Новини

Русия създаде космически убиец на спътници

Учени разработиха спътник за разчистване на излезли от строя сателити

Публикувана: 27 Март, 2019 13:10
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3855
Русия създаде космически убиец на спътници
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Космически комплекс, способен да улавя в орбита излезли от строя спътници, беше разработен от учени от корпорацията Руски космически системи, предава ТАСС.

Унищожителят на космически боклук може да прехваща излезли от строя малки космически апарати на ниски орбити (от 500 до 700 километра). Комплексът разполага с "капан" с мрежа под формата на купол и конус. Апаратът ще разполага и със система за преработка на космическите отпадъци. В нея са включени шредер и специална мелница.

Раздробеният материал ще бъде смесван с водород и кислород и ще се превръща в гориво. То ще се използва от двигателите на спътника-унищожител за маневриране и за полет до следващия обект. Бордовият компютър и роботизираните системи ще се захранват от слънчеви батерии.

Комплексът очаква да получи патент в най-скоро време.

Русия

Оценка 0 от 0 гласа.

Путин съм
Ще го тестваме скоро 👍

Гост
Браво на руснаците

Закъснели
Ние такъв го имаме отдавна.

БКП ТВ HD
Колко сме прецакани с тези краварски F-16

Ужас
"Те нямат 1 телефон или телевизор произведени и пуснати в продажба, тръгнали да правят космическа техника...." краварска ирония

Перър
И руснаците ли си отвориха дисниленд?

Borislav Popov
Къде са развитите икономически и технолотични нации Германия ,Франция ,Япония ,Англия ,Ю Корея ? Защо ги няма на картата на космоса ??? Аааа... соросоидите казаха , че правели тостери и печки в момента !!!

гост

До коментар #6 от "Перър":

Хахаха...ми те си го имат отдавна-''Союзмултфилм''....Публикувано във факти.бг: раздробеният материал ще бъде смесван с водород и кислород и ще се превръща в гориво... 😂😂😂😂

Batushka
Ето Путин еколог,мисли за ВСЕЛЕНАТА!

Су27
По голям виц от този по адрес на ватенките не бях чел! Та над 80% от всеки спътник е съставен от сплав на титания с алуминия и сплав на алумин с магнезий. Че магнезия гори го знаем, ама другите? Дали си вярват вече на измишльотините,а?

куку руку ку

До коментар #7 от "Borislav Popov":

Те изпращаха спътници, които след завършване на мисиите просто зарязваха, а сега пак руснаците ще им чистят боклука...

ВИЙЙ ОТ БЪЛХАРСКАТА АКАДЕМИЯ

До коментар #10 от "Су27":

ПО НАУКИ И КОСМОНАВТИКА ЛИ НАБРАХТЕ ТИЯ ЗНАНИЯ ЧЕ И ЗАКЛЮЧЕНИЯ......

Роко

До коментар #7 от "Borislav Popov":

Я пак Франция и Япония от три години имат повече полети от Русия в космоса. А въпросното чудо на техниката както всички руски подобни чудеса е в бъдеще време.

Borislav Popov

До коментар #13 от "Роко":

И до къде са им полетите ? До Алфа Кентавър ?

СссереМ

До коментар #11 от "куку руку ку":

Ами нормално е те да чистят боклуците,все пак единствената космическа технология която имат на МКС е кенефа,сега се усъвъшенстват и ще правят НАДИН ама не в космоса а в близките 500 км.

Да питам

До коментар #14 от "Borislav Popov":

-а да не би рашките да са вече на Белатрикс или Минтак....ха познай от кое съзвездие са тези звезди ,като много ги разбираш тези работи...😂😂😂😂😂😂😂

Borislav Popov

До коментар #16 от "Да питам":

Бе до МКС не можете да стигнете , а си седнал да ми философстваш тука ?!! Я кажи колко пилотирати полета имате за последно време ??

Да питам

До коментар #17 от "Borislav Popov":

Ха..да не би ''Буран'' да е полетял отново...е това вече би било новина...

ХА ХА ХА
НЯКОИ ДЕН ОТЧАКВАМ ДА ЗАЯВЯТ , ЧЕ ТЕ СА СЪЗДАЛИ СЛЪНЦЕТО И ЛУНАТА ! АКО СА ЩЪРКЕЛИ ЖАБА НЕ МОГАТ СИ УЛОВЯТ СЪЗДАВАЛИ БИЛИ ХА ХА ХА!

Borislav Popov

До коментар #18 от "Да питам":

Буран си е в отлично състояние. Не е като някои совалки дето приземиха краварите и ги върнаха в 3 клас ! Някой друг да вози хора до МКС ??!!!

onq s konq
Тая машинария ако подлудее внезапно из космоса...като нищо може да подкара всичките спътници наред и само ще ръмжи "Гряз,гряз..."!НАШИЯТ спътник обаче няма как да го докопа щото е само колкото ЯБЪЛКА и винаги ще избяга,като даже ще си тананика "Нас не догонят".

Да питам

До коментар #20 от "Borislav Popov":

Абе те тия совалки бая народ изтрепаха ,ама и много работа свършиха..а ''Буранчик'' последно го бяха захвърлили някъде из буренаците след един автоматизиран полет...преди около35 години.

Трол Тролев
Невземат да си изчистят боклуците, които произвеждат, ами тръгнали космоса да чистят! Боклукджийска му работа.

Borislav Popov

До коментар #22 от "Да питам":

Щом са толкова добри совалките - що не ги изкарат от музея ? Ще ги лъснат малко и пак на работа ? Та мисълта ми е - колко товар могат да носят ?

Borislav Popov

До коментар #22 от "Да питам":

А Бурана не им беше абсолютно необходим на руснаците. Направиха го заради подигравките на краварите / колко виждаш ли велики били в технологиите / ! То историята правилно казва - че който се смее последен , се смее най добре ! Руснаците го направиха за да докажат че могат и го захвърлиха . Не им върши работа. И за сега се оказва че тяхната стратегия беше най правилна !

Ако баба ти беше мъжка

До коментар #10 от "Су27":

Ако си вярваш ,вярно ли , че имат и 2 ракети ръшите?Нямат.Знеш ли друг виц.

Полковник Бил Килгор
Подигравката май остана за руснаците. Буран беше пенсиониран след първия си непилотиран полет поради " неотстраними конструкционни дефекти " Направиха го и доказаха, че всъщност не могат - ръцете са им отзад , а мозъците удавени в спиртни изпарения . Ето това доказаха с Буран и продължават да го доказват всеки ден.

Да питам

До коментар #25 от "Borislav Popov":

Виж сега,не ми се влиза в безсмислени спорове по некоректна тема-умен човек си -виж заглавието и подзаглавието ,които си противоречат ,да не кажа че се взаимноизключват-по тази логика всеки метач на улици е убиец...иначе да ти припомням ли ''Хъбъл'' и как отстраниха аварията със него ...всяка нация е допринесла с нещо,дори и малко за космическия напредък...много са успехите,много са и провалите и от двете страни и за мен лично това е нормално ,когато се работи...но все пак ,така поднесена тази новина буди само смях ....лека вечер ти желая,дано си ме разбрал правилно...

29
Този коментар е премахнат от модератор
Роко

До коментар #14 от "Borislav Popov":

Летят до кадето искат. Факт Русия е на пето място по полети в космоса за 2018 година. Тази година един господ знае дали ще се задържат в първите седем от осем космически страни.

професор Зубов
След края на Испанската гражданска война 1936/39 испанската полиция започва да разпитва пленените комунисти. Те така упорито отричали очевидни факти - както всички комунисти по света, така казвали на черното бяло, че полицията поканила за консултации проф. Антонио Валиехо Нагера /1889-1960/, бащата на испанската психиатрия, преподавател в Мадридския медицински университет. В продължение на година провел стотици беседи с пленените интербригадисти, затворени в манастира "Сан Педро де Кардена" до Бургос и представил заключението си: "Комунизмът не е идеология, а вид психическо заболяване".

русофилска подлога

До коментар #24 от "Borislav Popov":

Совалките са скъпа и стара технология.Защо трябва да се вадят от музеите ? Във въпроса ти въобще няма смисъл.То и телевизорите с кенескопи вършат работа ,ама е стара технология и трябва да се развиваме нали ? Единствено руснаците са на принципа "ако нещо работи ,не го поправяй" и именно заради това винаги са догонващи защото не са в състояние да се развиват.

33
Този коментар е премахнат от модератор
гост

До коментар #33 от "Симо":

Пич си, ама с тоя пост изби рибата и на практика потвърждаваш тезата на ''русофилска подлога''-я по-добре кажи къде останаха ''утвърдените'' марки ''Огоньок'' ; ''Радуга'' или ''Електрон'' ...или пък чудесата на руската(пардон -съветска) инженерна мисъл-''ЗАЗ'' ;''АЗЛК'' или ''ЛИАЗ'' ...а даваш за сравнение марки ,от които руснаците са на светлинни години и в които не са вложили и грам техническа мисъл. Ще ти дам и един пример--навремето ,преди доста години работех в един завод ,в който получавахме двигатели ЯМЗ-238 ВК(съкратено от ''Военен контракт'') като се предполагаше че поне при спецпродукцията няма да имат пробиви...и каква беше изненадата ,след като стартирахме един такъв двигател заработи неравномерно и с големи вибраций и след две-три минути двигателя ''затегна''... оказа се че ''братушките'' в бързината просто бяха забравили да монтират бутало на 6-ти цилиндър...Може да ти изглежда невероятно ,но за мен е факт...мога да ти дам примери и с двигатели на ''МАN'', които не издържаха и двеста километра от заводския пробег и късаха колянови валове,ама там е друга история...

1944
русия може да създаде само преработена от организма храна.

незнайко
ТОВА НЕ Е ИСТИНА ! В Русия по думите на много читатели (нейни противници ), не могат да измислят каквото и да било !!!

Агнешка Холанд