В Северна Корея има само един български (потенциален) гласоподавател за предстоящите парламентарни избори на 11 юли, поради което в страната няма да бъде открита секция. Това става ясно от съобщение, публикувано на сайта на Централната избирателна комисия.
„Предвид изключително малкия брой български граждани (един потенциален гласоподавател), както и въведения строг ограничителен режим срещу разпространението на COVID-19, при който е напълно затворена границата, вкл. за всякакви пратки, в посолството (в Пхенян) не е образувана СИК”, обявиха от ЦИК.
ЦИК обяви 791 секции за гласуване в чужбина. Сега най-много секции ще има във Великобритания – 135, следвана от Турция със 121 секции, и Германия със 116 секции. Съществуват и държави, в които няма да бъдат откривани секции заради военни конфликти, сложна епидемична обстановка и тежки ограничителни мерки. Подобна е ситуацията в Сирия, която от 2012 г. насам е в гражданска война, която все още продължава. Освен това е налице постоянната заплаха от осъществяване на терористични нападения въпреки мерките, предприемани от сирийските власти, обявиха от ЦИК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 00014
Коментиран от #5, #6
14:54 20.06.2021
2 ШИфьора
Коментиран от #8, #30
14:55 20.06.2021
3 ким чен ун
14:56 20.06.2021
4 Рублофил
Коментиран от #11
14:56 20.06.2021
5 Учиндол
До коментар #1 от "00014":
Там всяка пощенска кутия ще бъде секция .В чалгата е нашето спасение ,а и ракията14:58 20.06.2021
6 Ленин
До коментар #1 от "00014":
Николко.Поради липса на ромеи секцията ще бъде в Горталово.14:58 20.06.2021
7 Стоян Александров
Коментиран от #34, #36, #55
14:59 20.06.2021
8 Сатана
До коментар #2 от "ШИфьора":
Абе,гойо,добре че са тия в чужбина да пращат пари на роднините си да ги харчат в кочината.На 1 500 000 000 € само прибраното ДДС е300 000 000 €.Сума ,която ти дори не можеш да напишеш с цифри оти за това се иска акъл.
Коментиран от #14, #39
15:04 20.06.2021
9 Яшко
15:07 20.06.2021
10 Пич
15:10 20.06.2021
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Шокиран
Коментиран от #22
15:10 20.06.2021
13 Радев
15:14 20.06.2021
14 Голям Слон
До коментар #8 от "Сатана":
Логиката е следната: изпращаш пари на твоите роднини, следователно трябва да имаш право на глас? Правилно ли съм разбрал? И защо да е така? Помагай или не помагай на твоите роднини - това е личен избор! Само че аз живея в тази държава и с помията се сблъсквам всеки ден. Защо трябва да давам право на някой, който е на хиляди километри от казана, в който кипя всеки ден, да определя съдбата ми. Напускането на България е ваше решение. Никой не ви е гонил. Отивате там и никакво право на глас.Коментиран от #16, #19, #21, #24, #33
15:25 20.06.2021
15 бушидо
убииий ги и тях и тоя куцан бей слафи ефенди
да живейй България
15:33 20.06.2021
16 българин
До коментар #14 от "Голям Слон":
Подкрепям!15:38 20.06.2021
17 мдда
Подкрепа за столетницата от Пхенян няма да има!
15:44 20.06.2021
18 pbdan
15:46 20.06.2021
19 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #14 от "Голям Слон":
Аз живея в България. И всяка година помагам на баща ми с $500 долара. Баща ми също живее в България. Ако майка ми беше жива и на нея щян да помагам с $500 годишно. Помагам му, защото ми е баща и защото пенсията му е ниска, а не поради някакви други причини. И вероятно моте $500 долара годишно отиващи при баща ми. Са много повече от парите на половината гурбетчии, които изпращат на родителите си. Изоставени тук ние останалите в България да се грижим за пенсиите и безплатното им здравеопазване. Та по логика, на емигрантите напуснали България. Аз трябва да имам право на 2 гласа. Право за единия ми глас идва от това, че живея, работя и плащам данъци и осигуровки в България. Правото за другия ми глас идва от това, че изпращам пари от София в провинцията на баща ми.Коментиран от #23, #27, #47
15:48 20.06.2021
20 демократче
15:50 20.06.2021
21 Голям праз
До коментар #14 от "Голям Слон":
70 % от Българите в чужбина се водят по лична карта в България.Виждат какво е в подредените държави и искат да се приберат в нормална държава.
А тези които са родени след 85 година дори не знаят че и нашата държава беше поне подредена и чиста преди.
И си мислят че е нормално да си правиш каквото искаш.
Ето затова тези от чужбина трябва да гласуват.
Само не подкрепям да гласуват за местни избори.
Коментиран от #29
15:51 20.06.2021
22 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #12 от "Шокиран":
В Турция е същото като навсякъде по света. Средната заплата на около 50%-60% от хората горе долу стига за някакъв живот без гладуване и толкова. Обаче и там като у нас има едни 20%-30%, които имат много добри заплати/доходи. Има както у нас и 20%-30%, които гладуват и мизеруват.15:56 20.06.2021
23 Бесен Язовец
До коментар #19 от "ГЕРБ=БСП=ДПС":
Ми седи си тук бе седерстня гради си капитализъм нали това искахте преди 30 години. Сега раювай на господарите си имперялисти и бъркат палачинки с немски миксер хохохо. През,, гнилия " социализъм баба и дядо носеха на внучетатата сега през светлия бг капитализъм внучетата носят на баба и дядо!Коментиран от #50
16:02 20.06.2021
24 Сатана
До коментар #14 от "Голям Слон":
Когато ти почнеш да ми плащаш данъците на имотите,колите и битовите сметки в БГ в мое отсъствие тогава ше се съглася с теб.Но когато бай Тиква и Габровския хитрец Дочев са гепили парите за електронното правителство ,разкопали са улицата ми без да имам нормален достъп до собствеността ми ,не създават правов ред както е на Запад то мое право е да искам промяна дори и с моя вот.Ти след като живееш в кочината и си се примирил можеш да си продадеш гласа на който желаеш или който те купи с наддаване .Останал си в територията защото те е страх да поемеш риска да живееш добре и свободно .Това не е достатъчно но спирам до тук.Няма смисъл.Коментиран от #51
16:06 20.06.2021
25 Павел Пенев
16:08 20.06.2021
26 Ха ха ха .....цитирам олиго
16:10 20.06.2021
27 pbdan
До коментар #19 от "ГЕРБ=БСП=ДПС":
Много си щедър към баща си. 500$ = 800лв. / 12месеца = 68лв. на месец. Че то БМБ дава по 50лв. , но на всеки пенсионер.Коментиран от #35
16:13 20.06.2021
28 кьорфишек
16:19 20.06.2021
29 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #21 от "Голям праз":
Голям смях, ох ще се напикам. Нашата държава била подредена и чиста преди 1990 г. Явно и тогава, както и сега е имало 2 тодорживкови Българии. И аз, както тогава така и сега имам нещастието да живея във втората, която е неподредена и мръсна кочина. Едната подредена и чиста България за комунистическата номенклатура преди 1990 г.. В която е живеел "Голям праз". И каквато сега също има чиста и подредена България. Но само за 15% от хората - върхушка съставане от управляващите герберо-бесепаро-депесарски политици, извинете обърках се МОШЕНИЦИ исках да напиша. Настанила се в държавните Мерседеси и джипки. И техните съдружници богаташи - олигарсите, висши чиновници, банкери, прокурори, съдии, адвокати ... И друга втора България - кочина за останалите мачкани от системата "обикновени" хора. Които милицията бие, както преди, тата и сега. Ако се бунтуват срещу безобразията, привилегиите и кражбите на върхушката.Коментиран от #52
16:20 20.06.2021
30 зъл пес
До коментар #2 от "ШИфьора":
Искаш,не искаш,тия от Турция ще ти определят как да живееш.Реви за техните секции дето ги отварят,оплачи се на арменския поп.Като харесвате" новите и млади лица ",сега ще духате супата.Коментиран от #38
16:24 20.06.2021
31 ТОЯ Е ОЩЕ ЧЛЕН НА БКП
16:25 20.06.2021
32 Бойко
16:26 20.06.2021
33 да питам
До коментар #14 от "Голям Слон":
Защо тогава не ревеш срещу отварянето на стотици нови секции в Турция?Ония даже български не говорят,но до голяма степен от тях ще зависи вота в България???И ще определят как ще живеят българите.16:27 20.06.2021
34 Ясно
До коментар #7 от "Стоян Александров":
Плащаш данъци защото ползваш . Аз не ползвам нищо в бг и пак плащам данък сграда ! Други плащат и за автомобили ! Оказва се, че аз плащам повече от теб защото не ползвам облагите на бг . Айде големите букви в големия си гъ... заври !16:33 20.06.2021
35 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #27 от "pbdan":
Щедър съм да. Защото 350 левовата пенсия на баща ми всеки месец и 50-те лева. Също идват от мен, идват от моите осигуровки и данъци. А не от емигрантите. И защото Тодор Живков не е направил пенсионен фонд на баща ми. И защото пенсиите на пенсионерите и "безплатното лечение" ги плащаме ние сега работещите. А не БМБ, както ви лъжат ГЕРБ. Щедър съм също така, защото се трижа и за пенсиите, 50-толевките и лечението на бащите и майките на емигрантите. Аз плащам и за това, а не емигрантите. Защото техните деца емигрантите, плащат да чуждите пенсионери живеещи в държавите където работят. А не за родителите си. Да щедър съм защото моите $500 долара са повече от това, което изпращат годишно някои емигранти претендиращи за право на глас.Коментиран от #37
16:35 20.06.2021
36 Още нещо тесногръдий человек
До коментар #7 от "Стоян Александров":
Нека българските турци ви покажат и нека продължават да ви учат, че промяната идва от гласуването, а не от овчедушните негласуващи 50% българи .Коментиран от #40
16:37 20.06.2021
37 Жасмин
До коментар #35 от "ГЕРБ=БСП=ДПС":
Биеш баща си ти ,и с пенсията жулиш ментета в капанчето до жп гарата16:40 20.06.2021
38 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #30 от "зъл пес":
Стига сте манипулирани хората. ДДС-то с техните 4%-5% идващи от Турция и 7%-8% от Кърджали, Разград, Гоце Делчев ... не може да управлява България. ДПС-то управлява с гласовете на 30% гласуващи за ГЕРБ и БСП. Причината ДПС-то да ни управлява държавата са гласуващите за ГЕРБ, БСП и "калинките" в държавния и общински сектор. Да "калинките" са и на ГЕРБ и на БСП. Прословутата гербаджийска "калинка" Калина ... е дъщера на комунисто-бесепар шеф на пожарната. ПО-ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ на България , са гласуващите за ГЕРБ и БСПотколкото гласуващите за ДПС.Коментиран от #42
16:47 20.06.2021
39 Гошо
До коментар #8 от "Сатана":
Свърши се тая с пращанетоНякога беше ,сега тия по чужбина само им е пари в България да пращат ,те себе си не могат да изхранят в България ще ти пращат пари Тия пък който могат, няма вече на кой да пращат
16:47 20.06.2021
40 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #36 от "Още нещо тесногръдий человек":
Проблема не са ни негласуващите. Проблема са ни гласуващите за ГЕРБ и БСП. Пък и като се има предвид мъртвите души в избирателните списъца, надали има толкова много негласуващи колкото казвот. Според социолозите правущи проучвания само около15%-20% са негласуващите.16:52 20.06.2021
41 Северокуреец
16:58 20.06.2021
42 Жасмин
До коментар #38 от "ГЕРБ=БСП=ДПС":
май си протурчин и манипулираш лабилните червени дъртофелници17:00 20.06.2021
43 Тони
17:06 20.06.2021
44 Фен
17:06 20.06.2021
45 Мимч
17:14 20.06.2021
46 ⚜️Илюминат⚜️
17:15 20.06.2021
47 хахаха
До коментар #19 от "ГЕРБ=БСП=ДПС":
ма ти яко си се оръсил!!! Цели 41 доларя месечно!!! Бравос на таквизи синове!!! :))))Коментиран от #49
17:22 20.06.2021
48 О БЕАТРИЧЕ
17:26 20.06.2021
49 Pompev ®️
До коментар #47 от "хахаха":
Толкова са му нужни,може отоплението само да му поема17:49 20.06.2021
50 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #23 от "Бесен Язовец":
Хем си "Бесен Язовец" хем си необразован. Света не черно бял, нито само "ляв" или само "десен". Случайно да си чул, че в Китай има система комбинираща "лявото" и "дясното". Също и в Северозападна Европа. Случайно да знаеш, че първият, който е почнал да прави социализъм не е Ленин. А е Бисмарк, който въвежда пенсиите за старите хора в Германия. Аз не съм нито популист менте социалист комунисто-бесепар милионер мошеник. Нито пък съм популист менте "десен" диктатор-изнудвач-рекетьор милионер мошеник. Случайно да си чул, че има СОЦИАЛДЕМОКРАТИ. Аз съм социалдемократ, смятащ, че държавата трябва да даде свободи на хората. Че държавата трябва да отнема, някаква малка част около 20%-25% от свръх богатите. И да я преразпределя към най-бедните. Но така, че бедните неработещи стари, болните, недъгавите хора ... да не се окажат по-богатия от средната класа работещи хора. Които изграждат благоденствието на обществото. Смятам, че всички хората трябна да имат право на собственост до някъво ограничение. И не съм съгласен с комунистите, които взимат почти всичко та хората. И се настаняват да живеят в господарски палати, собственост на държавата. И скриват от хорота, че те комунистите са истинските собственици на държавата.18:10 20.06.2021
51 Голям Слон
До коментар #24 от "Сатана":
Плащането на данъци Е ЛИЧНО ТВОЕ ЗАДЪЛЖЕНИЕ. Няма значение къде се намираш: в България, в Нова Зеландия или на Марс! Ти си ги купил, данъците са за теб. Като не искаш да ги плащаш - продай ги, плати си финално задълженията ти към държавата и прав ти път. Изказването ти е толкова нелепо, колкото на един комшия, който умираше да ми спира пред гаража с обяснението, че видиш ли, той плащал данък МПС. Няма да използвам епитети. Разбираш ми намека. Та, тъй. Всички плащаме данъци! Държавата да си гледа кой къде е. Напуснеш ли пределите на България за повече от 6 месеца, изборните права се пракратяват. И се възстановят, когато останеш минимум 6 месеца тук. Само че някой пак ще се разкряка, че това е било нехуманно. Но пък е логично, тъй като аз бидейки в България по никакъв начин не влияя върху живота на емигрантите, нали?!18:45 20.06.2021
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 ДПС
01:34 21.06.2021
55 Чикаго ГЕРБ
До коментар #7 от "Стоян Александров":
Български знам по добре от теб. Пращам на родителите си в България втора пенсия всеки месец, защото родината явно не е в състояние да ги издържа. Това е доста повече парично вливане от твоите смешни данъци. На всичкото отгоре не ползвам никакви услуги в България, при все че вливам повече пари от тебе. Политическата обстановка я знам пак по добре от теб защото не ми влияят празни политически лозунги, още помня социализма, и знам лицемерието на "демократичните реформи". Вярно е че младите емигранти са незапознати и гласуват за някакво чалга шоу, но не всички сме такива.08:12 21.06.2021
56 ВЕДНАГА ЦИК
09:36 21.06.2021
57 😁😁😁😁
23:09 22.06.2021