Last news in Fakti
  Тема: Украйна

28 Октомври, 2022 23:20 6 517 263

Щайнмайер призова германците да преразгледат представите си за руснаците

  • бесарабски фронт-
  • щайнмайер-
  • германия-
  • руснаци-
  • украйна-
  • война

Със своите имперски амбиции руският президент наруши международното право

Щайнмайер призова германците да преразгледат представите си за руснаците - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Президентът на Германия Франк-Валтер Щайнмайер призова германците да преразгледат представите си за руснаците.

В програмната си реч в двореца „Белвю“ държавният глава на Германия заяви, че именно Русия е е тази, която е вкарала ЕС и в частност Германия в период, в който няма сигурност, а има насилие, бягство и страх от разпространението на войната в Европа.

Още новини от Украйна

"Със своите имперски амбиции руският президент наруши международното право, заграби земи и постави под въпрос границите. Руската атака е нападение срещу всички уроци, които светът е научил от двете световни войни", заяви германският президент. Той допълни, че войната на Русия е разрушила мечтата на Горбачов за „общ европейски дом“.

Източник: Неутрална зона

Бесарабски фронт


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 90 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Хаха

    30 93 Отговор
    СССР остави на руските пия..ки тръби и пазари на газ.Те за това и оцеляха.Сега вече всичко свърши.Бедна държава няма нищо.
  • 3 Джо Славянина

    135 16 Отговор
    Тия европейски марионетки много подценяват собствените си народи, което ще им изиграе много лоша шега.

    Коментиран от #140

  • 4 Хммм

    121 19 Отговор
    Факти, защо преписват само Бесарабски фронт и ДВ? Има толкова много немски медии, френски... и относително сериозни медии с грамотни журналисти. А вие само тоя фронт и ДВ.

    Коментиран от #6, #14, #23

  • 5 Солей

    17 67 Отговор

    До коментар #1 от "честен ционист":

    Те русофилите не разбират много много руски, тъй че напразно си се постарал. А от ирония още по-малко разбират.

    Коментиран от #7

  • 6 ......

    41 6 Отговор

    До коментар #4 от "Хммм":

    Я дай имената на 5 сериозни медии, от които си струва да вземат материали.
  • 7 честен ционист

    26 5 Отговор

    До коментар #5 от "Солей":

    То на чист Охридски език бре.
  • 8 Соломон

    75 7 Отговор
    Руснаците ли, разбиха газопроводите Северен поток 1 и 2 ?

    Коментиран от #18

  • 9 Хммм

    108 14 Отговор
    Русия е вкарала Германия в период в който няма сигурност(....)
    Вие казахте не искаме руска газ, искаме борса.... Ок! Избора беше ваш.
    Започнахте да купувате втечнен от САЩ... Ама цената била много висока, и бизнеса спря. Какво искате в крайна сметка Г-н ПрезидентЕ?

    Коментиран от #17

  • 10 Русия е терорист

    20 76 Отговор
    И подкопава сигурността на ВСИЧКИ страни в Европа!!!
    В 21 век няма място за такива държави. Ако всички започнем да копираме поведението на рашляка, световната война започва утре !!!
    Русия ще бъде спряна в Украйна 🧐

    Коментиран от #36, #101

  • 11 Дааа

    77 18 Отговор
    Светът се променя със страшна скорост, единствено, глупаците като тоя олигофрен и дълбоката държава в сащ се съпротивляват на глобалните процеси! Жалко за обикновените хора в Украйна!
  • 12 още един

    55 16 Отговор
    озкуфял нацист
  • 13 Хохо Бохо

    18 64 Отговор
    Докато руснаците не преразгледат отношението си към Путин
    ТЕ СА ОТРЕПКИ!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Перо

    79 12 Отговор
    Тоя много бързо забрави обединението с ГДР и обещанията,които се сипеха за неразширяването на НАТО и международната сигурност! Сега запя друга песен,мислейки си като едно време за хилядолетния райх!
  • 16 Атлантик плюс

    46 10 Отговор
    Не му се сърдете на човека. Той иска немците да проумеят, че днес Колективният Запад е подвластен на Новия Световен Ред, който се базира на субективни атлантически правила, а не на международни правови норми. Той иска немците да разберат, че просперитетът им днес зависи от внедряването и отстояването на Колониялния Глобализъм, чийто отявлен враг е Русия, която по тази причина трябва да бъде победена.
  • 17 ...

    14 53 Отговор

    До коментар #9 от "Хммм":

    Сега цената на газа много, много по-ниска от цената на Газпром...
    Има Газпром, има проблем. Няма Газпром - няма проблем..

    сказал товарищ Сталин
    анадънму

    Коментиран от #134

  • 18 не чу ли

    17 30 Отговор

    До коментар #8 от "Соломон":

    до едната гръмната тръба са намерили кутия руски цигари и запалка, явно изтървани от извършителите, малко са повредени от водата, но са сериозни улики.
  • 19 !!!?

    18 41 Отговор
    2022 - Хитлер възкръсна в Кремъл ! А Демокрацията се оказа най-благодатната среда за появата на диктатори !!!?

  • 20 Хаха

    51 14 Отговор
    И упорито повтарят наивния наратив за "имперските амбиции на Путин" като причина за войната. Все едно четем учебник по история от късното средновековие.... Такава евтина пропаганда, дори и комитата бяха по-изобретателни...в наративите... Тук вече съвсем през просото се върви.

    Коментиран от #22

  • 21 Какви обещания те гонят бе, Перо?

    15 48 Отговор
    Какви обещания за неразширяването на НАТО те гонят бе, горния Перо? Няма обещания за неразширяване, не е имал и не може да има. Виж, обаче, има опашки от кандидади за разширяване. Стопляш ли къде е ключът от бараката ти? Твоята и на световното недоразумение Цар Путя Плъх. Ама ха!

    Коментиран от #30

  • 22 Ето ти друг нератив

    15 39 Отговор

    До коментар #20 от "Хаха":

    Какво ще стане, ако всеки в Европа започне да решава проблемите си като Путлер???
    Я си представи тоя нератив!

    Коментиран от #28, #259

  • 23 Дааа

    42 8 Отговор

    До коментар #4 от "Хммм":

    Явно сте доста наивен и неграмотен човек щом задавате подобни въпроси! Поинтересувайте се, кой стои зад DW и ще си отговорите самичък.
  • 24 Проблем

    32 10 Отговор
    Винаги в историята на човечеството военните съюзи са създавали условия за остри конфликти. Фатална грешка е било допускането на създаването на подобни съюзи в Хартата на ООН.
  • 25 9689

    35 10 Отговор
    Всички ние ще плащаме глупостите на тези изкуфели некадърници управляващи Европа,Германия.....Една вече си отиде но наследникът и пишман милиардер едва ли мисли за хората.

    Коментиран от #26

  • 26 Всички плащане

    12 29 Отговор

    До коментар #25 от "9689":

    За имперските амбиции на джуджето-диктатор от Кремъл!!!
    Русия нападна Украйна, не Германия.
    Защо лъжеш ???
  • 27 Кажи го

    34 11 Отговор
    На стачкуващите от Лайпциг и Дрезден
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Много скоро

    29 7 Отговор
    Цяла Европа ще се вдигне
  • 30 Сляп ли си

    27 10 Отговор

    До коментар #21 от "Какви обещания те гонят бе, Перо?":

    Нато и ес умре
  • 31 Глупак е само този,

    9 37 Отговор

    До коментар #28 от "Амчи":

    Който прави едно и също, но очаква друг резултат. Нещо като комуниста!
    А НАТО се намеси в Югославия за да спре един друг озверял диктатор - Милошевич!
    Той извърши геноцид и нападна съседите си. Благодарение на намесата на НАТО бяха спасени безчет животи, а Хърватия например е свободна държава. Ако Сърбия отново започне геноцид в Европа, аз ще подкрепя НАТО пак да им набор каските. Как дори можеш да го даваш за пример това ???

    Коментиран от #40

  • 32 Реалист

    32 7 Отговор
    "...мечтата на Горбачов за „общ европейски дом“. Тя, тази мечта Колективният Запад я разруши далеч преди Февруари, 2022, когато започна войната. Атлантическите хегемони разрушиха не само мечтата за общ Европейски Дом. Всички мечти за свобода, демокрация и икономически просперитет на пост-съветска Европа се оказаха илюзии, захвърлени на бунището от банкрутиращия Нов Световен Ред. Колективният Запад проигра "невежо" златния си шанс да поведе Света към по-добро. А какво ли друго можеше да се очаква, след като глобалистическата олигархия и атлантическите ястреби се оказаха стратезите.

    Коментиран от #33

  • 33 Путлер разби

    10 33 Отговор

    До коментар #32 от "Реалист":

    Мечтата на всички за общ европейски дом. Грешката на ЕС беше, че още след Чечения не отрязаха всички връзки с тази държава. Всички мислеха, че ако правим бизнес с ватниците, те бавно ще се приобщят към нормалния свят. Оказа се груба грешка и вместо свободна демокрация, ние получихме едно тоталитарно чудовище!
    Путин нападна Украйна. Няма друг прочит на това. И ако всички започнат да правят такава политика с Европа е сършено

    Коментиран от #35

  • 34 Реалисте,

    12 28 Отговор
    Войната в Украйна (с познатите ръждясали руски танкове и криви руски ракети) започна още през 2014 година. С пак кървавите руски окупации в Крим и части от украинските Луганска и Донецка област. Ако не знаеш, да знаеш под ушанката!

    Коментиран от #37, #39

  • 35 Реалист

    32 3 Отговор

    До коментар #33 от "Путлер разби":

    "И ако всички започнат да правят такава политика с Европа е сършено" - тя тази политика започна от Югославия, Ирак, Афганистан, Либия, Сирия, Йемен - далеч преди Февруари, 2022. Войнатра в Украйна е логично следствие от политиката на Новия Световен Ред.

    Коментиран от #38

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Реалист

    34 5 Отговор

    До коментар #34 от "Реалисте,":

    Крим, Луганск и Донецк са следствие от украинския Майдан, който пък също е логично следствие от политиката на Новия Светвен Ред, налагана от атлантиоческите ястреби. Днес, войната в Украйна е очакван завършък на банкрутиращия Колониален Хегемонизъм. Не разделяйте Украйна от Югославия, Афганистан, Ирак, Либия и Сирия. - те са чада на един и същ родител
  • 38 Няма Нов Световен ред

    7 29 Отговор

    До коментар #35 от "Реалист":

    Има световен ред, установен след ВСВ!
    От примерите ти само Югославия е европейска държава. НАТО в нападна, защото те извършваха геноцид. Благодарение на НАТО имаме Харватия и Босна. Това спря геноцида на сърбите. Войната на Русия е завоевателна. За територия. Няма нищо общо с НАТО и Югославия!!!

    Коментиран от #41, #44, #45

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Моля,моля

    26 7 Отговор

    До коментар #31 от "Глупак е само този,":

    Милошевич беше оправдан. Това е истина.та

    Коментиран от #42

  • 41 Така де,

    24 5 Отговор

    До коментар #38 от "Няма Нов Световен ред":

    Русия последва примера и нападна за да спре геноцида в Украйна

    Коментиран от #43

  • 42 Не е истина

    7 9 Отговор

    До коментар #40 от "Моля,моля":

    Това е ЛЪЖА !!!!
    Милошевич умря в затвора на Хага.
    Защо лъжеш??? Това не е сериозен разговор, ако се лъжем.
    Освен това въпроса е съвсем друг!

    Коментиран от #51, #53, #55, #58

  • 43 Защо, ако има геноцид

    7 18 Отговор

    До коментар #41 от "Така де,":

    Никой в Русия не го коментира по-рано. Защо не поиска сините каски на ООН да осигурят мира, както в Косово и Босна???
    Как се сетиха 2022???

    Коментиран от #46, #52

  • 44 Така де,

    20 3 Отговор

    До коментар #38 от "Няма Нов Световен ред":

    Нато освободи косоварите от попечителството на Сърбия. Русия прави същото в Луганск и Донецк.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 О моля, моля

    18 2 Отговор

    До коментар #43 от "Защо, ако има геноцид":

    Русия го коментира от 2014, но Колективният Запод не пожела да го види

    Коментиран от #49

  • 47 Да, прав е

    2 2 Отговор

    До коментар #45 от "Духайло Пърдоляк":

    Какво общо има това с темата.
    Или просто искаш да обиждаш. Готово, обири ме. Честито.
    Нещо по темата имаш ли???

    Коментиран от #61

  • 48 Реалисте,

    6 19 Отговор
    И на Майдан през 2014 г. и сега, целокупна Украйна иска да е част от цивилизованите страни в НАТО/ЕС. И на никаква цена Украйна не иска да е част от руската каторга.

    Коментиран от #50

  • 49 Защо не постави

    4 15 Отговор

    До коментар #46 от "О моля, моля":

    Въпроса в ООН до 2022???
    Защо не поиска ООН да изпрати з Лени каски ???
    Защо анексира територия ???
    Това са въпросите!

    Коментиран от #54

  • 50 Това е вярно,

    24 2 Отговор

    До коментар #48 от "Реалисте,":

    ако изключим Крим, Луганск и Донецк - там хората искат наистина с Русия - просто защото са руснаци
  • 51 Чети бре

    17 3 Отговор

    До коментар #42 от "Не е истина":

    Международният трибунал в Хага оправда бившия сръбски президент Милан Милутинович по обвинения за военни престъпления и престъпления срещу човечеството, извършени в Косово през 1999 година.
    Хиляда източника има.
    ТИ ЛЪЖЕШ.

    Коментиран от #57

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 ????????

    10 6 Отговор

    До коментар #42 от "Не е истина":

    Туй че "умрял", какво общо има с оправдателната присъда?
  • 54 Моля, моля

    28 3 Отговор

    До коментар #49 от "Защо не постави":

    Русия постави въпроса навсякъде. Дори Германия и Франция се съгласиха и затова исготвиха Минските Споразумения. Само че, някой подучи Зелински да ги отхвърли, въпреки че ги беше подписал - та затова започна и войната. Не си в час или си промит. Не мога да ти отварям очите от а и б

    Коментиран от #59

  • 55 До номер 42:

    5 17 Отговор

    До коментар #42 от "Не е истина":

    Чугунът, с който спориш си вярва. Само и само защото така му е казала руската държавна телевизия. Тя му е казала, че Милошевич е оправдан. И е военен герой, а не военен престъпник. Така ще им говорят на чугунените глави и за Цар Плъх след кончината му.
  • 56 До номер 42:

    3 15 Отговор
    Чугунът, с който спориш си вярва. Само и само защото така му е казала руската държавна телевизия. Тя му е казала, че Милошевич е оправдан. И е военен герой, а не военен престъпник. Така ще им говорят на чугунените глави и за Цар Плъх след трибунала, който го чака.
  • 57 Моля за извинение

    4 7 Отговор

    До коментар #51 от "Чети бре":

    ПРАВ СИ !
    Милошевич е оправдан!
    Осъден за военни престъпления е генерал Младич! Сбърках човека.
    Но събитията и геноцида на сърбите са ВЕРНИ!
    Благодаря за попра ката!
  • 58 О. Боже

    23 3 Отговор

    До коментар #42 от "Не е истина":

    Джулието Киеза:
    Милошевич бе оправдан посмъртно
    Западните лидери трябва да помолят за прошка или да седнат на подсъдимата скамейка, заяви известният италиански политик и бивш евродепутат.
  • 59 Не ми отваряш нищо

    3 17 Отговор

    До коментар #54 от "Моля, моля":

    Минските споразумения са резултат от предходната незаконна анексия на територия от Русия.
    Никой не признава и няма да признае анексирането на Крим!
    А войната от 2022 е за територия. Другото е само предтекст за война.
    Виж защо Хит.лер нахлува в Чехословакия и ми кажи напомня ли ти нещо.
    Защо Русия не поиска ООН да изпрати сините каски???

    Коментиран от #60, #63, #68, #69

  • 60 Това не е така

    19 3 Отговор

    До коментар #59 от "Не ми отваряш нищо":

    Минските споразумения гарантираха автономия на рускоезичното население в Украйна, което беше малтретирано Те щяха да останат в границите на Украйна и нямаше да има война. А случайно да си чул, че укрите ги гонеха в Русия? Е да де, ама това беше 1/3 от населението на Украйна - преди да ги поизтрепят

    Коментиран от #62

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Пак не ми отговаряш

    2 16 Отговор

    До коментар #60 от "Това не е така":

    Защо Русия не поиска ООН да изпрати сините каски???
    Това е световният механизъм за гарантиране на сигурността на хората.
    Защо????

    Коментиран от #64, #67, #76, #113

  • 63 Още, още,

    21 2 Отговор

    До коментар #59 от "Не ми отваряш нищо":

    Крим също е населен с руснаци - така че резултатът от референдума там е съвсем логичен. Да не забравяме, че Новият Световен Ред не се постара дори да проведе референдум в Косово, преди да откъсне областта от Сърбия. Днес Косово също не е признато от доста държави. Така че не виждаш ли някаква аналогия? -
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Яяя

    14 2 Отговор
    Интересно защо не обясни тоя фашист какво са търсели германците до Волга ,мръсни фашисти .
  • 67 Реалист

    16 2 Отговор

    До коментар #62 от "Пак не ми отговаряш":

    Сините каски са често неефективни. Да оставим, че Западът нямаше да се съгласи с изпращането на сини каски там - те си затваряха очита за пртестъпленията на укро-нацитата. Да си чул за изгарянето на живи руснаци в Одеса?

    Коментиран от #73

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Отговарям ти

    13 2 Отговор

    До коментар #59 от "Не ми отваряш нищо":

    Човека ти обясни подробно, но кой да разбере. Явно не ти стигат гънките. Въпроса е повдиган много пъти на високо ниво. Меркел е държала много да се сключат споразуменията, защото е разбрала, че геноцида над Донбас е голям. Но и след подписите продължава тормоза.
    Ако и сега не си разбрал, забрави да ти обясняват. Пей си твойта песен и храчи под статиите. Лека нощ.

    Коментиран от #74

  • 70 Ти нахвърля 200 руски

    3 18 Отговор

    До коментар #61 от "Духайло Пърдоляк":

    Опорки. Има да ти отговарям 1 час.
    Русия няма нищо общо с резерва на САЩ. САЩ достатъчно пари са им налели през ВСВ чрез ленд-лиз програмата.
    Дълга на САЩ е голям, но на Китай е даже по голям. Дълга си е дълъг и той е ВЪТРЕШЕН! Какво общо има това с Русия???
    Всички глупости за бандери и лаборатории са доказани лъжи и пропаганда. Толкова смешни клипове мога да снимам в моята кухня. Да дадат доказателствата на СЗО и на света да ги видим. Жалка пропаганда.
    Да войната е завоевателна и това е единствената цел на тази война. Да превземе съседна държава.
    Не се обиждам от теб, аз търся истината и нямам време да се обиждам!

    Коментиран от #79

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Вирус

    3 2 Отговор
    Я тая пак
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Лека нощ

    2 14 Отговор

    До коментар #69 от "Отговарям ти":

    Меркел не е ООН!
    Всичко което пишете са само глупости и пропаганда, защото знаете, че нямате "подходящ" отговор.
    Това е завоевателна война и спасяването на хора няма нищо общо!!!
  • 75 Не те питам

    3 14 Отговор

    До коментар #73 от "Духайло Пърдоляк":

    Кой кого е изгорил.
    Питам те, ако не ова не е завоевателна война (каквато Е) , защо Русия не поиска от ООН да изпрати сините каски за да защитят хората???
    Това е прост въпрос. Знаеш ли отговора ???
  • 76 Напреднал

    11 1 Отговор

    До коментар #62 от "Пак не ми отговаряш":

    Ако искаш да си отвориш очите поне малко, гледай филма "маската на революцията" в ю-тюб - има го на разни езици. Фимът е френски - не е руски

    Коментиран от #78

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Ще го изгледам

    2 12 Отговор

    До коментар #76 от "Напреднал":

    Но това не отговаря на въпроса.
    Не споря кой е виновен . Приемам, че сте прави и това са украинците!
    Питам ЗАЩО Русия не поиска изпращането на сините каски в Украйна за да гарантира сигурността на хората ???

    Коментиран от #95

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Виж сега,

    8 6 Отговор
    Аз също съм съгласен, че Путин трябваше да изчака укрите да започнат масовото унищожение на руснаците в Украйна, преди да нахлуе. Но той си има негови разсъждения - искал да изпревари поголовното им избиване
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Не съм на хранилки

    2 10 Отговор

    До коментар #79 от "Духайло Пърдоляк":

    Просто ме дразнят лъжите на вражеските агенти в България!
    Заради това се опитвам да видв честна дискусия с хората и да намеря истината!
    Въпроса остава.
    Защо Русия не поиска ООН да изпрати сините каски за да гарантира сигурността на хората???
    Знаеш ли отговора?

    Коментиран от #85, #86, #89

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Как това отговаря на

    2 5 Отговор

    До коментар #85 от "Иван":

    Въпроса ми? Да коментираме едно по едно.
    Нека отговорим първо на моя въпрос, а след това с радост ще обсъдят с теб твоя. Съгласен ?

    Коментиран от #90, #93, #96

  • 88 Да, чул съм

    2 1 Отговор

    До коментар #86 от "Духайло Пърдоляк":

    Войните между Китай и Англия.
    Нямам проблем да коментирам всяка тема стеб, но нека караме наред. Първо да изчистим един въпрос, преди да повдигаме десет нови. Съгласен ?

    Коментиран от #92

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Историк

    3 13 Отговор

    До коментар #89 от "Иван":

    Руснаците никога не са имали нищо друго освен окупатори, където и да са се появили.

    Коментиран от #106

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Реалист

    11 1 Отговор

    До коментар #78 от "Ще го изгледам":

    Тук не става дума само за миротворци. Укро-нацитата се заиграха с нечисти сили (ястребите) и искаха ядрено оръжия и в НАТО - Русия не можеше да търпи това на границата си. Чаткаш?

    Коментиран от #99, #100

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Знаеш, че не

    2 6 Отговор

    До коментар #93 от "Иван":

    Е вярно. В ООН членуват Всички страни на света. И всички изпращат сини каски. Даже и България!
    Не е истина и го знаеш

    Коментиран от #102

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Никой не е

    4 4 Отговор

    До коментар #95 от "Реалист":

    Искаш ядрено оръжие в Украйна. Украйна САМА предаде ядреното си оръжие на Русия през миналия век. Това не е истина.
  • 100 Солей

    4 9 Отговор

    До коментар #95 от "Реалист":

    Абсолютно смехотворните руски лъжи. Русия има ядрено оръжие в Калининград, но "не може да търпи ядрено оръжие на границата си". Да не говорим, че не може да покажат едно доказателство, че такова нещо е имало или е щяло да има.
  • 101 факт

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Русия е терорист":

    колкото и да се напъваш да родиш,майката природа си знае работата

    Коментиран от #104

  • 102 Нищо подобно

    4 2 Отговор

    До коментар #97 от "Знаеш, че не":

    Сини какси се изпращат само с съгласието на Съвета за Сигурност към ООН.

    Коментиран от #105

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 .....

    5 5 Отговор

    До коментар #101 от "факт":

    Колкото и да се правиш на "остроумен" това няма да промени руския тероризъм.
  • 105 Да, и в този съвет

    3 5 Отговор

    До коментар #102 от "Нищо подобно":

    Русия е постоянен член. Тоест има огромен контрол.
    Защо тогава не поиска изпращането на сините каски????
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 факт

    6 4 Отговор
    ФАКТИ най фашистката медия
  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Историк

    4 9 Отговор

    До коментар #106 от "Иван":

    Какво стана, не ти харесва какви са руските "сини каски" ли? Ееех, ами, какво да направим бе, другарю, такива са. Русия праща "сини каски" само там където вече окупира или възнамерява да окупира територия. Руските "омиротворители" са само подготовка за поредната агресия на Империята на Злото. Доказано от Историята.

    Коментиран от #114, #121

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Гледам и търся

    2 3 Отговор

    До коментар #107 от "Духайло Пърдоляк":

    Истината. Въпросът е важен, защото води до изводи за мотивите на Русия и плановете им за Украйна и Европа. Затова трябва честно да ги изясним.
    Преди да правим прогнози за бъдещето, трябва да имаме солидна основа за разсъждения. Заради това въпроса стои !!!

    Коментиран от #118, #119, #136

  • 113 Ха ха

    9 2 Отговор

    До коментар #62 от "Пак не ми отговаряш":

    Сините каски бая се изложиха в Босна и Херцеговина. А ако руснаците не бяха превзели летището на Прищина в Косово щеше да стане още по- голяма касапница.Сините евроджендъри са обикновени наблюдатели ,но отблизо.

    Коментиран от #116

  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Не съм те обидил с нищо

    2 1 Отговор

    До коментар #111 от "Иван":

    Покажи ми обидата!!!
    Освен това пиша на телефона си и понякога греша! Моля за извинение.
    Очаквам да получа същото от теб за твоята обида към мен!

    Коментиран от #124

  • 116 Да, вярно е

    3 2 Отговор

    До коментар #113 от "Ха ха":

    И този случай бе разгледан в Хага.
    Но благодарение на тях, света разбра за това и виновните бяха съдени
    Защо тогава Русия не поиска ООН да изпрати сините каски???

    Коментиран от #128

  • 117 Солей

    5 7 Отговор

    До коментар #107 от "Духайло Пърдоляк":

    За Империята на Злото всички хубави неща са някъде в бъдещето. В бъдещето Просия ще е хубаво място за живеене. В Бъдещето руската армия ще е "велика". В бъдещето русНАЦИте ще имат пътища и газоснабдяване. В бъдещето ще имат наука. В бъдещето ще са развити икономически. В Бъдещето ще "покажат" на "изгнилия Запад". Колкото по-мизерно е настоящето им, толкова по-светло е бъдещето. Знаем го и от КомунизЪма по наше време при неграмотния правешки печатар.

    Коментиран от #127

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Намерих

    4 2 Отговор
    "Russia asks UN to set up mission for east Ukraine" - Септември, 2017
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Историк

    4 8 Отговор

    До коментар #114 от "Иван":

    Аз не съм лекар, та да диагностицирам психопатиите на русофилите. Важното е, да си наясно с историческата роля на Империята на Злото: да показва на света как НЕ трябва да живее и какво НЕ трябва да се прави.
  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 Реалист

    6 1 Отговор

    До коментар #115 от "Не съм те обидил с нищо":

    Russia asks UN to set up mission for east Ukraine - Септември, 2017, значи все пак Русия е искала помощ от ООН

    Коментиран от #126, #132

  • 125 Историк

    5 9 Отговор

    До коментар #121 от "Иван":

    Никакъв геноцид не е имало, а това, че повтаряш руските лъжи те прави обикновен техен слуга и мегафон. ОССЕ е документирало всички развития покрай руската агресия от 2014 насам. Доказателствата са изцяло за руски престъпления в Украйна. Повтарям, от 2014 насам, не отсега.

    Коментиран от #164, #167

  • 126 Солей

    5 7 Отговор

    До коментар #124 от "Реалист":

    Колкото "искаха" да има разселдване в избомбения от тях затвор. Още се чака да го "разрешат", нищо, че "много искаха". Руските изверги постоянно лъжат.
  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Солей

    3 3 Отговор

    До коментар #127 от "Духайло Пърдоляк":

    Колкото повече не познаваш, толкова повече олекваш. В момента се рееш като пухче на вятъра. Толкова си лек.
  • 130 Стига с тия опорки

    4 7 Отговор

    До коментар #127 от "Духайло Пърдоляк":

    Останал ти АЕЦ. Да не са го донесли на гръб от Русия?
    Нали бащите ни са го платили и построили! Защо повтаряш тия тъпи ппорки?

    Коментиран от #145, #147

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Да и Украйна

    7 2 Отговор

    До коментар #124 от "Реалист":

    Се съгласи при условие, че в мисията не влизат руснаци и обхваща и граничните райони! Логично, нали.
    Но Русия отказа тези предложения. Защо???

    Коментиран от #137, #171

  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 ....

    3 9 Отговор

    До коментар #134 от "Ха ха":

    "Цената на газа в момента се движи3-4 пъти по високо от договорената ни преди с Русия." Я дай цената на газа в момента и последната, която сме плащали на руските мутри.
  • 136 Харашо

    1 1 Отговор

    До коментар #112 от "Гледам и търся":

    Гледай, търси, иди питай Путин, Разпутин, дядо Влайчо, Стойна преподобна , Нострадамус. И после, ела и ни кажи.
  • 137 .....

    5 7 Отговор

    До коментар #132 от "Да и Украйна":

    Защото никога не са имали намерение да допускат наблюдателна мисия, която да върши работата за кято е пратена там. Затова. Руските фашисти постоянно лъжат.
  • 138 Сега има война

    5 12 Отговор

    До коментар #134 от "Ха ха":

    Путлер доведе света до газова криза.
    Но нови тръби се прокарват. Нови централи за втечнен газ се строят. Цената ще спадне.
    Когато има конкуренция потребителят винаги печели
  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 АУУУУУ

    5 6 Отговор

    До коментар #3 от "Джо Славянина":

    дето се казва една надежда им остана на рашистите .......да се вдигнат народите от Европа.......заради газта няма да стане .......Европейските складове се препълват от толкова много газ ....ММММ ДА .....НАРОДИТЕ НА ЕВРОПА ЩЕ СЕ ВДИГНАТ НА ВЪСТАНИЕ ДА ЗАЩИТЯТ ИНТЕРЕСИТЕ НА ....РУСИЯ ...........ХА ХА ХА
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Солей

    4 8 Отговор

    До коментар #141 от "Не е целта да повтарям":

    Не е само според теб. Доказателствата за това са многобройни и във всички посоки. Буквално, освен голите лъжи на кървавия убиец в Кремъл, няма НИЩО, коато да показва това, което твърди.
  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 Само питам

    7 3 Отговор

    До коментар #130 от "Стига с тия опорки":

    Ти май все още не си разбрал,че Украйна така и не си е уредила границите в ООНето.Чакаше на готово някой да и ги вкара в международния кадастър.Е Путин ще им уреди въпроса.

    Коментиран от #146

  • 146 Границите на Украйна

    2 1 Отговор

    До коментар #145 от "Само питам":

    Са много плаващи в момента. Но въпросът ще бъде решен.
    Русия пое ангажимент през 1991 да защитават тогавашните граници на Украйна в замяна на атомното оръжие. Може би е най-логично да изпълни клетвата си ???
    Ще видим!

    Коментиран от #152

  • 147 Ха ха

    5 2 Отговор

    До коментар #130 от "Стига с тия опорки":

    Бащите и дедите ни хубаво са построили.Въпросът е какво ние с тебе построихме за децата ни( ако имаш такива).33 години след 11/89 е Христова възраст,но България едва ли ще възкръсне .

    Коментиран от #148

  • 148 Бълга оя си е

    3 5 Отговор

    До коментар #147 от "Ха ха":

    Напъл о добре. Тази година имаме най-високият БВП в историята ни. Доходите растат, продължителност на живот расте, качество на живот се повишава. Основният проблем е корупцията и комунистическата съдебна система, но това можем да поправим. Какво имаш предвид точно ???
  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 Китайците го помнят

    0 0 Отговор

    До коментар #149 от "Духайло Пърдоляк":

    И Хонконг е бил част от тези войни.
    А освобождението на България е 1908 г. И Англия и Китай имат много малко общо с това. Или поне аз не знам. Но това не променя казаното преди. Какво общо имат кримските войни с днешния ден???

    Коментиран от #155

  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 Ами тогава

    0 1 Отговор

    До коментар #152 от "Иван":

    Предполагам, че границите ще бъдат определени на бойното поле!!!
    Когато и двете страни са съгласни да договорят мир !
  • 154 Помнят

    5 0 Отговор

    До коментар #149 от "Духайло Пърдоляк":

    Помнят. Скоро четох статия в китайска преса. Журналистите подробно са го обяснили. И накрая казват, че дракона помни, не забравя. Имат едно наум.

    Коментиран от #158

  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 159 Ами и аз съм

    2 2 Отговор

    До коментар #155 от "Духайло Пърдоляк":

    Продукт на българската образователна система. Колко да съм грамотен 😂
    Това на страна - освобождението на България е на 22.09.1908 , когато в Търново е обявена независимостта (свободата) на Царство България.
    И пак не виждам, какво общо има това с днешната завоевателна война на Русия в Украйна???

    Коментиран от #161

  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Всъщност

    10 2 Отговор

    До коментар #141 от "Не е целта да повтарям":

    Истината е, че Русия може и ще защити руснаците в Украйна. Вижда се, че други територията от Украйна Русия не иска. Няма как Русия да остави Крим на НАТО, където е черноморски й флот. Ако Укро-нацитата не се държаха враждебно към Русия, война нямаше да има

    Коментиран от #168

  • 166 Ако говориш за

    1 2 Отговор

    До коментар #162 от "Бягай от тука,бе":

    Българина изгорен в Украйна - това е фалшива новина !!!
    Незнам какви деца си гледал и незнам дали е достоверно. Има хиляди клипове в интернет. Не съм ги гледал всички. Да кажем, че е вярно - какво общо има това с завоевателната война на Русия в Украйна!!!

    Коментиран от #169

  • 167 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 168 Много предположения

    2 6 Отговор

    До коментар #165 от "Всъщност":

    Има в думите ти!
    Първо - вече установихме в коментарите надолу, че Русия няма намерение да защитава руснаци в Украйна, а да завладява територия!
    Русия иска цялата страна, но бяха разгромени при Киев и сега се окопават в защита. Не защото искат, с защото нямат избор!
    А дали Крим ще остане в Украйна зависи от способностите на двете армии. Но и това изречение показва, че Русия иска територия. Надявам се си съгласен?

    Коментиран от #173

  • 169 Дълго е , има още,търси го

    9 2 Отговор

    До коментар #166 от "Ако говориш за":

    Дъглас Макгрегър даде изчерпателен отговор на въпросите какво се случва в Украйна и какви са непосредствените перспективи за самата Украйна в ефира на американския телевизионен канал Fox
    „Защо мислите, че Владимир Путин прави това, което прави? Каква е крайната му цел? – пита домакинът.
    „Владимир Путин прави това, за което ни предупреждава през последните 15 години: че няма да толерира американски войски и ракети на границата си. Точно както, ние не бихме търпели руски войски и ракети в Куба. Ние го игнорирахме и той в крайна сметка взе мерки.
    Той многократно е казвал, че влизането на Украйна в НАТО е абсолютно неприемливо за Русия.

    Коментиран от #170

  • 170 Ами в такъв случай

    3 5 Отговор

    До коментар #169 от "Дълго е , има още,търси го":

    Трябва да ти кажа, че Путин е претърпял пълен провал !
    НАТО се разшири с огромна територия на руската граница, още държави искат да влязат. След края на войната Украйна със сигурност ще стане член. Полша иска атомно оръжие на територията си, а САЩ обновиха всички атомни бомби в Европа предсрочно!
    На мен ми изглежда като грандиозен провал! Какво мислиш???

    Коментиран от #176, #178, #179

  • 171 Не, не

    2 1 Отговор

    До коментар #132 от "Да и Украйна":

    Никак не бяха логични исканията на Украйна тогава. Да се затвори руското население без достъп до Русия и без участие на Русия

    Коментиран от #172

  • 172 Естествено, че ще

    1 0 Отговор

    До коментар #171 от "Не, не":

    Е без участие на Русия. За да е честно и справедливо нито Русия, нито Украйна не трябва да участват в операцията. А границите ще се контролират от сините каски. Това е целта. Какво е нечестно тука ???
  • 173 Не, не

    1 1 Отговор

    До коментар #168 от "Много предположения":

    Русия няма намерение да завладява Украйна и да се грижи за нея

    Коментиран от #174

  • 174 Да се грижи ????

    2 1 Отговор

    До коментар #173 от "Не, не":

    Какво значи това ???
    Както се е грижела за нас след 1944 ли???
    Или както османската империя ни е обгрижвана 5 века ???
    Какво имаш предвид???

    Коментиран от #177, #182

  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Елементарно,

    2 3 Отговор

    До коментар #174 от "Да се грижи ????":

    Когато придобиеш една територия ти трябва да я стопанисваш. Украйна е фалирала държава и изисква много средства. Всъщност, Швеция и Финландия не са проблем за Русия - те знаят как да се държат с силен съсед. Проблемът е, че Украйна не знае. Можеш да не обичаш Русия, но се налага да я уважаваш. А може би Зелински ще научи поне този урок

    Коментиран от #181

  • 178 Последен отговор

    0 1 Отговор

    До коментар #170 от "Ами в такъв случай":

    Без да си прочел това и др интервюта на американски генерали и полковници / там има съвестни/, бързаш да отговаряш това, което мозъка ти иска да стане. И цялата информация на света да ти влеят, ти никога няма да признаеш другата гледна точка, която може би е права. Никога няма да признаеш, че може би грешиш. ТОВА МИСЛЯ. Тебе истината не ти трябва, тя няма да дойде при теб. Тя и да дойде ти ще я изгониш и ще кажеш, че това е лъжа.ТОВА МИСЛЯ.

    Коментиран от #183

  • 179 Наивно,

    2 2 Отговор

    До коментар #170 от "Ами в такъв случай":

    Наивно е да си мислиш, че Русия не може да победи Украйна, с цялата там натовска помощ. Путин просто не желае цяла Украйна

    Коментиран от #185

  • 180 Твърде много предполагаш

    2 3 Отговор

    До коментар #176 от "мър сула гн.ом слу чаен":

    Какво ще стане ако Русия се разпадне???
    Загуба в Украйна ще доведе до криза във властта в Кремъл и 40 републики могат също да поискат автономия! Какво става тогава ?
    Аз не смятам за сериозно Румъния и Полша да си делят суверенна държава. Това е мислене на диктатор, като Путин. Нормални хора не мислят така
    А ако Путин използва атомни оръжие срещу НАТО веднага ще последва атомен отговор. Нито Германия, нито Франция нито Англия ще дишат радиоактивна прах заради Путин. С Русия ще е свършено моментално!

    Коментиран от #186, #188

  • 181 Предстой да видим

    2 2 Отговор

    До коментар #177 от "Елементарно,":

    Кой какво е придобил. Войната не е свършила. А финансовото положение на Русия не е завидно.
    Незнам какво значи "знае как да се държи".
    Нали знаеш, че Финландия бие руснака преди ВСВ???

    Коментиран от #184

  • 182 Късоглед

    4 2 Отговор

    До коментар #174 от "Да се грижи ????":

    Стопанската помощ, която СССР е предоставил на България след 1944, няма равна на себе си - ако оставим настрана комунистическата идеология и диктатура. И така беше до сами 10 ноември. Днес ти получаваш бнюджетни поддаяния от ЕС не развитие
  • 183 Не съм гледал

    1 0 Отговор

    До коментар #178 от "Последен отговор":

    Този генерал и незнам какво казва.
    Отговарям на написаното от теб. И всичко е истина! Нали си съгласен?
    Другото са обвинения и спекулации! Ако съм излъгал - кажи в какво. Лични нападки не водят до истината !
  • 184 Елементарно,

    1 1 Отговор

    До коментар #181 от "Предстой да видим":

    ДФобросъседските отношпения са елементарни - мир и разбирателство, а защо не и помощ. С Украйна след Майдана беше всичко друго, но не и това

    Коментиран от #187

  • 185 Защо тогава атакува

    3 3 Отговор

    До коментар #179 от "Наивно,":

    Киев с 40 км. Колона от танкове.
    На разходка ли беше тръгнал. Нали видя как тия танкове станаха на скрап.
    Путин искаше цялата страна, но се провали. Сега се окопават в защита и мобилизира за да замени загубите. Това са фактите и ти го знаеш! Въпросът е дали искаш да го признаеш пред себе си?

    Коментиран от #190, #192

  • 186 Нормалните хора го пишат

    3 0 Отговор

    До коментар #180 от "Твърде много предполагаш":

    Варшава има право да разгледа въпроса за провеждане на референдум за влизането на западните райони на Украйна в Полша, в отговор на руските референдуми, пишат полските медии.
    Това значително диверсифицира сегашната дейност около признаването на ЛДНР. А в Румъния наскоро се намекнаха, че украинските граници някак си са се оформили неправилно. Изглежда, че сценариите за разделянето на Украйна, които много се обсъждаха през 2014 г., са по-близо от всякога до това да се превърнат в реалност.
    Очаква се изявление от Унгария.

    Коментиран от #189

  • 187 Нали осъзнаваш,

    2 2 Отговор

    До коментар #184 от "Елементарно,":

    Че влезе ли Финландия и Швеция в НАТО те ще изпълнят договор с останалите държави. Ако Русия атакува която и да е държава, Финландия ще се намеси. Няма никакви други отношения. Те ВЕЧЕ затвориха границите си за руснаци.
    Всички вече мразят руския, заради агресията си. Русия не знае какво значи нормални отношения.
    Но коментара ми беше, защото каза, че Путин искал да ограничи НАТО. Стана точно обратното!

    Коментиран от #193, #195

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Нищо от това не е

    3 5 Отговор

    До коментар #186 от "Нормалните хора го пишат":

    Вярно.
    Това е руска пропаганда.
    И Полша и Румъния твърдо застават зад суверенитета на Украйна и нейните граници.
    Обявиха го сто пъти! Полша е един от най-големите донори на Украйна.
    Нормалните хора не мислят като диктатора Путин. Това е само в неговия извратен ум!

    Коментиран от #202

  • 190 Елементарно,

    5 2 Отговор

    До коментар #185 от "Защо тогава атакува":

    Не мисля, че Киев е бил планиран за атака. Кои ли не аталантически делегати се изредиха на посещение там. За по-възприемчивите трябва да се подчертае, че войната в Украйна не е истинска война - поне за сега. До скоро Украйна функционираше съвсем нормално като държава. Е сега има енергийни проблеми
  • 191 Това е толкова

    2 4 Отговор

    До коментар #188 от "мър сула гн.ом слу чаен":

    Невярно и налудничаво, че не заслужава коментар. Имаш ли ЕДНО доказателство за тези глупости??? Едно поне ???
    Нормалните хора не мислят като лудия диктатор Путин. Украйна ще бъде ЦЯЛА!!!
    Всички страни в ЕС подкрепят това. Това са фактите !

    Коментиран от #197

  • 192 Според американците

    3 2 Отговор

    До коментар #185 от "Защо тогава атакува":

    Всъщност Русия ще повтори отличната маневра от април, когато с изтеглянето си от север намали фронтовата линия, умишлено заблуди и се забави и успя да се съсредоточи върху ключови направления на юг и ги завладя безпроблемно. Тази маневра ще се изучава в американски военни академии

    Коментиран от #194

  • 193 Елементарно,

    2 0 Отговор

    До коментар #187 от "Нали осъзнаваш,":

    Виж сега, ако се стигне до атаки между Русия и натовски държави - по добре да не сме в Европа

    Коментиран от #196

  • 194 Според всички ни

    3 4 Отговор

    До коментар #192 от "Според американците":

    Това беше най-жалката атака в човешката история. Милярди евро в техника, огромни човешки загуби, никакъв резултат.
    Ако Русия повтори още веднъж това фиаско - това ще е края на войната за тях.
    Защо мислиш мобилизират толкова хора???
    Защо докарват танкове от Беларус???
    Заради брилянтните операции ли ??!
  • 195 Елементарно,

    1 2 Отговор

    До коментар #187 от "Нали осъзнаваш,":

    Да, Русия иска НАТО да е по-далеч от границите й - по подразбиране. Светът е свидетел, че НАТО не се съобразява с това. Това само ускорява конфликтът. Казваш че Русия не знае как да се държи - а НАТО? - това ако говорим за мир и разбирателство

    Коментиран от #198

  • 196 Съгласен съм с теб

    2 1 Отговор

    До коментар #193 от "Елементарно,":

    Точно това ти казвам - Русия НЯМА да използва атомни оръжие нито в Полша, нито в друга страна от НАТО.
    Това е тъпа руска пропаганда !!!

    Коментиран от #199

  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 НАТО е доброволен

    4 3 Отговор

    До коментар #195 от "Елементарно,":

    Съюз. Всяка страна кандидатства за ПРИЕМАНЕ!!!
    Русия няма думата кой-къде ще влиза! Русия не е господар на никого!
    А конфликт има защото РУСИЯ нападна Украйна. Не НАТО, не някой друг. Русия нападна. Тя е агресора . Иска да завладее независима държава, защото е управлявана от диктатор. Това е

    Коментиран от #200, #205

  • 199 Моля, моля

    2 3 Отговор

    До коментар #196 от "Съгласен съм с теб":

    Дрънканиците за употреба на атомно оръжие от Русия са на Колективния Запад. Русия няколко пъти добре обясни какво има предвид.

    Коментиран от #203

  • 200 Да, да речем

    3 2 Отговор

    До коментар #198 от "НАТО е доброволен":

    Макар че, доброволно изисква референдум. В същото време НАТО е доказана престъпна военна организация на чиято съвест (ако я има) би трябвало да лежат много невеинни човешки жертви

    Коментиран от #204

  • 201 Никой не мисли

    2 2 Отговор

    До коментар #197 от "мър сула гн.ом слу чаен":

    Като тебе в Европа! На никой не му дреме за нацисти. На мен не ми дреме за Турция. Това не са хората отпреди 200 години. Те не са нападали никой. Нито немците са нацисти. Това са простотиите на Путин.
    Ние сме в един съюз -ЕС. Пътуваме, работим, живеем и търгуваме Свободно!!!
    На никой не му пука за простотиите на диктатора Путин от преди десет века. Това е!
  • 202 Нормалните хора го пишат

    1 1 Отговор

    До коментар #189 от "Нищо от това не е":

    Държавата Украйна се намира в напълно неестествени граници и затова трябва да отстъпи значителна част от териториите си на четири държави - Русия, Унгария, Полша и Румъния.
    Това мнение изрази в интервю за букурещко издание бившият румънски външен министър, политологът Андрей Марга .
    „Заявявам с цялата отговорност: Украйна се намира в неестествени граници. Тя трябва да отстъпи земите на Унгария - Закарпатието, на Полша - Галиция, на Румъния - Буковина и на Русия - Донбас и Крим. Това са териториите на други държави - каза бившият министър
    Той също така изрази увереност, че стабилността няма да дойде в Европа, докато украинската криза не бъде решена чрез преговори между Русия, САЩ, Германия, Украйна и Китай.
    Марга също така заяви, че украинската държава все още не е успяла да изгради демокрация. Напротив, режимът в Киев се плъзна към диктатура: партиите в страната са забранени, властите напълно контролират телевизията и медиите, олигархията процъфтява.
    А бившият депутат от Върховната Рада Иля Кива каза по-рано , че когато говори за намерението да получи „репарации“ от Русия, полският президент Анджей Дуда има предвид получаването на санкцията на Москва за анексирането на Лвовска област на Украйна.

    Коментиран от #207

  • 203 Добре, да спрем

    0 0 Отговор

    До коментар #199 от "Моля, моля":

    Да го коментираме тогава. Ти каза, че Путин ще пусне ракета в Полша, нали???
    Да спрем да говорим за това!
  • 204 НАТО не е

    1 2 Отговор

    До коментар #200 от "Да, да речем":

    Престъпна организация. Ние сме НАТО. Какви престъпления сме извършили???
    Пак риска пропаганда !!!

    Коментиран от #206

  • 205 Виж сега,

    1 1 Отговор

    До коментар #198 от "НАТО е доброволен":

    Днес има нова Студена война, която вече започна да става гореща. Когато ядрени сили са в противоборство, не трябва да се разсъждава така - кой има право и кой не. Трябва преговори, разбирателстов, компромиси. Само така Светът оцеля по време на първата Студена война

    Коментиран от #209

  • 206 Добре де,

    2 2 Отговор

    До коментар #204 от "НАТО не е":

    да не отваряме нова тема, макар че знаеш ли колко много са невинните жертви поради намесата на НАТО в Ирак, Либия, Афганистан и т.н. Ти май си горд,че България е в НАТО, а? ЕС съюз ни храни, НАТО ни брани - доста наивно

    Коментиран от #208

  • 207 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 208 Виж, може да съм наовен

    2 3 Отговор

    До коментар #206 от "Добре де,":

    Но НАТО и ЕС са най-силните съюзи в човешката история. Ти с кой искаш да сме в съюз, с най-силния или с други???
    Това е въпроса ??!

    Коментиран от #210

  • 209 Да, но когато

    1 6 Отговор

    До коментар #205 от "Виж сега,":

    Един диктатор напада, трябва да го спрем. Ако го оставим да вземе Украйна, какво ще поиска утре???!
    България??? Да го спрем ли тогава или да станем роби??? Кога трябва да кажем СТИГА??? Това е въпроса ????

    Коментиран от #211

  • 210 Проблемът е, че

    3 2 Отговор

    До коментар #208 от "Виж, може да съм наовен":

    Когато малка и бедна държава като България е в мощен съюз воден от световни хегемони, тя се превръща в колониална държава, лишена от самостоятелност и независимост. Такава държава никога не може да се развива пълноценно. Тъкмо срещу това се бори Орбан и малка Унгария, които винагио са били по-напред в мисленето от нас

    Коментиран от #212

  • 211 Ми нали

    7 1 Отговор

    До коментар #209 от "Да, но когато":

    до сега си обяснявахме, че диктаторът Путин не иска да превзема цяла Украйна, да не говорим пък за други държави. Виждаш ли, това ти е внушено от западната фейк преса

    Коментиран от #214

  • 212 България не е малка

    2 5 Отговор

    До коментар #210 от "Проблемът е, че":

    И бедна!!!
    Тя е средноевропейска държава.
    Ние не се борим да ставаме световен хегемон. Ние защитаваме свободата си. Русия напада. НАТО е защитен съюз, ние не анексираме Москва.
    Точно членството ни в силни съюзи ГАРАНТИРА нашата независимост и суверенитет. Представи си ако не бяхме в НАТО. Русия щеше да ни "освободи" както освобождава Украйна. Един референдум във Варна и готово. Кой щеше да ни защити. Сега сме зсщитени , нали?
    А Орбан е наистина ЖАЛЪК човек. И см приятели от Унгария и всички го мразят. Унгария беше 50 години пред нас, а сега е на нашето ниво. И това е благодарение на Орбан. Не случайно той и Радев са наричани слуги на Путин. Жалка работа!
  • 213 МОМЧЕ, мисли

    2 1 Отговор

    До коментар #207 от "Всеки идиот може":

    Само Путин ти в устата. Разбери ВЪЗМОЖНО Е , не казвам че ще стане, но е възможно един да вади кестени и да си гори ръцете, друг да ги яде. Света много пъти са го прекроявали. Приятели няма, има интереси. Не бъди наивен Договорите ги кроят и прекрояват според интереса. Всеки дърпа чергата. При еЧетох, че Зеленски е приел закон, поляци да могат да участват като депутати и да заемат постове в Украйна. Ако е вярно,това е отваряне на една широка врата.Аз не вярвам нито на едните, нито на другите. Винаги се замислям, не вземам крайни позиции за тази война, защото живота е най- големия учител. Допускам много варианти и в двата случая. Никога не мисля че е истина, но не казвам и че е неистина. Защото винаги има гранче замисъл във всяко действие.

    Коментиран от #215

  • 214 Досега ви обяснявам,

    2 2 Отговор

    До коментар #211 от "Ми нали":

    Че Путин атакува Киев с 40 км. Танкове за да превземе Украйна.
    Нали видя по телевизията. Кое ми е внушено???
    Путин иска, но не може да превземе Украйна! Нали и ти го видя към Киев???
    Прочети какво съм коментирал за това нагоре!

    Коментиран от #219

  • 215 Аз си допускам много

    2 3 Отговор

    До коментар #213 от "МОМЧЕ, мисли":

    Варианти, но това е руска пропаганда
    ЕС не вярва в прекрояването на граници и малцинствата. Вярва в отворените граници и свободата на движение. Няма нужда да крадеш територии. Това гарантира мира в ЕС.
    На база на това мога спокойно да заключа, че това е ЛЪЖА !!!
    Имаш ли поне едно доказателство за това ???
    Само диктатора Путин анексира територии!!! Това е факт!!!

    Коментиран от #216, #217

  • 216 МОМЧЕ, мисли

    3 1 Отговор

    До коментар #215 от "Аз си допускам много":

    Американците не анексират територии, те просто хвърлят стотици бомби, става пустош и после ползват ресурси. Този вариант е "демократичния". Путин бърка с "недемократичния" си рефирендум. Разбрах ти мислите. Ценостите на едните се различават от ценостите другите. Идеално оправдание.
    Лека нощ.

    Коментиран от #218

  • 217 Напреднал

    0 2 Отговор

    До коментар #215 от "Аз си допускам много":

    "ЕС не вярва в прекрояването на граници и малцинствата. Вярва в отворените граници и свободата на движение". Звучи добре, но е фейк пропаганда. Когато правата на малцинствата се нарушават е време за действие. Примери: НАТО в Югославия, Русия в Украйна. Още: защо ЕС налага визи на целия останал свят (и санкции) след като вярва в свободното движение на хора и капитали?

    Коментиран от #220

  • 218 Какво общо има Америка

    3 1 Отговор

    До коментар #216 от "МОМЧЕ, мисли":

    Тука ???
    Защо винаги бягате към тая Америка??
    Говорим за ЕС, с ти скачаш на Америка! Не мога да разбера. Да кажем, ще си прав. Да кажем, че Америка е чисто зло. Как това оправдава Русия???

    Коментиран от #223

  • 219 Досега ти обясняваха

    1 0 Отговор

    До коментар #214 от "Досега ви обяснявам,":

    Ком. 192 е точно за Киев и заблудата в която ги вкарват, че ще нападат Киев, за да може да задържат украинската армия там. А те през това време завладяват на юг безпроблемно

    Коментиран от #221

  • 220 Направо невероятно

    2 1 Отговор

    До коментар #217 от "Напреднал":

    Първо - свободата се отнася за членовете на съюза. Това е нашия дом и ние избираме кого да пускаме! Ок! Ти си свободен да се движиш във ВСЯКА държава в ЕС! Ясно?
    НАТО се намеси в Югославия за да спре геноцида извършен от сърбите. Не анексира територии. Остави сините каски да контролират реда. Какво е общото с анексирането на територии в Украйна от Русия???

    Коментиран от #225

  • 221 И аз ти отговорих

    0 0 Отговор

    До коментар #219 от "Досега ти обясняваха":

    В 194 какъв провал е!

    Коментиран от #226

  • 222 Шопе

    0 1 Отговор
    А защо в европейският дом германистан и франконту умишлено вкарват милиони афроислямски орди нашественици ?? Лицемери брюкселско зеле .

    Коментиран от #224

  • 223 Виж сега,

    1 0 Отговор

    До коментар #218 от "Какво общо има Америка":

    Хегемоните не се нуждаят от оправдание когато вършат нещо важно за тях. Е, има международен правов ред, но тук на помощ идва демагогията, т.е. ние нарушихме малко нещо, но се налагаше. Някои пък хич и не се обясняват - например когато Израел бомби по суверенна Сирия - имат си причини свързани с сигурността и интересите по света. Разбира се, не всички имат силата да се държат така безцеремонно. Накои биват наказани, като Русия например с санкции, други не. Защо ли?

    Коментиран от #227

  • 224 Никой не вкарв

    1 1 Отговор

    До коментар #222 от "Шопе":

    Умишлено никого!
    Просто ЕС е най-доброто място за живот в света и хората бягат насам!
    Кажи ми , ако ти си в Сомалия и живееш с 50 лв. на месец, ще те спре ли една телена ограда за да дойдеш при нас ???
  • 225 Елементарно,

    3 1 Отговор

    До коментар #220 от "Направо невероятно":

    НАТО анексира Косово от Сърбия с война, Русия анексира Донецк и Луганск от Украйна. Косово стана независима от Сърбия държава, Донецк и Луганск съюзни републики на Руската федерация. Косоварите не искаха повече в Сърбия, руснаците от Донецк и Луганск в Украйна

    Коментиран от #228

  • 226 Според теб

    2 1 Отговор

    До коментар #221 от "И аз ти отговорих":

    Но не според военните експерти.
    И мисля, че някой ти отговори защо Путин влязъл в Украйна
    Отговора е да защити хората си, които неистово молят за помощ, изтормозени от геноцида. Защото никой от всички миролюбци не се е трогнал от кланетата на нац......те.
    Айде ЧАО

    Коментиран от #229

  • 227 Виж, съгласен съм

    1 1 Отговор

    До коментар #223 от "Виж сега,":

    Че света е много мрачно място! Тук няма да споря. Но ние говорим за ЕС и за нашия свят. Нито ще оправдавам Америка, нито Китай, нито Египет......
    Не ме е грижа за останалия свят. Но Русия направи фатална грешка. Те заплашиха мира в Европа. Това няма кой да им прости. Всички в Европа се съгласихме да забравим миналото и болката за да заживеем заедно, без войни и страдание. Русия иска да ни отнеме това и да ни върне в едно много мрачно минало. Това е непростимо. Русия ще плаща векове за това, което направи. Няма победа за тях в Украйна. Дори утре да я завземат цялата, пак ще загубят. Това е.

    Коментиран от #230

  • 228 НАТО не е анексирало

    1 1 Отговор

    До коментар #225 от "Елементарно,":

    Никого.
    След падането на комунизма, сърбина в Югославия се опита да задържи останалите републики. Вече виждаш разликата. И след републики в Югославия.
    Когато сърбите нападнаха Хърватия, НАТО помогна. Същото стана с Босна и Косово.
    НАТО остави ООН да се грижи за реда в Косово, както е и до днес. ООН!!!
    Ако има прилики между двете, то ти си ги разбрал грешно. И сега имаме една федерация, която иска с война да задържи откъсващи се републики. И сега НАТО помага на тези, който искат свободата си. Русия иска територия. Тя не се интересува от руснаците. Нито искаше ООН да ги защити. Русия блокира решението за изпращане на миротворци в Украйна!!!

    Коментиран от #231, #233

  • 229 Да, генералите

    0 0 Отговор

    До коментар #226 от "Според теб":

    От Первий канал 😂
    Виж коментарите нагоре и си отговори за военните тактики и геноцидс
  • 230 Донакъде имаш право

    2 1 Отговор

    До коментар #227 от "Виж, съгласен съм":

    Но така не става. ЕС не може да живее като в градина, а Русия да бъде отритната, изолирана и санкционирана. Тя също е в Европа и ще се бори срещу това. Тук не става въпрос за "нека Русия се промени". Проблемът е,че тя не ще да слушка като другите "васалчета". Трябва дипломация и компромиси ако искаме да съхраним мира. Колективният Запад трябва да направи отстъпки, Русия също

    Коментиран от #232

  • 231 Да но не

    2 1 Отговор

    До коментар #228 от "НАТО не е анексирало":

    Косово не беше съюзна република от Югославия, а част от Сърбия. НАТО отдели Косово от Сърбия чрез война. Според първоначлния договор Косово трябваше да остане в Сърбия, но този договопр днес е нарушен и Косово претендира да е независима държава, вече призната от много, и не призната от други

    Коментиран от #234

  • 232 Ние се опитахме да

    1 2 Отговор

    До коментар #230 от "Донакъде имаш право":

    Работим с Русия. Всички проекти, бизнеси, дадохме им визови облекчения, изслушвахме ги, съобразяваме се с позицията им. Даже преглътнахме Крим!
    Но това беше до нападението срещу Украйна. Това беше края на компромисите. Разбираш ли, в живота всичко си има граници. Например аз мога да дойда у вас, да разлея чаша , да те обидя, да ти посегна. Но понякое време ще мина всички граници и тогава ти няма да искаш диалог и дипломация, а ще ме изхвърлиш. И няма да ти пука, че и аз ще те удрям, ти ще се биеш докато ме изхвърлиш от дома си, нали ???
    Това направи Русия в Украйна. Мина всички граници. И ЕС ще направи всичко за да в накаже. Вече го виждаш. Да, боли от газа, от петрола. Но никой няма намерение да спира, докато не изхвърлим Русия от Украйна. Поне това е моят прочит на ситуацията!

    Коментиран от #236

  • 233 Опонент

    2 1 Отговор

    До коментар #228 от "НАТО не е анексирало":

    Не можеш да казваш, че Русия не се интересува от руснаците - войната в Украйна започна точно заради рускоезичното население там. Ти сега защитаваш фейк информация

    Коментиран от #235

  • 234 Косово беше автономна

    2 0 Отговор

    До коментар #231 от "Да но не":

    Област в Югославия!
    А отделянето беше единственият начин да се спасят хората там. След Сребреница никой няма да остави сърбите да повторят тези зверства. Те показаха, че не могат да живеят като нормални хора. ООН се грижи и днес да ги държи далеч от косоварите. ООН а не НАТО!

    Коментиран от #239

  • 235 Описах нагоре в коментарите

    3 0 Отговор

    До коментар #233 от "Опонент":

    Защо смятам че Русия иска територия, с не защита на руснаците. На кратко Русия блокира миротворците на ООН да влязат в Украйна и да защитят мира. Виж предните коментари

    Коментиран от #237

  • 236 Опонент

    0 0 Отговор

    До коментар #232 от "Ние се опитахме да":

    В една война всеки се бие за неговата "неразбрана" от другия правда. Трябва дипломация за постигане на мир. Ако конфликтът ескалира, повервай, ЕС няма да е градина вече

    Коментиран от #238

  • 237 Опонент

    5 1 Отговор

    До коментар #235 от "Описах нагоре в коментарите":

    А Украйна защо не спази Минските споразумения за да предотврати войната? Сега Донбас и Луганск щяха да са част от нея и данъци от тези индустриални зони щяха да постъпват в Украйна. Рускоезичното население също иска и се бори за свобода

    Коментиран от #240

  • 238 За да има дипломатично

    1 0 Отговор

    До коментар #236 от "Опонент":

    Решение, условията за мир трябва да са близки, с те не са. Когато Русия се съгласи да напусне или Украйна се примири със загубите може да има мир. Засега не виждам условия за такъв.
    А ако конфликта ескалира вече ще е все тая. Но това е реална възможност ако не Путин остане на власт а Украйна напредне. Има много варианти..... Ще видим!
  • 239 Не споря

    1 1 Отговор

    До коментар #234 от "Косово беше автономна":

    Русия обаче ти говори същото за Донецк и Луганск. Междувпрочем проблемите в Косово започнаха точно защото сърбите им отнеха автономията. Когато отново се съгласиха да им я дадат, беше вече късно

    Коментиран от #241, #245

  • 240 Путин никога не е

    1 7 Отговор

    До коментар #237 от "Опонент":

    Планирал да спазва споразумението с Украйна. От 2014 той е планирал завладяване на Украйна. Вече всички го разбрахме. Правата на руснаците бяха само повод за война. Точно както Хитлер нахлу в Чехословакия. Това е!

    Коментиран от #242

  • 241 Да, сърбите водят

    1 2 Отговор

    До коментар #239 от "Не споря":

    И до днес проруска и подобна на руската политика. И те отричат Косово, както Русия отрича Украйна. И те забравят на Косово да влезе в ЕС и НАТО, както Русия забрани на Украйна. Има много прилики между двете.

    Коментиран от #244

  • 242 Опонент

    7 2 Отговор

    До коментар #240 от "Путин никога не е":

    Това е евтина фейк пропаганда. Очевидно никой не е разбрал нищо. Ако беше вярно Путин ще ще да прибере Донецк и Луганкс още 2014. Там също се проведоха референдуми тогава с мощно “за”.

    Коментиран от #246

  • 243 Какво дирят американците

    8 1 Отговор
    В Сирия, защо добиват нефт там, без да им е разрешено това?
    Щанмайер що се прави на не чул, не видял?
    Или му изнася да има двойни стандарти и пълни льжи на този Свят?
  • 244 Може би

    8 0 Отговор

    До коментар #241 от "Да, сърбите водят":

    Украйна е била част отРуската Империя векове.

    Коментиран от #247

  • 245 Проблемите в Косово

    9 3 Отговор

    До коментар #239 от "Не споря":

    Почнаха точно тогава, когато американците решиха да приберат въгледобива в Прищина и когато се ядосаха, че сърбите много добре си живеят живота, точно за това с бомбите си НАТО унищожи всички сръбски заводи и фабрики, цялото им производство, мостовете, летищта, телевизията и т.н. Украина сега е цвете за разлика от Сърбия тогава.
    САЩ също така противозаконно хвърляха бомбите с обеднен уран, от който не само в Сърбия, но и в България се увеличи число болни от рак.

    Коментиран от #248

  • 246 2014 беше тренировката

    2 6 Отговор

    До коментар #242 от "Опонент":

    А 2022 той реши да прибере цяла Украйна. Просто украйнците го спряха при Киев.
  • 247 Да, но сега е оделна държава

    1 2 Отговор

    До коментар #244 от "Може би":

    И има право да избира сама.
    И ние сме били векове част от Османската империя. Но времето на империите в Европа свърши и Русия е на път да го разбере !
  • 248 Мислиш ли наистина,

    4 0 Отговор

    До коментар #245 от "Проблемите в Косово":

    че това беше проблена. И в Сребреница ли имаше въглеводороди ???
    Или в Хърватия ???
    Това е не само несериозно, но и напълно невярно!
  • 249 САЩ са заплаха за света

    3 3 Отговор
    САЩ не са страна в конфликта и не могат да решават съдбата на руснаците!

    Коментиран от #250

  • 250 Никой не вижда САЩ

    1 6 Отговор

    До коментар #249 от "САЩ са заплаха за света":

    да се опитват да решават съдбата на руснаците. Те помагат на Украйна да се спаси от руската агресия. Не си ли съгласен ?
  • 251 Кръпката

    5 3 Отговор
    Стига сте ни облъчвали е глупостите на Дойче веле 2. Щайнмайер да се огледа: можеше ли да стане Европа общ европейски дом? Германците получаваха евтина енергия, произвеждаха продукти на конкурентни цени и получаваха добри пари за това. Да бяха приели изцяло руския пазар, да бяха отворили страната си за туризъм, културен обмен... Да не се месиха на страната на Окраина, защитавайки фашисткия й режим. Щеше да се получи общ европейски дом. Те избраха друго. Да мълчат, когато им взривиха газопровода до тях, да помагат на фашистите, да се самоограничат, както нареждат САЩ... Е, вече се вижда как икономиката им започва да се свива, фалити, износ на производство в САЩ... Ще ги видим след февруари, когато им се поизпразнят газохранилищата, с анцузите в леглото нощем и ароматизирани по обясними причини. И той е от кликата на акушерката и си крета без проблеми, до спокойна пенсия

    Коментиран от #252, #253

  • 252 Май ти ни облъчваш

    3 4 Отговор

    До коментар #251 от "Кръпката":

    с руската пропаганда, а ?
    Какво още трябва да приемат - Русия да анексира цяла Украйна ли ? Или и Полша ?
    Каква е цената на "евтината" газ ? Може би Русия трябва да стане говорител на цяла Евтопа, а Путин Върховен император ???
    Стига глупости! Русия нападна Украйна и на никой в ЕС не му пука какво иска Путин. Това е положението! Газ ще си купим все от някаде. Германската икономика е много по-мощна от руската.
  • 253 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 254 Маринов

    4 2 Отговор
    Вълка си мени Кожата НО не и Нрава, май така са и Немците, Нацизма си им е в Нрава!
  • 255 Гюнтер

    2 5 Отговор
    Представата за руснака винаги е била една - глупав, пиян и агресивен Иван, който гледа да изнасили или открадне нещо.
    От едно време до сега нищо не се променя при ватниците.
  • 256 Мразя безплатно САЩ

    1 0 Отговор
    И американците, че оказаха помощ на Русия/СССР още през есента на 1941г. , като промениха хода на 2СВ и отмениха разгрома на СССР от германците, като не дадоха възможност на руснаците , кървавия диктатор Сталин да бъде заловен или убит...!!!

    Коментиран от #258

  • 257 Империи на злото

    0 3 Отговор
    И аз дълго време се въздържах да обинявам пряко руснаците, но поне управляващите царски и имперски руски касти това са много диви и крадливи варвари, злобни диктатори разрушаващи всичко по пътя си, неумеещи да създават свои неща, затова пък се опитват да ограбват каквото могат от другите народи и да ги завладяват експлоатират и претопяват. Съвсем обичайно за всяка империя на злото. Англия не прави изключение, Франция не прави изключение, Турция не прави изключение, Германия не прави изключение.
  • 258 Не трябва да се забравя

    1 1 Отговор

    До коментар #256 от "Мразя безплатно САЩ":

    Да САЩ са виновни, че постоянно спасяват Русия. Дали пък това не ѝм е просто играта на големите. Те да увеличават земята си за сметка на малките държави, които разпокъсват и ги заличават. Както Великите сили Англия Франция и Русия направиха с България, разокъсаха я на части, създадоха Македония, други земи отнеха.
  • 259 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 260 0777@$

    1 0 Отговор
    Боже това ли е демокрацията бе ???? Да се налагат на всеки и да го пренуждават да вземат страна ??! Е със сигурност немците от бивши ГДР ще имат друга нагласа към РУСИЯ А за турците те вече са много за тях знаем каква нагласа имат ,,,,,,там на диванчето!!⚡
  • 261 Рико

    0 0 Отговор
    Германия не е президентска република. Има значение кой го казва. Казано от президента е обща оценка. Ако беше казано от канцлера ,щеше да бъде предупреждение. Руснаците да четат дипломатическия език - още ни ви предупреждаваме, но ви наблюдаваме.
  • 262 Ддд

    0 0 Отговор
    Лъжливи и продадени .
  • 263 да правилно

    0 0 Отговор
    Време е германците да се научат да уважават Русия и да не забравят историята си а тя има навика да се повтаря
Новини по държави: