8 Юли, 2020 08:53 2 961 20

ЕП гласува окончателно пакета "Мобилност"

  • мобилност-
  • еп-
  • ес-
  • пакет-
  • гласуване

България и други държави от Източна Европа вече се заканиха да оспорят пакета

ЕП гласува окончателно пакета "Мобилност" - 1
Снимка: БГНЕС

Европейският парламент ще гласува днес окончателно новите правила за превозвачите в пакета "Мобилност". България не успя да постигне промени в текстове, свързани с връщането на водачите в страната на всеки четири седмици и на камионите на всеки 8 седмици.

Между двете четения български и други евродепутати отново внесоха предложения за промени, които трябва да бъдат гласувани днес. Ако текстовете бъдат приети окончателно, те ще влизат в сила поетапно през следващите година и половина.

България и други държави от Източна Европа вече се заканиха да оспорят пакета в Съда на Европейския съюз. Надеждите на страната ни са насочени и към оценката на Европейската комисия за въздействието, която се очаква през септември и би могла да доведе до нови законодателни предложения.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 закривай

    35 3 Отговор
    Наще евродупедавци нищо не направиха по въпроса.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Браво

    29 4 Отговор
    Забиха още един пирон в българската икономика. Оставка.

    Коментиран от #9

  • 4 русенец

    30 6 Отговор
    Българските депутати защитават интересите на едрите превозвачи в Бг, а европейските депутати - на шофьорите, а и на сигурността на автомобилите. Да ви минава през акъла, че ако един камион стои цяла година на запад изминавайки по 800-1000 километра на ден без ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ, това неминуемо някой ден ще убие хора?

    Коментиран от #7

  • 5 Какво да направят

    17 0 Отговор
    Нашите евродепутати след като тиквата преди две лета пълзя пред бабоеба по черноморието и се съгласи с всичко каквото му наредиха?
  • 6 Каруцар

    8 2 Отговор
    Нидейти рива, наще камионе че си бачкат в България. Ето икономиката ни е с ръст 3.17564 % и за тоя грандиозен скок шъ трябват много товарни мпс- та да насмогнат на потребностите на бизнеса. За целтъ, вожда обеща още 500 км. магистрална мрежа, ще върне и обслужващия персонал- труженичките от пристанищата в Ротердам, Антверпен и Хамбург. Предстои подем в развитието на вътрешншя и международния транспорт на България. Сега ше видат западняците как съ прави бизнес когато това е държавна политика!
  • 7 Трънчанин

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "русенец":

    Намали километрите малко. Този километраж на ден с кола не можеш да изминаваш какво остава с камион.

    Коментиран от #8

  • 8 русенец

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "Трънчанин":

    Не съм тираджия и не мога да преценя дали това са километрите. Иначе с другото си съгласен, нали? А с кола в Немция се изминават и повече километра, това ти го гарантирам.:)
  • 9 Скептик

    11 5 Отговор

    До коментар #3 от "Браво":

    Време е за излизане от ЕС - ползи никакви.
  • 10 Бе да ги ...

    8 0 Отговор
    Нема са плашите. Важното е, че сме се заканили да оспорим пакета и евро-плямпалата ни ще имат още няколко месеца слава.
  • 11 Браво сега е ред и на онези пуяци

    10 0 Отговор
    зърнените босове да им спрат финансирането от Европа,този пакет мобилност е в полза на всички шофьори но не и началниците им.
  • 12 Баш Майсторът

    2 2 Отговор
    Те ти булка ЕС.Всичко се прави в ущърб на бедните държави.Целта е само една....зависимост до безкрай.Лошото е че нашите умници го знаят,но не могат да направят нищо.защото не ги интересува.
  • 13 Гост

    5 1 Отговор
    Когато богатите в ЕС не дават на другите да печелят, то изхода е бедните да направят номера на богатите - регистритат фирмите си в Германия, Франция, Люксенбург, остров Ман... и генерират огромни разходи за консултантски услуги към наши хора, така че нищо да не остане за облагане.

    Коментиран от #15

  • 14 EMS

    4 1 Отговор
    БГ превозвачите да регистрират МПС в западна Европа и да си платят лиценза и да карат.

    Коментиран от #20

  • 15 Б.Б.

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    А бе, Цецо, ти ли си бе? Пак ли си от нашите хора? Като чух за консултантски услуги и те познах.
  • 16 Fate

    6 1 Отговор
    Значи бг шофьорите искат да си живеят в мизерията за да може чорбаджията да става все по богат ?
  • 17 ФЕН

    11 1 Отговор
    Този пакет защитава 100% нелоялната конкуренция на нашите пишман БИЗНЕСМЕНИ-който се мислят за робовладелци и селски тарикати !!! Този закон е 100% в защита на работниците-водачи от бившия соц .лагер.Нашите депутати са пример за ЛИЦЕМЕРИЕ и НАГЛОСТ.Когато се краде са първи и дейни когато се работи и се иска отговорност ги няма!!!
  • 18 БРАВО НА МАКАРОН

    7 0 Отговор
    ЗАКАНИХА СЕ ХИЕНИТЕ ПРЕВОЗВАЧИ И ТЕХНИТЕ ПОДКУПЕНИ ПОДЛОГИ ПЛАТЕНИ ОТ НАС -- ХРАНТУТНИЦИ ,ПРЕДАТЕЛИ ПРЕСТЪПНИ ОТ ГЕРБ
  • 19 УБИЙЦИИИИИИ

    4 0 Отговор
    ПРЕВОЗВАЧИТЕ НА БОКЛУК ЗА БЪЛГАРИЯ -- В ЗАТВОРА
  • 20 ФЕН

    7 2 Отговор

    До коментар #14 от "EMS":

    Няма да стане тази !!! Скъпо и всичко е с 100% контрол ...там ГТП по док. не става !!! Там с гуми регенерат не карат мерат газове дебелина на граифер на гуми спирачки въз.компресори и т.н. тези разходи ще изядът новия мерцедес на шефа а той на 6 мес. го сменя , че не е пристижно с 10 камиана да има и да е с кола на 1 г.Смеят мусе другите превозвачи -Пишмани ....а водачите даже нямат застраховка живат за семеиствата при инцидент. Но имат магнит за каране и хапчета за да не заспиват предоставени 100% безплатно от ШЕФА!!!