3 403 6

Honda реши да интегрира спойлер в задния спойлер

  • honda-
  • спойлер-
  • антикрило

Японският автомобилен производител патентова нов тип активно антикрило за последното поколение на кросоувъра CR-V

Honda реши да интегрира спойлер в задния спойлер - 1

Honda изглежда следва нестандартен път, разработвайки активна аеродинамика за шестото поколение CR-V. В допълнение към подадената по-рано заявка за прибиращи се аеродинамични прагове за серийни автомобили, журналистите от CarBuzz откриха още една в Службата за патенти и търговски марки на САЩ . Тя описва дизайна на новия прибиращ се заден спойлер.

Иновацията е изработена е от лист гъвкав материал и функционира като ролетна щора, която се отваря с помощта на електрически двигатели, когато е необходимо (при високи скорости). И по същия начин, прибирайки се в статичното задно антикрило на петата врата, когато колата се забави и това допълнително „оперение“ вече не е необходимо.

С това решение, с прибиращ се гъвкав спойлер в спойлера, японците постигат няколко неща. Първо, възможността за регулиране на размера на антикрилото в зависимост от скоростта и условията на шофиране. И второ, намаляване на теглото на цялата конструкция. Да, и това няма да влоши гледката, тъй като през повечето време е скрито от любопитни очи.

Honda реши да интегрира спойлер в задния спойлер

Общо правило в автомобилната аеродинамика е, че колкото по-дълго е купето на автомобила, толкова по-малко съпротивление има. Следователно хибридните автомобили, проектирани за висока ефективност, често имат удължена форма и умишлено разтегнато междуосие.

Това обаче може да влоши видимостта на водача, маневреността на автомобила и да усложни достъпа до багажното отделение. Следователно оптималното решение за подобряване на аеродинамиката често е в по-големите задни спойлери на покрива или на петата врата.

Благодарение на тях, също така е възможно да се постигне по-малко замърсяване на задното стъкло с прах и мръсотия. А при дъжд то може да получи по-малко вода благодарение на добре обмислената аеродинамика. Ако Honda сметне, че новата разработка е оправдана и достатъчно ефективна, тогава в допълнение към новия кросоувър CR-V, тя може да се появи и на други модели на компанията.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    12 17 Отговор
    То по магистралата хвърчат едни CR-V та с 300, ум да ти зайде хаха
    Абсолютно ненужна "екстра" за точно този тип автомобили и техните потребители!

    Коментиран от #3, #6

  • 2 Това звучи

    9 3 Отговор
    На български като ,,ремонт на ремонта,,......
  • 3 Циник

    27 3 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    Колега,това че в БГ само селски пръчки и пишман мафиоти карат бързо по разпадащите ни се пътища не означава че японците трябва да спрат иновацията. Светът не се върти около българсия простак и 20-годишния му "баварец", уви.
  • 4 Скъпо

    3 3 Отговор
    и тъпо! Хонда, действайте, измислете нещо друго!
  • 5 Курци

    4 1 Отговор
    Още пет години и Китай ще бие всички.Имат вече самолет който се движи с 9к и то с керосин.
  • 6 Японеца

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    И що реши че ги проектират за БГ? Явно си страшно умен гауош!