ФАКТИ.БГ
  • автобус-
  • българия-
  • струма-
  • отсечка-
  • чешма-
  • македонци-
  • катастрофа-
  • северна македония-
  • изпълнител-
  • проектант-
  • маврово

Нови подробности за фаталния участък

Проектант на отсечката е българска фирма, македонците са били само изпълнители

Публикувана: 24 Ноември, 2021 15:58
19 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2346
Нови подробности за фаталния участък - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 8 гласа.

Пътният участък на фаталната катастрофа на автомагистрала "Струма" е бил изграден от македонската фирма "Маврово" преди по-малко от 20 години. Това съобщават пътни експерти от Кюстендил, запознати и контролирали изпълнението на проекта пред БНР.

Проектант на отсечката е българска фирма, македонците са били само изпълнители. Изграждането е поверено на македонското дружество "Маврово“ след спечелен търг. Не македонците обаче са предвидили тази сложно ситуирана отбивка с чешма, където стана катастрофата, а българският проектант и пътните служби, така че вината не е в изпълнителя, коментират експертите.

По думите им иначе трасето е в добро състояние, добре поддържано е. Сега се правят укрепителни елементи по самото пътно платно, а скатовете от двете страни се обезопасяват с якостна мрежа. Това с нищо не затруднява обаче движението по участъка, казват експертите.

Северна Македония

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Сатана
1 Отговор
От какъв зор се пътува посред нощИте? Няма ли наредба при извършване на такъв превоз?

Коментиран от #5


Оценка:
-5 +19

3.14К
2 Отговор
Всеки който е пътувал нощно време по тази магистрала.знае, че македонците и румънците са като камикадзета. А всички ПТП са в резултат на превишена скорост.

Оценка:
-3 +19

Харесвам 🎃, само сготвени
3 Отговор
Да да..., много "добре поддържано", с ръждя светлоотражатели и износена пътна маркировка, изпълнена с евтини материали. (Но предполагам, че по документи е изрядна, а фирмата за поддръжка редовно си е получавала траншовете...

Оценка:
-5 +8

pbdan
4 Отговор
Всъщност катастрофата не е голяма, автобусът е спрял почти плавно и не се е обърнал. Ако не беше тоя пожар предполагам всички щяха да са живи.

Оценка:
-0 +31

ццц
5 Отговор

До коментар #1 от "Сатана":


по принцип до колкото знам деца не може да се превозват през ноща, кой им е разрешил да патуват нощно време или шофьора не е знаел наредбите... кой знае

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-2 +11

ДЕН 🌞 И НОЩ 🌝
6 Отговор
ВСЕ ТАЯ☝ КРАШ ТЕСТ 😱

Оценка:
-2 +2

чиче
7 Отговор
НЕ пишете глупости за бългаските пътища.АКО Е карал внеимателно а не с над 120 белята нямаше да стане

Оценка:
-2 +14

8
Този коментар е премахнат от модератор.
ЕДИН ЛИ СТО ЛИ ПЪТИ ВЧЕРА СА ПИСА,ЧЕ
9 Отговор
ТАЯ ЗАПОВЕД НАРЕДБА ЗАКОН ВАЖИ ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕВОЗВАЧИ☝

Оценка:
-1 +8

pbdan
10 Отговор

До коментар #5 от "ццц":


Този закон го приеха само у нас заради трагедията в река Лим. Забраната е за ученически екскурзии, а не когато децата са със семейството си.

Оценка:
-0 +12

ПараШут
11 Отговор
Нищо не е в ред там, на този завой и на предходния наклонът е обратен, асвалтът е хлъзгав, маркировката е доста износена, завоят е сляп, а спускането е сериозно и скоростта е по-висока. Поради тази причина всички го вземат по-вътрешно и някой се оказват срещу мантинелата.

Оценка:
-4 +11

Катилиев
12 Отговор
Факти, не набивайте разни измишльотици из пространството за някакъв уж фатален участък, по който иначе през годините са преминали хиляди автомобили и автобуси без да се началастрят на въпросната мантинела. Тя много добре е сложена тази мантинела и то точно в случай, че някой бунак като този отърве пътя и недай си боже реши да се бухне върху спрени МПС-та и хора в отбивката!! Както е видно от случилото се тя и другата мантинела му е попречела.... А спирачен път йок?? За сметка на това имаме наличен взрив в автобуса, предполагаемо туби с еФтинджос напазарено от турцията турско саке и съответно-огнени пламъци доооооо небесата. За скороста пък да не говорим.

Оценка:
-4 +15

Пишман
13 Отговор
Ами тук вчера четох че въпросните автобуси за 4 часа са изминали 350 километра,а били правили и почивка...Смятай с каква скорост са карали!Основният проблем у нас е тоталната липса на контрол от КАТ!Една акция "Зима"и една "Светлина"и останалото време на някоя сянка с ограничение 50...Нека се опитат да карат така по магистрала в Сърбия примерно!Просто всички преминаващи през територията знаят че у нас могат да правят всякакви нарушения и по никакъв начин няма да бъдат санкционирани!От Хасково съм и в региона най-големите джигити по пътя са с румънска и гръцка регистрация,особено лятото!

Оценка:
-1 +7

КДП
14 Отговор
Фатална е мантинелата от дясно обграждаща паркинга Неосветено с объркващ знак без светлоотразяващи маркировка. Като копие в тъмнината. Момент на Колева ие при висока скорост и се нанизваш. Разпадане от дясно малко бензин или нафта и резултата го виждаме скелет на машината и овъгнели тела.

Коментиран от #16


Оценка:
-0 +6

ДАЧКО
15 Отговор
Абе това псевдо журналистите сте егати и мършоядите !!! маркировката ви виновна шосето и то а преди малко на околовръсното при скорост от 120 от дясно ме надмина един македонски рейс каращ най малко със 140 като се пребият пак ли ние ще сме виновни А ? Жалко за загиналите Но вината за катастрофите по пътищата е преди всичко на шофцорите а след това на пътищата !!! Като караш по черен път 200 и се пребиеш кой ти е виновен ?

Оценка:
-0 +10

Тая мантинела
16 Отговор

До коментар #14 от "КДП":


въобще не трябва да е там.

Оценка:
-0 +2

ГЕП БАНКЯ
17 Отговор
СЕГА МАКЕТАТА ЩЕ ТЪРСЯТ ПОД ВОЛА ТЕЛЕТА. ЩОТО ТРЯБВА ДА СЕ ПЛАТЯТ ГОЛЕМИ ЗАСТРАХОВКИ!!!! НАЩЕ МИСИРКИ ДОПРИНАСЯТ ЗА ТОВА.

Оценка:
-2 +6

Казуар
18 Отговор
Българските туристически автобуси се движат със 100 километра по магистралите.

Оценка:
-1 +0

19
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5