Из Съобщението на Прокуратурата:
„Софийска градска прокуратура преквалифицира обвинението спрямо Кристиан Николов, като на същия е предявено ново, по-тежко обвинение за извършено от него умишлено престъпление по чл. 342, ал. 3, б. „в”, във връзка с ал. 1, пр. 3 от НК.
Съгласно разпоредбата на чл. 342, ал. 3, б. „в” от Наказателния кодекс за особено тежки случаи наказанието е от петнадесет до двадесет години или доживотен затвор. Случаят е особено тежък, тъй като деецът е управлявал моторно превозно средство след употреба на различни видове наркотични вещества – амфетамин, марихуана, кокаин и бромазепам.”
Общественото мнение ще ръкопляска.
Смениха обвинението с по-тежко.
Браво!
Ако го осъдят, вместо 3 до 12 години/5 до 20 години по различните букви от ал. 3 по чл. 343 го очакват, помислете си само - от 15 до 20 години/или доживотен затвор по ал. 3 от предходния член – 342, който посочва прокуратурата.
Няма да се отърве под 15 години!
Може да го пипнат и за доживот!
Ураааа!
Нищо подобно!
Наркоманчето-убиец го очаква ПЪЛНО ОНЕВИНЯВАНЕ!
ПЪЛНО!
Защото в този член 342, ал. 3, по който му повдига обвинение прокуратурата, фигурира следния текст
********* (3) (Предишна ал. 2, изм., - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г.) Ако с деяния по предходните алинеи УМИШЛЕНО са причинени смърт...
Подчертаното (главните букви) е направено от мен.
„УМИШЛЕНО!”
А кога едно престъпление е умишлено?
Отговорът го е дал Наказателния кодекс:
чл. 11.
(1) Общественоопасното деяние е извършено виновно, когато е умишлено или непредпазливо.
(2) Деянието е умишлено, когато деецът е съзнавал общественоопасния му характер, предвиждал е неговите общественоопасни последици и Е ИСКАЛ ИЛИ ДОПУСКАЛ НАСТЪПВАНЕТО НА ТЕЗИ ПОСЛЕДИЦИ
ПРОКУРОРСКИ ВЪРТЕЛИ
Какъв е мотивът на Прокуратурата да преквалифицира престъплението като умишлено?
На заседанието беше изнесено, че от събраните до момента доказателства, като анализ на записите на охранителни камери в района, се вижда, че най-вероятно автомобилът на Кристиан Николов се е движил със 120 км/ч, като се предполага, че е ускорил до над 140 км/ч, когато е ударил колата, управлявана от Милен Цветков.
Добре, да приемем, че е така, макар че е още недоказано.
Но дори и да е така, онова с главните букви – УМИШЛЕНОТО няма как да се докаже.
Няма как и при най-добро желание.
Казвам го като разследващ журналист – може би с повече опит и по-добър от този на редица следователи и прокурори.
За да е умишлено престъплението, трябва да има замисъл. Т.е. извършителят да е:
А) имал хулигански подбуди;
Б) да е искал да убива;
В) да е искал не въобще да трепе (тогава може да е невменяем), а съвсем конкретно лице – Милен Цветков в случая;
Г) да го е замислил преди настъпването на самото убийство – по време на кормуването или още по-рано, по предварителен сценарий.
КОНСПИРАЦИЯТА КАТО АЛИБИ
Т.е. опряхме до конспиративната теория, ширеща се из Интернет-мрежите с искания за такова разследване, чийто най-изявен говорител е видния анализатор Илиян Василев.
Като човек, толкова години занимавал се с истински конспирации, аз съм неин противник – обвинение в конспирация в случая според мен е невъзможно да се докаже, а повдигането му на наркоманчето е пътека за оправдаването му.
В случая конспирацията - УМИШЛЕНО, която повдига Прокуратурата, е БЪДЕЩО АЛИБИ ЗА УБИЕЦА!
.
За да повдигне Прокуратурата обвинение в „умишлено”, тя трябва да разполага с ред доказателства. Например:
- Лични контакти на престъпника с Милен Цветков.
- Разправии между тях по един или друг повод.
- Знание на наркоманчето за вида, цвета и марката на автомобила на Милен Цветков.
- Знание за бъдещите му действия, за да го причаква в този ден, в този час и в тези две минути именно на това място, а не на някое друго.
- Съучастници, които да са подслушвали апартамента на приятелката на Милен Цветков, джиесемите им, да са ги следили.
- Съучастници за проследяване на колата на Милен Цветков, ако му хрумне да свърне нанякъде по пътя.
- Съучастници (за блокаж на движението), за да не застане друга кола зад тази на Милен Цвеков.
- Съучастници, за да превключат светофара в необходимия момент на червено.
И т.н., и т.н.
С това Прокуратурата не разполага! Иначе по това дело щеше да има и др. повдигнати обвинения на други лица!
А такива няма!
Има обаче съвсем различни, неконспиративни факти – че тези лица с цяла компания-тузарчета са гуляли на Витоша и учтиво са били молени от полицията да се приберат заради карантината.
Умишлено означава наркоманчето-убиец да се е заканило на Милен Цветков или на „онзи със Субарото” пред него, че ще му види сметката.
А това означава, че трябва да е подслушван по някакъв начин джипа на убиеца, той и компанията му, или всички – от съответните органи със съответното разрешение на съда. Засега обаче такива данни не са налице, не са оповестени и такива записи.
Би трябвало да има поне видеозапис от видеокамерите по пътя от Южния парк към Мол-а как единият е засякъл другия или някакъв шофьорски конфликт. Но дори и такова нещо да е документирано (а го няма) това не е достатъчно убедително доказателство за „умишлено”!
Защото най-сетне „умишлено” предполага да си с разсъдъка си, да мислиш трезво, да си способен да преценяваш, да си на себе си.
А Кристиан е употребил направо смахващ коктейл от наркотици: амфетамин, марихуана, кокаин и бромазепам, а експертиза ще дири и ЛСД.(при ЛСД винаги, винаги и всякога има халюцинации).
Ако съм адвокат, още сега ще изложа една от тезите на защитата: в такова опиянение човек не е на себе си, повече от пиян е, в някакъв друг свят е, за да може да върши нещо умишлено и съзнателно в този.
Ако не беше такъв замисълът за оправданието, въобще нямаше да ни информират за наркоманската пристрастеност на убиеца с джипа.
СЛЕД ПЪРВИЯ И И ВТОРИ ЗАМИСЪЛ!
Следователно се очертават два варианта.
А. Съдът с ПЪЛНО ОСНОВАНИЕ отхвърля обвинението на Прокуратурата. Без значение кой ще е състава – първия, втория на обжалването или Върховния касационен съд за окончателното решение по делото. И наркоманчето-убиец става невинно.
.
Б. От популизъм и по политическа поръчка някой от съставите или всички осъждат наркоманчето-убиец.
Урааааа! Ама не!
Защото Европейския съд в Страсбург отменя (напълно справедливо) тази присъда като необоснована.
Затова споменах "и по политическа поръчка” – защото българите масово ще започнат да псуват Европата, без въобще да проумеят какво в действителност е станало и как е било замислено.
Тази Поръчка ще е на същия Център, за който вече писах в предишни постове.
И за финал: накрая убиецът-наркоман Кристиан ще осъди и България – за ареста му, за тревогите му, за опетнения му „имидж”. Според каноните на правото – напълно заслужено.
С една дума: няма да може да се окаже "умишленото" на престъплението и обвинението ще падне в съда. Обвиняемият ще бъде оправдан.
В. Според правото човек не може да бъде съден два пъти за едно и също нещо.
Т.е. пито-платено.
Връщане назад няма да има!
А вие какво очаквахте?
.
- Да осъдят справедливо пройдоха, приет като роден син от основен спонсор на експрезидента Първанов?
- Да осъдят не някакъв си Кристиан, а член на фамилия, която не си знае милионите и влиянието?
- Да осъдят гаджето на щерка на отговорен „другар/ка”, пардон – „господин/госпожа” от Темида?
- Да осъдят момък с приятел – син на виден депутат от управляващата партия, който е бил семеен лекар на премиера Бойко Борисов и е негов приятел?
- Да осъдят син на майка, съдружник на редица от най-големите олигарси на България и шеф на най-големия алкохолен октопод у нас?
Това е мафията!
Тази с бели ръкавици, претендираща и надянала поредната маска на физиономията си с надпис „строга и справедлива”.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дедо Йоцо
Коментиран от #83, #126
14:06 23.04.2020
2 Умишлено
14:07 23.04.2020
3 системата на Звяра
Коментиран от #143
14:08 23.04.2020
4 ДА БЕ ДАЖЕ РЕПРЕСИРАН
14:10 23.04.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 габровец от варна
14:11 23.04.2020
7 S. S
14:12 23.04.2020
8 Кеффф
14:12 23.04.2020
9 а дано ама надали
Коментиран от #15
14:12 23.04.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Кадия
Коментиран от #23, #45
14:13 23.04.2020
12 Страничен
14:15 23.04.2020
13 Не....
14:15 23.04.2020
14 Наблюдател
А дано ама ....!
14:17 23.04.2020
15 Хаха
До коментар #9 от "а дано ама надали":
Наистина ме разсмя! Голям виц е да вярваш че Гешев ще вкара наркомана с затвора за 20 годиниКоментиран от #18
14:17 23.04.2020
16 Шекспир
Коментиран от #75, #181
14:17 23.04.2020
17 ....
14:18 23.04.2020
18 а дано ама надали
До коментар #15 от "Хаха":
Ако го вкара, ще има моето удобрение. Ако ли не, да не спонева повече името Божие без приочина.14:18 23.04.2020
19 Левски
До коментар #10 от "Софиянец":
Смел си само на думи. Като излезе, пешлемето ще ти се изсмеее под девствен мустак и ще си напълнил гащите14:18 23.04.2020
20 asd
14:18 23.04.2020
21 бай иван
14:19 23.04.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 asd
До коментар #11 от "Кадия":
Ауууу! Сериозно? И това сега го разбра? Хахахахахаха!14:19 23.04.2020
24 Мутрите са си на власт
Коментиран от #42
14:20 23.04.2020
25 Дай Боже
Коментиран от #165, #176
14:21 23.04.2020
26 Law Man
Коментиран от #30, #47, #92
14:22 23.04.2020
27 Наблюдател
14:25 23.04.2020
28 Baraba
Коментиран от #136
14:26 23.04.2020
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 По точно
До коментар #26 от "Law Man":
Въпросът дори не е толкова дали повдигнатото обвинение е основателно, а дали не се прави така именно за да се стигне до ситуацията, описана в горната статия. Авторът изобщо не е без основания да мисли така.Коментиран от #60, #215
14:29 23.04.2020
31 ИМПЕРИАЛИСТ
14:29 23.04.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Ебаси мамата !!!
14:31 23.04.2020
34 Ако ги онивинят ПРОТЕСТ
Коментиран от #38
14:32 23.04.2020
35 Лекар БГ
Четох много за майката и бащата.Мнооого пари,много връзки,много влияние,изобщо много.И съм сигурен,че точно те,са пуснали пипала навсякъде,по вертикалата.Ще плащат,ще обещават,ще дават мило и драго,да го отърват.И мен,това за "умишленото",много ме смути.
Адова история.Но,ако авторът е прав,това би било най,най,най-голямата подигравка с обществото.
14:33 23.04.2020
36 коментар
14:35 23.04.2020
37 Чук и Гек
14:35 23.04.2020
38 КОПЕЛДАЦИТЕ са хлапаци, но са
До коментар #34 от "Ако ги онивинят ПРОТЕСТ":
Професионално обучени и закоравели УБИЙЦИ. ХЛАДНОКРЪВНО НАПУСКАТ МЕСТОПРЕСТЪПЛЕНИЕТО И СЕ ОТЪРВАВАТ ОТ ДРОГАТА И ДЕЙСТВИЕТО НА НАРКОТИКА ДА ПРЕМИНЕ.14:36 23.04.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Диамантената ръка
14:39 23.04.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 бсп
До коментар #24 от "Мутрите са си на власт":
Тиквата си гледа абсолютния Кеф в Брюксел в Пес с къща за 100,000 евро на Женевското езеро и хич не и пука ни за тебе, ни за Бсп, нито пък и пука за България.......мутризация бе другарю!Коментиран от #114, #193
14:40 23.04.2020
43 Наблюдател
14:40 23.04.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Гост
До коментар #11 от "Кадия":
Все повече се убеждавам , че на тая държава и трябват едни ''Черни ескадрони'' ...14:41 23.04.2020
46 ИМПЕРИАЛИСТ
Коментиран от #85
14:42 23.04.2020
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Истина
Коментиран от #52
14:44 23.04.2020
50 адвокат
14:45 23.04.2020
51 Нова
14:46 23.04.2020
52 Жална им майка
До коментар #49 от "Истина":
Ако това убийство се случи в Германия, Франция....14:47 23.04.2020
53 За това престъпление
14:50 23.04.2020
54 В е л и к и я
Коментиран от #57
14:50 23.04.2020
55 гост
Коментиран от #58, #116
14:53 23.04.2020
56 някой
Коментиран от #62
14:54 23.04.2020
57 Точно така
До коментар #54 от "В е л и к и я":
Ако това се случи, представяте ли си, какво ще стане с децата на 240 плюс още 300 висопоставени. Ще започнат да убиват съвсем без притеснения. Това ще се случи.14:54 23.04.2020
58 Надявам се, ще видим малкото говно
До коментар #55 от "гост":
Какво ще получи... Ще чакаме...14:55 23.04.2020
59 Български по хелзинкски комитет
Коментиран от #63, #79, #81, #97, #139
14:56 23.04.2020
60 322
До коментар #30 от "По точно":
По логиката на автора, е най-добре да не го обвинявят в нищо. Така, даже няма да се налага да издържа, или не издържа никакво обвинение в съда.14:57 23.04.2020
61 ПЕНКО
Коментиран от #65
15:01 23.04.2020
62 Bravo
До коментар #56 от "някой":
Точно така. Много му е трудно да разбере разликата! Това си е точно "умишлено причиняване на смърт" !15:01 23.04.2020
63 Какви глупости пишеш
До коментар #59 от "Български по хелзинкски комитет":
Направил грешка. 40г. живях през СОЦА и такива грешки не се случваха. Кой строй е по-добър?.... А...Коментиран от #129
15:02 23.04.2020
64 Чума
15:02 23.04.2020
65 Психиатричната клиника
До коментар #61 от "ПЕНКО":
В ЕС СЪЮЗ ЗА ТАКОВА ПРЕСТЪПЛЕНИЕ ПРИ ТАКИВА ОБСТОЯТЕЛСТВА Е ДОЖИВОТЕН ЗАТВОР...Коментиран от #157, #203
15:04 23.04.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 От Варна
Коментиран от #111
15:14 23.04.2020
68 Ясно
15:14 23.04.2020
69 АААА НЕЕЕ
15:14 23.04.2020
70 адмирал
Една подсказка:
Чл. 342. (Изм. - ДВ, бр. 95 от 1975 г., изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 103 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Който при управляване на подвижен железопътен състав, въздухоплавателно средство, моторно превозно средство, плавателен съд, бойна или специална машина наруши правилата за движение, като допуска причиняването на телесна повреда или смърт на другиго, се наказва с лишаване от свобода до две години или с пробация.
