5 Септември, 2024 11:15 6 538 4

Нови изисквания за автовозите от Германия

  • автовоз-
  • стандарти-
  • германия

Германските превозвачи на камиони преминаха към нови стандарти за закрепване на товарите

Нови изисквания за автовозите от Германия - 1
Снимка: Shutterstock

На всеки пет години комитетът за препоръки преглежда насоките на VDI, за да гарантира, че са актуални и предписва нови разпоредби, ако е необходимо. А автовозите чакат промени от 10 години. Сега, новото издание на директивата VDI 2700 се отнася до обезопасяването на товарите на превозните средства.

Актуализацията поставя нови стандарти в обезопасяването на товари, особено в областта на превоза на коли. Преразглеждането е необходимо, за да се вземат предвид технологичните разработки и промените в транспортните условия по време на безопасното превозване на автомобили.

От 1 септември по германските пътища вече са в сила адаптираните разпоредби относно обезопасяването на автомобили, превозващи се върху камиони. Това е описано в раздели 8, 8.1 и 8.2.

Тъй като няма преходен период, превозвачите, спедиторите и шофьорите трябва вече да знаят основните изисквания и да ги прилагат, тъй като в противен случай проверката на пътя от полицията може да завърши зле.

Основните регулаторни изисквания на VDI Guideline 2700 са обсъдени в интервю, дадено на транспортния портал на Асоциацията на германските инженери VDI от Ханс-Йозеф Нойфингер, експерт от VDI Guidelines Committee. На въпрос какво точно регулира и защо е толкова важно закрепването на товарите върху превозните средства, Neunfinger даде няколко примера.

Първо, транспортните системи за превозване на автомобили, както и самите автомобили, претърпяха значителни промени в размерите, теглото, конфигурацията на двигателя и т.н. през последните години. Като цяло, отбелязва експертът, серията препоръки VDI 2700 се отнася до закрепването на различни товари върху пътни превозни средства.

При преглед на старите инструкции се оказа, че липсват технически параметри, като триене между колата и пода на камиона и не е установена здравината на закрепващите елементи. Възниква въпросът: защо да определяме силата на закрепващия колан и в същото време да не знаем каква сила може да поеме пътният елемент?

В допълнение, винаги е бил открит въпросът дали закрепващите ремъци трябва да прилагат STF (сила на предварително опъване). Тестовете за шофиране с окачване ADS показаха колко е важно закрепващите ремъци да прилагат известна сила на предварително опъване, за да "заключат" колелото.

В по-старите инструкции нямаше електрически коли. За тях също са разработени нови стандарти за закрепване и безопасност при транспортиране. Това трябва да се има предвид, тъй като при транспортиране на оборудване, захранвано от батерии, възникват много неприятни инциденти.

Новите изисквания на инструкциите са разработени с участието на инициативата TUV Sud, производители на каросерии и производители на оборудване за закрепване и поетапно ще започната да се прилагат за всички държави от ЕС.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Даааа

    14 1 Отговор
    Шаизе
  • 2 .....

    12 1 Отговор
    Луд умора нема
  • 3 ББББ

    8 2 Отговор
    М да се возят в оловен саркофаг като радиоактивни отпадъци! Скоро време и ние ще ходим със скафандри и защитни обрекла. Да не замърсяваме природата . Кой знае може да си ядем ек/те заради тъпите природозащитниици.
  • 4 к какви са новите правила?

    4 0 Отговор
    толкова много глупости и накрая нищо за “новите правила” ???