съда в Малага, след като испански потребителите, подадоха официална жалба, пише в. „Гардиан“.
Съдия Аманда Коен реши във вторник, че както календарът и уеб кампанията, са в разрез с рекламните закони в Испания, тъй като компанията използва " женското тяло като обикновен обект", за да улови вниманието. Тя заяви, че има "абсолютно разминаване между рекламата и рекламирания продукт" , а кампанията е "незаконна, дискриминационна и несправедлива". Съдът нареди компанията да публикува решението в два национални вестника за своя сметка.
Коен похвали Ryanair за "благотворителната дейност", но заяви, че е ясно, че календарът е бил използван като маркетингов инструмент за продажба на самолетни билети.
Решението на съда идва, след като през последните 5 години всяка година се подават жалби от различни потребителски и женските организации в Испания. Последната жалба, подадена от потребителска група, твърди, че календарът е използван, за да предизвика "сексуални конотации", чрез които да се продава авиокомпанията и призова тя да бъде забранен.
Говорител на авиокомпанията заяви, че ще обжалват решението на съда. В своя защита Ryanair заяви, че миналата година календарът е събрал 100 000 евро, които са били дарени на полска благотворителна организация, която работи с болни деца.
Този месец компанията обяви рекордни продажби на своя календар за 2014 г., с повече от 9000 копия, продадени в рамките на шест седмици.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 LEXUS
14:11 12.12.2013
2 ннннн
23:38 12.12.2013