Станаха ясни европейските резултати от гласуването за пакет Мобилност, съобщи France 24.
Евродепутатите са подкрепили ревизираните правила за работа на превозвачите. Приети са и трите правни акта.
Българските предложения за поправки не са зачетени. Приетите правила влизат в действие след тяхното публикуване.
Въвеждат се три основни промени. Работата на водачите на международни превози трябва да бъде организирана така, че те да могат да се прибират на всеки три или четири седмици.
Редовната седмична почивка не може да бъде използвана в кабината на превозното средство. При използване на почивка извън дома, настаняването трябва да бъде платено от компанията.
Фирмите ще трябва да докажат, че извършват значителна част от работата в държавата на регистрация. Евродепутатите от България заявиха, че ще опитат да внесат поправки през следващата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тир газ
Коментиран от #3, #6, #15, #18
11:29 09.07.2020
2 Справедлив
11:31 09.07.2020
3 тир газ
До коментар #1 от "тир газ":
Ние от бг караме до скъсване и се на предела на полагащите се часове а до нас колегите от Белгия и Германия, правят по един курс от пристанищата до точка Б и се прибират по домовете си нищо, че им остават още часове за каране, а ние караме до скъсване и все на ръба от часове и спим по кабините като скотове. И всичко това за да може нашия бг чорбаджия да си купи апартамент от МонакоКоментиран от #5, #7, #8
11:33 09.07.2020
4 Boxer 3.0
"Пакет мобилност" - ограничаване на шофьорите
"Зелен план" - разкарване на празни камиони из цяла европа
"Промоция" - двойно увеличение на цените
"Бонус Малус" - сигурно удвояване на застраховката и след 5 години, евентуално, може би намаление с 25%
"Толерантност" - носене на ръце на развъждащите се паразити и главорезите, докато бачкащите нямат време да се усмихнат...
Ех, Европа, май "перестройката" не е далеко!
Коментиран от #16
11:37 09.07.2020
5 Я па ти
До коментар #3 от "тир газ":
И защо си мислиш,че и сега няма да спите по кабините? Защо има още наивници да си мислят,че Европа се е загрижила за обикновенният човек-още повече за българите...?11:39 09.07.2020
6 бл.134 в Зап. парк
До коментар #1 от "тир газ":
Честито, на европейска Африка.Хайде сега ,да се спасяваме ...
11:40 09.07.2020
7 Ееееее
До коментар #3 от "тир газ":
Еми сега просто ще работиш на половин надница.Да не мислиш,че чорбаджията ще си намали печалбата.Коментиран от #9
11:40 09.07.2020
8 Що се чудиш
До коментар #3 от "тир газ":
Еми това е капитализма бе пич-ти караш до скъсване-шефа има имот в Монако-това е житейската истина!!! Нали точно това е философията и вероюто на капитализма.11:43 09.07.2020
9 🙈🙉🙊
До коментар #7 от "Ееееее":
Мисля, че чорбаджията ще му се наложи да плаща или да си кара сам камионите братчед! Или ще ставаме бели хора или аре фалит!Коментиран от #19
11:48 09.07.2020
10 Зара
11:50 09.07.2020
11 1234
Коментиран от #14
11:51 09.07.2020
12 Fate
11:53 09.07.2020
13 Казуар
.
11:59 09.07.2020
14 Добре бе ти оправи всичко
До коментар #11 от "1234":
Щом искат да работят в Европа тези тираджии ще спазват европейски норми и правила , ако не им изнася прав им път има и други маршрути към Русия и близкия изток , а иначе ако искат и на марс да си регистрират фирмите никой не ги спира, но ще трябва да плащат осигуровките на шофьорите не на 6-700 лв заплата а на 2000€12:00 09.07.2020
15 Жоро
До коментар #1 от "тир газ":
Точно казано12:22 09.07.2020
16 ФЕН
До коментар #4 от "Boxer 3.0":
Е ми ти определено си далеко от човешки ценности и законост!!! Май си от тези тарикати дето се да излъже ,се да гепи от държава или фирма или човек ....само да си на далавера на гърба на хората .Важно е да откраднеш и никой да не те пита защо - защото си селски тарикат.1.точка - нелоялна конкуренция на нашите фирми с мушенгия и робство на водачите прецака ЕУ.
2. Никой не иска да си регистрира колите в държавите кадето работи Каботаж - защото неможе да краде от данъци заплати и подръжка наколи .Дане говорим че там ГТП до документи не става
3.Пазара определя търсенето и навлата са наполовина от 15г. насам
4Застраховките скочиха заради селендурите без опит в карането и дребните селски измами за щети всвета е различно ...но нали си алчен и прост нети знася да спазвашправилата
5 Толерантноста ....няма смисъл дати обяснявам провери тълковния речник .Ти няма никаква опасност да я испиташ или приложиш.
Бъди здрав и щастлив
12:26 09.07.2020
17 Karosel
12:32 09.07.2020
18 Бачо Киро
До коментар #1 от "тир газ":
Еми и за едните и за другите все е лоша! Да не мислиш, че чорбаджията ще плати от джоба си престоя на шофьорите в хотели/мотели?! Първо ще плати на хотела, а после ще си удържи парите от заработката на шофьорите! Идеята на френския президент Микроб не е да се "подобрят" условията на работа в бранша, а превозвачите от Източна Европа да се откажат от превози в Западна Европа. Сега нашите им "ядат хляба", защото един курс за БГ превозвач от Кале до Одрин излиза в пъти по-евтино, отколкото за френските. Все пак заплатите на шофьорите в Западна Европа са в пъти по-високи от тези на родните... Още повече, че повечето родни превозвачи "задържат" колите в чужбина и правят вътрешни курсове докато не получат товар, който да ги върне обратно, а това допълнително бърка в джоба на превозвачите от Западна Европа! В една от големите родни фирми, шофьор, който кара животни от Франция до Турция получава за курс около 2000 лв., французинът взима повече, при това в евро!12:38 09.07.2020
19 да бе ама
До коментар #9 от "🙈🙉🙊":
Логиката ти е правилна...НО...-за да стане това трябва да сме единни-а както знаеш не ме...На един уволнил се тираджия идват поне 6-7 нови.И това ти го казвам защото съм в тази сфера на работа.12:51 09.07.2020
20 ПЕНКО
17:21 09.07.2020
21 Колега
20:09 09.07.2020