ФАКТИ.БГ
  • автобус-
  • българия-
  • корупция-
  • катастрофа-
  • жертви-
  • трагедия-
  • магистрала-
  • пари-
  • лоши пътища-
  • строителство

България: когато целта е да се откраднат възможно най-много пари

В България корупцията убива. Съвсем буквално.

Публикувана: 26 Ноември, 2021 11:36
62 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4468
България: когато целта е да се откраднат възможно най-много пари - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 46 гласа.
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Две са към момента водещите версии за причината за катастрофата с автобуса на магистрала "Струма", при която загинаха 45 македонски граждани - техническа неизправност или човешка грешка. Това се разбра от изявление на главния прокурор на Северна Македония Любомир Йовески пред бТВ. По техни данни обаче автобусът е бил почти нов и с редовен технически преглед. Така по-вероятната версия за катастрофата, по която работят разследващите, е човешката грешка.

Не е нужно да си експерт, за да видиш какви са пътищата в България

От видео, публикувано от експерта по пътна безопасност Димитър Илиев, се вижда обаче, че няма предупредителен знак за отбивката, в която става катастрофата. Самата отбивка се намира в крива - тоест, радиусът на завоя крие нейното присъствие там и има възможност човек да се подведе накъде точно да поеме. А маркировката преди самата отбивка е износена и объркана. Затова, според експерта, е твърде вероятно шофьорът да се е подвел, че пътят продължава надясно, а когато е видял, че това е отбивка за място за почивка, да се е опитал да се върне на магистралата и да е минал през мантинелата. От видеото на Илиев става още ясно, че знакът, предупреждаващ за отбивката, е паднал още през май.

Това не означава задължително, че липсващата и объркана маркировка е причината за тежката катастрофа. Шофьорът може да се е разсеял, може да е заспал, може да е станало и нещо друго. И България, и Северна Македония се надяват истинската причина да излезе наяве. Не е нужно човек да е експерт като Илиев, за да види, че като цяло състоянието на пътищата в България е лошо, а пътната маркировка често или липсва, или е объркана, или дори си противоречи. Както каза пред ДВ председателят на Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка инж. Йонко Иванов, по скалата на европейските одитори ние сме на последно място по сигурност на пътищата.

Световната статистика сочи, че 90% от катастрофите са причинени от човешкия фактор. С други думи: когато има жертви и щети, почти винаги вината е на човека зад волана. Но и най-успешният модел за намаляване на смъртността на пътя - шведската концепция Vision Zero - не залага на създаването на някакво перфектно човешко създание, което винаги постъпва правилно. Швеция се фокусира върху моделирането на пътна система, която не позволява на шофьора да сгреши, а ако сгреши, нараняванията да не са тежки. И успехът е налице: смъртните случаи в Швеция за миналата година са 20 на милион. За сравнение: статистиката за България сочи 66,6 смъртни случаи на милион. Макар че в интерес на истината трябва да кажем и това: за последните 20 години смъртността на пътя в България е намаляла почти двойно, а държавната агенция за пътна безопасност започна процес по провеждането на одити за безопасност по пътищата. Опитът на Швеция показва, че в сферата на пътната безопасност няма нещо, което да е най-важно. Трябва да се работи с всички аспекти за спасяването на човешки животи - по-ниска скорост, по-добри пътища, по-добре обучени шофьори, повече безопасност на самите превозни средства.

Заради човек или заради системата?

Само че системата на пътната безопасност е част от системата на държавата. А в България тя сякаш почти липсва, защото изглежда превзета от частни и партийни интереси. Разбрахме го от разкритията на служебния кабинет - най-вече за схемите за строителство на пътища и чудовищната корупция при тях. Когато целта на един пътен проект е да се откраднат възможно най-големи суми, безопасността на пътя едва ли е приоритет. И още нещо: скоро не е имало репортажи за схеми за купуване на шофьорски книжки, но данните сочат, че през първото полугодие на миналата година 96 водачи, взели книжка през последните две години, са предизвикали катастрофи с 24 загинали. И така няма нищо учудващо, че България е мястото, където се случи този трагичен пътен инцидент. Има още много опасни участъци в цялата страна, а лошите пътища, зле подготвените шофьори, подкупните полицаи и счупената система за безопасност са резултат от корупцията и безхаберието. Корупцията убива. Съвсем буквално.

Автор: Георги А. Ангелов

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 46 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Дани
1 Отговор
Срам за всички управлявяли ни досега.

Коментиран от #44


Оценка:
-3 +52

Tomito
2 Отговор
Парите са взети ,пътищата са КАТАСТРОФА .Крайно време е Тиквата и компания в ЗАТВОРА

Коментиран от #45


Оценка:
-6 +69

ПСР
3 Отговор
Личното ми мнение,като водач,предимно в БГ.Уникално лоши,опасни,недонаправени пътища и нЕкакви отсечки,гордо зовящи се"магистрали".Все пак,съм навъртял километри в Италия,Германия,Франция,Белгия.Даже и в Гърция,е по-добре.
Срам,за великите 12 годишни оди и детерамби на Боко за пътищата!
Наистина кражба в особено големи размери-съответно безобразно качество на изпълнението.Некадърни изпълнители,подизпълнители,мафия и пр.Другите фактори-подготовка на шофьорите,умения,култура на шофиране...оставям ги настрана.Десетки милиарди ЕВРО се усвоиха в пътища-резултатът е убийствен.Корупция и калинковщина.

Коментиран от #10


Оценка:
-10 +70

4
Този коментар е премахнат от модератор.
Фил
5 Отговор
Има знак чешма! Което си е отбивка, чешмата няма да е на осевата я!И маркировката си я бива!Не кара пътя, а човек!И се управлява превозното средство според пътните условия!

Коментиран от #15


Оценка:
-25 +26

пешо
6 Отговор
а коя "танте" го крепеше Едного повече от 10 години на власт? а, зеуето?
за един приятел питам.

Оценка:
-3 +33

CaizerSoze
7 Отговор
Кой увеличи скоростта от 90 на 130 между 2012-2015 година и защо?

Коментиран от #46


Оценка:
-10 +22

Йо Несбьо
8 Отговор
Статията е подвеждаща! Дори и с висока скорост, автобусът трудно би се озовал между мантинелите в средата между двете платна. Второ, как би се запалил и от къде ще дойде този разлив на гориво, за да пламне и изгори за минути? Сочат се две възможности, а не се говори за терористичен акт, въпреки спекулациите, че в същия автобус е имало бежанец, който спокойно е могъл да бъде запознат поради опита и произхода си от Близкия изток с процеса на изготвяне на взривни или запалителни устройства. Разберете, няма начин инертната нафта да се запали от стърженето в мантинелите отпред.

С другото се съгласявам, пътищата ни са отвратителни, поддръжка никаква, шофьорите рискуват с калпави автомобили и купени книжки от "Зрънчо", но не мога да кажа на черното бяло.

Коментиран от #28


Оценка:
-7 +31

гост
9 Отговор
Който е минавал оттам, знае че пътят е добър.

Коментиран от #29


Оценка:
-18 +20

Йо Несбьо
10 Отговор

До коментар #3 от "ПСР":


Ние магистрали нямаме, всичко е кръпка до кръпка и с по две платна за движение, но точно в случая Б.Б. няма нищо общо! Отсечката е македонска направа от 2001 или 2004 с премиер тогава Серъйгей Станишев.

Оценка:
-9 +17

виновен е
11 Отговор
този,който е сложил неподходящо съоръжение/ мантинела/ на отбивката! Нещастието,случило се в последствие,е само следствие на ограничен ум !

Оценка:
-4 +21

Българка
12 Отговор
Не мога да разбера герберските калинки, които обикалят и се вживяват като велики експерти по пътна безопастност къде бяха 12 гтодини и защо бяха тихи и смирени при бойковата диктатура. Сега обикалят всички студиа и внушават , че лоша маркировка, опасна мантинела, липса на знаци и т.н. са спомогнали за катастрофата. В момента те работят срещу България
А относно колко е нов автобуса, след като е горял като факла и не се е задействала автоматично противопожарната система, която я има в наистина новите автобуси, е много съмнително и спорно. Освен това, ако в автобуса не е имало взрив или бензин в туби как за отрицателно време е обгърнат в пламъци целия, след като на новите автобуси седалките са от труднозапалими материали?
В момента всички имитират май работа и експертност! Да не очакват коледни бонуси чантаджиите?

Коментиран от #48


Оценка:
-4 +35

Край
13 Отговор
Аз не знам къде живея. Някой хора са в паралелна реалност. Пътя там е перфектен. Асфалт, знаци, маркировка - всичко. Има ограничение на скоростта 120 и очевидно автобусът не се е движил с повече от 100. Сега да се самобичуваме че ние сме най-скапаната нация с най-скапаната държава на света е тотална огромна глупост.
Пътя от Скопие до Истанбул през Солун е същия като разстояние и време - очевидно е че са предпочели този през София.

Оценка:
-5 +32

Тото
14 Отговор
Самобичуването продължава. По този път преминават 15-20000 автомобила дневно в продължение на 15-20 години. Трагична случайност е катастрофата с автобуса и многото жертви. Ако беше катастрофирал лек автомобил с една или няколко жертви дали медиите дни наред щяха да са толкова активни дни наред или всякакви експерти щяха да се упражняват и да търсят публичност. Има разследващи органи които трябва и ще си свършат работата. А до тогава е разумно плюенето да спре. Бог да прости загиналите и милост за животе

Оценка:
-5 +28

пешо
15 Отговор

До коментар #5 от "Фил":


не си прав. вече потвърдих под друг материал - нaпрaвeнo и мaркирaнo e пo тaкъв нaчин, чe в eдин мoмeнт cи oбъркaн нaкъдe дa пoeмeш, дoри прeз дeня. пoнe в cлучaитe, кoгaтo тoзи учacтък oт пътя нe ти e пoзнaт. много добре си спомням усещането за неувереност при първото ми преминаване по този участък.

Коментиран от #18


Оценка:
-7 +13

Край
16 Отговор
Хората загинаха не щото не се проверявани на митницата и не защото пътя нещо е крив. Хората не загинаха от катастрофата, а изгоряха за минути. Очевидно е, че в автобуса е имало нещо запалително. Не сме им го натоварили ние за да се обвиняваме. Мир на душите им.

Оценка:
-4 +29

КОВИД20
17 Отговор
Шофьорът със зелен сертификат ли е бил?
Дали не е получил сърдечен удар?

Оценка:
-8 +6

Край
18 Отговор

До коментар #15 от "пешо":


Ми ти като там си тотално объркан аз не знам защо въобще шофираш. За такива като теб питищата трябва да са като писта за бобслей, колата ти без кормило и само да натискаш педала на газтта.

Оценка:
-10 +11

Край
19 Отговор
Антибългарските медии даже и в този случай разпространяват мнение как българите са виновни щото сме най-корумпираната нация на света сигурно.

Оценка:
-3 +18

Админ
20 Отговор
Всички сте в кюпа, експерти като тоя Илиев, байчо къде беше досега бе, всички пътища са в окаяно състояние, мини по скоростната тангента посока Нови Искър, има един огромен смачкан знак седи сигурно вече над година, какво чакаме да падне на платното и да си пишем за поредния смъртен сличай и кой е виновен ли, на кой да се оплачеме а?

Коментиран от #51


Оценка:
-4 +9

Дела
21 Отговор
Добре де Айде сега идва време да видим КирЕ и Кокорчо какво и как ще построят.
Ма после няма да ревете ако нищо не се построи!
Да не останат само с платените на албанците милиони в аванс или както се знае на зелено?!
Действията ще докажат,всеки може да обещава свеглтло бъдеще!
И моля кажете на КирЕ,че е безкрайно противно някой да МЕ-ка.

Коментиран от #49


Оценка:
-8 +8

Любен Пандев
22 Отговор
Хубава статия. Но! Фразата " По вина на водача", която почти винаги прехвърля удобно вината върху шофьора, е само прикритие за корупцията по цялата верига от занимаващите се с пътищата и движението по тях.
Необходим е незабавен одит на цялата пътна мрежа и смяна на корумпирания модел. Трябва да се започне с спешни промени в наказателния кодекс. Кражбите от пътищата трябва да се тълкуват като предумишлено убийство. Защото всяка кражба от пътищата види задължително до смърт. Задължително. Рано или късно. Така е и в ред други сфери, но безопасността по пътищата е тази която е в ужасяващо ниско състояние. По всеки аспект. Такава няма.
Ситуацията няма да се подобри ако не се промени и Законът за отговорността на държавата. Щетите трябва да се поемат от конкретните лица на върха на държавни органи до конкретните корумпирани изпълнители, подизпълнители, юродически и физически лица, чак до полагащите асфалта, знаците и пътната маркировка, лично! Колко души още трябва да бъдат убити по пътищата ни за да се премахнат престъпните пропуски!?
Честно казано, за двете трагедии повод за траур вината е на българската държава. България трябва да се самоосъди и да плати доброволно и без съд обезщетенията на близките на убитите пътници и възрастни хора. И веднага да си събете разходите от виновниците - персонално!!!

Коментиран от #24


Оценка:
-5 +11

гост
23 Отговор
Пътувам редовно по т.н. "магистрала" от Варна до Шумен. Тук-таме няма дупки, тук таме -има. Тук-таме има маркировка, но в повечето по-стари участъци, където асфалта е избелял - няма. Пътувал съм хилади пъти, но през нощта, при дъжд или мъгла, в някои моменти се губи ориентировка. Да не говорим за зърновозите, които ме изпреварват със 140 км./ч.

Оценка:
-0 +16

Северозапад
24 Отговор

До коментар #22 от "Любен Пандев":


Прав си. Но все пак най-често причината е в задволанното устройство. Защото много често ми се е случвало на Хемус, при моя скорост 130, тирове и автобуси да ме изпреварват, все едно съм спрял. А после - оле, мале, ква стана тя! А за безумните изпреварвания при нулева видимост и поголовното неспазване на пътните знаци да не говорим!

Коментиран от #41


Оценка:
-0 +12

За протокола
25 Отговор
Корупцията не е само при изграждането на пътищата, но и при взимането на книжки, при техническите прегледи, при КАТ, в съда.
Да не говорим за безхаберието на КАТ и други контролни органи. Защото:
- Не може пиян да убиеш човек и да осакатиш младо момиче за цял живот и да се разминеш с условна присъда и дори да не си платиш кръвнината. Да, говоря за М. Стависки, а и някои други хора "с връзки", които пък станаха прецедент и всички следващи казват "Защо за тях може, а за мен не може" присъдата да е условна. Чудя се на съвестта на адвокатите им.
-Защото ако магистралата е проектирана или изпълнена калпаво, държавните органи и главно КАТ могат и са длъжни да наложат сигнализация и ограничения.
- Защото пътищата трябва да се обхождат всекидневно и да се почистват от убити животни, разкъсани гуми, боклуци и т.н., а също и да се проверяват за повредени или липсващи знаци, състояние и т.н.
- Обажданията на тел. 112 за опасни шофьори са глас в пустиня.
- За шофьорските курсове и годишните прегледи само ще кажа, че има държави, където курсовете са по желание, а годишни технически прегледи няма.
И т.н.

Оценка:
-0 +5

mi6osp
26 Отговор
След като стана ясно, че Борисов никога вече няма да е на власт, такива статии може да се появят и в DW.

Коментиран от #50


Оценка:
-1 +2

Чудя се
27 Отговор
Как изведнъж се отхвърли версията за пластмасовите бутилки .Може би заради застраховката Сега ,понеже ние българите сме си предатели,ЗОРЛЕМ се бутаме да изкараме пътищата виновни.И най-вече да продължим с обвиненията към ГЕРБ, ще се набутаме да плащаме.Спрете с тези простотии.Има си разследващи органи.За некачествени пътища да се наказват и фирми,които трябва да КОНТРОЛИРАТ.

Оценка:
-1 +8

Любен Пандев
28 Отговор

До коментар #8 от "Йо Несбьо":


Ти да не си от АПИ или катаджия? На тази осечка аз карам на нокти! Лично съм изпадал в заблуда коя лента къде ме води там. Знак "чешма" знаеш ли какво представлява? Едно нищо. "Чешма" ...и какво? Отгоре на всичко и този знак липсва, в канавката е от м.май.
Кое е по-важно - мижав знак "чешма" и то на скоростна магистрала или липсата на основна пътна маркировка, като "отбивка", съответна ясно видима странична лента, липса на голям знак и буфер и т.н....? Къде са тия корумпета от АПИ и КАТ да видят, да предвидят събитията и вземат мерки!?
Сега трябва разследване и съд по бързата процедура на всички които сътвориха тази трагедия! И да платят и ремонта и кръвнината. Същото и в случая с изгорелите възрастни хорица. Всяка кражба по пътищата води до смърт! ВСЯКА! Рано или късно. Коручцията ни изтребва. Корумпираните са убийци!

Коментиран от #30


Оценка:
-2 +9

ццц
29 Отговор

До коментар #9 от "гост":


прав си, аз лично съм минавал този участък със сигурност стотици пъти и нощно време и денно и пътя си е много добре, не знам какво трябва да е станало, първо да се удари в мантинелата за острова за чешмата и после да се забие в разделителната мантинела и а и да гъмне и да се запали и изгори за минути, нещо не става ясно дано разследващите си свършат работата и да разберем истината, но пак казвам участъка не е рисков изобщо, погледнете и на снимките

Оценка:
-0 +8

Е не
30 Отговор

До коментар #28 от "Любен Пандев":


Не мога да повярвам,че на такъв широк път,си минавал многократно и ВИНАГИ СИ се чудел.Живяли сме в Родопите.Мъжът ми знаеше всеки завой.Мисля си,че най-вероятно и този шофьор не пътува по този път за първи път.Бог да прости хората,ама този път поне,не търсете политическа интрига!!!

Оценка:
-0 +5

Реалист
31 Отговор
Дойче Зеле, тази магистрала я построи Станишев. А ко направихте шеф. Срам за ВАС!

Оценка:
-1 +5

оня с коня
32 Отговор
От Статията на ДВ става ясно,че на тая медия е напълно наясно със Състоянието на Пътната Мрежа в България.И заключава Медията,че Системата за пътна безопасност е част от Системата на държавата,а м БГ тя почти липсва,защото е превзета от Частни и Партийни интереси.И да каже ДОЙЧЕ ВЕЛЕ:ЗАЩО нова го казва ЧАК СЕГА пред Свършен Трагичен факт и не можа ли ПРЕДВАРИТЕЛНО да предупреди Макед. Туристи за плачевната пътна ситуация в БГ и да ги посъветва/насочи/ да минат през Гърция?И възниква въпроса САМО с Гузно мълчание ли ще отмине ДВ Безспорната си вина от Премълчаването на Жизнено важни Факти за Българската ТРАГИЧНА пътна ситуация пред Македонските туристи,или ще ПОСЛЕДВАТ ОСТАВКИ и привличане към Съдебна отговорност за ПРЕСТЪПНО БЕЗДЕЙСТВИЕ на Цялото Ръководство?!

Коментиран от #52


Оценка:
-1 +3

Перо
33 Отговор
Соросистката медиа да престане да пише небивалици, без да има окончателен резултат от единственото оторизирано ведомство Националната следствена служба! Никога не споменават огромната, широка и дълга защрихована площ по която е забранено движението преди и около острова с мантинелата!

Оценка:
-0 +6

Тотев
34 Отговор
За да се постигне западен стандарт на безопасността на движението, трябва да се наемат западни специалисти, които да анализират страничният и вертикалният профил на пътищата и да подредят знаците и пътната маркировка! Това, за което ние българите сме доказали, че не ставаме! Подобен проблен имахме преди години със събирането на митническите такси! Тогава, избрахме работеща в тази сфера английска фирма и нещата се оправиха. Иначе, претенциите ни са големи, в началото се изсилваме, но бързо ни дотяга и преставаме да се стараем. Да не говорим, за безхаберието и завистта на тези, които определят стойността на трудовите възнаграждения, които имат не малък принос за неблагоприятните последствия!

Оценка:
-0 +4

Минувач
35 Отговор
Ами докато "големия строител на магистрали" продължава да дава акъл по всякакви телевизии, а не търкат наровете в затвора с кръжеца около него нищо смислено няма да се случи! Веднага след трагедията на м. "Струма" например задължително цялото туй "АПИ" като начало трябваше да бъдат уволнени! Те щом с една пътна сигнализация немогат да се справят най-малкото за нищо не стават

Оценка:
-2 +8

ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ
36 Отговор
Настилката и маркировката са били същите
и за другите 3 автобуса,
пък и за хилядите други преминали коли...

Оценка:
-1 +3

димитър
37 Отговор
ДА

Оценка:
-0 +1

БРАВОС
38 Отговор
ВЕРНО ЛИ КОМИТОВА ОТКРАДНАЛА ЗНАКА ЗА ДА ЧЕГЪРКА С НЕГО БОРИСОВ / ВСИЧКИТЕ РАДЕВИ МИСИРИ СА ТАКИВА НЯМА ЕДИН ЧИТАВ АКО СЕ СЕЩАШ ЗА НЯКОЙ КАЖИ МИ

Коментиран от #47


Оценка:
-3 +4

ЧОБАНИН
39 Отговор
КАКВИ ОТКРАДНАТИ ПАРИ БЕ / ИДИОТСКАТА МАНТИНЕЛА НЕ СТРУВА ЛИ ПАРИ ПРОСТО ТАКЪВ Е МАТЕРИАЛА ДОРИ И ДА КРАДАТ НЕ МОГАТ

Оценка:
-1 +2

дядо ти
40 Отговор
В багажното, най вероятно е имало нелегален алкохол, като се смеси при удара с нафта, и става пожара.

Оценка:
-0 +1

Шофьор
41 Отговор

До коментар #24 от "Северозапад":


Значи не ти е верен километража. Бая километри имам на камион. И аз съм правил глупости. Максимума на радар на равно на празен камион е 140. Това да 2500 оборота. След това изключва помпата. Дори да я шунтираш пак е почти невъзможно по висока скорост заради въздушно съпротивление, обороти на скорости,диференциали. Така че смали,че почвам да тепам децата/рибарски лаф/. Бог да прости загиналите.

Оценка:
-2 +0

Митьо
42 Отговор
Пък може да
Се е спукала гума,знае ли човек...

Оценка:
-1 +0

Marinov
43 Отговор
ОПАЗИ БОЖЕ България от тези ШВЕСТЕРИ! Пътщата зависят от Финансовите възможностти на държавата а БГ няма такива възможностти и дори и да се преодолее и корупцията и т.п. те са нереализуеми у нас!

Оценка:
-0 +1

Комитова къде е твоя морал?
44 Отговор

До коментар #1 от "Дани":


Знака е паднал през МАЙ! Комитова по ТВ1 заяви, че не и се занимавало със Струма?! Затова ли заделените средства по планирания ремонт на този участък( от предното редовно Правителство), проектиран и изпълнен от вашия Станишко ги отклонихте, незнайно за какво? Заплата и още върви като министър на ЦЯЛА България! Кой ще обясни всичко това на почернените семейства от катастрофата?

Оценка:
-1 +1

Подвеждаш читателите на Факти
45 Отговор

До коментар #2 от "Tomito":


Правителството на Бойко Борисов е планирал ремонта на Струма, проектирана и ,,построена-незавършена без акт16". Има документи и видеа, че оставя значителна сума пари за Струма. Този временен кабинет изтегли и похарчи парите за Струма. За 6 месеца ликвидира парите по бюджет 2021. Набързо изтегли още 4 000 000 000лева. Раздаде бонуси и награди. Остави една ТЪЖНА РАВНОСМЕТКА ! Когато Ни управлява БКП/БСП Има фалит! МОЩНО Ура ДРУГАРИ!!! Може и да продължат да ни управляват от ТОЗИ КАБИНЕТ за награда!

Оценка:
-2 +2

Това е път без Акт16
46 Отговор

До коментар #7 от "CaizerSoze":


Което ще рече, НЕ Е ЗА ПЪТУВАНЕ до завършването му! Който е на власт, там Комитова или ЯНЕВ, Радев да отговарят на почернените семейства. И да се готвят за при ,,бай СТАВРИ".

Оценка:
-0 +1

За 6 месеца управление
47 Отговор

До коментар #38 от "БРАВОС":


Калинките на това управление не забелязаха падналия знак от месец Май? Га дадохте ефтини КИФТЕТА УБАВО БЕШЕ? Сега при бай Ставри!

Оценка:
-0 +2

Има много заплататджии за пътищата!
48 Отговор

До коментар #12 от "Българка":


И никой не забелязва и не докладва за паднал пътен знак. От май до деня на катастрофата. Да върнат получените заплати от май и да отидат във фонд за опечалените семейства! Като се почне Министър Председател до последния в брънката!

Оценка:
-0 +4

И от тази трънка заек няма да изскочи
49 Отговор

До коментар #21 от "Дела":


Да се стягаме за НОВИ ИЗБОРИ, напролет!

Оценка:
-1 +1

САМО С ГЕРБ
50 Отговор

До коментар #26 от "mi6osp":


Поради ТЕРОР ГЕРБ е на второ място! При три последните три пъти на избори български избирател гласува по различен начин? Две трети не излязоха на два пъти да гласуват.Чегъртането го отречете! Твърдия електорат на ГЕРБ и ДПС е непобедим. Мислете си за вашата къщичка господа, ненаяли се !

Оценка:
-1 +1

Аман от НПО
51 Отговор

До коментар #20 от "Админ":


Получават пари от Държавата бедава!Когато стане трагедия, се появяват силни-вилни, чорлави и все над 100кила по медиите да обясняват на зрителите, как нещо е обърнало ,,каруцата". През другото време си стоят на топло и си катъркат паричките.

Оценка:
-0 +2

На последното заседание на МС
52 Отговор

До коментар #32 от "оня с коня":


Ще решат да уволнат леля Пепа( за самолета, за кораба и автобуса-фантом) чистачката и да се НАГРАДЯТ за отлично свършено чегъртане шест месеца! Хайде наздраве и да не се връщате!

Оценка:
-0 +1

DW. Никой не ви вярва за нищо!!!
53 Отговор
Тези са маниполатори, не трябва да се чете нищо, изфабрикувано или лансирано от , DW!!

Оценка:
-0 +1

Крадене, Крадене, Крадене!! "ГЕРБ ДЕВИЗА
54 Отговор
12год,Магистрали,Крадене КРАДЕНЕ, магистрали скапани!! Гарантирано от ГЕРБ!!

Оценка:
-0 +0

22 Любен Пандев - - тъпанар!! Каква вина
55 Отговор
Държавата търсиш?? Ако шофьора е карал с висока скорост, ако муе станало лошо, инфаркт или нещо подобно, ако диво животно муе пресекло пътя!! Къде е вината на Държавата?? Автобус не гори, като факла, имало е Взрив на нещо лесно запалимо и в Голямо количество!! Бензин в пластмасови, туби, статично електричество и взрив!! Къде е вината на държавата ни Тъпанарино!! Тъпанар!!

Оценка:
-0 +2

волен сидеров
56 Отговор
КЪДЕ Е СЕГА БАТЕ ВИ БОЙКО АААА

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +2

ПЪГУОШ
57 Отговор
Изключваме ли Бойко от казаното по-горе ? Той е честен и справедлив и е работил само на ползу роду. Имаме си бог и не го БОЙКОтворим. Това е срамота !

Оценка:
-0 +0

Жаба Кикерица
58 Отговор
За ББ корупцията НЕ УБИВА , а пълни ЧЕКМЕДЖЕТА и ШКАФЧЕТА !

Оценка:
-0 +0

ЛегнаЛангеЛ
59 Отговор
Питайте Борисов - царят ни в последните 12 години и той ще ви каже как само другите са виновни , а той е един недостижим и недосегаем бог ! Но никой , никога и за нищо не го пита ! Защо ?

Оценка:
-0 +0

леле КАКО
60 Отговор

До коментар #56 от "волен сидеров":


В Банкя ли ? Сам като куче , което си пази шкафчетата със злато и евро ли ? Проверете де !

Оценка:
-0 +0

Шаран БГ
61 Отговор
Каква е била скоростта на автобуса-крематориум ????

Оценка:
-0 +0

Един
62 Отговор
Когато целта е да се отктраднат пари, много пари - страните от източна Европа ги вкараха в ЕС! Като сме в ЕС да сме "пекнали"!?? ДА,да, ама НЕ!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери