2 Юни, 2020 14:44 13 973 89

Ердоган: Османската армия не беше посрещната като враг в Константинопол

  • турция-
  • гърция-
  • реджеп ердоган-
  • джамия-
  • атина-
  • джамии-
  • мехмед втори-
  • константинопол

Провокира ли Гърция турският президент?

Ердоган: Османската армия не беше посрещната като враг в Константинопол - 1
Снимка: Shutterstock

В момента няма нито една джамия в Атина, тъй като всички те бяха унищожени. Това заяви турският президент Реджеп Ердоган, цитиран от "Хюриет дейли нюз". Той каза още, че османската армия през 1453 година не е била посрещната като враг във византийската столица.

Ердоган посочи, че всички джамии в гръцката столица са били разрушени, но Турция няма да направи подобно нещо с църквите „в град като Истанбул”. Президентът заяви ,че „турските джамии са били разрушени за кратко време”. Говорейки по време на церемонията по откриването на болница в Истанбул, Ердоган каза, че когато Мехмед Втори завладява Константинопол, той не е посрещнат като враг, а като „очакван спасител".

„Нашите предци считаха завоеванието не просто като отнемане на повече земи, а като спечелване на сърца“, каза турският президент. Ердоган каза, че неговите предци са се грижили за всичко добро, полезно и благоприятно за човечеството не само по време на завладяването на Истанбул, но и по време на завоеванията на всички други места.

"Света София" беше отворена за служене на мюсюлманите като тяхно право на завоюване, като я направи още по-красива, вместо да я разруши до основи заради религиозна враждебност", каза Реджеп Ердоган и добави, че други места за поклонение не са били докосвани и са поддържани за отговарят на нуждите на общността. „Само тази картина е достатъчна, за да демонстрира великодушието на нашите предци“, добави турският президент. Атина реагира остро през миналата седмица на думите на Ердоган, че в "Света София" ще се четат стихове от Корана в деня, на който пада Константинопол през 1453 година.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 33 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ернааааан

    151 26 Отговор
    Много великодушно, не разрушаваш църквата, но я правиш джамия....

    Коментиран от #82, #88

  • 2 Гост

    163 67 Отговор
    Браво на гърците, така се прави..камък върху камък да не остане.

    Коментиран от #29, #40, #62, #66, #85

  • 3 999

    143 16 Отговор
    Така ли?
    Тогава с кои са се сражавали османците, щом са го завладели?
    Щом са го завладели, значи някой се е сражавал с тях.

    Коментиран от #63

  • 4 Info

    74 31 Отговор
    Ердоган и Сарадж са изпратени в Хага за военни престъпления?

    Правозащитници от Либия и Сирия изготвят доклад, описващ престъпленията на турския президент Ердоган и ръководителя на правителството на Националното споразумение Файез Ал Сарадж в Либия, с цел да ги отнесе до Международния наказателен съд в Хага, предава 218tv.net.

    Докладът обхваща нарушения на Ердоган и турския режим в Сирия, като набирането на наемници и терористи, отвличането на непълнолетни лица от Сирия и изнудването на техните семейства, и това което правозащитниците описват като участието на Ердоган с Ал Сарадж в престъпления срещу Либия, като предоставяне на помощ на ислямистките милиции и връзка с терористични организации, за набиране на наемници, които да бъдат транспортирани от Сирия, за да се борят с Либийската национална армия.

    Коментиран от #44

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 ха ха

    83 7 Отговор
    Ердо; "Те ни поканиха на гости и ний не си заминахме".
  • 7 Stormtrooper

    44 4 Отговор
    За мен фактите винаги са си факти, без значение дали ни харесват, или не. Но вече всички го иобърнаха на художествени произведения.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Кармора

    58 18 Отговор
    Много от аристокрацията в завладените земи е минавала на служба при османците.Заедно с аристократите и част от населението са приемали исляма.Също,това е ставало с религиозни еретици като богомили,павликяни и други.С това се обяснява например ислямизацията в Босна.
    В османската армия обсаждала Константинопол е имало много бойци с произход автохтонното население на Анатолия и Сърбия.

    Коментиран от #19, #24

  • 12 Панов

    56 76 Отговор

    До коментар #10 от "Обикновен човек":

    От руснаците ни е спасило само това че нямаме граница с тях.Иначе щеше да знаеш що е голодомор,ГУЛАГ,колхоз и въобще нямаше да има българска държава.Нали не си толкова наивен за да вярваш в обратното.

    Коментиран от #22, #26

  • 13 Разпада

    31 4 Отговор
    Ти се радвай, че не го изгубихте след ПСВ, ама тей както е тръгнало не се знае знае ли се
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Радо

    70 33 Отговор
    Руската армия, като дошла да ни освобождава, и като видели руските войници какви богати бг села и градове имало...и са си казали - "Ама ний кво прайм тука изобщо - тия 100 пъти по-богати от нас, а ний сме тръгнали да ги освобождовоме!!!"

    Коментиран от #58, #59

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Кирил

    27 5 Отговор

    До коментар #15 от "Шопо":

    Разбира се че има.Нима не знаеш за българската църква Свети Стефан
  • 19 Stormtrooper

    41 11 Отговор

    До коментар #11 от "Кармора":

    Те постъпват точно както Римската империя. Даже Крали Марко, който е наш национален герой, се е бил на страната на османците. Фружин става Феруш бей.

    Коментиран от #76

  • 20 Путин

    24 14 Отговор
    И Червената армия не беше посрещната като враг в София на 9.09. 1944 г. Я вижте как, благодарение на нас са цъфнали и вързали братушките в 16 - тата ни губерния.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Еврогеец

    16 9 Отговор

    До коментар #12 от "Панов":

    Калининград има ли обща граница с Русия, че не се сещам? Аляска и Хавай имат ли обща граница със ШАЩ?

    Коментиран от #30

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 322

    18 3 Отговор

    До коментар #11 от "Кармора":

    Това, което пишеш за богомилите не е вярно. Към тях даже са имали голям респект, защото са били добри лечители. При християнският мистицизъм и мюсюлманският, приликите са повече от разликите А йени черите са приемали суфизма, в смисъл не традиционният ислям, което малко хора го знаят.
  • 25 СЕРТАКИ

    18 4 Отговор
    Кеф му е на Ердоган,😀само от туристите на Св.София печели стотици милиони$ на година.Ей тва е покана за това сега им строи болници университети пътища и мостове
  • 26 Обикновен човек

    60 16 Отговор

    До коментар #12 от "Панов":

    Точно обратното благодарение на Сталин България съществува като независима държава след ВСВ той се е застъпил за това ,докато нашите сегашни евроатлантически приятели в лицето на Чърчил е искал да заличи България като държава и разпредели територията и между Турция,Гърция ,Сърбия ,а София Чърчил е смятал да я срине от лицето на земята и да я превърне в картофена нива ...Сталин се застъпва бомбардировките над София да спрат ,а сега ..ние сме единствената страна в света с паметни плочи на тези дето са ни бомбандирали през ВСВ ,това е все едно в Хирошима и Нагасаки да издигнат паметни плочи на американските летци пуснали атомни бомби над тези градове!!!!

    Коментиран от #31, #80

  • 27 Ахмак

    36 15 Отговор
    НовоОсманската пропаганда почти успя да промени учебниците по история в България.
    С любезното съдействие на българоубиеца Борисов.
    Някой помни ли, къде беше тоя хубавец на Националният ни празник - Трети март?
    Сега явно са се заели, да направят това и с останалите територии, в които са имали "присъствие".

    Коментиран от #41

  • 28 Истината

    57 17 Отговор
    Ердоган е прав за това, че всички джамии в Гърция са унищожени! А църквите в Турция си стоят! Не го харесвам, но това е самата истина!

    Коментиран от #37

  • 29 Запознат

    45 16 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Добре, че турците за разлика от гърците не унищожават религиозни храмове!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Алооо

    27 35 Отговор

    До коментар #26 от "Обикновен човек":

    Това са пълни измислици! Към България запада не е имал никакъв интерес. И как ще делят нещо, което вече са го дали на Сталин? Комунистическите ви смехурии нямат граници.

    Коментиран от #39

  • 32 Нео

    23 2 Отговор
    Какво падение на мисълта! Какво заплюване на фактите!

    Коментиран от #57

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Info

    15 8 Отговор
    Върховният представител на ЕС по въпросите на външните работи и политиката на сигурност Джоузеф Борел призова днес Турция да зачита суверенните права на Гърция и Кипър във връзка с продължаващите разследвания в Южен и Източен Крит и Додеканез.

    "Ние сме в тясна връзка с нашите колеги, външните министри на Гърция, а също и Кипър, за да следим състоянието на сондажите и призоваваме Турция да спре да сондира в райони, където има ИИЗ или териториални води на Кипър и Гърция.

    И в тази връзка Съветът по външни работи вече изпрати силно послание до Турция. В нашите преговори с Турция в момента има само разговори, това е въпрос от първостепенно значение. Някои държави-членки смятат, че докато продължава сондирането, разговорите не трябва да продължават.

    Единственият начин за разрешаване на този вид въпрос е Турция да разбере, че нашите добри отношения ще зависят решително от зачитането на суверенитета на Кипър и Гърция.
  • 35 Ердо

    40 15 Отговор

    До коментар #8 от "Нещастник":

    И ако под османско владичество е било толкова тежко, сега като в колониите на франсетата, щеше втория ти майчин език да ти е турски, плащало се десятък, а сега под българско робство сигурно си живееш като лорд, напълно свободен и независим, църквите ти от османско време още седят в руини, защото ти българино не можеш да си ги ремонтираш

    Коментиран от #38

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 само че

    29 18 Отговор

    До коментар #28 от "Истината":

    не си прав. очевидно не си ходил в гърция. ердоган отново лъже. в гърция има джамии. но от 200 години няма турци. затова станаха музеи. никой не ги превърна в църкви или конюшни, както турция направи с хилиядите църкви в мала азия, дори в окупирания северен кипър.

    Коментиран от #48

  • 38 Има

    11 5 Отговор

    До коментар #35 от "Ердо":

    няколко въпроса, на които уж обичащите фактите не им се отговаря. Едно сравнение, между поданиците у нас и тези в Русия и другите империи. Данъци, имотно състояние, право на пътуване и търговия и военна повинност. Като направят сравнение и цялата съветска пропаганда, която считат за факти рухва.
  • 39 ха ха ха ха ха

    26 8 Отговор

    До коментар #31 от "Алооо":

    Ха ха ха ,абе ти явно не си чел нищо.Че това го има и в Англия из книгите за Чърчил бре;))) И там ли е измислица? Че Чърчил е искал да бъде поделена България между съседските страни ,изобщо да не съществува като държава и Сталин се е застъпил. Как да не е имало подялба след ВСВ при срещата на големите? И това ли не знаеш? Тогава какво изобщо знаеш? Май нищо,ама драскаш тук ;))))
  • 40 Бай ганю

    12 5 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Присаден помако ам тебе кой ше та погребва, поп или ходжа или и евреин да извикаме
  • 41 Ердо

    15 11 Отговор

    До коментар #27 от "Ахмак":

    Историята се пише от победителите мили ми ганьо, и кажи ми тогава като купи от Турция 4 вагона османски архив какво ги направи, и защо?
  • 42 Иван

    13 5 Отговор
    Има ли виэантийски баэилики в Анкара?

    Коментиран от #43

  • 43 Хасан

    24 22 Отговор

    До коментар #42 от "Иван":

    Има ..даже в Трабзон,Анталия и др...значи мюсюлманите гледат на другите религии с уважение и почитат свещените места ...докато християните гледат да унищожат всяка друга култура ..примери бол
  • 44 Хасан

    9 14 Отговор

    До коментар #4 от "Info":

    Ти пък ?! Сарандж е признат от ООН докато Хафтар не е легитимен

    Коментиран от #45

  • 45 Иван

    6 1 Отговор

    До коментар #44 от "Хасан":

    В Сирия беше обратното-Ал Кайда беше легитимната власт,приэната от Иэраел,САЩ,Турция,Англия,Австралия,Япония,Южна Корея,Канада,Франция,Германия,Румъния,България,Покрайна,Сауд Арабел,Босна,Албания,Косово,Груэия,Холандия,Белгия,Швеция,Норвегия,Колумбия.

    Коментиран от #46

  • 46 Хасан

    10 21 Отговор

    До коментар #45 от "Иван":

    Не си прав ...ДАЕШ възникна в Ирак и после влезе в Сирия ...в Сирия имаше граждански протести като в България на 10.10.1989..на което Асад вместо да сдаде властта като Живков ,предпочете насилие като Милошевич..
  • 47 Др Сугамо Томунаки

    20 8 Отговор
    Според скорошно проучване в Турция, над 50% от гражданите предпочитат Имамоглоу вместо Ердоган и съжаляват за новата конституция с президентската система. Ердоган няма бъдеще. Когато Турция ще има избори, той пада и отива в затвора. Само чрез гражданска война той ще може да остане на власт.
  • 48 Кюрдско-турска Конфедерация 2023 г.

    19 20 Отговор

    До коментар #37 от "само че":

    Напълно логично е турците да се страхуват от гърците.
    Гърците са тези, които поставят началото на разпадането на Османската империя през 1821 година.
    Гърците са тези, които заплашват сърцето на днешна Турция, стигайки далеч извън Анкара през 1922 година.
    Гърците са тези, които заплашват напълно да разрушат Турция през 2023 година.

    Коментиран от #49

  • 49 Хасан

    21 17 Отговор

    До коментар #48 от "Кюрдско-турска Конфедерация 2023 г.":

    Хахаха ..гърците са тези които бяха изсипани в Средиземно море ,гърците са тези които се простиха с Кипър ,гърците са тези на които им липсват 450 г от историята ..ако са без западна подкрепа сутрин като тръгнат ,аскера вечерта ще си пие узото в Атина

    Коментиран от #70

  • 50 Историческа истина

    26 12 Отговор
    [Ердоган: Османската армия не беше посрещната като враг в Константинопол] Султанът обещал на варварската си армия 3 дни кланета, изнасилвания и грабежи в Константинопол и това се случило.
  • 51 VELIKOLEPNIY

    17 11 Отговор
    ДО КОМЕНТАР 2 ГОСТ ДРАГИ МИ ГОСТ КАК Я РАЗБИРАШ ТАЯ РАБОТА "КАМЪК ВЪРХУ КАМЪК ДА НЕ ОСТАВЯТ ГЪРЦИТЕ ОТ ДЖАМИИТЕ В ГЪРЦИЯ?АМИ АКО ПОСТЪПЯТ ПО СЪЩИЯ НАЧИН СЪС ЖЕЛЯЗНАТА ЦЪРКВА "СВ.СТЕФАН",КОЯТО Е БЪЛГАРСКА ,АИ Е РЕМОНТИРАНА ОТ ТУРСКАТА ДЪРЖАВА ТОГАВА ПАК ЛИ ЩЕ СИ ДОВОЛЕН ,ЧЕ НЯМА ДА ИМА КАМЪК ВЪХУ КАМЪК,АМИ И ДРУГИ БЪЛГАРСКИ ЦЪРКВИ В ТУРЦИЯ,НАПРИМЕР В ОДРИН СИ ФУНКЦИОНИРАТ?АКО В ТУРЦИЯ РАЗСЪЖДАВАХА ПО ТВОЯТА ЛОГИКА,КАКВИ МИСЛИ ЩЯХА ДА ТЕ СПОХОДЯТ ТОГАВА?ДОСТА СИ ОГРАНИЧЕН ПО ОТНОШЕНИЕ НА РАЗСЪДАКА...ЗЛОБАТА НЕ Е МЕКО КАЗАНО ДОБЪР СЪВЕТНИК...САМОУНИЩОЖАВАШ СЕ. ..ВЗЕМИ МЕРКИ ЗА ПСИХИЧЕСКОТО СИ ЗДРАВЕ!

    Коментиран от #61

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Пламен

    7 0 Отговор

    До коментар #32 от "Нео":

    Да. Прочетете, ако не сте го чели, историческия роман "Черният ангел" - за отбраната, падането на Константинопол и последвалото...
  • 58 Константинопол

    20 10 Отговор

    До коментар #16 от "Радо":

    Пет хиляди ромеи и около две хиляди западни наемници срещу близо 200 000 османска паплач.В битката загива и последния римски император.След превземането Константинопол е оставен на три дневно плячкосване,убийства и разорение.Най великия християнски храм Св.София превърнат в джам.Такава е била и участва на всичко и по българските земи сто години по рано.Ето това е техния културен принос.Само разрушения и геноцид.

    Коментиран от #68

  • 59 Нулев пациент

    11 3 Отговор

    До коментар #16 от "Радо":

    Абе,това на тия с четирийсетте девици ли е принос.Българите винаги са били предприемчиви ,падането под османска ни връща 1000 г назад.В България и Византия е бил почнал ренесанса вече когато са ни.
  • 60 Едуард Петров-Едо

    14 3 Отговор
    Питам се от много години: ,,ЗАЩО БОГ ДОПУСНА ЗАВЛАДЯВАНЕТО И ГАВРАТА С Втория Рим Константинопол, Великата Православна Столица на Света, където и до днес се спотайва във Фенер Вселенския Синод на Вартоломей Втори? ПРИ ГОСПОД ИИСУС ХРИСТОС НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ! ВЪЗМОЖЕН ОТГОВОР Е, ЗАЩОТО ВИЗАНТИЯ (Bizantia) УНИЩОЖИ БЪЛГАРСКАТА БРАТСКА ХРИСТИЯНСКА ПРАВОСЛАВНА ДЪРЖАВА ЗА 200 ГОДИНИ! ,,Господ забавя, но не забравя!"! А ОТ БЪЛГАРИЯ РУСИЯ ПОЛУЧИ И ВЯРАТА ,И БУКВИТЕ -ДВЕ ОГРОМНИ ДУХОВНИ ЦЕННОСТИ! ЗАТОВА МОСКВА Е ТРЕТИЯ РИМ, А РУСИЯ Е ДОСУЩ ВИЗАНТИЯ В СЪВРЕМЕНЕН ВИД!

    Коментиран от #67, #78

  • 61 Едуард Петров-Едо

    6 0 Отговор

    До коментар #51 от "VELIKOLEPNIY":

    Да, гърците биха могли да превърнат джамиите в Православни Църкви, като поставят по Един Кръст на всяко минаре, вътре изографисат Картини от Библейски събития и Поставят Иконостаси там, където повелява Православната Традиция! Тоест, С ЕДНО МАЛКО ПРЕУСТРОЙСТВО, ВСИЧКО СИ ИДВА НА МЯСТОТО! И ГОСПОД, ВЯРВАМ, ЩЕ Е МНОГО ДОВОЛЕН! АМИН!
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Ефтим

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "999":

    Нали не мислиш че преди османското нашествие, всичко е било мед и масло?
  • 64 Келеш

    12 4 Отговор
    Един босненец преди десет години когато бях там ми каза че не харесват турците.Като се има на предвид че и той беше мюсулманин!
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Турчина

    3 8 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Ето заради такива като тебе трябва да си върнем земите на балканите и да докараме демокрация като англичаните а не робство както го казвате вие, трябва да се говори на турски за да не сме поробители и най вече да се чувства демокрацията вилата на врата !
  • 67 Турчина

    8 9 Отговор

    До коментар #60 от "Едуард Петров-Едо":

    Кирил и Методи никъде не са казвали че са българи хайде стига сте изопачавали както винаги всичко, още малко ще кажете че и Господ е българин.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Читател

    4 2 Отговор
    Спомнете си как посрещахме германците през ВСВ. Спомнете си как посрещнахме руснаците в края на ВСВ. Може би и турците сме ги посрещнали по същия начин, нищо чудно след време Ердоган да каже същото и за нас...
  • 70 Хахах

    6 7 Отговор

    До коментар #49 от "Хасан":

    Не забравяй че Турция и по точно Кемал Ататюрк моли за помощ Съветския съюз и получава 5(пет) девизии с които изтласква гърците в морето. Без тази християнска помощ Турция нямаше да я има.

    Коментиран от #71, #87, #89

  • 71 Хасан

    1 2 Отговор

    До коментар #70 от "Хахах":

    През 1923 г няма Съветски съюз още ..Ленин се е е биел срещу Германия и Руската империя ..Ататюрк също срещу Англия,Франция,Италия и Гърция едновременно
  • 72 Рени

    3 6 Отговор

    До коментар #8 от "Нещастник":

    Турция има АРМИЯ 9 ТИ СА В СВЕТА 2 РИ СА В .НАТО КОЯ ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА ЩТЕ МУ СТИСКА ДА СРЕЩТО ТУРЦИЯ ТРАБВА ДАСЕ СЪБЕРАТ НЯКОЛКО ДЪТЖАВИ КОЕТО Е НЕВЪЗМОЖНО
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 кучето

    5 0 Отговор
    ако не сте калабълък сте гола вода...тва сте вие хлебарки

    Коментиран от #86

  • 75 кучето

    1 0 Отговор
    дреме ми на капацуната за Реджеп Иведик да мре
  • 76 Додо

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Stormtrooper":

    Ти си ферми бей! Чети повече. Другият син на Цар Иван шишман, Александър приема исляма.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Баш Бащицата

    1 1 Отговор
    Да, бе. С хляб и сол са ги посрещнали. Даже портите сами са им отворили. То затоеа венецианци и генуезци са им помагали с флота си, че да ги уморят от глад.

    Коментиран от #83

  • 80 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Обикновен човек":

    Обикновен будала. На Парижката конференция се гласува България къде да бъде сложена. Гласува се за признаване на статут на съвоюваща страна. Гласуването е в полза на БГ. Има два гласа още от СССР. Белорус и Украйна гласуват За. СССР и Русия са против. Истината е че България е поставена в списъка на победените по волята на Сталин и Русия. Иначе щяхме да си запазим територията от 1941 г. Щяхме да имаме право на претенции за Северна Добруджа. Напрактика само Одринско щеше да остане извън БГ. Имали сме голям шанс защото само ние не сме пратили войска срещу съюзниците, спасили сме евреите и сме воювали в последната фаза срещу Германия. Даже Югославия и Франция са имали войски на страната на Хитлер. Това със заличаването на БГ е от 1919 г. и не става защото Президента на САЩ отказва да подпише договора. А за претенциите на съседите всички са наясно. Руската пропаганда в БГ е много силна отрова.
  • 81 😁😁😁😁

    0 0 Отговор
    ...добри души са били...след падането на България веднага обезглавяват почти всички боляри а успелите да избягат в Малко Търново създават този град и му дават името от Велико Търново...по късно османлиите ги изселват от Малко Търново към земите под Истанбул където дирите им се губят...губят,..😁
  • 82 😁😁😁😁

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "ернааааан":

    ...е тя за друго не става...😁😁
  • 83 😁😁😁😁

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Баш Бащицата":

    ...с пита и мед...😁😁
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Анонимен

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Ако и турците бяха постъпили като гърците, да им разрушат всички църкви, то днешнити християни нямаше къде да си отслужват богослужението,..това показва че турците не са толкова злобни като гърците...браво на турците.
  • 86 😁😁😁😁

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "кучето":

    ...пък кой сме само на приказки големи...а на маса великани..😁😁
  • 87 😁😁😁😁

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Хахах":

    ...а недей...😁...едва вторник е
  • 88 Анонимен

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ернааааан":

    ЕРДОГАН е превърнал някой църкви в джамий защото християните влизат на свещенно място със мръсни обувки и по такъв начин това свещенно място се осквернява...прочети какво се казва в ..изход, 3:5/..когато Всевишния Господ дава на Моийсеи десетте Божий заповеди...и му казва....Ей Моийсеи събуий си обувките, защото това място е свещенно..?...нима християните не расъждават над този стих...след като Всевишния Господ не разрешава на Моийсеи да стъпи на свещенно място със обувки ,...именно затова вярващите мюсюлмани пречистени с боси крака посещават свещените джамий...и вярват в Единствения Творец Господ които е сътворил вселената и цялото човечество...Ето това е разликата между двете общности ,християни и мюсюлмани.
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по държави: