Ежегодният фестивал на VW в австрийския град Вьортерзее поднесе поредната изненада за почитателите на марките под крилото на най-могъщия европейски концерн. Тя носи името Polo WRC Street, което общо взето казва всичко за возилото.
Джобната ракета на малкото VW представлява цивилна версия на рали версията на градското мини. Разполага с 2.0-литров TSI с мощност 220 к.с., значително повече от Polo GTI и неговите 180 коня. Както се полага на подобна бегачка, възможностите й са подчертани от по-агресивно външно оформление.
Най-напомпаната модификация на Polo съпътства представянето на състезателния вариант на модела. От Volkswagen Motorsport са приготвили за Polo R-WRC 1.6-литров TSI с мощност 300 к.с., който му гарантира ускорение до 100 км/ч за 4.1 секунди.
20 Май, 2012 11:32 10 615 57
Polo WRC с 220 к.с. връхлита улиците
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мито
11:47 20.05.2012
2 реалист
13:15 20.05.2012
3 ауди фен
13:26 20.05.2012
4 N2е хахо
13:42 20.05.2012
5 Мнение на Софиянец,не на селянин
Коментиран от #12
14:01 20.05.2012
6 bg777777
14:04 20.05.2012
7 bg777777
14:10 20.05.2012
8 nikicska
14:20 20.05.2012
9 до 777777
14:21 20.05.2012
10 Red
Срамното за ВАГ, наред с това, че са позакъснели доста е, че конкурентите им са с двигатели с по-малко кубици а със същата мощност и то от доста време :)
14:35 20.05.2012
11 Тони
14:47 20.05.2012
12 до тапака
До коментар #5 от "Мнение на Софиянец,не на селянин":
@5 отвори си очите в софия е пълно с полота на 20г от 92г и без ръжди но положението с опелите не е така хахаха15:15 20.05.2012
13 MB65AMG
15:26 20.05.2012
14 Мнение на Софиянец,не на селянин
15:30 20.05.2012
15 nikicska
15:32 20.05.2012
16 тъпаци
Коментиран от #17, #18, #19
15:39 20.05.2012
17 MB65AMG
До коментар #16 от "тъпаци":
16 личи си колко разбираш,изкарай книжка купи си поне една кола със собствени средства и тогава говори !!! С тия приказки за ръждата от времето на майка ти! И не ми говори аз как да пиша преди да завършиш основни!!! VW е боклук !!!17:08 20.05.2012
18 nikicska
До коментар #16 от "тъпаци":
16 - а бе защо не ходиш да си избиваш комплексите на друго място,като не си карал друга кола освен дръгела на баща си си трай !!! От статии в AutoBild няма да се научиш коя кола е добра и коя не,но като пораснеш ще го разбереш,сега си още малък !!!17:13 20.05.2012
19 Opel
До коментар #16 от "тъпаци":
@16 Приятел не пиши повече вицове . . . ахахахахахаДа знаеш от мен, че има едни хора които оправят ламарината (изчукват, заваряват, китосват, боядисват) и се наричат тенекеджии ;) !!! И повярвай ми ще ти излезне много по евтино да правиш тенекия от колкото турбина . . . :) Всяка марка си има недостатъци, Opel трябва да гние !!! Ако не гниеше щеше да е перфектната кола, така че трябва да има поне един кусур (ако не гние значи не е Opel) . . . :)
Предпочитам да си закърпа колата веднъж, от колкото да давам луди пари за пикливите двигатели на ВАГ-.на които се трошат постоянно . . . !!! Айде със здраве и не пишете простотии , дерзайте . . . ;)
Коментиран от #21
17:21 20.05.2012
20 боклуци са всичките
17:22 20.05.2012
21 хахахаха
До коментар #19 от "Opel":
@19 Хахахаха от ръждата спасение няма ако искаш всяка година боядисвай и китосвай,по добре здраво купе,двигателя се оправя.А ти пръдължавай да си караш ръждивия дъргел и едно качествено боядисване струва 1200лв хахах а ти сигурно си го боядисал за 400лв при пишман майстор знам ги аз хахахаКоментиран от #22
17:29 20.05.2012
22 Opel
До коментар #21 от "хахахаха":
@21 Вижда се, че нищо не знаеш . . . :)17:31 20.05.2012
23 опелджияна
17:35 20.05.2012
24 Booo
17:35 20.05.2012
25 Booo
17:39 20.05.2012
26 майстор
Коментиран от #28
17:40 20.05.2012
27 някой
17:41 20.05.2012
28 газ до ламарина
До коментар #26 от "майстор":
@26 Аре бе наистинали чакай и аз да пробвам що да дам на майстора ще платя на себе си.17:43 20.05.2012
29 до 26
Коментиран от #30
17:45 20.05.2012
30 ММА
До коментар #29 от "до 26":
@29 Кой луд ги пуска тези опели на движение без калници абе вие тука добрелистеКоментиран от #31
17:48 20.05.2012
31 PRIDE
До коментар #30 от "ММА":
@30 Не знам кой ги пусна "НА движение" тия Опели без калници!А на теб кой/я ти е бил/а учителка по Български, да и скъсаме дипломата.....17:56 20.05.2012
32 .......!!!
Коментиран от #37
17:59 20.05.2012
34 Ts@r
18:14 20.05.2012
35 до 32
18:26 20.05.2012
36 /:="4
19:13 20.05.2012
37 Ts@r
До коментар #32 от ".......!!!":
@32 Аз също имах Vectra от 99-та. Един прекрасен слънчев ден както си карах към Плводив (от Пазарджик) и веКторията едва не ме уби. Едната задна спирачка отказа и излетях с 95 km/h в едно дърво и след това в още едно... Гадна работа. Препоръчвам НИКОЙ НИКОГА да не си купува Opel Vectra !Коментиран от #52
19:47 20.05.2012
38 Мнение на Софиянец,не на селянин
19:56 20.05.2012
39 мнение от варна
20:00 20.05.2012
40 ВАГ никога
20:02 20.05.2012
41 реалист
20:11 20.05.2012
42 bg777777
20:18 20.05.2012
43 nikicska
Коментиран от #46
20:31 20.05.2012
44 MIkoyan
21:00 20.05.2012
45 Pali Golf-a
21:23 20.05.2012
46 васил димчев
До коментар #43 от "nikicska":
@43 Тва как го измисли бе. По голяма простотия не бях срещал. Няма по издържливи коли от VW. Провери в оказионите за цените на автомобилите и ще се убедиш каква ПРОСТОТИЯ си написал.21:39 20.05.2012
47 jhghgdgfhj
22:04 20.05.2012
48 хахахах
22:14 20.05.2012
49 Мikoyan
22:54 20.05.2012
50 Добър стопанин
23:29 20.05.2012
51 до @37
02:32 21.05.2012
52 Booo
До коментар #37 от "Ts@r":
@37 Не разбрахме в кой филм си го гледал........02:34 21.05.2012
53 икономиста
Качеството на изработка пада, то е обратно пропорционално на екстрите, но все пак те остават на по-високо ниво от аналогичните марки от този клас. В Ауто билд има достаъчно сравнения.
09:38 21.05.2012
54 Mikoyan
10:53 21.05.2012
55 Jonkata
Коментиран от #56, #57
14:26 21.05.2012
56 Коментар
До коментар #55 от "Jonkata":
@55 Ако наистина си фен на японското.. то би трябвало да си само на едното.. ;д .. не че нещо ама двете марки също имат надпреварвания..21:46 21.05.2012
57 Maurice
До коментар #55 от "Jonkata":
@55 Личи си колко много НЕ разбираш от WRC! Преди години гледах сравнение на Ево 10 с 307 WRC.Пежото беше с 5 електронни диференциала.3 отпред един централен и един отзад.Евото беше само с 3-преден,централен и заден.Тези Шперове май някога,някъде си ги чувал ама не знаеш точно какво представляват!Сега малко по темата.Опел че гние,гние.Де да беше само Опел.Масово всички коли на 15-20 години гният.Виждал съм много други марки автомобили,разложени от ръжда.Лошото е,че двигателите на Опел изобщо не са по-качествени от тези на Vw. Малко ми е смешно,когато ви чета коментарите и виждам да конкретизирате на колко километра са колите ви.Само дедо Господ знае тази информация.Все още не разбирам как има хора да мислят че кола на 15 години е на 250000 км.Тя не се знае дали е 3-та или 8-ма ръка и кога е регистрирана за първи път,вие чак зад километри заставате.Аз си бях купил МБ на 3 години и 9 месеца на 205000км.При това колата беше лизингова от Б-я.Като се има на ум че на запад ги карат доста повечко,то направете си труда да видите колите със сервизна история(различно от сервизна книжка) на какви километри са.Еми няма как да знаеш как тази кола е била поддържана.И защо г-н италиано да смени маслото на колата на 15000км,когато е обявил колата за продан и без свян я кара нови 10-15000 като разчита че новия собственик ще си я оправи.Отделно от това тукашните Автокъщи намират най-блъснатите коли,взимат ги на цената на старо желязо,лъскат ги и се молят да не им блокира д
21:29 22.05.2012
58 Maurice
21:33 22.05.2012