(2) (Нова - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г.) Същото наказание се налага и на работник или служител по транспорта, който наруши правилата за експлоатация или изискванията за добро качество на ремонта на подвижния състав, на пътищата или на съоръженията, като допуска причиняването на телесна повреда или смърт на другиго.
(3) (Предишна ал. 2, изм., - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г.) Ако с деяния по предходните алинеи умишлено са причинени смърт, телесна повреда или значителни имуществени вреди на другиго, наказанието е:
а) при причиняване на значителни имуществени вреди - лишаване от свобода от една до десет години;
б) при причиняване на средна или тежка телесна повреда на едно или повече лица със или без имуществени вреди - от три до дванадесет години;
15:17 23.04.2020
71 Българан
Или си е просто изнудване да му платят да не пише глупости и изнервя и без това изнервените от короната хора.
15:18 23.04.2020
72 адмирал
(4) (Прeдишнa aл. 3, изм. - ДВ, бр. 28 oт 1982 г., в cилa oт 01.07.1982 г., изм. - ДВ, бр. 89 oт 1986 г., изм. - ДВ, бр. 75 oт 2006 г., в cилa oт 13.10.2006 г.) В cлучaитe пo aлинeя 3, букви "a" и "б" cъдът лишaвa винoвния oт прaвaтa пo чл. 37, aл. 1, тoчки 6 и 7. В cлучaитe пo буквa "в" лишaвaнeтo oт тeзи прaвa e зaвинaги.
A чe лeкeтo щe се измъкнe, в тoвa вcички cмe убeдeни. Нo нямa дa e пo нaчинa, oпиcaн пo-гoрe.
15:20 23.04.2020
73 В е л и к и я
15:21 23.04.2020
74 Наркотикът не прощава
15:28 23.04.2020
75 ШАРАНА
До коментар #16 от "Шекспир":
To be, or not to be…За кои журноля иде реч? Виктор Николаевчета? Хекимянчета?
Те са в stand-by по желние.
МУТЕТО… МУТЕТО… му е майката за да няма микрофония!
Иначе като Цолова - SWITCH OFF.
Да слагат маските! Те ще ги „предпазват”…
… „Дистанционното” (истината) е някъде там…
15:28 23.04.2020
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 ХА ХА ХА
15:49 23.04.2020
79 diviqtangel9662
До коментар #59 от "Български по хелзинкски комитет":
Ти луд/а ли си не знам...С какви очи питаш?Нима си близка на наркоманчетата?Никой нормален човек няма да ги защити.Извършено е убийство и всеки да си носи последствията.Дрогирани,пияни,богати,с връзки и какво от това?Може ли винаги да се измъкват?Пак ли щеше да говориш така,ако беше баща ти на мястото на Милен?15:57 23.04.2020
80 Азазел
16:03 23.04.2020
81 Анонимен
До коментар #59 от "Български по хелзинкски комитет":
Ти сериозно ли......?!16:04 23.04.2020
82 Аз съм
Коментиран от #87
16:06 23.04.2020
83 Ония
До коментар #1 от "Дедо Йоцо":
Да, за съжаление точно това се случва с народа....16:18 23.04.2020
84 Предложение
16:19 23.04.2020
85 Пламен
До коментар #46 от "ИМПЕРИАЛИСТ":
Ха-ха-ха.....16:22 23.04.2020
86 Глупасти глупости и пак глупости
16:25 23.04.2020
87 Ти са ли го разбра тва😂😂😂
До коментар #82 от "Аз съм":
Аз съм го разбрал още по живково време че тука е абсурд сичко16:27 23.04.2020
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 В е л и к и я
16:28 23.04.2020
90 пашата
Коментиран от #95
16:31 23.04.2020
91 По схема
16:31 23.04.2020
92 Мда
До коментар #26 от "Law Man":
2) Деянието е умишлено, когато деецът е съзнавал общественоопасния му характер, предвиждал е неговите общественоопасни последици и е искал или допускал настъпването на тези последици.Цитираният от теб член напълно подкрепя тезата на автора. Няма как да си надрусан до козирката и да осъзнаваш и допускаш последиците, още повече, че липсва и мотив за престъплението. Всъщност дори не се знае дали наистина е бил толкова надрусан или и това е част от сценария.
Коментиран от #96
16:36 23.04.2020
93 БГ жител
16:37 23.04.2020
94 pbdan
16:41 23.04.2020
95 ШАРАНА
До коментар #90 от "пашата":
По-скоро, Милен ще е починал от короната, а травмите несъвместими с живота, ще са придружаващи заболявания.Невинен!
16:43 23.04.2020
96 Бачо Киро
До коментар #92 от "Мда":
Точно за това промениха обвинението. Напълно им е ясно, че макар да изглежда по-сериозно, то няма да мине в съда и келешът ще бъде оправдан по така спретнатото обвинение. Изобщо не е случайно, освен ако в прокуратурата не работят пълни идиоти,което се съмнявам, макар понякога да изглежда така.16:45 23.04.2020
97 Хммм
До коментар #59 от "Български по хелзинкски комитет":
Ако това младо момче беше отнесъл децата ти на това кръстовище,щеше ли да напишеш същия коментар?16:54 23.04.2020
98 пенсионер
тов. Сталин
16:57 23.04.2020
99 Чичо
17:07 23.04.2020
100 Страничен наблюдател
17:11 23.04.2020
101 Хммм
1- ще "гушне" едни пари от обвиняемият (респективно майка му )
2- майката ще свидетелства срещу карнобатския бос -Стайков.
Не търсете справедливост на този свят! Няма такава!
17:12 23.04.2020
102 Правда
Коментиран от #130
17:18 23.04.2020
103 111221
17:20 23.04.2020
104 Криминаляга
17:29 23.04.2020
105 Матей
17:30 23.04.2020
106 дим над воадата
По-добре е Прокуратурата да осъзнае това овреме и отново да си измени обвинението, за да има надежда за справедлива присъда.
Изхвърлянето за угода на общественото мнение е лоша идея.
17:58 23.04.2020
107 Реалист
18:08 23.04.2020
108 Й Симов
18:12 23.04.2020
109 ровър
18:14 23.04.2020
110 Abcd
18:18 23.04.2020
111 Ники
До коментар #67 от "От Варна":
Прекрасен коментар! #67Напълно се съгласявам с Вас, господине!
Ако някой е пропуснал да прочете коментар #67, хубаво е да поправи тази грешка.
18:18 23.04.2020
112 Ники
18:35 23.04.2020
113 буци
18:37 23.04.2020
114 Географ
До коментар #42 от "бсп":
Нерде Брюксел, нерде Женева. Иначе си прав.18:48 23.04.2020
115 Дарина
чл. 11.
(1) Общественоопасното деяние е извършено виновно, когато е умишлено или непредпазливо.
(2) Деянието е умишлено, когато деецът е съзнавал общественоопасния му характер, предвиждал е неговите общественоопасни последици и Е ИСКАЛ ИЛИ ДОПУСКАЛ НАСТЪПВАНЕТО НА ТЕЗИ ПОСЛЕДИЦИ". Ако съдът и прокуратурата иската той отговаря на този член ,защото в чл 11 ал 1 освен умишлено или НЕПРЕДПАЗЛИВО - това е направил Кристиян - НЕПРЕДПАЗЛИВО , с което ал 2 - СЪЗНАВАЛ Е ЧЕ Е ВЗЕЛ ДРОГА ПО ВРЕМЕ НА ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ . Тук трябва на него и другите да им предявят - чл 355 от НК, във връзка с УКАЗ №71 от 20.03.2020 г , причинена смърт . Тогава вече се връзва и с ДОПУСКАЛ НАСТЪПВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНО ОПАСНИ ПОСЛЕДИЦИ" - Друг е въпроса , как ще подходят полиция, прокуратура и съд . Но по закон може да е осъден, заедно с майка си , която също по чл 355НК - Указ №71 е дала служебен автомобил от собствената си фирма "ЕТ Десислава Николова -Комерс" ,който автомобил е закупен с европари / Тук вече може да ес търси и Кьовеши/ Нищо ,че тази ,която е потулила това е Атидже Веле - евродепутат на мястото на Дилян Пеевски - преди това отговаряща във фонд Земеделие , за парите отпуснати на майката . По чл 355 от НК по Указ №71 от 20.03.2020 г - трябва да отговарят и пътувалите в колата - Георги Лъчезаров Иванов и Симона . Така ,че зависи , какво ще се предприе. Но самите хора , могат да уведомят Кьовеши, защото
Коментиран от #180
18:50 23.04.2020
116 Жена
До коментар #55 от "гост":
Съгласна..Този път и на това гнусно човекоподобие ще му бъде потърсена справедлива сметка..Не следя "творенията",,Лилови..Не могат да ме замъглят,,да ми внушат каквото и да е било..Много сме вече,които ще излезнем пред Съдебната палата,,много,,ама няма как да го знае..баш "анализатора"...Песимизмът е овчедушение...Присъда ще има...!18:56 23.04.2020
117 Мъж
19:32 23.04.2020
118 СЪЩИЯ
19:44 23.04.2020
119 Лилов
Жалко, че Милен е стоял зад волана а не ВИЕ!
19:47 23.04.2020
120 Изчеши ли езика?
20:06 23.04.2020
121 Няма
До коментар #10 от "Софиянец":
Няма да остане в БГ. И 2 часа.20:07 23.04.2020
122 Ноооо
20:10 23.04.2020
123 дявола
20:42 23.04.2020
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Ужасени
До коментар #1 от "Дедо Йоцо":
Нaш близък aдвoкaт пo нaкaзaтeлни дeлa, oщe нa втoрия дeн cлeд кaтacтрoфaтa ни cвeтнa кaк тoчнo щe измъкнaт кoпeлeтo и тя дeйcтвитeлнo ce cбъдвa тaзи cхeмa- нeщo пoдoбнo кaтo в тaзи cтaтия бeнe ни oпиcaл cцeнaрия. Хoрa, ужaceнa и пoтрeceнa cъм oт бeзхaбeриeтo нa инcтитуциитe, кaтo тoлкoвa мнoгo хoрa кaзaхa, чe пo булeвaрдитe нa Coфия ce oргaнизирaт гoнки и тaм нa тaзи cъщaтa улицa джипoвeтe лeтят c виcoки cкoрocти, включитeлнo и вчeрa cтaнaлa кaтacтрoфa. Ужaceнa и пoтрeceнa cъм, чe живeя в държaвa дeтo мoгaт дa ни убият eй тaкa кaктo cи ceдим и нaкaзaния, винooвни и възмeздиe нямa.... ceтeтe ce мoля ви ce- нe умряхa ли, нe ce ли изпaрихa cумa хoрa eй тaкa изчeзнaхa кaтo дим, в зaвoдa Миджур в Гoрни Лoм...и кaквo ...в зaтвoрa нe знaм дa e влязъл някoй....нe eдин a кoлкo чoвeкa умряхa тooгaвa.....Бoжe....в кaквa държaвa живeeм....Коментиран от #192
20:47 23.04.2020
127 Деската
Коментиран от #142
21:00 23.04.2020
128 Деската
21:02 23.04.2020
129 filo
До коментар #63 от "Какви глупости пишеш":
Как не случваха бе! Просто партията беше наложила пълно информационно затъмнение. Ако досега не си го разбрал, жалко за теб.21:12 23.04.2020
130 Сталин
До коментар #102 от "Правда":
Извратеняка от Сотиря,понеже беше беден и скъсан го осъдиха на доживотен затвор,ама в тоя евронеофашизъм който има кинти е цар,който няма търка нара,а на обществото много му здраве!21:30 23.04.2020
131 Адв.
21:34 23.04.2020
132 PlimP
а) подлогата без да иска се е друсал през ден
б) подлогата без да иска управлява мпс не за ПЪРВИ път друсан, като за световно
в) подлогата няма право да кара служебни коли без официален документ
г) искате да кажете, че скапаните му родители не зная, че смуче като прахосмукачка?
д)обкръжението му е от честни и работливи поданици на република България
е) убил ли е човек, убил е и това, че е насмукан при катастрофата означава, че не е без да иска
д)когато човек кара бързо защото му харесва, внимава да не направи белята или ако се стигне до там, гледа да я предотврати, както може
е) депутатското семенце, що е избягало, май е носело разни нещица в джобчето, а ако чичко полицай ги намери не е добре за него
и т.н., да не говорим, че ако погнат скапаната му майчица и обкръжението й трябва да има десетки в панделата за по 20,30г.
21:42 23.04.2020
133 Мутафчо
21:47 23.04.2020
134 Видко
21:48 23.04.2020
135 Кинчо
21:50 23.04.2020
136 И аз да кажа
До коментар #28 от "Baraba":
Има смисъл да се показват различни гледни точки, най малкото за да се иска отсега коментар на съдии, за да не се отметнат после! Милен е популярна фигура и това е основание да се викат съдии по студия (а не да ги виждаме като Куцкова само като пискат, че им спрели премиите) и да се ангажират със становище! Дано някой по-деен журналист систематизира възможните пробойни, през които може да се изсули убиецът и да се ръчка прокуратурата да не ги допусне!22:07 23.04.2020
137 Ян БиТурбо Бибиян
22:12 23.04.2020
138 малкия
22:18 23.04.2020
139 Кате
До коментар #59 от "Български по хелзинкски комитет":
Ти мозък в главата имаш ли изобщо? Едно от най-висшите права на човек е да живее. Това нещастно копеленце е отнело живот!!!!!!! Ако беше баща ти, брат ти , близък и т.н. щеше ли да пишеш такива неща? Как не те е срам?22:54 23.04.2020
140 Кибика
22:58 23.04.2020
141 Някой си
23:00 23.04.2020
142 Слепи ли сте?
До коментар #127 от "Деската":
Наивник!Коментиран от #187
23:00 23.04.2020
143 без думи
До коментар #3 от "системата на Звяра":
То е ясно че наркомана с богата мама няма как да бъде осъден..Случайно сещате ли за убиеца от Борисовата градина .. Йоан Матев, подсъдим за убийството на Георги Игнатов в Борисовата градина преди няколко години, излиза от ареста..под домашен арест..Дело от 2017г.. Съща съдба чака и това дело..Само идиоти могат да вярват на друго..дано да греша,но уви 99.9% ще е така.23:10 23.04.2020
144 жалко
23:16 23.04.2020
145 Пито Платено
23:21 23.04.2020
146 Тоя
23:37 23.04.2020
147 ПРЕПОРЪКА
23:38 23.04.2020
148 krasimir
23:40 23.04.2020
149 Олелеле
Ъ
23:50 23.04.2020
150 Yamaha M1
Призив към властите на Република България:
0% алкохол
0% дрога
Това трябва да е постановено със закон ако искаш да управляваш МПС!
23:53 23.04.2020
151 ККАлбена
Чудя се обаче защо самите ние все още не сме започнали да въздаваме правосъдие там, където то липсва...
00:04 24.04.2020
152 гост
00:13 24.04.2020
153 Дядо
00:37 24.04.2020
154 Ауто
01:01 24.04.2020
155 Ауто
01:01 24.04.2020
156 Сармант
01:39 24.04.2020
157 Мира
До коментар #65 от "Психиатричната клиника":
И там не е... дори ‘доживотен’ не винаги знами до края на живота... например в Швеция, преди няколко години когато един терорист изтрепа на главната улица много хора и едно малко момиченце, уж му дадоха доживотна присъда... която за тях е 15г или нещо такова, и после ще го депортират там от където си е... някъде арабските страни. Отвратена съм от всички.01:46 24.04.2020
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Реалист
03:01 24.04.2020
160 хулиган
04:04 24.04.2020
161 Пълни глупости
06:52 24.04.2020
162 Николай
07:01 24.04.2020
163 чичо
07:57 24.04.2020
164 Софиянеца
08:24 24.04.2020
165 Едикой си
До коментар #25 от "Дай Боже":
Там е работата, че все чакаме бог да свърши нашата работа! До кога?? Помогни си сам, да ти помогне и господ...08:56 24.04.2020
166 Шаран БГ
09:03 24.04.2020
167 акригтан
09:04 24.04.2020
168 автопилот
ГЕРБ cа толкова предвидими, толкова cме яcни, толкова се знае какво ще направим, че дори не можем да излъжем предизборно"
09:07 24.04.2020
169 Картоф
09:10 24.04.2020
170 ако не е
09:12 24.04.2020
171 Видински
Тогава голямите юнаци на фодболни тимове , щяха да запалят Ромските махали , ама и аз мога да вадя нож на умряло куче :)
Сега да ви видя що за нация сме и що за народ сме ???????????
09:19 24.04.2020
172 Рангел
09:50 24.04.2020
173 Идеален свят
09:54 24.04.2020
174 истинко
09:56 24.04.2020
175 Не е справедливо но
09:56 24.04.2020
176 Петър
До коментар #25 от "Дай Боже":
Господ няма как да слезе и той да осъди в съда когото и да било. Колкото и да разчиташ на него, тук,на Земята, ние,хората, отговаряме за делата си.10:06 24.04.2020
177 Бущата
10:12 24.04.2020
178 Видински
Защо не му нападат дома на тоя келеш ?
Къде са българите юнаци ?
Защо не развеят българския трибагреник и да окупират домът му ?
ЗАЩО ? ЗАЩО ? ЗАЩО ? ЗАЩО ?
КЪДЕ Е БЪЛГАРСКАТА НАЦИЯ ?????????????
10:17 24.04.2020
179 ВЛСТ НАГЛОС ПАРИ
10:18 24.04.2020
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 За справедлив и равноправен живот
До коментар #16 от "Шекспир":
Как няма.Станал сутринта,запалил колата и излязъл с нея с ясното съзнание,че ще се друса и пие.Умишлено взел колата.Не нез да иска и да си е казал ....еееее забравих че ще се друсам...И какво да доказват,тя колата не е била на автопилот,друсания я е карал.Пробите са ясни от кръвта му.
10:28 24.04.2020
182 МНОГО ЛОШО
10:28 24.04.2020
183 Този коментар е премахнат от модератор.
184 4439
10:52 24.04.2020
185 шофьор
А колкото до причинтля на катасрофата. И той и всички като него трябва да бъдат лекувани. И да го осъдят и да не го осъдят Милен няма да го върнат. По-важното е да се преборим с родители създали такива същства, защото те не са хора, нито пък децата им. Жалкото е, че те същствуват в цял свят, не само у нас.
10:59 24.04.2020
186 4567
11:00 24.04.2020
187 Този коментар е премахнат от модератор.
188 Този коментар е премахнат от модератор.
189 Фрог
11:18 24.04.2020
190 Този коментар е премахнат от модератор.
191 Корнела
Първо, Корнела е едно от най-вредните и пакостливи политически вещества, което се е появявало в българската политика.
Второ, Корнела е коварна, подмолна, арогантна, напълно безсърдечна, лишена от елементарна съвест, с внезапни приливи на алчност, съзнателно натъпкала се с огромни дози усещане за безнаказаност, протеже на най-опасните кръгове от българското задкулисие /ченгесарите от РУМНО и ДС/, придобила имунитет към гадостите в множество тъмни дела, в които е участвала от 90-те г., та досега.
Коментиран от #195
11:30 24.04.2020
192 Ботев
До коментар #126 от "Ужасени":
Държавата е световна, правителството (което някои усещаме) е световното ….влезте в час, госпожо!11:48 24.04.2020
193 Коmapak🆘️
До коментар #42 от "бсп":
Къща на женевското езеро за 100000. Дай насам, ще купя две, малоумник.11:54 24.04.2020
194 Avenger
11:56 24.04.2020
195 Този коментар е премахнат от модератор.
196 заката
13:09 24.04.2020
197 ПРЕСА
13:25 24.04.2020
198 Този коментар е премахнат от модератор.
199 Този коментар е премахнат от модератор.
200 гост
Вменяем е ,което означава, че е съзнавал, че е опасно да шофира дрогиран и е логично да е допускал, че може да убие някога. В случая употребаа на наркотици не го оневинява, а е утежняващо вината обстоятелство.
13:54 24.04.2020
201 Бай Манчо
13:59 24.04.2020
202 Лютвичката
15:32 24.04.2020
203 Шшш Ало сбърканото Психо!
До коментар #65 от "Психиатричната клиника":
А... В ЕВРАЗИЯ Е СМЪРТ ЧРЕЗ ОБЕСВАНЕ, В.ДАЛЕЧНИЯ ИЗТОК Е ГУЛАК или (В ГОРАТА ХВЪРЛЕН БЕЗ ХРАНА И НИЩО) или КИТАЙСКИТЕ ТРИАДИ -РЯЗАНЕ НА ПЛЪТА НА ТАКЪВ С ДОКАЗАН ТЕЖЪК РЕЦЕДИВ!ТРЪГНАЛ ДА МИ ХВАЛИ НЯКАКЪВ СБЪРКАН ТАМ евроГЕЙСКИсъюз
АРЕЕЕ В ЛУДНИЦАТА -- ВЯРНО ТАМ ТИ Е НАИСТИНА МЯСТОТО!
17:38 24.04.2020
204 Аз аз
Но понеже не е, ще бъде освободен срещу заплащане и тук и там... Толкова струва човешкия живот. Законът НЕ е равен за всички. Законът бива прилаган само ако се съдят тези, които не плащат и тук и там....
00:34 25.04.2020
205 6733
И за да не говоря празни приказки, ще цитирам мотиви по нохд 2447/2017 г. "Изпълнителното деяние е извършено от подсъдимия, чрез действие - управление на МПС... За довършеността му е необходимо подсъдимия да управлява МПС, с концентрация на алкохол...(а в случая - на наркотици) Форма на вината пряк умисъл(точно както тук). В съзнанието на същия са намерили отръжение представи досежно всички елементи, включени в престъпния състав, а именно, че е привел в движение и е управлявал МПС..."
12:16 25.04.2020
206 С шпиндела
12:42 25.04.2020
207 Този коментар е премахнат от модератор.
208 доко
12:31 26.04.2020
209 цветелина
13:58 26.04.2020
210 ЯДОСАН
16:59 26.04.2020
211 Този коментар е премахнат от модератор.
212 Този коментар е премахнат от модератор.
213 нема фандък никому
20:55 26.04.2020
214 Емануил Вълков
18:21 25.06.2021
215 Риса
До коментар #30 от "По точно":
Точно така!И една съпоставка в настоящето
За убийство- наркоман пуснат под домашен арест, а за измислен подкуп- две жени изгнили в ареста и с ефективни присъди! Просто мазало!
16:17 20.11.2022