23 Ноември, 2021 17:51 4 439 22

Собственикът на фаталния автобус: Не знам как е станала катастрофата

  • автобус-
  • беса транс-
  • северна македония-
  • катастрофа-
  • инцидент-
  • струма-
  • жертви

По случая се води разследване

Собственикът на фаталния автобус: Не знам как е станала катастрофата - 1
Снимка: БГНЕС

Собственикът на туристическа фирма „Беса Транс” изказа съболезнования на семействата на загиналите при автобусната катастрофа в България, която отне живота на 45 души, сред които много деца.

В телефонен разговор за ТВ21 той заяви, че не знае как е станал инцидентът. „Не знам как е станал инцидентът. От 3 часа тази сутрин съм на мястото на инцидента, за да получа информация от българските институции, но причините все още не са известни”, посочи той, предаде македонското издание „Курир”.

Компанията-превозвач, чийто автобус катастрофира тежко тази нощ на АМ „Струма”, е създадена преди 20 години и досега няма транспортни инциденти, съобщи прокурор Вилма Русковска, ръководителка на Отдела за организираната престъпност и корупцията, цитирана от македонските медии. Тя добави обаче, че трябва да се провери съответната документация за техническото състояние за автобусите, която след това ще бъде препратена на българските колеги. Според първоначалните информации катастрофиралият автобус е нов, използван е от три години.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ронин

    9 39 Отговор
    Сега въпросът е разследващите ще покрият ли атентата който е очевиден или ще търсят под вола теле и ще започнат да обвиняват шофьорите и пътната обстановка .

    Коментиран от #6, #9

  • 2 ГЕРБЕРАСТ

    11 59 Отговор
    Първият резултат от втория мандат на фатмака радеф

    Коментиран от #4, #13, #20

  • 3 Кой има полза от тази катастрофа?

    15 16 Отговор
    Дали автобусът е превозвал нещо, което ще взриви отношенията между БГ и АЛ/МК? Кой има полза от една такава катастрофа? Дали не са някакви "шегобийци" - съседи?
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Азз

    8 27 Отговор
    Автобуса бил нов, на...3 години!
    Това виц е? Знаете ли колко км се навъртат за 3 години? А гумите?
  • 6 Praetorian

    26 5 Отговор

    До коментар #1 от "Ронин":

    Атентат, от кого и за какво?Бих го нарекъл ПТП.
    Причина:500литра евтин БЕНЗИН+уморен водач които губи контрол върху МПСто и излиза от лентата за движение при което автобуса се възпламенява.ГОРИ мощно и бързо-ТРАГЕДИЯ.

    Коментиран от #15, #21

  • 7 Реалист

    10 1 Отговор
    Както викаше продължаващия промяната Слави - "Мис Калифорния, даже не съм я...виждал"
  • 8 БОРУНА ЛОМ

    16 1 Отговор
    ЗА ВЗРИВА::: ВИЖТЕ ЦЕНАТА НА БЕНЗИН И НАФТА В ТУРЦИЯ, БЪЛГАРИЯ И МАКЕДОНИЯ МОЖЕ НЯКОЯ ТУБА В ПОВЕЧЕ!
  • 9 Тоалетна хартия

    26 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ронин":

    Къв атентат , с китайски пиратки??!!! Ако беше атентат, някой ще ше да се """ похвали""", ако е задкулисна, къв е смисъла. Македония ше обяви война на България ли???!! Шофьора се разсеял, я цигара да запали, кафе да пие или нещо пидобно, което го е разсеяло...няма спирачен път. Ако не е карал в аварийната лента, което е забранено, няма как да нацели мантинелата!!!!Иначе и децата знаят, че пътищата ни са ужасни. Кой идиот, ще направи отбивка на завой???!! Пътя го знам, често съм минавл преди!!! Най-важно е, защо тоз три годишен автобус Мерцедес изгоря. Миии, всеки ли автобус, ако се блъсне в мантинела ще гърми и гори???!! Ако не беше се запалил, едвали ще имале и една жертва.....ЗАЩО АВТОБУСА ГОРЯ????!!! Ако шофьора е участвал в някаква контрабанда на силно запалими вещества....кой е виновен!!??
  • 10 Тираджия

    20 3 Отговор
    Как? Елементарно е. Съвкупност от човешки грешки.Маркировката е подвеждаща. Преди завоя пътя става с три ленти за движение като шофьора е преминал в най дясно, след което следва десния завой без видимост към паркинга чието място не е там. Виждайки в последния момент, че дясната лента го вкарва в паркинг, за който липсва и табела той опитва да премине вляво и се нанизва на мантинела, чието място също е абсурдно, следва раздиране на резервоара, губи управление и се забива в другата разделителна мантинела където изгаря от пожара.

    Коментиран от #14, #17

  • 11 Жан Виденов

    22 0 Отговор
    ТОВА СА Магистралите УБИЙЙЦИ карат като луди с по 200 км в час никакви катаджии няма Джипове и скъпи коли били ли сте скоро на морето да видите как карат КАТО ПОЛУДЕЛИ ШЕ ТЕ ОТНЕСАТ НАГЛЕЦИ
  • 12 Роза

    12 0 Отговор
    Ами разбира се,че собственикът ще каже,че не знае как е станала катастрофата,какво друго да каже?Няма да върви срещу себе си,нали?Горчивата истина е,че докато има превозни средства,ще има и катастрофи-по различни причини,разбира се!Да се молим и да се стремим само те да бъдат по-малко!
  • 13 Asdfg

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "ГЕРБЕРАСТ":

    Вярно си гербЕРАСТ!
  • 14 Тоалетна хартия

    9 3 Отговор

    До коментар #10 от "Тираджия":

    Като е толкова опасно туй място, я кажи, колко катастрофи има там???!!! Че място за отбивка на завой е малоумие, добре, но колко катастрофи са станали за 20год.там?????!! ЗАЩО АВТОБУСА ГОРЯ...

    Коментиран от #16

  • 15 и аз така

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Praetorian":

    Абе тва нящо не е ли на дизелно гориво . Виж ако е имал в туби бензин е друго нещо .
  • 16 Опа

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Тоалетна хартия":

    Колко катастрофи???? Еми толкова колкото има в статистиката! Може би ни колко? А това ли е Истината? Пример северозападна България. Всеки ден има катастрофи по пътя Монтана Видин. Нещо да си чул? А тираджията е на 1000% прав. На такива отбивки в Европа има буфери пред мантинелата и голями светло отразителни табали ама тези от АПИ откъде толкова акъл за да видят как се правят пътища? Нали си взимат заплатите и бонусите! Това че от тяхното малоумие загиват хора какво ги е еня!

    Коментиран от #18

  • 17 Хаджи Генчо

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Тираджия":

    Абсолютно вярно! Катастрофите в България са от отвратителна пътна инфраструкура.
  • 18 Тоалетна хартия

    8 0 Отговор

    До коментар #16 от "Опа":

    Това е международен път, свързвващ Гърция и Македония. Лаик, колко катастрофи има там?!!!! На калпав шофьор, пътя му е крив. Добре, ще се съглася с теб, пътя е убиец, ЗАЩО АВТОБУСА ГОРЯ. Във всяка катастрофа ли ще гърмим и горим...Време за размисъл!!!!! Има нещо, което не ни казват, какво е имало за багаж!!!! Туй са контрабандисти.....Алчността убива!!!

    Коментиран от #19

  • 19 Опа

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Тоалетна хартия":

    То и други автобуси горяха и без да има съмнения за туби . Но щом си решил бензин та бензин. Е ок. Но лаика не съм аз а някой друг. Търсиш статистика? Еми, сам си отговори. Колко загиват от катастрофи и колко от бензинови) автобуси.

    Коментиран от #22

  • 20 джипкобибитков

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "ГЕРБЕРАСТ":

    Поредния резултат от фалшивите магистрали на борисов!!!
  • 21 INOT

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Praetorian":

    R-1234yf има свойства за охлаждане, подобни на R134a, който се използва като автомобилен хладилен агент, тъй като е въведен през 1994 г., за да замени R-12. R-134a не съдържа фреони, които са вредни за защитния озонов слой на Земята. Въведени са регламенти, които разрешават използването на R134a до 2025 г. и след това всички трябва да преминат на R-1234yf.



    R-1234yf е лесно запалим, но според Обществото на автомобилните инженери (SAE) новият хладилен агент е безопасен за използване на леки автомобили.

    R-1234yf има охлаждаща ефективност подобна на R-134a, но не чак толкова добра. Той е с около 5 процента по-малко ефективен от R134a. Изисква малко по-голям или по-ефективен кондензатор и по-здрав изпарител, устойчив на теч (за безопасност). R-1234yf също изисква нов тип PAG масло за компресор, както и ново сертифицирано J2843 оборудване за регенериране и рециклиране, специално проектирано за новия хладилен агент.

    R-1234yf е значително по-скъп от R134a поради ограничените доставки и факта, че Honeywell има световен монопол върху техния хладилен агент. Цената му обаче трябва бавно да намалява, тъй като производството нараства, за да отговори на увеличаващото се търсене.
  • 22 Тоалетна хартия

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Опа":

    Къде съм казл, че има туби с бензин!!!??Нещо друго е било!!!
Новини по държави: