Last news in Fakti

12 Юни, 2020 15:42 2 069 8

Литва и Полша на съд за пакет Мобилност

  • литва-
  • мобилност-
  • полша

Двете страни се обръщата пред съда на ЕС

Литва и Полша  на съд за пакет Мобилност - 1
Снимка: БГНЕС/EPA

Правителството на Литва планира да оспори пакета Мобилност пред съда на ЕС, съобщи радио Полша.

Страната очаква подкрепа от полското правителство.  Новото законодателство ще бъде гласувано в Европейския парламент.

Очаква се то да бъде одобрено. България е една от страните, които се противопоставят на промените.

Има група страни, които оспорват закона. Това са Литва, Латвия, Полша, Естония, Унгария, Кипър, Малта, Румъния и България.

Те обаче нямат нужния брой гласове. Премиерът на Литва обяви, че предложението за връщането на камионите в техните страни на всеки два месеца противоречи на идеята за зелена икономика в Европа.

Франция и Нидерландия настояват, че промените ще направят работните места в сферата привлекателни за служителите.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Франкофон

    2 8 Отговор
    Къде е Франция Велика Сила и Атомна държава и къде полша литва и тн.Както се казва тъпaцитe не могат да взимат решения къде са тръгнали.
  • 2 Ай стига бе

    6 2 Отговор
    Много правилно! Камионите се уморяват и затова трябва да се връщат в страните си да почиват.
  • 3 Бърдоква

    4 1 Отговор
    Има едно просто решение.Но не изнася на лакомите "бизнесмени".Прилагано е още при Бай Тошо. Т.н"двойна езда".Нямаше ТИР-от тогавашната СОМАТ-Вили Бетц(съвместно предприятие на България,с най мощния европейски ТИР-оператор).Винаги двама водачи.Единия язди-другия почива.И тогава имаше тахометри.Но ако ги спре Пътна полиция,има документ.Кой кара в момента,кой след това.Не можеха да им кажат копче.Независимо,че беше комунизъм,и ние се явявахме най големия им конкурент,не само в Европа,но и в Азия. Сега гледа да цеди геврекчията,като лимон.Вършее с месеци из Европа,без да се прибира.Да няма"празно",Ето това е дъмпинг на Ес-превозвачите.Малка заплата,никакви разходи за спане,хотел,и съответно рутят цените за превоз на останалите.Е,ама риба сте яли. Продавате трикове,на тези който са ги измислили.Като погледнеш списъка е ясно.Все държави,с тарикати-нашенски модел.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 стоян

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Бърдоква":

    До 3 ком -Тия водачи тогава са били платени роби на кумунягите -Ти съгласен ли си двама водачи да живеете и работите цял месец в една кабина 2 метра на 2 .5метра=стига с тия комунстически изгъзици
  • 5 Мерки

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Бърдоква":

    То и сега има двойна езда, ама явно не си запознат с транспорта, а политиканстваш.
    И няма нищо общо с това единият кара, а другият почива. А да, и Регламент 561 го регулира.
    Хайде преди да коментирате да се пообразовате малко.
  • 6 ЧМР

    6 1 Отговор
    До всички коментиращи:
    Вие знаете ли как се търси хотел в Европа, който е с паркинг за камиони, за да може шофьорът да спи там и камионът да е под наблюдение и въобще има ли такива и колко?
    А като се остави камион със стока на паркинг и някой открадне стоката, докато шофьорът е в хотел, някой има ли представа дали липсата се изплаща по ЧМР застраховка? ЧМР Конвенция какво казва по въпроса?
  • 7 Язе

    4 1 Отговор
    Едно е ясно. Запада е за свободна търговия и за отворена икономика и свободна конкуренция само когато държи монопола. Когато дойде истинска конкуренция се чуди как да да я елиминира, грубо и арогантно. Никой няма право на бизнес и печалби освен западняците. Другите да умират. Но ББ добре реагира като принуди веригите да продават български зарзават и май това няма да е всичко...
  • 8 4567890

    1 0 Отговор
    ЛИТВА И ПОЛША- НАЙ ГОЛЕМИТЕ ПРОДАЖНИЦИ И РОДООТСТЪПНИЦИ ПРЕС В.С.В. РУСНАЦИТЕ ТРЯБАШЕ ДА ГИ СТЪПЧАТ КАТ ЛУДА КРАВА.
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Русия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания