Новини

ЕП скочи на Volkswagen заради Турция

Решението предизвиква смущение

Публикувана: 1 Октомври, 2019 13:13
99 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 25136
ЕП скочи на Volkswagen заради Турция
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 36 гласа.

В Европейския парламент остро разкритикуваха плановете на германския автомобилен гигант Volkswagen да построи нов завод в Турция, съобщава вестник "Ди Велт".

"С оглед на все по-влошаващото се положение на върховенството на закона, свободата на медиите и демокрацията при президента Ердоган, решението на групата Volkswagen предизвиква смущение", заяви политикът на Зелената партия Райнхард Бютикофер. Освен това решението за местонахождението на новия завод е взето, като са нарушени правилата на Европейския съюз в областта на конкуренцията.

Според публикация на „Ханделсблат“ Volkswagen в момента финализира преговорите с Турция. Очаква се решението да бъде оповестено тази или следващата седмица. Според запознати окончателното решение е струвало на Турция повече от един милиард евро. Новият завод е с планиран годишен капацитет до 300 000 превозни средства. Очаква се да бъдат наети около 4000 служители.

Той ще бъде построен в Маниса, близо до Измир. В новия завод ще бъдат произвеждани моделите VW Passat и Skoda Superb за износ в Източна Европа. Строителството ще започне в края на 2020 г., а производството на автомобили - през 2022 г. Преди това Volkswagen водеше преговори с властите относно условията за местоположението на завода. Като алтернативен вариант се разглеждаше и България, припомня Би Ти Ви.

Германия

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 36 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
BG 5
1 Отговор
България и технологии Хахаха

Коментиран от #32, #61, #93, #99


Оценка:
-113 +112

El pepi
2 Отговор
Пфф, крайно време беше ЕП да скочи, ама те вече почти напрайха завода хаха :)

Оценка:
-11 +220

Прост Народ
3 Отговор
Хаха скача ЕП друг път. Скача бай гуй някой си, Германия винаги ще застане зад VW.

Коментиран от #18


Оценка:
-27 +156

VWgolfGTi
4 Отговор
Ния ще си джиткаме с ХЮНДАЙЧЕТА евтини и качествени, а и са електро.

Оценка:
-30 +139

КуРеееца
5 Отговор
Ще открия завод за ТИКВИ в Банкя. :)))

Коментиран от #17, #86


Оценка:
-37 +207

Све
6 Отговор
С тези некомпетентни примати, които ни управляват само лошото време , ГЛАД , МИЗЕРИЯ И ПРОСТОТИЯ няма да заобиколят България !!!!!!!!!!"""" Време за ВЪЗРАЖДАНЕ

Оценка:
-35 +154

По добре да е там завода!
7 Отговор
Тук щяха да си скубят косите! Нямаше да се намерят кадри да работят, и щеше да се наложи от факълтето да търсят работна ръка!

Оценка:
-32 +110

Борисов Фен
8 Отговор
кога в BG ще се прави електроника , процесори , коли и други техно продукти ?

Коментиран от #28, #72, #87


Оценка:
-20 +65

onq s konq
9 Отговор
Нищо лично. Просто бизнес. Нашето правителство защо не предложи конкурентна оферта?

Коментиран от #66


Оценка:
-16 +75

ддд
10 Отговор
Ами спрете да купувате въпросните возила и това ще е най-справедливото наказание за концерна. Ето, не си доволен от някоя фирма и спираш консумацията си от този магазин или марка, така всеки, който не е доволен може да си изрази мнението и неизменно в дългосрочен план това ще се отрази. Например вие си пазарувате в кварталния зеленчуков магазин, но так все се опитват да ви пробутат гнили плодове и все ви послъгват в кантара, искате да подкрепите местните, но те се гаврят с вас, е спирате да купувате там и купувате от друг, в който са учтиви и ви предлагат пресни плодове на същите цени. Така тарикатите фалират, а другите придобиват и техните клиенти. Това важи навсякъде и за всеки търговец и производител. Спрете с покупката на ФВ, те са изключително скъпи без основание. Специално при колите има много други производители, които се стараят повече и предлагат на по-ниски цени.

Коментиран от #34, #81


Оценка:
-16 +137

Гост
11 Отговор
Пълен бойкот на лицемерните хансове. Нека обикновения българин се събуди и разбере, че не само нашите управници са лицемери и лъжци. Първо ни лъгаха, че VW не били държавна фирма, а сега даже и няма да се обясняват защо ще строят завода в Турция. Няма такива помияри.

Коментиран от #16


Оценка:
-13 +102

12
Този коментар е премахнат от модератор
Радо
13 Отговор
Ние толкова много сме загубили - две световни войни загубихме, като се хванахме на акъла на швабите, че сега се кахърите за някакъв тъп немски завод.

Оценка:
-11 +103

БАЙ ОЙ
14 Отговор
Карайте си Хюндай и Киа! Хубави, здрави, евтини за поддръжка, а и корейчетата ни обичат!

Оценка:
-16 +95

Произведено за източна европа
15 Отговор
Представителство на VAG групата,само в Перник и региона

Оценка:
-4 +53

16
Този коментар е премахнат от модератор
Цеко сифоня
17 Отговор

До коментар #5 от "КуРеееца":


Да не си посмял ! Ние една имаме и ева мамата на цел народ, ти завод ше прайш.

Оценка:
-4 +32

Иван
18 Отговор

До коментар #3 от "Прост Народ":


Ти май не четеш точно кои евродепутати скачат. Точно германските. И то точно които имат влияние в надзорния съвет, който пък от своя страна е отложил в петък окончателното решение. Моето лично мнение е, че не ни трябва на нас завод за бензинови/ дизелови автомобили тъй като тоя бизнес е пред приключване и смятам че трябва да се пробваме да привлечем производство на електромобили. А Фолксваген ще произвежда тяхните само в Германия.

Оценка:
-24 +28

Кой68
19 Отговор
Нали от правителството ни уверяваха че сме в играта?Поредния голям и сериозен инвеститор ни подмина като -бърз влак гара.....Колко недалновидност и некадърност.....

Оценка:
-10 +59

20
Този коментар е премахнат от модератор
Иво
21 Отговор
И да скачат, и да не скачат, автомобилната индустрия и банките са ТАБУ тема! Политиците ги бранят с все сили! И последните си правят каквото си искат / справка - Германия и тъпата леля Меркел / !

Оценка:
-6 +32

Electric Scooter
22 Отговор
В новия завод ще бъдат произвеждани моделите VW Passat и Skoda Superb за износ в Източна Европа. Мирише ми на двоен стандарт.

Оценка:
-4 +82

Последния софиянец
23 Отговор
Щом цената за местоположение е 1 млрд, прав им път. Вече платихме 3 млрд за самолети. Стига повече заеми. Немците щяха да си правят бизнеса с евтината работна ръка, пък отгоре и 1 млрд да им даваме. Не виждам къде ни е далаверата.

Коментиран от #27


Оценка:
-6 +52

европа на европейците
24 Отговор
Някъде бях чел, че има страна в Европейският съюз, която задължава собствеците на стратегически фирми и корпорации, решили да продават собственоста си, първо да я предлагат на работниците, после на фирми или купуващи от същата държава и ако няма интерес, едва тогава извън държавата на чуждестранни инвеститори.

По тази логика, не мислите ли, че е правилно Европа да забрани на VW да строй завод извън ЕС, с подобни мотиви? Първо в рамките на ЕС, после извън?

Коментиран от #36, #47, #88


Оценка:
-9 +40

1234
25 Отговор
Въпросът е защо депутатите на ГЕРБ не сигнализираха че се нарушават европравилата? Явно герб играят директно срещу България и за турция не за първи, а за пореден път.

Оценка:
-6 +51

ЕДИН ЧОВЕК
26 Отговор
ТОВА ЛИ Е СВОБОДНА ПАЗАРНА ИКОНОМИКА ? ЕС НЕ МОЖЕ ДА КАЗВА НА ЧАСТНА КОМПАНИЯ КЪДЕ ДА ИНВЕСТИРА ПАРИТЕ СИ ,А АКО МОЖЕ ЗНАЧИ В ЕС НЯМА СВОБОДНА ПАЗАРНА ИКОНОМИКА !!!

Коментиран от #30, #33, #68


Оценка:
-19 +38

Мюмюн Кюмуроглу
27 Отговор

До коментар #23 от "Последния софиянец":


Никва файда нямаше да има за България ако трябваше да даде един милиард Евро като Ердоган. Немците ще си изнасят и колите и печалбите. Цялата работа е за политически имидж и за 4000 работни места. Ердоган може да даде един милиард щото после ако му скимне ще национализира завода и ще си направи Ердоганер Ваген, или Фолкс Ердоганер.

Оценка:
-7 +31

Осведомен
28 Отговор

До коментар #8 от "Борисов Фен":


Палячо, България произвежда повече електроника отколкото всички държави на Балканите взети заедно.

Оценка:
-23 +33

запада да ни прави вятър
29 Отговор
Край с всички немски стоки , винаги ще си намеря алтернатива обаче ме е яд че нашите огромни приятели и партньори от Европа показват чак толкова ясно колко много не им пука за нас . Време е за BULXIT и то с референдум защото на огромна част от населението ни посна от тая смешна организацийка

Коментиран от #70


Оценка:
-9 +38

Мюмюн от ЕС
30 Отговор

До коментар #26 от "ЕДИН ЧОВЕК":


Не бе братле чингене, ЕС има правила които в Турция не важат. Например даването на един милиард на частна компания от държавата е незаконно в ЕС, държавната дотация е забранена. В този смисъл, при добра воля, ЕС може да забрани на ФВ да продава произведените коли в страните от ЕС. Иначе можеш да си инвестираш където си искаш, дори и на дъното на океана щом искаш.

Оценка:
-3 +41

Гост
31 Отговор

До коментар #16 от "Гост от града":


Какви твои данъци и каква моя Турция? Ти нормален ли си или си сбъркал адреса на поста си?

Оценка:
-4 +10

321
32 Отговор

До коментар #1 от "BG 5":


Ти явно не живееш в България. Да не си имигрант? България от доста години е лидер в информационните технологии. А последната година и в областта на аутсорсинга. Тук се произвеждат електрониките на всички автомобилни марки и то от години. И тези сегменти се развиват ежечасно. Това, че ти си сервитьор в западна европа или береш ягоди на острова, не означава, че в България са останали най-големите глупаци. По-скоро е обратното - тия от които нищо не става, успяват що годе да живеят като нископлатени работници в ЕС.

Коментиран от #39, #77


Оценка:
-25 +31

Гост
33 Отговор

До коментар #26 от "ЕДИН ЧОВЕК":


Каква частна компания е VW? Я вземи прочети, пък тогава се напъвай да ги защитаваш?

Оценка:
-9 +12

123
34 Отговор

До коментар #10 от "ддд":


Хе, хе. И кои са тия други добродушни производители, които ти предлагат автомобили на народни цени? Които мислят за народа за разлика от изедниците от ФВ? Дори да приеме, че локигата ти е вярна това, че търсят най-изгодна локация за завода не прави продукта лош. Явно никога не си влизал в магазин за автомобили щом твърдиш, другите марки били по-скъпи от ФВ. И - Горубляне не не брои..

Оценка:
-12 +5

Пилотът Гошу
35 Отговор
Ако имаше мита за произведените в Турция автомобили, ФВ сами щяха да гледат да строят завод в ЕС. Като си им отворил портите широко, ще си наглеят естествено. Не им купувайте турските сглобки и може и да има файда.

Оценка:
-4 +33

Ами да пробват
36 Отговор

До коментар #24 от "европа на европейците":


ама нещо хич няма да им се получи,защото печалбата ако е в Турция завода е една и съвсем различна в България,и то не в наша полза. Именно това е отчетено от ръководството на ФВ и ЕП колкото и да се намесва не може да промени положението,защото и аз да съм и аз няма да влагам в държава в която нито квалифицирана работна ръка,нито въобще грамотна работна ръка има,както и за пазар после на тази продукция определен процент,който за нас е досат висок и не може да го покрием. ЕП големи смешници и головодници неграмотни.

Коментиран от #40, #43, #49


Оценка:
-10 +12

37
Този коментар е премахнат от модератор
Тоя пък
38 Отговор
Не правело продукта лош, но ще се предлага в източна европа. Работи ли ти главата вече?

Оценка:
-0 +22

???
39 Отговор

До коментар #32 от "321":


Тук са най-бързите и добри крадци на автомобили. Значи добре се развиваме. Ако си спомням добре навремето на едно изложение в София бяха откраднали алармата на един Хюндай.

Коментиран от #48


Оценка:
-3 +16

Гост
40 Отговор

До коментар #36 от "Ами да пробват":


Ама то в Турция направо изобилства от квалифицирана работна ръка, удряща си главата в земята по 5 пъти на ден. Направо НАСА ряпа да яде пред мозъчния тръст на турците. То бива простотии, ама вие турците направо се оливате.

Оценка:
-15 +43

Пилотът Гошу
41 Отговор
И кое е народното в цена на ФВ? Ти кола от магазина купувал ли си? Един голф просто заради името примерно ще е с едни 5-7 бона евра отгоре срещу съответния фокус с абсолютно същите двигател и екстри. Някои хора ги дават, лошо няма, но да твърдиш, че им народни цените е смехотворно.

Коментиран от #45, #50


Оценка:
-3 +44

букова глава
42 Отговор
Никога повече няма да си купя кола на vw group!!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка:
-5 +38

Пилотът Гошу
43 Отговор

До коментар #36 от "Ами да пробват":


Пропуснал си в статията, че турската сглобка ще е за пазара в източна Европа. Изводите са за теб.

Оценка:
-2 +22

след Турция на опашката
44 Отговор
10 години след приемането ни в ЕС, България е победена в битката за инвестиции от Турция - страна, за която в ЕС твърдят, че има големи проблеми с демокрацията! Частната компания от Германия предпочита да инвестира там, защото тук е държавата на мафията! За какво сме тогава в ЕС? Какво ни носи това членство, освен все по-големи годишни вноски? Ще кажат политиците - милиарди евро идват от Европа всяка година. Да, но къде отиват? В дълбоките джобове на същите тези тотално ояли се политици и близките им фирми! Милиарди се крадат най-безобразно всяка година! А осъден политик все още няма!

Коментиран от #52, #58


Оценка:
-4 +46

Луд
45 Отговор

До коментар #41 от "Пилотът Гошу":


Няма нищо народно в цената на VW ,но е сравнението ти е неправилно.Виж един Голф ва 15 години и един Фокус и ще си отговориш сам.

Оценка:
-8 +7

Да, ама не !
46 Отговор
Ако трета страна субсидира определено производство което се продава в ЕС , то последния може да наложи изравняващи мита за въпросната продукция . Не е ясно още какви са условията при които ще е построен този завод , но може да сте сигурни че всички конкуренти на Фолксваген ще ги проучат и ако открият нарушения ще вдигнат врява . Така че предстои да видим кое как ще стане

Оценка:
-1 +19

Истината боли много...
47 Отговор

До коментар #24 от "европа на европейците":


То фирмата отдавна е м..галска!Катар,Дувар и други чаршафи са акционери!То и Германия отдавна е от рязаният съюз.Нашият Тиквун първи и последни и той се правеше на приятел на Катърите,но Ердоганя е на власт и има две военни бази при Катърите......

Оценка:
-4 +12

321
48 Отговор

До коментар #39 от "???":


Абе факт е, че развойните и производствени центрове за автомобилна електроника имат сериозни заводи и офиси тук. А това е най-сложната част от автомобила. Бай майстор - кото завива болтове с гайковерт, каквито ще са 4000-те работника в завода на ФВ - е нискоквалифициран бачкатор, който където и да работи няма да веземе повече 1000-2000 евро на месец. Коляма работа, че нямало да е тук завода. Предпочитам сериозни развойни центрове - един инженер във Вистеон например взема 6000 - 7000 лева на месец и е много по-важен за икономиката, защото добавената стойност от работата му е огромна.

Оценка:
-8 +17

Истината боли много...
49 Отговор

До коментар #36 от "Ами да пробват":


В Турция козарите ще сглобяват Фолксваген,а в България не сме имали специалисти??Нашите турско говорящи ще сглобяват немското чудо!Те да по интелигентни от Анадолският оригинал поне десет пъти!Доказано е хиляда пъти че тези който са живеели в България са в пъти по умни от туземното анадолско население......

Оценка:
-4 +30

123
50 Отговор

До коментар #41 от "Пилотът Гошу":


Айде сега бегом до шоурум на ФВ и на Форд и провери дали пък един приличен Фокус не струва към 40 000 лева, а? Колкото струва и един Голф. Знаеш ли къде е разликата, че като го покараш 4-5 години, колкото им е гаранцията на Голфа ще му вземеш към 17-18 000 лева, а на Фокуса най-много 10-12 000 лева. Защо ли?

Коментиран от #60


Оценка:
-17 +5

Поручик Балканец
51 Отговор
Има как Евросъюза да направи като Тръмп - да наложи мита на автомобилите, произведени извън съюза.

Коментиран от #53


Оценка:
-2 +17

123
52 Отговор

До коментар #44 от "след Турция на опашката":


Приятелю, по принцип си прав, но си малко лунатик. Май живееш в някой утопичен свят. Кой е казал, че критерий за построяването на завод е членство в ЕС или липса на мафия. Основен критерий е парата - ниски разходи за производство, прилична локация, държавен протекционизъм за компанията. Ако беше прав, пак нямаше завода да е в България, а в Чехия, Словения, Словакия, Унгария, Румъния и т.н.

Оценка:
-1 +12

123
53 Отговор

До коментар #51 от "Поручик Балканец":


Ей, откри топлата вода. Че то си има мита. Само че, знаеш ли от продадените над 11 000 000 автомобила от ФВ колко са продадени в Европа? По-големите им пазара са навън...

Оценка:
-3 +10

Мехмед
54 Отговор
Публикувано във факти.бг: ЕП скочи на Volkswagen заради Турция.

Скочил той, ала бала фъфленици. Освен бай ганю няма кой да си къса нервите от яд и завист. Хи хи хи!

Коментиран от #56


Оценка:
-6 +17

Информация
55 Отговор
Стига глупости, не разбрахте ли, че България попада под ограничения заложени от ЕС свързани с държавни субсидии, които пък рДоган пренебрегва, и нарушава правилата на ЕС свързани митническия съюз. Демек в Турция щеше да им е по-далавера на VW. За пари ще продадат майките си.....

Оценка:
-1 +16

Мюмюн Патладжан Хайван
56 Отговор

До коментар #54 от "Мехмед":


Тебрикляр Хасане, честито, не знаех че ще работиш в завода на ФВ. Много пари ли ще изкараш там, че Ганьо да ти завижда? Какво те бърка теб къде ще има завод? Нали пак ще нижеш тютюна.

Оценка:
-4 +16

Бате
57 Отговор
Ей пичове я малко по сериозно бе бате, не ни трябвало завод на VW??? А какво ни трябва, може би немски магазини като кауфлант, лидъл и билла? Я като имат магазини тука, да направят и заводи че иначе тази европейска социална политика ми идва малко в повече

Оценка:
-3 +18

Последния софиянец
58 Отговор

До коментар #44 от "след Турция на опашката":


Много повече милиарди заминават за Европа. Баланса взето дадено е - 9 млрд в наша вреда и ще става по зле след Брекзита. Великобритания внасяше най много пари. Сега ще вдигнат вноските на останалите държави, а ЕС ще се превърне в Четвърти Райх.

Оценка:
-2 +16

123
59 Отговор
По-евтино работят турчалята, и са обещали 3 - цифрена сума в милиони евра подпомагане на строежа на завода. Ние нямаме 200 000 000 милиона евро (примерно) + мястото за строежа без пари. По-малки сме бая от Турция.
Дано размислят и дойдат в БГ, това са над 5000 работни места на заплата 1500+ лева. Ще е страхотно за нас.

Оценка:
-10 +5

60
Този коментар е премахнат от модератор
Toko
61 Отговор

До коментар #1 от "BG 5":


Мноо си прос беее!!

Оценка:
-2 +0

Шабан
62 Отговор
Скочил ЕСто на Ердоган
на порнмонето
и тогава разбрали че,
турците майката са си евали!?

Оценка:
-4 +3

От немско
63 Отговор
Чувствам се прекрасно в Германия и не ми дрене за Бг и скапана софия

Коментиран от #67


Оценка:
-21 +4

64
Този коментар е премахнат от модератор
Версия
65 Отговор
Подкрепям № 25 - нашият ганьовец играеше двойна игра в полза на Турция. УЕрдоган се скъса да демонстрира увереност, че ще вземе инвестицията, а Тиквочът едва-едва с половин уста измънка нещо, че сме били в играта. Само че като зрители...

Оценка:
-5 +5

Оферта
66 Отговор

До коментар #9 от "onq s konq":


Има ограничения каква да е офертата, а за Турция няма проблем като е извън Европейския съюз да направи дъмпинг.
Но за какво е този европейски съюз, щом допуска това ?
Ако гледаха интересите на Европа, не трябва да допускат външни за съюза държави да взимат работа, докато има и едно свободно място незаето, заради по-добра печалба на частните фирми или държавни.

Оценка:
-1 +12

Чист немец
67 Отговор

До коментар #63 от "От немско":


Ами то мургавата част на София вече се преместихте и като контингент все едно сте си в София.
Скоро, като усерете всичко, ще се чувстваш все едно си пак в Столипиново.

Оценка:
-0 +13

Пазарна икономика
68 Отговор

До коментар #26 от "ЕДИН ЧОВЕК":


Има свободна пазарна икономика, в рамките на евро съюза.

Оценка:
-3 +4

69
Този коментар е премахнат от модератор
Иво
70 Отговор

До коментар #29 от "запада да ни прави вятър":


BULXIT, а после накъде? Надявам се да не предлагаш като алтернатива Евразията?! Защото си напатихме от руските идеологии, икономики и съюзи / и вечните и нерушими братски славянски дружби / ! И само не ми разправяй КОЛКО по- добре е било всичко, и как хората са живеели едва ли не като в рая!

Коментиран от #75


Оценка:
-8 +6

Матей
71 Отговор
Тия за какво намекват,насила ли ще накарат Фолксваген да си построи завода тук,трябвало да има конкуренция,глупости на търкалета,ще им накривят шапката.Скоро и бесните кучета ще ни заобикалят,кой е луд да си хвърля парите в икономическа черна дупка,ще бъдат анихилирани(унищожени без остатък) от мафиотската бюрокрация.

Оценка:
-5 +7

72
Този коментар е премахнат от модератор
събудете се роби
73 Отговор
турците са дупе в гащи с Катар, а Катар е акционер във фирмата, кой ще ги пусне да изберат България пред Турция на немците директори във фирмата, събудете се, просто политиците ни са супер нагли в лъжите си, цял театър ни разиграха как се борят за завода, и ние се вълнуваме, мислят ни за идиоти нашите политици, от членството ни в ЕС, печелят само европейските фирми и нашата олигархия, за нас не остават и трохи

Оценка:
-0 +20

One Wise
74 Отговор
Bah ти и съюза , ние купуваме на тройни цени натовски самолети , а те ни бъркат изотзад. Това не може да бъде никакъв съюз, ае разтурайте калимерата и да се знае че разчитаме само на себе си. Това което правят немците си е живо предателство. Не веднъж са ни поставяли на пачи яйца но бяхме забравили, добре че овреме ни напомниха за себе си.

Оценка:
-0 +8

запада да ни прави вятър
75 Отговор

До коментар #70 от "Иво":


Много ясно че само и единствено това което ни е изгодно . Нещо западно ни е изгодни , добре , ама има и нещо читаво еуско или корейско или израелско , ок . Защо трябва да се моли сържавата за пари на запада който ни изпомпва всички ресурси от 25 години ? Всички да го дишат под вода . Можем сами и е време да им теглим една на всички “ партньори” , “приятели “ и тем подобни

Оценка:
-0 +6

Роско плювнята чехълчов
76 Отговор
Още сме в играта за фолксваген!

Оценка:
-1 +8

пешо голфо
77 Отговор

До коментар #32 от "321":


Точно така,произвеждат се и то не само електроники.Цялата фина механика,хидравлични помпи и елементи по прецизни кормилни и спирачни системи на "Мазерати","Порше","Мерцедес""Ауди" и др.премиум марки се правят в БГ.Всички сензори по масовите марки(изключая "Пежо" ,"Рено" и "Тойота" на абсолютно всички други автомобили се правят в БГ.Има четири завода в света на тази фирма,единия клон е в БГ. Това че има хорица в тая държава дето не виждат по-далече от носа си ,си е техен проблем.Те се чувсвуват специални и значими само когато хейтят пред компа ...

Коментиран от #78


Оценка:
-3 +8

78
Този коментар е премахнат от модератор
да уе
79 Отговор
Произвеждат се основно храна втора употреба , изгорели гуми и шум

Оценка:
-2 +4

80
Този коментар е премахнат от модератор
Някой
81 Отговор

До коментар #10 от "ддд":


Бълха ги ухапал VW ако в БГ спрат да купуват . В Турция за изминалата година VW са най-продаваната кола. По тази логика, ако изберат България. И Турците спрат да я купуват. Много повече ще се усети в VW. Там пазара е голям. Оттам се захранва и Азия. Те за Европа си имат завод. А този ше е извън евросъюза. И няма са плащат на евросъюза.

Коментиран от #83


Оценка:
-3 +2

Анти-фес.
82 Отговор
Спокойно приятели тоя завод в Турция ще фалира никой няма да си купи кола произведена там по целия свят хората знаят че турците нестават за нищо и произвеждат само боклуци, а и всички ги намразиха още повече.

Оценка:
-0 +8

Гост
83 Отговор

До коментар #81 от "Някой":


То по твоята тъпа логика всички заводи по света трябва да са само в големите държави, а в малките да се умира от глад. Ходи си живей в Турция тогава!

Оценка:
-0 +8

МИХАЙЛОВ
84 Отговор
...ПО ЗАПОВЕД ТОЧНО НА ШЕФОВЕТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
И С ЛЮБЕЗНОТО СЪГЛАСИЕ И УЧАСТИЕ
НА ШЕФОВЕТЕ НА БЪЛГАРСКАТА МАФИОТСКАТА ХУНТА - ГЕРБ
ОТ БЪЛГАРИЯ БЕШЕ ИЗГОНЕН
ПО НАЙ-БРУТАЛЕН МАФИОТСКИ НАЧИН
ЧРЕЗ БРУТАЛНИ ПРОКУРОРСКИ РЕПРЕСИИ И ТЕРОР
С ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЦЯЛАТА СГАН
НА БЪЛГАРСКИТЕ МАФИОТСКИ ДЪРЖАВНИ ВЛАСТИ,
РЕПРЕСИВНИ ОРГАНИ, СЛУЖБИ И ИНСТИТУЦИИ
...НАЙ-ГОЛЕМИЯТ КИТАЙСКИ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ...
...КОЙТО БЕШЕ ГОТОВ И ИСКАШЕ ТУК В БЪЛГАРИЯ
ОСВЕН ВЕЧЕ ДЕЙСТВАЩИЯ АВТОМОБИЛЕН ЗАВОД
ДА ПОСТРОИ И ГОЛЕМИ ЗАВОДИ ЗА
- АВТОБУСИ
- КАМИОНИ
- ЕЛЕКТРОМОБИЛИ
- ЛОКОМОТИВИ
- ТРАКТОРИ
- КОМБАЙНИ
- ЕЛЕКТРО И МОТОКАРИ
- ПЪТНО СТРОИТЕЛНИ МАШИНИ
- КРАНОВЕ И БАГЕРИ
- БИТОВА И ИНДУСТРИАЛНА ЕЛЕКТРОНИКА
...И ДА ОТКРИЕ НАД СТО ХИЛЯДИ НОВИ РАБОТНИ МЕСТА...
...А СЕГА СЕ НАДЯВАЙТЕ И ЧАКАЙТЕ
АМА МНОГО ЩЕ ИМА ДА ЧАКАТЕ И НЯМА ДА ДОЧАКАТЕ
ВАЩЕ ГУЕЕЕЕЕМИ ЕВРОПАРТНЬОРИ
И ГУЕЕЕЕЕЕМИ ПРИЯТЕЛИ
ДА ПРОЯВЯТ МИЛОСТ КЪМ ВАС
И ЕВРОГЕЙСКА СОЛИДАРНОСТ
И ДА ОТВОРЯТ НЯКОЕ ЦЕХЧЕ
ЗА АУСПУСИ ИЛИ СТЪКЛОЧИСТАЧКИ...

Коментиран от #89


Оценка:
-2 +9

kyky
85 Отговор
Нека ги оставят да го построят а после да им залранят продукцията в Европа. Гаранзия за изкупуване на 40.000 коли и субсидия по голяма от регламентираното. Да си ги продават в Сирия и Катар

Оценка:
-0 +3

Иво78
86 Отговор

До коментар #5 от "КуРеееца":


Имаш СЕРИОЗНИ ПРОБЛЕМИ!

Оценка:
-2 +1

Явор
87 Отговор

До коментар #8 от "Борисов Фен":


Прави се но за военни и космически цели. Нямам представа как са пробили там , за гражданския сектор , абсурд.

Оценка:
-0 +0

Др. Велев
88 Отговор

До коментар #24 от "европа на европейците":


Е да ама НЕ всичко е въпрос на интереси и най вече за голяма печалба и евтина работна ръка...

Оценка:
-0 +1

1944
89 Отговор

До коментар #84 от "МИХАЙЛОВ":


свършиха ти хапчетата или четеш твърде много комунистическа литература?

Оценка:
-2 +1

Смотан
90 Отговор
Аз не разбрах какъв е проблема ЕП ще шофира VW заради Турция е това проблем ли е? :D

Оценка:
-3 +0

Евро
91 Отговор
Европарламента може да блокира завода им също и германското правителство защото Фолксваген не е напълно частна фирма притежава се и от държавата , а дали ще го направят ще си покаже

Оценка:
-1 +4

Грую
92 Отговор
Ами те посредством нашите продажни политици не знаят ли какво сътвориха в България, че сега се дърлят. България прилича на онези мухи в паяжината на паяка, от които паякът е изсмукал всичко ценно от вътре и останала само кухата обвивка. Всички млади и здрави избягаха да работят предимно именно в тези европейски държави, а тук останаха само дърти, инвалиди и една малка част крадлива управляваща класа, които единствено са добре и пледират за просперитет на обществото, визирайки себе си и сега какво мислят че могат да заблудят такъв голям инвеститор като Фолксваген ли? Чак е смешно. Това е оценката на България, дадена от един световен гигант и може да не се харесва на много хор, но аз съм сигурен, че е обективна.

Оценка:
-1 +2

93
Този коментар е премахнат от модератор
Средностатистически Българин
94 Отговор
Поне да знаем какви коли да не купуваме

Оценка:
-1 +3

pussy master
95 Отговор
Мисля че продажбите на VW ще паднат чувстително, защото Хаюндай и Киа също се борят за източноевроеския пазар и то много агресивно и успешно a и са напълно конкурентно способни.

Оценка:
-0 +2

Китаец
96 Отговор
Няма западна фирма да няма завод или фабрика в Китайската Народна Република",най-демократичната "държава в целия свят.Ако критерият за инвестиране бe спазването на човешките права в дадената страна а не печалбата,какво правят там?

Оценка:
-2 +1

xdm
97 Отговор
Германия не е зле да направи две крачки вляво в Евразийския съюз. Така и англичаните ще имат по-малък стимул да напускат.

Оценка:
-0 +0

блаблабла
98 Отговор
ми щото иска подкуп що

Оценка:
-0 +0

Име
99 Отговор

До коментар #1 от "BG 5":


Така е . Един гологлав чичко 40години се опитваше со кротце со Благо и со малко кютек да ни направи хора , държава,която да не изостава много от света. Но дойдоха едни брадати и кресливи батковци ,казаха - времето е наше ,и времето спря, даже се върна назад.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери