Тема: Украйна

Облаците над Орбан се сгъстяват! Дания иска ЕС да използва пълния си правен арсенал от наказания срещу Унгария

3 Юли, 2025 15:06 5 318 183

  • унгария-
  • дания-
  • виктор орбан-
  • европейски съюз

Това се счита за крайна правна мярка, която ЕС досега не е използвал, въпреки твърденията на Брюксел, че Унгария е нарушила законите му

Облаците над Орбан се сгъстяват! Дания иска ЕС да използва пълния си правен арсенал от наказания срещу Унгария - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Дания иска Европа да използва пълния си правен арсенал срещу Унгария заради нарушения на основните права на блока, пише "Политико".

"Все още сме свидетели на нарушение на основни ценности", каза датският министър по европейските въпроси Мари Биере пред репортери в Орхус, където Европейската комисия е на посещение, докато Копенхаген поема ротационното председателство на Съвета на ЕС. "Ето защо ще продължим процедурата по член 7 и изслушването за Унгария."

Още новини от Украйна

Член 7 е клауза в договора на ЕС, която позволява на държавите да гласуват за изключване или санкциониране на член, който нарушава правилата на блока. Това се счита за крайна правна мярка, която ЕС досега не е използвал, въпреки твърденията на Брюксел, че Унгария е нарушила законите му.

Биере заяви, че блокът трябва също да обмисли ограничаване на достъпа до средства от ЕС за държави, които нарушават европейското законодателство.

Друг важен въпрос за Дания: разширяването на ЕС. Министърът остро критикува продължаващата блокада на Унгария за членството на Украйна в Европейския съюз, заявявайки, че Дания е "готова да разгледа всички политически и практически решения, за да продължим напред".

Ако страните от ЕС решат да ескалират текущата си процедура по член 7, те биха могли да лишат Унгария от правото ѝ на глас по аспекти на европейската политика, като например разширяването, премахвайки възможността на Будапеща да налага вето върху членството на Украйна. Дипломатите обаче предупреждават, че за да се случи това, е необходима поне пълна подкрепа от Париж и Берлин, за да се обедини останалата част от блока - подкрепа, която досега липсваше.

Тъй като Унгария все още е твърдо против членството на Украйна, има спекулации, че Европейската комисия може да реши да продължи с кандидатурата на Молдова за членство, като официално открие преговорен "клъстер" през следващите дни. Молдова и Украйна се движат в пакет за членството в ЕС, така че разделянето им би било предизвикало спорове.

Но Биере каза, че Дания не е готова да раздели двете кандидатури за членство: "Все още е нашата цел да отворим клъстер номер едно заедно с Молдова и Украйна", каза тя.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 66 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 стоян георгиев

    50 113 Отговор
    Не разбирам защо не се.почва процедура по отстраняването на Унгария от ЕС?

    Коментиран от #5, #6, #18, #82, #95, #116

  • 2 побърканяк

    111 33 Отговор
    СССР пасти да яде пред ЕССР на урсулските вещици от Брюксел.

    Коментиран от #97, #182

  • 3 хаха🤣

    61 105 Отговор
    руският палячо Орбан го взеха на мушка 🤣

    Коментиран от #149

  • 4 Ха ХаХа

    21 6 Отговор
    Хахахаха
  • 5 така е

    74 73 Отговор

    До коментар #1 от "стоян георгиев":

    дори по-добре Унгария сама да инициира излизането си от ЕС. Защото това, което е в момента е голямо унижение и срам за унгарския народ. Самите унгарци обаче вече не искат Орбан да ги представлява и да ги излага, и няма да искат на напуснат НАТО и ЕС. Много лош късмет извадиха с тоя руски пудел.

    Коментиран от #9, #20, #28

  • 6 Защото

    35 5 Отговор

    До коментар #1 от "стоян георгиев":

    Не могат

    Коментиран от #13, #35

  • 7 Урсула 1984

    72 18 Отговор
    Всички атлантици в Европа да заминават за Гренландия да я бранят от Тръмп.
  • 8 Прокурор

    24 26 Отговор
    В затвора е мястото на този вредител.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ООрана държава

    64 14 Отговор
    Евродемомрация в действие, който е неудобен започва да се натиска всячески
  • 12 Орбан

    19 44 Отговор
    се наигра

    Коментиран от #17

  • 13 Могат

    24 52 Отговор

    До коментар #6 от "Защото":

    И двата варианта са възможни - Унгария сама да напусне ЕС и НАТО или ЕС да ги изгони. Потърпевши от това обаче, ще са обикновените унгарци.

    Коментиран от #24

  • 14 Оказа се, че сръбските студенти

    20 42 Отговор
    са пример за борба срещу корупцията. Нашите и унгарските студенти нямат време да мислят - пиянство, чалга и наркотици. Помпаааай!

    Коментиран от #31

  • 15 Йес

    26 62 Отговор
    Води се война в Европа! Няма какво да се церемоним с дебелия гном Орбан-Руската Подлога
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Европейските обединени щати

    37 11 Отговор
    ще наказват Унгария. Кой ще е следващия?
  • 20 а ти коя си

    38 8 Отговор

    До коментар #5 от "така е":

    че говориш от името на унгарския народ! не се сещам
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Ъъъъъъъъъ

    47 7 Отговор
    Лошо няма. Нека да приемат Украйна, но на практика страната е свърхзадлъжнвла и е в технически фалит, след като в началото на юни спря плащанията по външния си дълг, който към края на май 2025г е в размер на $108млд. Заедно с вътрешния дълг, сумата нараства на $180млд. Кой ще ги връща тези пари?

    Коментиран от #41

  • 23 Чочо

    46 11 Отговор
    Кои са тези ценности ,бе хора?
    Нали е демокрация и всеки има право на глас
    То ,ако всички са съгласни само с един(ЕК),то това си е авторитаризъм.
    Не бъркайте двете неща.
    Това ,чака и нас....съгласувано бездушие!!!!!

    Коментиран от #36

  • 24 Що пък ...

    25 6 Отговор

    До коментар #13 от "Могат":

    ...потърпевши....по - скоро печеливши.

    Коментиран от #68

  • 25 пури и коняк

    12 11 Отговор

    До коментар #21 от "така е.":

    Да не говориш за Радев и българския избирател?
  • 26 Българин

    21 18 Отговор
    Какво иска Дания не ни интересува, Тръмп ще приеме Гренландия за американски щат, а Дания ще... само ще вие и ще гледа как умира, защото заради нея се стеснява излаза от Балтийско море, което ще се разшири за сметка на тази излишна държава.
  • 27 Опа

    24 31 Отговор
    В Унгария дефицитът е 9%, а инфлацията 12%. Орбан няма как да остане на власт.
  • 28 стоян георгиев

    17 28 Отговор

    До коментар #5 от "така е":

    Унгарците се правят на луди.те.от една страна лапат европомощи.от друга подкрепят игрите на дребно на орбан.лицемерен цирк който не отива на централно европейска страна с огромни традиции и история.

    Коментиран от #139

  • 29 Да време е

    21 26 Отговор
    Орбан да потегли
    Към Мускалието.

    Да лази в Краката на Господаря си

    Путин

    Да се правиш на Голям
    А всъщност си
    Жалка Подлога
    Това е Орбан.

    Коментиран от #164

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Летописец .

    31 9 Отговор
    При соца имаше комунистически държави , които си развиваха собствена политика - Югославия , Китай ... Полша също имаше различия със СССР по много въпроси .Ни такава истерия срещу различното мнение , каквото виждаме в ЕС , не си спомням .А Дания вероятно играе ролята на някоя от големите държави в ЕС , която не иска да си разваля имиджа .

    Коментиран от #45, #151

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 стоян георгиев

    13 21 Отговор

    До коментар #6 от "Защото":

    Що да не могат.отваря се процедура по разделянето и чао унгария.като стане това унгарците ще обесят Орбан на площада.празните приказки колко е добре да си извън ЕС сме ги слушали много,но всеки иска в ЕС.
  • 36 Да точно

    13 18 Отговор

    До коментар #23 от "Чочо":

    Демокрация

    А Не Путлеризация.

    Който не му харесва

    Марш към Блатото.
  • 37 Азззззззз

    28 12 Отговор
    Значи ЕС трябва да се съобразява с желанията на дания, но не и с Унгария. Тия датчани съвсем са откачили.

    Коментиран от #48

  • 38 Седларов

    13 23 Отговор
    Тръмп готви 500% мита срещу Унгария, Китай, Индия и Словакия защото купуват руски газ , петрол и метали и не помагат на Украйна. Това ще му е поредната бухалка, която ще развърти.

    Коментиран от #42, #47

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Тома

    22 8 Отговор
    А кога европейското правосъдие ще осъди урсула за далаверите с ваксините за милиарди евро.
  • 41 От замразените Руски

    6 13 Отговор

    До коментар #22 от "Ъъъъъъъъъ":

    Активи

    Ето как .
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Тунгус от Сибир

    10 5 Отговор

    До коментар #30 от "ОпОп":

    Чакаме те .
    Скоро си тук и ще живееш щастливо
  • 44 Тръмпи

    15 6 Отговор
    За Украйна може.
    За РСМ може.
    За Молдова може.
    За Сърбия НЕ може.
    Хубава работа, ама джендърска.
  • 45 стоян георгиев

    13 21 Отговор

    До коментар #32 от "Летописец .":

    Полша имала различно мнение.да имаше и за това имаше съветски войски там.да го коригират.така бе и в Чехословакия и в Унгария и в ГДР.само болен човек може да сравнява ЕС с СССР или комунистическия лагер.по онова време другар нямаше право да си пуснеш брада по собствен мерак.сега обяснявате как трябвало да не се забелязва на Орбан дето хейти ЕС ама лапа помощи и грандове от него.

    Коментиран от #54

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Фицо Мицо

    12 13 Отговор

    До коментар #38 от "Седларов":

    Доста напълни памперса .
    Краят му и на него е доста близо .

    Настъпи ли глад в Словакия
    Фицо и той е Пътник
  • 48 хе хе

    12 4 Отговор

    До коментар #37 от "Азззззззз":

    Дания е Председател на ЕС до края на годината.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Правилно

    14 19 Отговор
    Датчаните да свият перките на Орбан и Фицо, всички чакат някой да свърши тази работа.
  • 51 Копейка

    7 7 Отговор
    Кво да викам?

    Коментиран от #57, #118

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Орбан

    23 9 Отговор
    Ако Дания не приеме еврото до края на 2025 г ,да бъде изключена от ЕС. Какви са тия слободии
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Факт

    16 4 Отговор
    А кои правила точно нарушава?

    Коментиран от #69

  • 57 Развитие

    7 2 Отговор

    До коментар #51 от "Копейка":

    Викайте "УРА", акъл да ти дойде, алчо !
  • 58 Верно

    12 12 Отговор
    ЕС е със затихващи функции !
  • 59 Ивелин Михайлов

    7 3 Отговор
    УНГЗИТ!
  • 60 ТИР

    10 6 Отговор
    Алоо, демократите,,, какво е това гласуване та всички трябва да гласуват еднакво,,?
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Град Козлудуй

    13 13 Отговор

    До коментар #30 от "ОпОп":

    Как пък нито една копейка не замина да работи в Русия ?

    Коментиран от #66

  • 63 Хи хи хи

    8 4 Отговор
    сгъстява се сгъстява се ..............
    вакуума в датските глави........

    Толкоз ли няма истински новини та поФтаряте едно и също в пет "различни" варианта ???!
  • 64 Мдааа....

    13 12 Отговор
    Скоро ще започне наритването на путинистите, Орбан ще е първи, след него е Фицо, да се готви и наш Муньо.

    Коментиран от #67

  • 65 Хмм

    16 7 Отговор
    ами да я изключат, а вноската, която плаща Унгария да се прехвърли на Дания, която вече въвежда задължителна военна служба за жените и се готви да срази Русия
  • 66 Ха ХаХа

    7 6 Отговор

    До коментар #62 от "Град Козлудуй":

    Защото Русия ще дойде тук а ти в Сибир
  • 67 Още

    2 1 Отговор

    До коментар #64 от "Мдааа....":

    Утре
  • 68 А като е толкова

    10 7 Отговор

    До коментар #24 от "Що пък ...":

    печелившо да не си в ЕС, защо Сърбия драпа да влиза ? А Унгария защо не излиза ? Явно някой доста те лъже, ако си мислиш, че е много печелившо :)))

    Коментиран от #72, #74

  • 69 Хмм

    7 6 Отговор

    До коментар #56 от "Факт":

    Орбан е забранил прайда, който въпреки това се провел, но насилие няма
  • 70 Ехааа

    21 4 Отговор

    До коментар #61 от "стоян георгиев":

    Ма си вярваш че американците ще умират за България ако ни нападне Русия....голем си наивник!! И защо да го правят....член 5.....и ако не искат да го спазят кво....ще ги глобиш ли

    Коментиран от #75, #181

  • 71 Възpожденец 🇧🇬

    12 11 Отговор
    Селяка орбан по всички начини се стреми да напакости на България в полза на кремълското нищoжеcтво, ходещо на токчета и тъпчещо се с ботокс.

    Коментиран от #76

  • 72 Англия

    16 5 Отговор

    До коментар #68 от "А като е толкова":

    Едва излезе защото в ЕС има инквизационни закони.
    Влизаш..не излизаш
  • 73 Жорко

    6 4 Отговор
    Глупава коз.А! Чакай ти за Украйна?
  • 74 Хмм

    9 5 Отговор

    До коментар #68 от "А като е толкова":

    а защо Швейцария не е в ЕС или Норвегия, която е провела референдум и не искат да са в ЕС, между другото за норвежците България е нъмбър уън!
  • 75 стоян георгиев

    4 4 Отговор

    До коментар #70 от "Ехааа":

    Американците имат свои интереси.до Тръмп ги следваха десетки години,но благодарение и на вас това се.промени.от една страна в сащ.се появиха логични гласове за какво да умираме за тия съветски у..ци в източна Европа .от друга на вас ви пречат американските бази.каква симбиоза а ушко?

    Коментиран от #83, #88

  • 76 Той просто

    11 4 Отговор

    До коментар #71 от "Възpожденец 🇧🇬":

    Си гледа интересите....а нашите пудели защо махнаха ветото за Македония...да се подмажат на макарона....
  • 77 Вуте...

    3 3 Отговор

    До коментар #30 от "ОпОп":

    Така требе да стане, както си го рекнал👍, пада одат там и гладни да.... се...... р@....т....
  • 78 Някой

    15 3 Отговор
    Някога ЕС е дефиниран като съюз на суверенните държави. Вече няма нищо общо с това. Не спазваш налаганото от лобита: глоби, наказания или прострелване като Фицо (и Тръмп за САЩ).
    Има нещо гнило в Дания!

    Коментиран от #86

  • 79 Орбан

    17 6 Отговор
    Е дясната ръка на Тръмп в Европа.
    Дания лае защото Тръмп и взима Гренландия.

    Коментиран от #81

  • 80 Ъъъъъъъъ

    19 4 Отговор

    До коментар #61 от "стоян георгиев":

    "....като ни нападне Путлер ти ли ще идеш на фронта бе мизер..ик?"

    Стояне, какво точно ще ти вземе Путин, че да те напада? Кажи какво? И защо сме му на Путин? Той си има достатъчно като назе- голи, боси и гладни! Ако си мислиш, че нещо му пречим или пък че сме някакъв фактор, много се лъжеш. А и да не мислиш, че ще хаби ракети и патрони? На нас ни стига воеения оркестър. Само с тъпаните ще ни превземат. Но много сте се филмирали с тази руска заплаха.

    Коментиран от #91

  • 81 Орбан е дясната ръка на ... Ердоган

    8 3 Отговор

    До коментар #79 от "Орбан":

    Унгария е част от турското общество в Европа, а унгарците са тюрки.

    Коментиран от #84

  • 82 Някой

    15 6 Отговор

    До коментар #1 от "стоян георгиев":

    Надявам се да отстранят България. После ще направим празник, ден на независимост от ЕС.

    Коментиран от #85

  • 83 Решено е

    10 3 Отговор

    До коментар #75 от "стоян георгиев":

    Ука базите в Източна Европа изчезват.
    Тангото е бавно

    Коментиран от #87

  • 84 А ниехбългарите

    3 10 Отговор

    До коментар #81 от "Орбан е дясната ръка на ... Ердоган":

    Сме монголци.
    Тангра е Монголското куче Бог

    Коментиран от #99

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 стоян георгиев

    1 5 Отговор

    До коментар #83 от "Решено е":

    И ти кво ще спечелиш от това?
  • 88 Абе еййй

    8 2 Отговор

    До коментар #75 от "стоян георгиев":

    Аз те питах защо американците да умират за теб ти ми викаш че имали интереси... С какво толкова сме интересни за американците за да умират за нас?!

    Коментиран от #100, #102

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 стоян георгиев

    3 12 Отговор

    До коментар #80 от "Ъъъъъъъъ":

    Ние сме по богати от Абхазия Южна Осетия източна Украйна и Кавказ взети заедно.путлер ги нападна всичките докато обявяваше обратното.

    Коментиран от #98

  • 92 Ха ХаХа

    8 4 Отговор

    До коментар #85 от "стоян георгиев":

    Немското посолство вече е турското бе хайван

    Коментиран от #105

  • 93 стоян георгиев

    2 1 Отговор

    До коментар #89 от "Град Козлодуй ОРИГИНАЛА":

    Не са чак толкова ненормални!
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Констатация

    5 1 Отговор
    Каквото и да се говори става дума за ресурси, за пазари и за печалби, не за ценности.
  • 97 Съгласен

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "побърканяк":

    Абсолютно сте прав.
  • 98 Евростат м.12/2024 г.

    11 3 Отговор

    До коментар #91 от "стоян георгиев":

    България е :
    Няй корумпирана
    Най бедната и ,
    Най бързо умираща
    Държава в ЕС

    Коментиран от #101, #103

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 🤔.....

    1 1 Отговор

    До коментар #98 от "Евростат м.12/2024 г.":

    А ти как още си жив?
  • 102 стоян георгиев

    4 3 Отговор

    До коментар #88 от "Абе еййй":

    Сащ играе в геополитически план в огромна коалиция от държави включващи НАТО ,но не само.тази огромна коалиция направи сащ световен военен и икономически хегемон.това и бе коалицията държала света в мир след втората световна.тя.спечели и студената война.в нея се приеха и част от източноевропейските страни и до Тръмп това бе успешния модел на американската военна доктрина и външна политика.това е все едно да питаш защо американци умираха за Кувейт или за Корея или за виетнам.общо взето глупав въпрос на човек непознаващ историята.

    Коментиран от #133

  • 103 стоян георгиев

    4 6 Отговор

    До коментар #98 от "Евростат м.12/2024 г.":

    Така е ,но е по богата и по малко корумпирана от всички страни в региона извън ЕС,а бяхме по зле от тях пр си да влезем в ЕС.ако Унгария излезе от ЕС.вероятно след три четири години ще са много по бедни от нас.

    Коментиран от #106, #111

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Ха ХаХа

    9 5 Отговор

    До коментар #103 от "стоян георгиев":

    След 1989 г.се корумпира България.
    Демокрацията = Корупция

    Коментиран от #110

  • 107 Хмм

    11 2 Отговор

    До коментар #85 от "стоян георгиев":

    ние нямаме визи и с Китай, и с Израел, и с Норвегия, и с Япония, и с много други страни, които не са в ЕС, а защо имаме визи със САЩ, скоро и с Англия, помага ли ни за това членството в ЕС, по Живково време също сме били с безвизов режим, нужни са били изходящи визи да напуснем страната, но след падането на Живков всички европейски страни въведоха визи

    Коментиран от #112

  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 стоян георгиев

    6 4 Отговор

    До коментар #106 от "Ха ХаХа":

    Верно ли? Я провери какви бяха децата на комунистите преди 1989.кал се развиваше без корупция ситуацията за батето за Влади Живков за децата на Балев...после провери как се купуваше да речем телевизор.дали се превеждаше дали се плащаше да идеш в Либия...демокрацията е виновна викаш...хахахахах за корупцията.ти другар не си живял никога при демокрация.у нас има посткомунизтм в който остатъци от старата Влас се правят на демократи.кактв демократ е Борисов Доган Пеевски...
  • 111 Какви три четири години...

    3 7 Отговор

    До коментар #103 от "стоян георгиев":

    Само след три четири месеца ще ревнат като биволи, ти да не си мислиш че унгарската икономика е като на Дания, Белгия или Холандия, същите гольовци са като нас... фукари...

    Коментиран от #114

  • 112 стоян георгиев

    7 5 Отговор

    До коментар #107 от "Хмм":

    Пълни глупости.през комунизма не визи ти нямаше право да идеш в друг град.нали разбра.казват.ти отиваш в Пазарджик по разпределение и си там.нямаше.правп да идеш да речем в Петрич без открит лист даже и на екскурзия.катп падна комунизма бяхме страна от третия свят.в Израел можеше да идеш само ако си евреин или женен за такъв.не.ми пиши глупости.сащ не ни свалят визите щото знаят че ще се изсели маса народ та.даже и без визи там има над 300000 българи избягали в сащ.та не пиши празни приказки.
  • 113 Да....

    3 0 Отговор

    До коментар #94 от "доктор":

    Това е неоспорим факт док... неоспорим...
  • 114 стоян георгиев

    2 4 Отговор

    До коментар #111 от "Какви три четири години...":

    Казвам че за три години като опадат резерва ще са като сърбите и босненците.

    Коментиран от #128

  • 115 ДАНИЯ Е БИЛА ПЪЪЪЛНОПРАВЕН

    8 5 Отговор
    СЪЮЗНИК НА БАЙХИТЛЮ ВЪВ ВСВ..ЛОШОТО ЧЕ РЕДАРМИ НЕ Е СТЪПВАЛА ТАМ ДА ГИ ОТРЕЗВЯВА....
  • 116 Така е!

    4 8 Отговор

    До коментар #1 от "стоян георгиев":

    Дания е ислямска държава!

    Коментиран от #119

  • 117 Киро

    7 5 Отговор
    Демонокрацията на ЕС не приема инакомислещите, това да ви прилича на нещо??. Преди повече от 10г покойният вече Буковски го каза ясно и точно между ЕС и СССР разликата е само в имената, останалото е 1:1.
  • 118 604

    4 0 Отговор

    До коментар #51 от "Копейка":

    Кой не ска4а е 4ервен....
  • 119 стоян георгиев

    6 1 Отговор

    До коментар #116 от "Така е!":

    Нещо си се объркал.дания има доста кофти политика към мюсюлманите.дания не е Белгия ако си пропуснал уроците по география.
  • 120 Моряка

    2 0 Отговор

    До коментар #109 от "Време е вече да заиграе и тоягата....":

    плувай,плувай,а нала не е дълъг,накрая ще цопнеш
  • 121 Аре стига глупости бре ....

    7 4 Отговор
    Дания никакъв правен арсенал от наказания срещу Унгария не може да има. Една датска млада кифла с развалени зъби нещо била казала и торнадо било станало . Аре моля
  • 122 1111

    6 5 Отговор
    Украйна е силно корумпирана! Няма място в ЕС.Цял ЕС ще работи за нея,до някакво възстановяване след войната.А и е вредна за Европа.Орбан е прав.

    Коментиран от #126

  • 123 Айде

    4 2 Отговор
    Това е демокрация. Ако не слушаш те изключват, не ти дават пари и т.н.
  • 124 Кои са тея "основни ценности" на ЕС

    8 6 Отговор
    А? И аз питам. .....Желая също да получа отговор от Правителството, Парламента и Президента ! И от службите в лицето на Митов, ако е възможно също.... можем ли да си избиваме атлантенца примерно в България на воля вече ? Да взривяваме примерно асансьори, автомобили, жилища на атлантенца, тротонетки на децата им, телефони, пейджери, електроника, израелският посланик Йоси Леви-Сфари примерно, гости и делегации от израелски учени и т.н .... Каква е официалната позиция на Правителството, Парламента и Президента относно толерираният израелски и не само израелски тероризъм ? В зависимост от позицията им, хората трябва да знаят какво може и не може да правят и кое е поддържано и толерирано като действия от ЕС, ЕК и Фон дер Лайен

    Коментиран от #130

  • 125 Копейки,

    9 5 Отговор
    Професор Ханке каза да отивате в Русия.

    Коментиран от #131

  • 126 стоян георгиев

    6 6 Отговор

    До коментар #122 от "1111":

    Украйна е супер.като я приемем ще дръпне целия съюз.ние в бг ще имаме огромна полза от въпросната интеграция.
  • 127 44444

    5 5 Отговор
    Другата седмица ще има вот на недоверие срещу Урсула.Дано мине.ЕС е пред разпад.
  • 128 Да.........

    1 1 Отговор

    До коментар #114 от "стоян георгиев":

    Така е👍
  • 129 Кои са тея "основни ценности" на ЕС

    9 4 Отговор
    Тази 25 годишна кифла от Дания, тя ли ще ни обясни?
  • 130 Оди у Русиа

    6 7 Отговор

    До коментар #124 от "Кои са тея "основни ценности" на ЕС":

    На руските ценности.Външни нужници,самогон,туй онуй.
  • 131 🤣.... Ханке...

    4 1 Отговор

    До коментар #125 от "Копейки,":

    Ех да мога да ги набутам там всичките... 🤭
  • 132 Жоро

    6 5 Отговор
    Облаците над Зеленски се сгъстяват.Да му мисли Украйна.Унгария си е добре.
  • 133 До Стоян Георгиев

    7 1 Отговор

    До коментар #102 от "стоян георгиев":

    Май нещо бъркаш понятията. Питам те- кой печата парите на САЩ и кой ръководи Щатите??. От тук си прави извода кой командва света. Казано е: "дайте ми да емитирам валутата на една държава и не ме интересува кой ще управлява" . Знаеш ли кой го е казал??. После всичко у ясно. Останалото са празни приказки - mots oiseuse!!=

    Коментиран от #172

  • 134 Баба Гошка

    5 4 Отговор
    ЕСсср в действие! Нарушавал им бил ценностите, защото са в противовес на интересите на страната му. Алоуу!? Тез оцелели бандерри след като се саморазправят помежду си, ще почнат да ни оппукват като гъски! И никой джендрляк няма да може да ги спре! Те ще се сформират като парравоенни кримминални скуотове и ще обират всичко от всеки, за да поддържат своя стандат и бентлита и жени с изкуствени мигли и нокти и т.н. масррафи
  • 135 Кои са тея "основни ценности" на ЕС

    5 5 Отговор
    Русия да удари примерно ядрените обекти на някоя суверенна европейска държава ли а ? И после да каже че това не е война а атака към ядрена програма? ....ъхъъъ...и има пълно право да се защитава?

    Коментиран от #141, #152

  • 136 Дания иска

    4 5 Отговор
    Абе я в гъ......зъ
  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 Кои са тея "основни ценности" на ЕС

    4 6 Отговор
    Аре кажете ? КОИ СА ?
  • 139 Хи хи хи

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "стоян георгиев":

    "..... не отива на централно европейска страна с огромни традиции и история."

    ти за морал ли говориш бре стоенчо ???!
  • 140 Кои са тея "основни ценности" на ЕС

    6 5 Отговор
    Тази 25 годишна кифла от Дания, тя ли ще ни обясни? Ей сега слагам веднага каската и тръгвам да браня Гренландия от САЩ .....абе я у лево....
  • 141 Механик

    8 4 Отговор

    До коментар #135 от "Кои са тея "основни ценности" на ЕС":

    Имаш ли нещо на вторият етаж.После всички такива руски центрове стават цел на цялото НАТО.Русия приключва за 2 часа.

    Коментиран от #145, #150

  • 142 Факти

    8 5 Отговор
    Украйна е много по-ценна за ЕС от Унгария и слугата на Путин ще го разбере по трудния начин. Прекалено дълго го търпяха. Този звучен шамар от Дания ще го събуди за реалностите на континента. ЕС може и без жалката му държавица. Ако продължава да пречи ще получи шут в зagнuкa.
  • 143 абе я у лево....патка смотана

    4 4 Отговор
    Вчера си свали памперса, днес почнала да умува
  • 144 Българин

    5 3 Отговор
    Какъв "правен арсенал"?!? Да изгонят Унгария и Словакия от ЕС и това изчерпва проблема!

    Коментиран от #148

  • 145 Май забравяш

    4 3 Отговор

    До коментар #141 от "Механик":

    Ръката на мъртвеца....въпроса е че на руските управляващи не ги интересува колко руснака ще умрат защото е диктатура и бе се отчитат пред никой. Западните политици и военни би трябвало да се отчитат пред избирателя и такива решения да атакуват русия което да доведе до милиони жертви не са толкова лесни
  • 146 Гичо

    3 5 Отговор
    Евроидиотия в действие. Това ли е демокрация, мачкаш инакомислещия докато го принудиш да прави това, което ти искаш. Отврстителни са.
  • 147 Германия и Великобритания

    5 4 Отговор
    Си правят собствен ЕС, Шенген не съществува от година поне, НАТО се разпада, но още има кретени дето да вярват, че Дядо Коледа живее в Лапландия
  • 148 А бе

    5 4 Отговор

    До коментар #144 от "Българин":

    По кой член могат да изгонят някого защото има различно мнение?!?! Та нали утре могат да ни кажат от България да се преименуваме на Македония и ти от българин да се пишеш македонец....щото така е удобно на мнозинството от ЕС

    Коментиран от #153

  • 149 Тагарев Тошко

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "хаха🤣":

    Нито е руски, нито палячо гони интересите на страната си! Иска евтини суровини и не намеса в чужд конфликт! ЕС толкова е залюбила Украйна че пренебрегва други държави които години кандидатстват и не ги приемат!

    Коментиран от #157

  • 150 Няма такъв филм

    3 3 Отговор

    До коментар #141 от "Механик":

    Тръмп ясно каза, че удар по ядрена програма не е военна агресия към държава нали? Тоест няма чл.5 .... ъхъъъ.....
  • 151 Факти

    5 5 Отговор

    До коментар #32 от "Летописец .":

    По комунизма когато някой имаше различно мнение му пращаха танковете. Явно не си чувал за Пражката пролет. Ние също отидохме с танковете да мачкаме протестиращите чехи. До ден днешен не сме се извинили официално и носим срама на челата си. Единственото ни извинение е, че и ние бяхме вкарани насила в Източния блок. Червената армия ни окупира и Москва инсталира марионетно правителство. Така действаше СССР - насила. ЕС работи на точно обратния принцип. Всеки влиза и излиза по собствено желание.

    Коментиран от #154, #156

  • 152 Кои са тея "основни ценности" на ЕС

    4 4 Отговор

    До коментар #135 от "Кои са тея "основни ценности" на ЕС":

    Няма кой отговор да даде. В ЕС всичко е коптор. Нацизма и тероризма е ценност

    Коментиран от #169

  • 153 Българин 🇧🇬

    2 5 Отговор

    До коментар #148 от "А бе":

    Ами то Брюксел вече го направи , като написа за "македонски език и идинтичност" в първия доклад . Не се видя никаква официална позиция от българските "евроатлантици" .

    Коментиран от #155

  • 154 Факт е

    5 3 Отговор

    До коментар #151 от "Факти":

    Че няма референдум в ЕС дали данъкоплатеца е съгласен с политиката за подкрепа към Украйна или тя да бъде приета в ЕС или нато. Не ми твърди че решенията от Брюксел и разни сглобени насила правителства изразяват желанието на мнозинството избиратели....просто в ЕС си е автокрация и диктатура на малцинството

    Коментиран от #163

  • 155 Ти не си Българин

    3 2 Отговор

    До коментар #153 от "Българин 🇧🇬":

    А мекотело което е съгласно мнозинството да го тъпче....срамиш знамето на България

    Коментиран от #158

  • 156 Летописец

    5 2 Отговор

    До коментар #151 от "Факти":

    При опит за превратът "Пражка пролет" са загинали около сто души ! След превратът Майдан , пронатовската украинска хунта изби хиляди цивилни рускоезични в Украйна . А за това че въоръжавахме киевските убийци , си носим срама !

    Коментиран от #176

  • 157 Факти

    4 5 Отговор

    До коментар #149 от "Тагарев Тошко":

    Руските суровини са скъпи. Има по-евтини алтернативи. Орбан не работи за интереса на Унгария. Той е олигарх и престъпник. Путин го държи за топките с компромати. Веднъж хванеш ли се на хорото с бандити пускане няма.
  • 158 Българин 🇧🇬

    2 2 Отговор

    До коментар #155 от "Ти не си Българин":

    Точно турско-щатските мекотели се навеждате на новите турски и краварски господари !
  • 159 Никакви

    4 2 Отговор
    Никакви компромиси за тоя рецидивист. Шамандура с шамандура. Качва се на главите ни и се друса отгоре с огромния си диференциал. Вън! И да приемаме Украйна!!! Истински европейци са украинците.
  • 160 Даката

    4 2 Отговор
    Русофила Орбан ясно показа многократно, че подкрепя Путин и войната му в Украйна, спъвайки ЕС и НАТО в оказването на своевременна помощ на нападнатата от Русия Украйна.
  • 161 Припомняне

    1 1 Отговор
    Преди няколко месеца Обран беше в София на някакъв църковно-езически празник, дето се вярва, че който пръв ти гостува него ден, така ще е цялата година и Радев тесногръди се похвали, че първия му гост е именно Орбан, който му го набута с двеста по отношение на Македония.И на Бойко също, с него пък се знаели от 100 години😁
  • 162 Прекрасно

    2 2 Отговор
    Значи може и този гнусен ЕС да напуснем. (Член 7 е клауза в договора на ЕС, която позволява на държавите да гласуват за изключване или санкциониране на член, който нарушава правилата на блока)....
    .
  • 163 Факти

    3 2 Отговор

    До коментар #154 от "Факт е":

    В Русия имаше ли референдум за войната срещу Украйна? Ти изобщо не знаеш смисъла на думите автокрация и диктатура. За това, което пишеш в момента, в Русия директно те прибират в ареста. Наказанието е в зависимост от това колко си бил напорист в изразяване на мнението си. Някои никога не се връщат живи.

    Коментиран от #168

  • 164 Остин

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Да време е":

    Ес са боклук да се вдигнат митата им.
  • 165 Остин

    1 0 Отговор
    Ес са боклук да се вдигнат митата
  • 166 Пълни глупости

    3 1 Отговор
    Никой не може да лиши Унгария от правото ѝ на глас по аспекти на европейската политика. Никой!
  • 167 Аре моля и Член 7

    4 2 Отговор
    За България. Не искаме да сме роби на тъпият Уесул
  • 168 Естествено че имаше

    2 0 Отговор

    До коментар #163 от "Факти":

    референдум за войната срещу Украйна. Даже 3
  • 169 Даката

    3 6 Отговор

    До коментар #152 от "Кои са тея "основни ценности" на ЕС":

    Путин и Русия нападнаха Украйна, като по-рано я бяха склонили да си унищожи ядреното оръжие в замяна на военна помощ от Русия ако някой реши да напада Украйна, това добре, но никой не очакваше, че тъкмо тези които щяха да пазят Украйна я нападнаха... това е толкова гадни и долно.
    В Русия на власт е фашизма. Отворете си очите, русофили смотани!

    Коментиран от #173, #174

  • 170 веско

    5 1 Отговор
    Не Дания а изр..одите които са назначили тези лицемерни предатели те искат . Забележете еде си коя страна иска това от името на кого ? искат никой не знае а същите алчни , ненаситни , коварни изр..оди които ламтят за повече и повече те от тяхно име искат. Примери много и е модно последните години ; Испания иска войната в Украйна да свърши ? От името на кого : Парламента , Правителството , Обществените организации , Народът ли ? без отговор долните алчни св..не които управляват света те го искат за сега за да могат по добре да се приготвят..
  • 171 Унгария заяви че

    5 2 Отговор
    Темата за членството на Украйна, ще се реши с референдум в Унгария и хората ще решат . Кое точно не е демократично и кое точно нарушава законите на ЕС . Абсолютно нищо. Да се пишат и говорят тъпотии е безсмислено. Ако смятат че могат да лишат Унгария от право на глас нека се пробват
  • 172 Даката

    2 6 Отговор

    До коментар #133 от "До Стоян Георгиев":

    България прие Еврото като национална валута, а вие боклуците русофили само ще си мечтаете Европа да се разпадне, по-скоро Русия ще се разпадне... боклуци смотани. Я бегом в Русия, като толкова я харесвате, пияндета такива.
  • 173 На 14 април 2014 година

    3 1 Отговор

    До коментар #169 от "Даката":

    започва военна "операция", която е инициирана от Александър Турчинов, след като източните райони на страната се надигат на бунт срещу незаконно правителство дошло с кървав преврат на власт в Украйна. Турчинов, по-известен като «кървавия пастор» дава заповедта като временно изпълняващ длъжността президент на Украйна. Важно е да се отбележи обаче, че в заповедта никъде не се споменава за никакво руско нашествие. Войната е започва Турчинов ! Русия се намесва много по късно за да защити собственото си руско население, което беше лишено впрочем от всякакви граждански права, включително и правото да гласуват....
    Армията е изпратена да се бори със "сепаратистите", тоест с гражданите на Украйна, което противоречи на Конституцията на Украйна .
  • 174 "основни ценности" на ЕС"

    6 1 Отговор

    До коментар #169 от "Даката":

    Сигурно са преврати и майдани да правят а? Да свалят законно избрани правителства и да ги избиват в последствие? Па сподели....
  • 175 Така е правилно!

    5 2 Отговор
    Темата относно членството на Украйна, да се реши с референдум в Унгария и хората сами да решат. Кое не е ясно и с какво точно не сте съгласни ? Споделете?
  • 176 Факти

    2 2 Отговор

    До коментар #156 от "Летописец":

    Какъв опит за преврат бе? Комунистическата партия на Чехословакия искаше икономически прогрес и сама се опита да направи реформи - частична децентрализация на икономиката и отпускане на ограниченията върху пътуването, медиите и т.н. СССР го прие като заплаха за твърдата му диктатура и отговори като прати половин милион армия и окупира Чехословакия. Чак тогава народът излезе на улиците срещу окупаторите. Какъв опит за преврат те гони като главен секретар на Чехословашката Комунистическа Партия беше реформистът Александър Дубчек, който прокламираше "социализъм с човешко лице". Хората бяха твърдо зад него! СССР влезе с армията и го свали от поста. После го изключиха от партията. Не чешкият народ, а СССР извърши преврат в Чехословакия и ние също участвахме. Срам!
  • 177 Нормално е

    4 1 Отговор
    относно членството на Украйна в ЕС и позицията на българското правителство също да се формира на база дали българите го искат и да се реши също с референдум както и в Унгария. Точно това е демокрацията. Нима Европейските ценности не са точно това? ...
  • 178 тоя

    2 0 Отговор
    що не излезе от европа.кво му се кланяте. той си има брикс.
  • 179 Орбан е русист

    1 4 Отговор
    Това партийно олигархче се противопоставя на украинската държава. Но противно на логиката която би трябвало да следва ако са праволинейни. То би трябвало и с Македония по същия начин да постъпва. Но какво прави той? И това никой платен трол не може да обори и оспори! Орбан работи по утвърждаването на Македония като държава, народ и македонския език. Това тролове е самата политика на Русия от своето начало. От момента в който от Москва, Сталин са издали заповедта до Георги Димитров за създаването на нова македонска нация и македонски език до ДНЕС. Запомнете го!!!! И тази политика се следва неотлъчно и последователно. Това ще им изиграе много моля шега и всичко ще им се върне като яростно летящ бумеранг.
  • 180 МРЪСНИ ФАЛШИФИКАТОРИ ДАЛАВЕРАДЖИИ

    1 1 Отговор
    АХ, НАРУШЕНИ ЕВ ЦЕННОСТИ И ТОТАЛИТАРНИЯ ИМ ЗАКОН , ЗАЩОТО УНГ НЕ БИЛА СЪГЛАСНА ДА ....... ТОВА ЛИ ВИ Е ЗАКОНА , КОЙТО НЕ Е СЪГЛАСЕН С НЕЩО ДА БЪДЕ ОТСТРАНЯВАН ,А??? ГОЛЯМА ДЕМОКРАЦИЯ - ТОТАЛЕН БЕТЕР КОМУНИСТИЧЕСКИ ТОТАЛИТАРИЗЪМ . ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА НЕЗАКОННОТО БЕЗКОНТРОЛНО ПЕЧАТАНЕ НА ФАШИВИТЕ ИМ ХАРТИЙКИ , ВЪВЕДЕНИ ЗА ГРАБЕЖИ , ХЕГЕМОНИЯ И СВЕТОВНА ИНФЛАЦИЯ . ТАЯ ИЗМЕТ , ЖИВЕЕЩА С ДАЛАВЕРАДЖИЙСКИ НОМЕРА И ПОХВАТЯИ,ТРЯБВА ДА БЪДЕ ИЗМЕТЕНА , ТОВА Т.Н. ЕВРО ДА БЪДЕ ЗАЛИЧЕНО КАТО НЕЗАКОНО , НЕИЗПОЛЗВАЕМО. ТЕ ЗА ТОВА ТРУПАТ БРОЙКИ СТРАНИ В ЕВРОЗОНАТА ЗА ДА СИ ЗАПАЗЯТ ФАШХАРДИЙКИТЕ ДА ДЕЙСТВАТ ЗА ДА ГРАБЯТ СВЕТА.
  • 181 Има

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "Ехааа":

    кой да защити България,ако москалите тръгнат насам и американските евреи не се намесят с член 5,спокойно.Не са православни...
  • 182 Наблюдател

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "побърканяк":

    Живял ли си по времето на СССР?
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Русия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания