Към момента това важи само за моделите V-Klasse и Vito, но се предполага, че ако тези две горива са успешни, те ще могат да захранват и останалите дизелови двигатели на Mercedes. По-конкретно става дума за Биодизел B20 и HVA хидрогенирано биогориво, които могат да работят с по-горе споменатите двигатели, без да се налага никаква модификация.
Биодизел B20 се състои от 20% биодизел и 80% дизел, така че намалява емисиите на вредни частици поради по-висока концентрация на растителни масла в сравнение с обикновения дизел B7. Голямата разлика е, че сега производителят позволява използването му, предпазвайки клиентите от всякакви проблеми.
Второто е HVA хидрогенирано биогориво, известно още като HVA растително масло. Технология, която позволява на дизеловото гориво да се отърве от изкопаемите горива, което го прави 100% възобновяемо. То е по-чисто от стандартната нафта, тъй като не отделя въглероден диоксид, защото в процеса на образуването му се смесват растителни масла, животински мазнини и се отстранява целият кислород и сяра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Буко Баламата
10:56 14.09.2022
2 Мерси
11:01 14.09.2022
3 Бай Пешо карбуратора
11:02 14.09.2022
4 Последния Софиянец
12:12 14.09.2022
5 Христо
Коментиран от #10
14:14 14.09.2022
6 Валентин
21:41 14.09.2022
7 Машала
08:53 15.09.2022
8 Тарикат
17:38 15.09.2022
9 Съдията Дред
07:53 16.09.2022
10 селтак
До коментар #5 от "Христо":
Абе Голфа и да се скапе,нема да ти пука много,ама я си купи един нов Мерцедс примерно па ше видим дали ше посмееш да му сипеш олио от дюнерджииницата!12:45 22.09.2022