Тема: Украйна

Лавров: Българите в Украйна преживяха насилствена украинизация

7 Юли, 2025 14:04 9 824 326

  • украйна-
  • русия-
  • лавров-
  • сергей лавров-
  • българи в украйна-
  • нато-
  • война-
  • денацификация

Устойчиво решение не може да бъде постигнато без премахване на коренните причини за конфликта, каза руският външен министър

Лавров: Българите в Украйна преживяха насилствена украинизация - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Руснаци в Украйна бяха преследвани и убивани. Други етнически групи, включително унгарци, румънци, поляци, българи, арменци, беларуси и гърци, също са преживели насилствена украинизация.

Това заяви руският външен министър Сергей Лавров в интервю за унгарския в. Magyar Nemzet.

Още новини от Украйна

Първият дипломат на Русия отново повтори условията на федерацията за спиране на войната срещу Украйна, които на практика означават тя да капитулира пред агресора.

„Русия винаги е била и остава отворена за политическо и дипломатическо уреждане на конфликта в Украйна. То обаче трябва да донесе траен мир, а не просто прекратяване на огъня“, каза Лавров.

„Устойчиво решение не може да бъде постигнато без премахване на коренните причини за конфликта. От решаващо значение е да се премахнат заплахите за сигурността на Русия, причинени от разширяването на НАТО и въвличането на Украйна в този военен блок“, заяви външният министър на Русия.

„Нашият дневен ред включва демилитаризация и денацификация на Украйна, отмяна на санкциите срещу Русия, отмяна на всички съдебни дела срещу Русия и връщане на незаконно иззетите активи, базирани на Запад“, посочи още Лавров.

По думите му Украйна трябва да признае за руски окупираните територии, включително Крим, непризнатите ДНР и ЛНР, както и Херсон и Запорожие.

В допълнение към расизма и дискриминацията на киевския режим срещу всичко руско в Украйна, разширяването на НАТО на изток, което върви ръка за ръка с превръщането на Украйна във военен плацдарм за сдържане на Русия, е друга причина за този конфликт, каза Лавров, според когото през 2014 година Киев е обявил война на руския език и култура.

Сергей Лавров обвини НАТО в агресивни действия, твърдейки, че Алиансът не е отбранителен: „Северноатлантическият алианс отдавна е престанал да бъде отбранителен съюз, въпреки че лидерите на НАТО продължават да го твърдят. Военните авантюри в Югославия, Ирак и Либия не могат да бъдат обяснени с необходимостта от защита на териториите на държавите-членки. От кого се защитаваха страните от НАТО в тези страни?"


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 166 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 честен ционист

    214 61 Отговор
    Не само Ганчо в Украйна. Ганчо в България също върви по пътя на укрофашизацията.

    Коментиран от #98, #195, #309

  • 3 Зевс

    247 38 Отговор
    От началото на конфликта там (2014 година след Майдана), нашата държава дума не е обелила за бесарабските българи, явно не ни е позволено.

    Коментиран от #16

  • 4 Тео

    207 45 Отговор
    Много точно казано и напълно вярно👍
  • 5 Госあ

    183 59 Отговор
    Прав е Лавров ! Пълна денацификация и демилитаризация на бандерите. Рижия смешник от краварника и на главата си да застане, не може да промени нещата.

    Коментиран от #310

  • 6 пешо

    133 53 Отговор
    от зеления наркоман друго не може да се очаква
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ромчо

    153 16 Отговор
    А у БГ има насилствена циганизация ,остава само да сменим името на Република Циганария!

    Коментиран от #14, #201, #316

  • 9 Пррррр ,

    23 47 Отговор
    Прррррррр ..
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Хм...

    120 30 Отговор
    Преживяхме ОПИТ за насилствена украинизация. И даже изобщо не е опит, а направо брутално изнасилване. Поне за сега е безуспешно.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Атина Палада

    45 93 Отговор
    Кон бе.Кон олигофрен.

    Коментиран от #102, #258

  • 14 Архимандрисандрит Бибиян

    10 40 Отговор

    До коментар #8 от "Ромчо":

    Фадмакиа не стига ли бе?
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 доктор

    49 90 Отговор

    До коментар #3 от "Зевс":

    Бесарабските българи са в състава на ВСУ и избиват орки.

    Коментиран от #314

  • 17 1357

    25 43 Отговор
    Пий си хапчетата перко
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Да кажа

    37 92 Отговор
    Абе кентавър защо в руските магазини се продава по една филия хляб?!

    Коментиран от #27, #31

  • 20 Мдаааа

    18 32 Отговор
    ПЪРВО ОТ СТАЛИН !
  • 21 Копейките на сапун!

    52 90 Отговор
    Руснаците обстрелват нашите братя от Бесарабия!!

    Коментиран от #26

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 На Фашистките

    102 21 Отговор
    европейски правителства не им пука за гражданите в собствените им държави камо ли за преселниците в Украйна! Те изпълняват линията на ЕК за подпомагане на украинските фашисти в усилията им за унищожение на РФ! Демокрация та дрънка важните управляващите да трупат свръх печалби!

    Коментиран от #105

  • 24 Русия ни отне Вардарска Македония.

    57 64 Отговор
    Русия нареди насилствена македонизация във Вардарска Македония, която откъсва от България и в Пиринска Македония. По заповед на коминтерна бе създадена насилствено "македонската нация и език", през 1945.

    Коментиран от #87

  • 25 Хахахаха

    56 89 Отговор
    Не пишете глупостите на руската пропаганда. Падате много ниско. В Украйна има и продължава да има българско училище, продължава българската култура и се зачита всичко българско. За разлика от раша, която няма нито едно българско училище и българите в раша са просто никои!

    Коментиран от #41

  • 26 Какви братя?

    70 15 Отговор

    До коментар #21 от "Копейките на сапун!":

    Те са с украински имена и са украинци по паспорт.
    България ги предаде.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Малий

    10 29 Отговор
    Мунчо с Майбаха сега ще го повтори
  • 29 Хахахаха

    27 62 Отговор

    До коментар #1 от "историк":

    Ясна ни е цялата истина за руската пропаганда. Фактите говорят друго но само тези които могат да ги видят. За тези надупените със затворени очи, никога няма да видят фактите и руската пропаганда.

    Коментиран от #53

  • 30 Поздравления!

    37 5 Отговор

    До коментар #10 от "Архимандрисандрит Бибиян":

    Ти си първият mало-умник споменал тук Киев за три дня.
    Несъмнено ще има и други.
  • 31 Атина Палада

    32 4 Отговор

    До коментар #19 от "Да кажа":

    Ми то и в България е така. И струва 3-4лв. С луканка и кашкавал. Викат му сандвич. Ама на теб нали ти е скъпо, та отде да ги знаеш тия работи...

    Коментиран от #34, #39

  • 32 Учуден

    16 36 Отговор
    Тоз още ли диша?
  • 33 По принцип

    23 44 Отговор
    Конете са хубави животни. Този явно има сериозен природен Дефект.
  • 34 Последния Софиянец

    6 28 Отговор

    До коментар #31 от "Атина Палада":

    На мен чиналова ми даден развалени сандвичи.Прокара ме.
  • 35 Механик

    36 3 Отговор
    Да се, ама той не знае колко са българите в Одеса, понеже не чете тукашните вестници.
    То и аз забравих колко са. Някой ще може ли да ми напомни?
    Благодаря предварително!

    Коментиран от #43

  • 36 Гладомор

    33 49 Отговор
    Колко българи е имало по земите които Русия е завладявала и колко има днес!?!? Мммю? Колко? Каква е съдбата на бесарабските, волските и таврийските българи. Защо не провериш? Колко са останали благодарение на Русия. Къде ме пращаш при индианците!? Дай да видим какво Русия е причинила на българите. И не само на тях. На всички народи които е завладявала? Ще ме праща при индианците! Ами македонците, на които баща и майка са комсомосюките джендари Сталин и Георги Димитров.

    Коментиран от #60, #63

  • 37 Факт

    56 20 Отговор
    Прав е. Но нашите говеда тук веят укрофашистки знамена.
  • 38 По принцип

    17 39 Отговор
    Конете са хубави животни, но този има сериозен природен дефект.

    Коментиран от #47

  • 39 Да кажа

    13 31 Отговор

    До коментар #31 от "Атина Палада":

    Филийката в Русия е гола на пушка.И струва 25 стотинки.13 евроцента.
  • 40 Някой

    54 10 Отговор
    След като окупираха парламента и реално държаха депутатите като заложници, първото решение бе за отмяна на учене на чужди езици и на българският там. Български общинар бе залят с нещо зелено и хвърлен в кофа. Подгониха бесарабските българи, защото не искаха да ги намесват. От запалените в Одеса май имаше такива.
  • 41 Ха ХаХа

    48 26 Отговор

    До коментар #25 от "Хахахаха":

    В редовно училище не се преподава български.Забраниха.
    Има неделни училища които се плащат.
    Културните ни центрове бяха подпалени.На този м Киевпс червени букви написаха Чемодан,Вокзал,София.
    В Дома на културата в Одеса изгониха жив българина инж.Маринов
    По статистика 0,2% от всички украинцихизбягали в Българияфса българи.
    Никой не обича мащехата си.
    В Русия навсякъде с компактни българи се изучава български.
    Иди в Крим предател и ще те разчекнат ако кажеш това

    Коментиран от #78, #81

  • 42 Рамбо

    14 37 Отговор
    Не вярвам нито дума на гнусния татарин.
  • 43 Отец Теофил

    3 3 Отговор

    До коментар #35 от "Механик":

    Ще ти напомня!
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Руски алкохолизирано псе

    24 44 Отговор
    Лавров си позволи да закачи българите. Сега настъпа яко мотиката. Вие кажете не, защо вашите руски убийци забраняваха изучаването на българския език в окупираните украински училища? Сама царица Митрофанова ги нарече идиоти!
  • 46 В българските училища

    10 20 Отговор
    усилено учат руски език!

    Коментиран от #50

  • 47 Казало

    9 4 Отговор

    До коментар #38 от "По принцип":

    Кьоравото помашко магаре

    Коментиран от #59

  • 48 Опа

    26 30 Отговор
    Ако в Русия беше по-добре от Украйна българите щяха да отидат да живеят там.

    Коментиран от #57

  • 49 Много обикновен

    17 22 Отговор

    До коментар #7 от "Редактор":

    И много голям Лъжец. Комунизма само на това може да те науча.
  • 50 Къде бе

    5 6 Отговор

    До коментар #46 от "В българските училища":

    Тюлембек розоф?
  • 51 Абе

    18 38 Отговор
    Ако не беше Русия да се опитва постоянно да хвърли котва на балканите. Съдбата на България щеше да бъде друга. Никога великите сили не са искали народът на България да има голяма по земи държава. Включително Русия. Това са факти. Мен не интересува историята на българския народ. И със своята близост Русия най-много е навредила България. Както и Франция и Англия. И просто е нередно да ме баламосваш и да ме изпращаш при индианци и африканци. Те си имат своята история. Българската е обвързана с тиранията на Русия и други европейски държави.
  • 52 Сетих се!

    19 23 Отговор
    Копейкин нали ходи да спасява бесарабските българи?!Докъде стигна?

    Коментиран от #66

  • 53 Кои факти?

    37 12 Отговор

    До коментар #29 от "Хахахаха":

    За агресията на НАТО в Югославия, Либия и Ирак ли?
    Или за украинизацията на малцинствата?
    Или затова, че НАТО им дойде до вратата?
    Айде улево, и ние можем да четем.

    Коментиран от #62, #116

  • 54 Удри

    14 15 Отговор
    Да де ама бая руснаци измряха от български куршуми, снаряди и рпг-та.
  • 55 Русия е злото на света,

    24 27 Отговор
    не само са убийци, но и бездарни лъжци .ВЪН ОТ РОДИНАТА ДОЛНО И ПОДЛО ПЛЕМЕ !
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Град Козлодуй

    23 20 Отговор

    До коментар #48 от "Опа":

    Как пък един боклукк не замина за руският рай?
  • 58 агресор Мара

    20 11 Отговор
    Мара не си сменя реториката, хем вижда, че украшите на Зеления дрогерман вече почти са вдигнали белия байряк..
  • 59 Не бееее Панелчо

    7 15 Отговор

    До коментар #47 от "Казало":

    Коравия Копейски кон

    Коментиран от #70

  • 60 Питай Руслан Мъйнов

    27 7 Отговор

    До коментар #36 от "Гладомор":

    за умрялата 404 и как избива българите. От първа ръка и формация.
    Айде у лево
  • 61 Факт

    20 18 Отговор
    Русия забрани българските училища в окупираните части на Украйна
    16 декември 2022
    Българските неделни училища в окупираните части на Украйна са закрити, забранено е да се преподава на български език, съобщи на пресконференция днес директорът на Агенцията за българите в чужбина Райна Манджукова.
    На територията на окупираната украинска Запорожка област има около 30 български населени места, там живеят таврийските българи. Под окупация са Мелитопол, Бердянск, Приморск, Приазовске и селата около тях - българските неделни училища там са закрити, обясни Манджукова.
    Закриването е станало с решение на руските окупационни власти. В окупираните територии обучението е само на руски, не само българският език е забранен, забранен е и украинският, съобщи Валерий Радолов, директор на "Български общности и информационна дейност" в ИАБЧ.

    Коментиран от #179

  • 62 гайтанджиева

    11 19 Отговор

    До коментар #53 от "Кои факти?":

    Това са руски фейкове.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Меси от банкя

    12 20 Отговор
    Лаврата да внимава да не обиди българите защото е необходим само един български отряд от 10 000 човека да помете руснаците в Украйна.
  • 65 Българин 🇧🇬

    20 9 Отговор
    Браво , Марче ! Даваш думата и на Лавров , и на руската гледна точка , което си е Журналистика ! Аман от мисирки , които само копи-пействат "евроатлантическите " (всъщност англо-турски) опорки !
  • 66 Ще ти кажа

    14 5 Отговор

    До коментар #52 от "Сетих се!":

    До границата. И се върна с черен печат и 10 годишна забрана. Скоро ще има и такава за целия Европейски съюз.
  • 67 Наблюдател

    13 17 Отговор
    Тоя винаги ми е приличал на кон.

    Коментиран от #76

  • 68 Р.Крадеф

    13 14 Отговор
    То аз и рашиста Копейкин не вярваме на бръщолевенето на татар-монгола, камо ли нормалните българи.

    Коментиран от #77

  • 69 България и Македония заедно

    26 20 Отговор
    Днес когато Русия е най-слаба от векове! Трябва да се поправят някои исторически грешки! Това са Молдова и Македония. Днес когато и Европа има нужда от тези области и е зависима от членството на България и Румъния. Може тези грешки да се поправят с тяхното мълчаливо съгласие. Румъния и Молдова да се обединят! България и Македония също трябва да се обединят. И всички руски партии и организации и комсомолски джуджета да им се тури чертата и влиянието веднъж и завинаги!
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Факт

    24 25 Отговор
    Лавров е патологичен лъжец и пoдлец като всички останали рашисти в Кремъл... Преди войната е говорил точно обратното...

  • 72 Читател

    15 10 Отговор
    Това им говори човека от 2014 до днес но
  • 73 Само минавам

    12 17 Отговор
    Конят няма да доживее Киев за три дни.На 500%

    Коментиран от #80

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 а сега де

    2 5 Отговор
    Санкцийте какво общо имат.
  • 76 Бай Иван

    10 17 Отговор

    До коментар #67 от "Наблюдател":

    На мен ми прилича на монголски гьз.

    Коментиран от #91

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Хахахаха

    16 25 Отговор

    До коментар #41 от "Ха ХаХа":

    Руска пропаганда! Разпространението на руска пропаганда, трябва да бъде подсъдимо! Когато бесарабските българи в Украйна ви казаха, че ако искате да помогнете на българите в Украйна, трябва да помогнете на ВСУ, тогава какво писахте, копейки? Че било лъжа? Ако тяхното е лъжа, то как лавров казва вярно според вас?

    Коментиран от #83

  • 79 И една дума

    9 12 Отговор
    Не можеш да измислиш куцо магаре
  • 80 Скоро ще е

    4 7 Отговор

    До коментар #73 от "Само минавам":

    И той ще види от къде изгрява слънцето.
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 заедно можем

    17 9 Отговор
    Русия спаси ни!Русия освободи ни!

    Коментиран от #88, #95

  • 83 Ха ХаХа

    25 7 Отговор

    До коментар #78 от "Хахахаха":

    Колко и кои българи казаха това?
    Иди в Одеса и га кажи и връщане за теб няма да има.
    Идиот по паспорт са вече украинци.Петър е Петро.
    Марш на фронта за оборска тор срещу Русия

    Коментиран от #90

  • 84 Ирник

    16 21 Отговор
    Това руснака е интересно същество, установено е че не лъже само ако е вече умряло, ама то и това не е съвсем сигурно. В независима Украйна българите изучаваха своя език , а днес в окупираните от Русия територии това вече е Невъзможно. ЗАБРАНЕНО ИМ Е. Ама когато си имаме работа с руснаци и Джордж Оруел с неговият безспорен талант и прозориливост ряпа да яде. Лъжат, лъжат, лъжът та пушекк чак до небесата се вдига
  • 85 Факт

    15 15 Отговор
    МВнР на България за обвиненията на Захарова: Лов на вещици, Русия забранява българския език

    Ограничават българския език в Украйна

    "Политиката на Русия по отношение на образователните права обаче е двусмислена и безпринципна. От началото на войната в Украйна над 30 хиляди българи, главно от Запорожка област, са под руска окупация. Правото им да изучават български език е ограничено. Българските неделни училища в Мелитопол и Бердянск, финансирани от България, са принудени да прекратят присъственото си обучение. Закрит е и българо-украинският лицей в град Приморск", отбелязва министъра на външните работи на България Георг Георгиев, цитиран от националното радио.

    Коментиран от #121

  • 86 Хахахаха

    12 20 Отговор
    Всъщност много бесарабски българи, разбраха, че в България всъщност има много руски предатели и копейки. Срам, когато всъщност наричате братя кадировците и желаете убийства на бесарабските българи в Украйна! Срам.
  • 87 Кретен!

    18 11 Отговор

    До коментар #24 от "Русия ни отне Вардарска Македония.":

    Ти какво очакваш?! България е на страната на губещите във всв!Това ,че са ни отнели македония е най малкото,което можеше да ни се случи!Добре,че сме фурнаджийски лопати,та веднага тръгнахме да гоним бившите ни съюзници германците!Така малко отмихме срама от лицата си!А сега?!Дали днешна Русия ще ни прости?! В никакъв случай!!!

    Коментиран от #96, #99

  • 88 Защо да те спасява Бе

    7 10 Отговор

    До коментар #82 от "заедно можем":

    Копейкин??? Чакат те с отворени обятият. Чичко Вова от кого ви чака такива като теб.
  • 89 Тома

    29 7 Отговор
    Видяхме как ги палиха българите в Одеса и всичко ни е ясно.Но ни управляват продажници
  • 90 Хахахаха

    13 7 Отговор

    До коментар #83 от "Ха ХаХа":

    Естествено, че са украинци по паспорт. Те и турците в България са с български паспорти.

    Коментиран от #97

  • 91 Бай Иване

    4 9 Отговор

    До коментар #76 от "Бай Иван":

    Господство ти е Монголското куче Тангра и се можеш с онча лой
  • 92 Еми фашистите хазари

    16 4 Отговор
    излязоха много по-опасни и по-жестоки и от службите на бай Тошо, който се опита също да смени имената на етническите турци в социалистическа България! НО, не им забрани религията и нямаше изтезания и тормоз.
  • 93 Вижте го

    8 15 Отговор
    Конят е олигофрен.

    Коментиран от #94

  • 94 По-лошо и по-страшно

    3 7 Отговор

    До коментар #93 от "Вижте го":

    Положението е Квазимодо.

    Коментиран от #118

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Тоя гроз....е......Смешн...и.....

    8 10 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    Няма прово да говори за българите Нека просто си пие с останалите нищо не ставащи около него
  • 99 дааа

    10 11 Отговор

    До коментар #87 от "Кретен!":

    знаеш ли колко ме интересува какво мислят руснаците? да си гледат блатата и да не се вясват тука въобще. На никой няма да липсват в Европа

    Коментиран от #103, #113

  • 100 АНОНИМЕН

    12 17 Отговор
    Войната в Украйна ще свърши, когато изгоним от БЪЛГАРИЯ всички РУСНАЦИ-ПУТИНИСТИ, а за русофилиците ни организираме заведения за превъзпитание …Това ще е болезнен удар от който русия ще се вразуми...Слава Богу, и слава на Украйна, че на БЪЛГАРИТЕ най-сетне им се поотвориха очите за "Авантюрите на русия в ...България".
    Крайно време е малка България да сложи край на тази братоубийствена война в героична и велика Украйна!

    Коментиран от #108

  • 101 Пламен

    12 16 Отговор
    Чиста логика - по време на Турското робство никой не е купувал и продавал хора в Османсата империя .
    В Руската империя това е било нещо нормално .

    Коментиран от #106, #107

  • 102 Атина Палада

    16 10 Отговор

    До коментар #13 от "Атина Палада":

    Колега, Лавров е най добрият дипломат в света...
    Висш пилотаж по дипломация ..Жалко ,че е на преклонна възраст и вече трябва да излиза в пенсия и съответно заменен...
    А ти вземи се подписвай с твой си ник :(
  • 103 Бай Иване

    11 6 Отговор

    До коментар #99 от "дааа":

    Слагай потурите и феса бе кирякстефчов
  • 104 Завърнал се

    4 4 Отговор
    дрън дрън, дайте 4 области и готово, а утре може и още 4...
  • 105 Брачед,

    3 7 Отговор

    До коментар #23 от "На Фашистките":

    Първо научи определението - "фашист " ...
  • 106 Ха ХаХа

    6 1 Отговор

    До коментар #101 от "Пламен":

    Я пак помако.....

    Коментиран от #110

  • 107 Атина Палада

    15 9 Отговор

    До коментар #101 от "Пламен":

    В САЩ до преди десетина години продаваха и купуваха роби,ти говориш какво е било в руската Империя преди векове ха ха ха
  • 108 Ха ХаХа

    5 0 Отговор

    До коментар #100 от "АНОНИМЕН":

    Бива простак,но чак пък такъв простак не бива

    Коментиран от #240

  • 109 Куку

    8 16 Отговор
    Само че,има една малка подробност при украинците свободно учиш български език в българска гимназия!!!Монголите затвориха българските училища и забраниха използването на български език,забравих- азбуката идвала от македонските земи според Путин!

    Коментиран от #117

  • 110 Пламен

    6 13 Отговор

    До коментар #106 от "Ха ХаХа":

    Чел ли си ,,Мъртви души" , копейко ?
    Едва ли .
  • 111 българин

    9 13 Отговор
    Тъпия кон както винаги нищо умно не казва. Да каже защо забраниха българския език в училищата в окупираните територии?!

    Коментиран от #124

  • 112 стоян георгиев

    13 3 Отговор
    Истина е! Както и българите в мънкедония!

    Нямаме държава! Имаме колониално външно управление!

    Суверенитет - нулев!
  • 113 Атина Палада

    15 6 Отговор

    До коментар #99 от "дааа":

    Че те руснаците са си в Европа бре:))) РФ владее повече територия на полуострова Европа,част от континента Евразия от всички останали държави взети заедно намиращи се в Европа..

    Коментиран от #131

  • 114 Михаил

    5 11 Отговор
    Когато го чувам, лошо ми става!
    Мерси за вашия мир!
    Престъпници и убийци!!!!
  • 115 Факт

    15 4 Отговор
    Руския кадемик Николай Державин:
    „До 15. век руси, украинци, поляци, чехи не са наричали себе си "славяни". До Средновековието като славянски език е дефиниран езикът на българите, а не езика на руси, поляци, словаци, словени и т.н. През 9. и 10. век българите разпространяват своята писменост сред тези народи. От българските книги тези народи прихващат старобългарския език като свой. Но след завладяването на България от османците, тези народи не биха искали да се знае, че пишат и четат на езика на един поробен народ. Поради това преименуват старобългарския език на "ЦЪРКОВНОСЛАВЯНСКИ"
    През 9. и 10. век, когато Преславската и Охридска книжовни школи разпространяват български книги из Европа, тогава славяни не е имало! Няма писмен документ от 7. до 12. век, който да говори за славяни. За славяни започва да се говори в 17. век от Петър I и особено Екатерина Велика. Тя не може да понесе мисълта, че някой друг е дал писменост на руснаците и прегръща идеята на беенедиктинския монах с далматински /хърватски/ произход Мавро Орбини да се нарекат "славяни" всички народи с близки езици. Това на практика са всички общности, получили четмо и писмо от българските книжовни школи. Така се изместват и подменят българските заслуги за просветата на това огромно море от близки народи. Но тогава не е имало българска държава и нямало как българите да защитят истината.“

    Коментиран от #127, #138

  • 116 наблюдател

    11 13 Отговор

    До коментар #53 от "Кои факти?":

    За агресията на русия в Чечения, Грузия, Крим, Донбас, Сирия и Украйна.
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Най големите българофоби руснаците се..

    12 11 Отговор
    Загрижили за българите в Украйна ти да видиш🙊, един бесарски българин от Украйна не се е оплакал от насилие от украинците, точно руснаците избиват българи и украинци и ги прогонват от родните им места.

    Коментиран от #156

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Софиянец

    8 10 Отговор
    След 170 години отново българския народ чака Русия да му пази свободата! Тукашните евроатлантически подметки мразят България!

    🇧🇬❤️🇷🇺
  • 123 Михаил

    4 5 Отговор
    Когато го чувам, лошо ми става!
    Мерси за вашия мир!
    Престъпници и убийци!!!!
  • 124 Запознат

    5 6 Отговор

    До коментар #111 от "българин":

    Точно така, в окупираните територии върви насилствена русификация на етническите българи.
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Исбул

    10 6 Отговор

    До коментар #97 от "Простак":

    Чак и националност ли пише ....ццц...И то турска....ццц.... Ама това де ....в турските паспорти ли.....Ей това азиатските ви господари от Московия и вас ви изпедепцаха да лъжете нагло без да ви мигне окото.....добри сте , почти колкото тях. ...Ама то всъщност вие не сте и българи де. Московски азиати сте.

    Коментиран от #129, #140

  • 127 Де Факто

    10 5 Отговор

    До коментар #115 от "Факт":

    Руският Патриарх от Щипка каза следното:
    Вие ни дадохте писменост и религия ,а ние ви върнахме жеста като ви освободихме от турците.
    Точка по въпроса

    Коментиран от #132, #144

  • 128 Варненец

    11 8 Отговор
    Пак укро трол мърси коментарите с бамдеровските си фейкове и елементарни лъжи!

    България и Русия братя вовеки! Да ви е ад!

    Коментиран от #192, #196

  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Стойко

    10 9 Отговор
    Добре, че е Русия да защити правата на българите! 🇧🇬❤️🇷🇺
  • 131 дааа

    5 7 Отговор

    До коментар #113 от "Атина Палада":

    какъв е тоя континент Евразия, пак някаква руска измишльотина

    Коментиран от #145, #157

  • 132 Факт

    9 2 Отговор

    До коментар #127 от "Де Факто":

    Руският Патриарх от Щипка каза следното:
    Вие ни дадохте писменост и религия ,а ние ви върнахме жеста като ви освободихме от турците.
    Точка по въпроса"" ""


    Де факто от Трети март 1878г. България е била ВАСАЛ на Османската империя чак до 22.09.1908г, когато вече България става свободна и независима държава!!!

    Коментиран от #141

  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Истината

    7 3 Отговор
    За България y-kрайна никога нищо не е значела, някаква си бивша руска територия! Но от няколко години е най-презираната псевди държава и псевдо народ, от нас българите! Ненавиждаме ги безплатно!
  • 136 Срамно

    5 0 Отговор
    А българите в Налчик какво преживяха? Колко изпратихте в лагерите по река Терек? В селата Елтюбю и Верхная Балкария какво преживяват в момента българите?

    Коментиран от #146

  • 137 Томи Жери

    3 6 Отговор
    Как си позволява да говори такива неща? Настъпения жабок Желязков веднага да излезе с дипломатическа нота в защита на братския украински народ!
  • 138 Пламен

    2 2 Отговор

    До коментар #115 от "Факт":

    Така е . Фактически руснаците са ползвали старобългарския . Думата ,,око" с времето се променя в ,,глаз" . Не е ясно дали това идва от турското ,,гьоз" или от англо-саксонското ,,glass" .

    В края на краищата думата ,,окно" все още си стои в руския език .
  • 139 Мдааа

    5 5 Отговор
    Това е типично за руската пропаганда - това, което е присъщо за Русия, се приписва на някой друг.
    Добре, че вече никой не им вярва.
  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 Така е

    7 3 Отговор

    До коментар #132 от "Факт":

    След като Русия плаща с 86 милиона златни франка,над 1000 тона злато, Съединението и Независимостта.
    Сключва договор България да върне 46 млн за 45 г.договорът се нарича Манифест и е в НБ.
    Иначе как войската от Немската граница на Източна.Румелия щеше да отиди на Сръбската граница.
    През 1918 г.комунистът Ленин опрощава договора и не връщаме нищо.
    Русия дава огромни жертви 3 плаща Южна България.
    Анекдоти също ехкъм договора.
  • 142 хаха🤣

    7 5 Отговор
    този лъже, на като кон, а като дърт циганин.🤣.бесарабските българи, от всичко на света , най-много мразят руснаци, а коня говори нещо друго 🤣🤣🤣
  • 143 БЪЛГАРИН

    8 7 Отговор
    Що лъжеш бе коня за българите в Украйна.До като не дойде престъпната ви шайка терористи
    живеехме много добре.Вие руските нацисти ни завидяхте.Знаеш ли какво се случи на други
    нацисти в Нюрнберг.Обесиха ги с присъда.И вас това ви чака!

    Коментиран от #158, #229

  • 144 Негавон

    5 3 Отговор

    До коментар #127 от "Де Факто":

    О.... а пък Путя пред онова гоveдо ГеоргЕ Иванов каза , че азбуката била дошла при тях от македонската земя. Като всеки руски прiмитив не знае горгия че това азбука е дело Умотворно и Ръкотворно а си мисли че копнеш в земята и намериш я нефт , я въглища.....а и една азбука изкопа.....от македонската земя....гоvедото.
    Ама то не е и чудно де , в края на крайщата така наречената "македонска" нация ако и да не е измислена в Масква но е утвърдена и наложена от там......и това е направено от """"силна братска любов"""""" към нас българите

    Коментиран от #151

  • 145 Атина Палада

    7 7 Отговор

    До коментар #131 от "дааа":

    Евразия е най големият континент ..И аз не съм силна по география ,но такива елементарни неща ги зная ..А ти? Ти явно не си ходил на училище и не си отварял учебник по география .

    Коментиран от #148, #154, #168

  • 146 Ха ХаХа

    3 1 Отговор

    До коментар #136 от "Срамно":

    Иди там и кажи че са българи.
    Няма да се върнеш
  • 147 ....

    5 6 Отговор
    Не вярвайте на Лавров, вярвайте на Ботев, който разказва истината за действията на Русия, спрямо българите..

  • 148 Той отвсякъде

    1 1 Отговор

    До коментар #145 от "Атина Палада":

    е съдран простак
  • 149 Абсурдистан

    4 9 Отговор
    Трогнат съм от съпричастността към съдбата на българите в Украйна на един кон.

    Коментиран от #163

  • 150 Мартин

    5 6 Отговор
    Уруд!И на кон не мяза.

    Коментиран от #155

  • 151 Простатунгер

    8 6 Отговор

    До коментар #144 от "Негавон":

    Братята са от Солун ..столицата на Македонските земи
    Путин не казва Македонска държава бе джурул а македонски земи

    Коментиран от #167

  • 152 Град Лом

    4 1 Отговор

    До коментар #133 от "Град Козлодуй":

    Коя " пасмина" ?! Тая , която изнесе ВСВ на гръб ли ? 🤫 Недей .. изхвърли всички петолъчки от бимбарицата .. пречисти се 🤭
  • 153 Пламен

    3 5 Отговор
    Има новини за Еврото . Те не са в полза на копейките .
  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Ти мазаш

    3 1 Отговор

    До коментар #150 от "Мартин":

    На турскикенеф
  • 156 Това е

    2 3 Отговор

    До коментар #120 от "Най големите българофоби руснаците се..":

    Безспорен факт.
  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 159 асд

    3 1 Отговор
    Не съм съвсем съгласен. По-скоро украинките преживяват насилтствена инвазия. Което е потресавощо! Но по-ужасното е, че им харесва!
  • 160 Левски

    7 6 Отговор
    Сега разбрахте ли, че "Украйна" е като нашата "Македония".

    Коментиран от #285

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Казуар

    8 2 Отговор
    Другарю Лавров, а украинците в завзетите територии на Украйна ще изучават ли украински език или ще кажеш такъв език няма.

    Коментиран от #174, #187

  • 163 Кажи

    3 1 Отговор

    До коментар #149 от "Абсурдистан":

    бе предател на българите в Украйна
  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 166 Българин

    4 7 Отговор
    РУСИЯ ЩЕ ОСВОБОДИ БЪЛГАРИТЕ ОТ УКРАИНСКО РОБСТВО!
  • 167 Иртаис

    4 6 Отговор

    До коментар #151 от "Простатунгер":

    Ама не го каза пред Гоце или Льотчика, а пред ГеоргЕ Иванов, с ясен подтекст. А и ако беше малце по-грамотен щеше да знаеш че през този период на средновековието тема Македония не е била там и никакъв Солун не и е бил столица по него време. Кръщисваш нещата по масковски само да се направиш на праведен руснак и да излъжеш за да докараш нещата като ти уйдисват....е руснак си де.

    Коментиран от #238

  • 168 хаха🤣

    7 4 Отговор

    До коментар #145 от "Атина Палада":

    абе, другарю, вие в Русия не учите ли география 🤣🤣🤣

    "На Земята има седем континента. Те са: Азия, Африка, Европа, Северна Америка, Южна Америка, Австралия и Антарктида"

    Коментиран от #178, #180

  • 169 Пламен

    9 5 Отговор
    Някоя копейка може ли каже през коя година руските селяни получават паспорти и започват да пътуват законно до съседната област ?
    Потърсете в Интернет . Гарантирам ви , че ще се шашнете .
  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Живодновъд

    3 4 Отговор
    На територия от 17млн км2,(т.е 1/6 от сушата) би трябвало да живеят около 1.5млрд. души.
    Ако живееха хора, разбира се.
  • 172 Ако бяхме държава

    5 2 Отговор
    щеше да е почнала СВО с/у Северна Македония. На дървени глави - огнен обръч....
  • 173 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 174 Навсякъде в Русия се изечава

    5 4 Отговор

    До коментар #162 от "Казуар":

    Майчин език, за разлика от Украйна,където по конституция имо само един коренен език..украински.
    При Хитлер имаше..арийски
  • 175 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 176 ИВАН ХАДЖИЕВ

    15 5 Отговор
    НАГЛИ РУСКИ ЛЪЖИ И ИЗМИСЛИЦИ
    ИМА БГ ЧИТАЛИЩА И БИБЛИОТЕКИ, УНИВЕРСИТЕТ, УЧИЛИЩА, КНИГИ, ПЕЧАТНИ ИЗДАНИЯ
    РУСИЯ Е СТРАНАТА НА ЛЪЖАТА, ПОШЛОСТТА И ЗЛОТО
    СМЪРТ НА ПУТИНОВАТА РУСИЯ, ВЕКОВЕН ВРАГ НА БЪЛГАРИЯ, РУШИТЕЛ НА БРАТСКА УКРАЙНА
    ДОРИ ОТКРАДНАЛ ИМЕТО Й - КИЕВСКА РУС - РУСИЯ. РУСИЯ НИЩО НЕ Е ИЗМИСЛИЛА САМО Е КРАЛА, КОПИРАЛА, ГРАБИЛА , РУШИЛА, ПРЕЗИРАЛА БЪЛГАРИЯ И ВИНАГИ НИ Е СЧИТАЛА ЗА НЕЙНИ СЛУГИ И ВАСАЛИ. ВЕЧЕ ВСИЧКО ТОВА Е ДОКАЗАНО И СЪХРАНЕНО В АРХИВИ И ДОКУМЕНТИ. ПРОЧЕТЕТЕ ПРЕКРАСНАТА КНИГА НА ПИСАТЕЛЯ- ИСТОРИК КЪНЧО КОЖУХАРОВ - "ИМПЕРИЯТА НА ПОШЛОСТТА", ИЗГРАДЕНА ВЪРХУ АРХИВИТЕ И ЕДНА ОГРОМНА БИБЛИОГРАФИЯ, САМО ДОКУМЕНТИ И ФАКТИ. НО НЕ КАТО РУСКИЯ ЛЪЖЛИВ ВЕСТНИК "ДОКУМЕНТИ И ФАКТИ", ЛЮБИМ НА НАШИТЕ ТЪПИ И НЕУКИ РУСОФИЛИ ИЛИ НА ОБРАЗОВАНИТЕ, НО КУПЕНИТЕ ОТ КРЕМЪЛ ЛАКЕИ НА КРЕМЪЛСКИЯ ВАМПИР,У ЗАРАДИ КОГОТО ДОСЕГА ЗАГИНАХА САМО МИЛИОН И 30 ХИЛЯДИ РУСНАЦИ, МНОГО УКРАИНЦИ, ЖЕНИ И ДЕЦА, МЪЖЕ, БЪЛГАРИ ОТ УКРАЙНА. НО ТОВА СЪВСЕМ НЕ ТРОГВА РУСКИТЕ ПОДЛОГИ У НАС, НАЧЕЛО С КОПЕЙКИН, ЯВОР ДАЧКОВ ОТ ГЛАСОВЕ И ОСТАНАЛИТЕ.

    Коментиран от #188, #197

  • 177 6135

    7 1 Отговор
    Прав е човекът!
    Но има едно малко "но".
    Русия е права във всички свои изказвания и действия към цяла Европа с изключение на България.
    Като всяка новосъздадена "империя", Русия "настоява" да е първоначална по отношение на език, книжовност и вяра и тук България се оказва "неудобната майка", чиито принос порасналата и суетна дъщеря се опитва всячески на забрави и отрече.
  • 178 Атина Палада

    0 5 Отговор

    До коментар #168 от "хаха🤣":

    Не,ние не учим география..Аз лично се образовам от Уикипедия:))))
  • 179 Лъжа

    2 0 Отговор

    До коментар #61 от "Факт":

    плюс лъжа, не прави истина....
  • 180 Атина Палада

    1 0 Отговор

    До коментар #168 от "хаха🤣":

    Ха ха ха ,щом знаеш това,значи си отличник по география )))))
  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 Пламен

    7 4 Отговор
    Най-накрая – на 28 август 1974 г., се взема решение за издаване на нови съветски паспорти, както и за даване на паспорти на всички граждани над 16 години, без изключение – този път съветските селяни също получават своите паспорти.

    Крепостните колхозници имат право да се качват и на самолет дори , защото вече имат паспорти .
    Евразийци , Сър . :)
  • 183 ИСТИНАТА

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "историк":

    Българите в България преживяха насилствена съветизация!
  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Копейките

    12 5 Отговор

    До коментар #154 от "дааа":

    даже не се усещат, че вместо да допринесат нещо полезно за руската пропаганда, каквато е целта им, всъщност правят точно обратното - показват ни каква загубена кауза е Русия и какво представлява човек, което е продукт на проруско въздействие и манипулации...
  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Атина Палада

    4 5 Отговор

    До коментар #162 от "Казуар":

    Защо не,обаче населението в тези територии е руско езично с руско самосъзнание и самите те казват,- ние сме руснаци ...Което е и факт! Извадиха си и руски паспорти.....

    Коментиран от #198, #203

  • 188 Ха ХаХа

    4 6 Отговор

    До коментар #176 от "ИВАН ХАДЖИЕВ":

    Ти какво измисли бе турски?
    От 32 букви 24 са гръцки.
    Братята са гърци.
    Религията е гръцка.
    Българите са посредници между Византия и Русия.
    Обувай потурите и слагай феса

    Коментиран от #202, #205, #269

  • 189 Тинка

    4 3 Отговор
    Много е прав! Там отдавна българи няма
  • 190 ааааааа

    7 4 Отговор
    Конската физиономия пак дава акъл :)
    Всеки ден ни "обесняват" колко ни е лошо в Европа...докато руската к0.,..,-чи...,.,на затъва.
  • 191 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 192 хаха🤣

    8 4 Отговор

    До коментар #128 от "Варненец":

    България и Русия братя ?🤣🤣🤣 Лекувайте се, бе хора...спрете го този алкохол 🤣🤣🤣
  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 195 Хаха хаха ха

    11 5 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    Каква украйнизация? Украинците са наши братя по кръв! Аспарух е основал България в Запорожието на Украйна!
  • 196 хаха🤣

    7 4 Отговор

    До коментар #128 от "Варненец":

    България и Русия братя ?🤣🤣🤣 Лекувайте се, бе хора...спрете го този алкохол 🤣🤣🤣
  • 197 Сондоке

    6 7 Отговор

    До коментар #176 от "ИВАН ХАДЖИЕВ":

    Тя и затова е и обречена щото е царството на кривите отледала, лъжат всички от простия крепостен мужик до ненестоящия цар-батюшка. И затова вече за 41 месеца не могат да изминат разстоянието от окупираната през 2014 Горловка до все още свободния Покровск и станаха за смях не само на бушмените ами и на кокошките. Особено на фона на това как истинската втора арми в света с малко помощ от първата реши ядрен проблем на 1000-2000 км разстояние без да има пряка граница. Л Ъ Ж А Т.....всички московски азиати..... Л Ъ Ж А Т

    Коментиран от #200

  • 198 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 199 Атина Палада

    9 5 Отговор
    Руските действия и политика винаги са били антибългарски. А Русия винаги е била вражеска държава за България, въпреки напъните на комунистите на бай Тошо, да убеждават хората, в обратното.

    Коментиран от #206

  • 200 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 201 Българин

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "Ромчо":

    Циганизацията тук не е насилствена, а естествена. Българите просто искат да стават цигани. За това слушат чалга и живеят по цигански. Има ли някой дето спазва правилата за паркиране, застряване или почистване.
  • 202 Факт

    7 1 Отговор

    До коментар #188 от "Ха ХаХа":

    От 32 букви 24 са гръцки.
    Братята са гърци."" "" ""


    Все пак братята са създали глаголицата а кирилицата е създадена от българските ученици на братята!
    Моля да посочите кои гърци са създали "гръцката" азбука???

    Коментиран от #215, #223

  • 203 Казуар

    3 0 Отговор

    До коментар #187 от "Атина Палада":

    Населението в окупираните територии не е повече от 50 на 50 украинци руснаци.
  • 204 Ей копейки

    10 7 Отговор
    Руските окупатори закриха българските училища в окупираните територии в Украйна.
    Коня е лъжец и руски нацист както и цялата Кремълска банда во главен с назиста-рашист Путлер
  • 205 Ерми

    5 7 Отговор

    До коментар #188 от "Ха ХаХа":

    Я пак....хубав виц разказа.....ей това рушляците сте адски "сложни" ....те и затова кръговете на пъклото са ви вкърпа вързани ще има да врите в казана.....
  • 206 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 207 Пламен

    3 1 Отговор

    До коментар #194 от "Атина Палада":

    Ти наистина ли си мислиш , че в Уики всичко е вярно ?! :)

    Коментиран от #214

  • 208 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 209 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 210 Украйнизация на Украйна създадена

    3 6 Отговор
    От Ленин запада като го изпратила с влак в Русия е знаела какво изпраща
    Сега това е вид гражданска война между славяни западните славяни вече са в ЕС и НАТО остава най голямата славянска страна на запад от Русия да стане член на ЕС и НАТО и да стане райската градина на Европа

    Коментиран от #218

  • 211 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 212 Мартин

    5 6 Отговор
    Затова цял свят ви мрази .Боклуци.

    Коментиран от #220

  • 213 Факт

    6 0 Отговор
    Повече от 90% от рисунките от Магура които са от преди десетки хиляди години и представляват символи, което говори за наличието на абстрактна мисъл. Кирилицата- може нагледно да видите, че 26 от нашите 30 букви имат своите първообрази в пещера Магура", каза Кирил Кирилов, заместник председател на Археологическо дружество- Белоградчик.

  • 214 Атина Палада

    4 3 Отговор

    До коментар #207 от "Пламен":

    Не мисля нищо ...Обаче ти и твоите съмишленици наистина ли не знаете ,че най големият континент на земята е Евразия? Ако и това не знаете,значи е безсмислено с вас да се води каквато и да е дискусия,дори най елементарната...
    Това за Евразия примерно е толкова елементарно,че и децата го знаят,а вие не го знаете....Значи с толкова п.рос.тивати хора просто не може да се води дискусия .
  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Баба Фроса

    9 4 Отговор
    Защо не забраниха българския лев когато сме били с Русия а сега с Урсулите го забраняват що така

    Коментиран от #222, #227

  • 217 Атина Палада

    1 1 Отговор

    До коментар #208 от "дааа":

    Като гледам какви знания си придобил:))) добре,че нямам като твоите знания:)))?

    Коментиран от #228, #241

  • 218 Иси

    8 6 Отговор

    До коментар #210 от "Украйнизация на Украйна създадена":

    Славянството е политическа идеология доктрина за примати създадена от Екатерина Велика за да се подчинят масите от народ под влиянието на една единствена корона! Славянството както и русизма което са едно и също са античовешкими антинародни идеологии с които се тровят сърцата на хората и обръщани срещи своите държави и народи!

    Коментиран от #225, #231, #236

  • 219 Факт

    4 0 Отговор

    До коментар #215 от "Ха ХаХа":

    Гръцката азбука произлиза от финикийската азбука и няма общо с линеар Б и кипърското писмо – по-ранни писмени системи, използвани на териториите на Гърция.
  • 220 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 221 Артилерист

    8 10 Отговор
    Много точно казано от г-н Лавров. С обикновени, прости и разбираеми думи, изрази и сравнения накратко е обяснена цялата агресивна помисъл и действия на американското НАТО и сателитите им от ОХЗ (обединен хищнически запад). Кое не е вярно? Насилствената украйнизация, разширяването на НАТО, въвличането на Украйна в него и заплахите за сигурността на Русия или агресивния характер на НАТО, който напада / "отбранява" се от страни, които нямат нищо общо с границите на страни, които са членове на НАТО? Кое от това не е точно така? И сега по общо си представете какво се случва с всяка страна, която се осмели да не е съгласна с този агресивен съюз?

    Коментиран от #232, #233

  • 222 Нима

    6 3 Отговор

    До коментар #216 от "Баба Фроса":

    Левът е имал стойност когато се е пеела песента Шуми Марица и се е носела по българските земи. А сега се позаинтересувай коя червена чума покорява България за десетилетия и какво се случва с химна!? И през коя година е първото, същинското ликвидиране на лева. И кога престава да съществува държавата България са народите превърнати в една нова изкуствена нация.
  • 223 Гръцката азбука е създадена от Тангра

    1 1 Отговор

    До коментар #202 от "Факт":

    И Амон Ра в Египет и шумерия има я на розетския камък
  • 224 Слуга на дявола

    7 7 Отговор
    българите са същите като украинците мислят се за велика нация македонците също сърбите също и всички други но да не забравяме кой ни е подал ръка и благодарение на кого в момента не ходим с фесове и шалвари и столицата не е Анкара

    Коментиран от #230

  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 Герб

    7 7 Отговор

    До коментар #216 от "Баба Фроса":

    България трябва да отхвърли днешния трибагреник и да върне истинското знаме на България! Не на комунистическия трибагреник! Да се върнем към корените си и да отхвърлим всичко русистко което ни е наложено под дулото на червения окупатор от Москва.
  • 228 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 229 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 230 Нома

    9 4 Отговор

    До коментар #224 от "Слуга на дявола":

    Антихриста на днешния свят е тук и това е руската империя.
  • 231 Атина Палада

    3 2 Отговор

    До коментар #218 от "Иси":

    Ти учил ли си история?
  • 232 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 233 Тихо бе!

    1 2 Отговор

    До коментар #221 от "Артилерист":

    Пръндел!
  • 234 Да, бе

    7 4 Отговор
    ...повярвах на руския Рибентроп. Ами нали този най-нагло лъжеше, че няма да нападат Украйна? Па какво стана? Защо не споменава за насилствената русификация на българите и изхвърлянето на българския език от обучението в окупираните от Русия територии?
  • 235 Селянин

    6 3 Отговор
    Нищо лишо, монголотатрските Асвабадили обичат да асвабаждават!
  • 236 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 237 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 238 Глупак

    1 0 Отговор

    До коментар #167 от "Иртаис":

    Тема Македония в римско време е около Ксанти.
    Но преди това в Гърция ,Солун е столица както и сега в гръцка Македония

    Коментиран от #251

  • 239 СТОТИНКИТЕ

    4 2 Отговор
    ПРАВ Е . НИЕ СМЕ РОБСКА И ПРЕДАТЕЛСКА СТОТИНКА.
  • 240 АНОНИМЕН

    8 4 Отговор

    До коментар #108 от "Ха ХаХа":

    ...Защо не влезете от бул. Драган Цанков в ул. Незабравка, покрай Руското посолство, за да видите най-безцеремонното, мутренско и ПРОСТАШКО ПРЕГРАЖДАНЕ НА УЛИЦАТА от руснаците, което си стои от над 30 години и никой журналист и дума не обелва в "суверенна и независима" България???
    Това е единственото посолство в София, над чиято стоманобетонна ограда, откъм ул. Незабравка, са опънати проводници по които тече ток с високо напрежение....в нарушение на всички нормативни документи.
  • 241 копей

    8 5 Отговор

    До коментар #217 от "Атина Палада":

    остави географията, от която нищо не разбираш. Коментирай тази новина, ако можеш разбира се

    "Русия е забранила преподаването на български език в окупираната Запорожка област. Затворени са неделните училища и центрове. Голяма част от българите там са оставени на ръба на глада, след като местната власт е изкупила продукцията им на безценица."

    Коментиран от #249

  • 242 Факт

    3 2 Отговор

    До коментар #215 от "Ха ХаХа":

    Плиний пише, че Кадъм е донесъл в Гърция азбука от 16 букви.
    Кадъм е считан за финикиец, но Кадмил е тракийско име.
    Така е наричан един от Великите богове от Самотраки.
    Смята се , че Кадмил е вариант на Кадъм с умалителна наставка - ил, срещана и в други тракийски имена.
    Кадъм е основал град Тива.
    Тива е основана от предгръцкото население на страната.
    Според Херодот, Страбон и Плиний това са трако - пеласгите.
    На територията на днешен Ливан дошлите траки и пеласги се смесват с местното население.
    Така се заражда народът на финикийците от който произлиза Кадъм.
    Според Алкидамант , 4 век пр. Хр., тракиецът Орфей е създателят на азбуката.
    Гръцкият историк Диодор Сицилийски отбелязва, че Орфей и Лин са ползвали най - старата писменост.
    Надпис - Тук траки положиха Орфей, жреца на музите, когото гръмовержеца Зевс уби, милият син на Оеагър, учителят на Херакъл, открил за хората буквите и мъдростта! / 4 век пр. Хр. / философ - софист.
    Плиний Стари - пеласгите са занесли азбуката в Лациум, областта , в която е разположен Рим.
    През 8 век пр. Хр. гърците са на по - ниско битово и културно развитие от траките.
    А траките за разлика от гърците живеят богато и охолно.
    Кой е имал нужда от азбука - траките или гърците?
    Кой е имал условията и възможностите за такъв интелектуален продукт - развитите траки или примитивните гърци

    Коментиран от #246

  • 243 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 244 Сус бе

    5 4 Отговор
    Кон.🤡
  • 245 Звиница

    8 4 Отговор

    До коментар #206 от "Русофобски са почти всички":

    Ами как да не загубят те варварите не само че 2 (ДВА) пъти ни обявяваха война, верно първият път капитулираха пред нас, ами подкокоросваха и други като французи, англичани и прочие да ни обявяват , само и само да защитят свойте сръбски братя. А зад така наричените 161 милиарда активи стоеше следното: дънки продаваха само в КОРЕКОМА (ако знаеш какво е) за валута или на черно. За един цвете телевизор Електрон 714Д струващ 1050 тогавашни лева колкото 41 песии на баба се чакаше 2 (две) години а тежеше, тежеше - колкото 2 торби цимент и ако не всеки месец то през 2-3 на....ремонт. За една жигулка с луфт на вратата половин длан се чкаше десетина (10) годинки. А пък панелката....панелката....ех панелката( 67.5 кв строена от братята роми от Строителните) за нея чакаш САМО 20-22 годинки( ако не си партиец де или баща ти или дядо ти не са АБФК) а паричките както и за жигулката почваш да ги внасяш от ден първи.....
    Аааа..... щях да пропусна и в кварталната месарница кайма докарваха във вторник преди обед и в четвъртък след обед и често след училище ме пращаха да стоя на опашка която почваше от вратите на държавната месарница и свършваше следващият петък, ама гаранции нямаше, чакаш , ...чакаш а каймата свършила.
    Те така с нашето """""светло"""" минало докато бяхме под съветско робство

    Коментиран от #250

  • 246 Имаш право

    2 4 Отговор

    До коментар #242 от "Факт":

    Но тракиец са хомосексуалисти.
    Българи ли са?
  • 247 Роко Сифреди

    9 5 Отговор
    Но едно от най-сигурните неща, които Русия прави е да разделя хората. И да втълпява, че си низша класа, втора употреба, трябва да си вечно благодарен, че са те прецакали. Пример е "Освобождението от фашизма", а всъщност окупация на държава и нейното разграбване, която вече е минала на страната на "добрите".
    За Руско-Турската война има много какво да се каже, но е друга тема.
  • 248 Нищо чудно

    1 3 Отговор

    До коментар #236 от "Екатерина Велика починала.":

    Носят се слухове че Екатерина си е бухала всичко по отворите.
  • 249 Ха-ха-ха

    7 3 Отговор

    До коментар #241 от "копей":

    Не трябва да си толкова лековерен. Особено на новини идващи от украински източници.
  • 250 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 251 Мармаис

    1 2 Отговор

    До коментар #238 от "Глупак":

    Нерде римско време нерде средновековие, нерде теми при римляните нерде Ксанти.... ил какво Константин-Кирил и Методи са творили при римляните. А и за Гоце и Льотчика мълчиш, оти не го каза пред тях за македонската земя а го каза пред ГеоргЕ вашия фалшиф идол Путя

    Коментиран от #261

  • 252 Антируснак

    5 3 Отговор
    Благодарим на грозното магаре Ларвов, но няма нужда той да защитава българите, мизерникът ...

    Коментиран от #254

  • 253 Арменец

    1 2 Отговор
    Сергей Лавров е арменец. Кое в иметопму показва, че е арменец?

    Същият да каже, къде са българите в Русия. Губят ми се няколко милиона.
  • 254 Ти ги предаде

    3 2 Отговор

    До коментар #252 от "Антируснак":

    бе укрофашаго
  • 255 !!!?

    8 3 Отговор
    След ВСВ българите бяха масово избивани при руската окупация, а при комунистческия режим прежияха насилствена русофилизация !!!?

  • 256 Алкохолик

    1 3 Отговор
    Друг въпрос ще породи много по-голямо вълнение, къде са българите във времената на руската империя? И каква е тяхната съдба?
  • 257 За пръв път виждам и чувам...

    4 3 Отговор
    Катър за грухти...но добре,че се сети да ни кажеш. От такива разбираме и за Македонската азбука
  • 258 Еееее

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Атина Палада":

    Не може всички да са 🦄 понита, като теб!
  • 259 Зараза

    8 4 Отговор
    Въпреки геноцида които Русия извърши на българския народ на балканите създавайки македонския народ. Путин джуджака колкото и да се опитва никога няма да пренапише историята на българската писменост. Както и наглата политика на руската православна църква да се опитва да пренапише, да сърбизира българския характер на Охридската патриаршия. Това никога няма да стане!

    Коментиран от #267

  • 260 Че е прав

    4 2 Отговор
    Прав е. Просто Путин многократно се опита да предотврати като дори спази минските споразумения дори виждайки че Украйна и ЕС не ги спазват но късно реши да действа
  • 261 Ха ХаХа

    7 1 Отговор

    До коментар #251 от "Мармаис":

    Простак скрий се.
    Македонските земи каза Путин бе тулум.Не македонската държава.
    Солун е столица на Македонските земи.
    Тъпак

    Коментиран от #264, #274

  • 262 Къде са българите в Русия?

    1 3 Отговор
    Друг въпрос ще породи много по-голямо вълнение, къде са българите във времената на руската империя? И каква е тяхната съдба?
  • 263 Няма такава НАГЛОСТ!

    2 4 Отговор
    Или ако има, то Лавров е нейният говорител!
  • 264 АНОНИМЕН

    0 1 Отговор

    До коментар #261 от "Ха ХаХа":

    Миличък Хахо, а обясни какво значи "столица на ...земи"!

    Коментиран от #270

  • 265 Маламир

    4 4 Отговор

    До коментар #250 от "Ха ХаХа":

    Добруджа я изгубихме първом през 1878- Северна - когато ненаситилите се за чужди земи московски азиати дадоха на Румънците люлката на Дунавска България за да им отмъкнат пък на тях Молдова, за чест на братята румънци те изпървом отказаха, ама московските азиати ги развратиха и тях и ги научиха да крадат. Пак московските азиати ги подкокоросаха да ни ударят в гръб през 1913 и да ни откраднат и Южна Добруджа. Нея ни я върна Хитлер през 1940, със съгласието и на ангиличаните. А на 3 март 1918 прото империята на злото си получи заслуженото и след като беше ни обявила преди това война Капитулира и пред нас. Реалностите на соца ти ги описах подробно но като няма каво да отговориш говорят съветските лозунги с кото като бръмбари е пълна куфелницата ти. А през 1939 българия е с най-високия жизнен стандарт на Балканите, през 1989 само румънците бяха по зле, щото след окупацията 1944-1947 съветските орки бяха изплюскали и отмъкнали от нас почти 4 ( нещо като 174 милиарда тотавашни лева за което има чудесно изследване от Веселин Ангелов въз основа на документи) предвоенни бюджета и затова правилно пишат че България беше почти разорена, ама не пишат защо и кой е разорителят

    Коментиран от #275

  • 266 Колю въшката

    4 5 Отговор
    А пък руснаците насилствено обличат конь в монгoлски дреи, и го карат да обясняа и рекламира пред света агресивната политика на магучата!

    Коментиран от #268

  • 267 Ха ХаХа

    2 0 Отговор

    До коментар #259 от "Зараза":

    Македонизмът е създаден от сърбина Стоян Новакович.
    Нека си пишат македонци но да са в Сърбия.
    Димитров сключва Бледско споразумение с Тито.Балканска федерация.
    1944 г.България е победена фашистка държава.
    Гърция иска територия от Благоевград до Асеновград и у млрд.д.репарации които плащахме до 1980 г.
    Югославия до Радомир с Видин и 2 млрд.д.репарации.
    Димитров връща костите на Скопие и Тито се отказва от 1 млрд.д репарации и от телитории
    След като Сталин трови Димитров Тито вкарва УДБА и учители в Пиринска Македония.
    СССР не дава 1 см2 площ от България.
    Но в Париж под влияние на Англия и САЩ остава определението фашистка държава за България в мирния договор

    Коментиран от #272, #281

  • 268 Ха ХаХа

    4 1 Отговор

    До коментар #266 от "Колю въшката":

    Господ ти е Монголското куче Тангра.
    Помисли бе азиатски простак

    Коментиран от #280

  • 269 6135

    1 0 Отговор

    До коментар #188 от "Ха ХаХа":

    Всички древни гръцки извори изрично твърдят че Орфей и Лим са дали азбуката на гърците. Гръцката азбука се явява едно незначително разклонение на Българската и няма нищо общо със стройната последователност и приемственост на Българските руни, Линеен А, Линеен Б, Глаголица и Кирилица.
  • 270 Провери

    1 0 Отговор

    До коментар #264 от "АНОНИМЕН":

    В.Гърция
  • 271 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 272 Недей да лъжеш

    4 5 Отговор

    До коментар #267 от "Ха ХаХа":

    Заповедите за създаване на македонска нация и език са дошли пряко от руския джендар Сталин! По проект е предвидено още две части да се отцепят от България за благото на скапаната федерация на южните славяни.

    Коментиран от #276

  • 273 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 274 Расате

    3 2 Отговор

    До коментар #261 от "Ха ХаХа":

    Лъже кучето , лъже , по него време когато са творили двамата свети братя на никакви македонски земи не е бил столица Солун. Тема Македония е създадена в края на 8-ми век около 790 година с център АДРИАНОПОЛ демек днешен Одрин. А има много податки включително житиията им че те са българи , а не гърци, камо ли сънародници на ГеоргЕ от наложената и утвърдена в Масква "македонска" нация

    Коментиран от #279

  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 А стига бе

    1 0 Отговор

    До коментар #272 от "Недей да лъжеш":

    Викаш Сталин е бил руснак...
    Що си мисля че е бил грузинец?!?! Тоест Грузия а не русия е виновна за сътвореното от Сталин. Сталин е бил диктатор и руския народ е нямал избор пред терора. Хит.лер е бил австриец но немския народ го е следвал за да направи силна Германия

    Коментиран от #277

  • 277 Точно

    3 3 Отговор

    До коментар #276 от "А стига бе":

    Всеки подчинен на руското владичество е по-върл руснак и от самия руснак. Като Георги Димитров. Предатели на своите народи и първенци по слугуване. Чисти руснаци по идеология!
  • 278 Кракра

    2 4 Отговор

    До коментар #275 от "Ха ХаХа":

    Това руснаците сте царе...на простотийте, оти немате аргументи и факти.... ама да ти призная нещо най-чистосърдечно: Отива ви
  • 279 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 280 Колю въшката

    2 2 Отговор

    До коментар #268 от "Ха ХаХа":

    Постоянно" ха ха ха"! Предизвикваш насмешка, съжеление, и великодушно опрощаване! Погледни кво си изcрал! - "монголско куче Тангра, азиатски пpостак" Азиатски пpостак си точно ти, но прощавам ти, и не ме интересува! Живей!

    Коментиран от #282

  • 281 Факт

    0 0 Отговор

    До коментар #267 от "Ха ХаХа":

    „Резолюцията по Македонския въпрос и ВМРО (обединена)“ (на руски: Резолюция о Македонском вопросе и ВМРО (об.)) известна също като „Резолюция на Коминтерна по Македонския въпрос“ е официален политически документ на Коминтерна от януари 1934 година, с който се обявява „съществуването“ на отделен македонски народ и македонски език.
  • 282 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 283 Абе акъл

    4 0 Отговор

    До коментар #279 от "Ха ХаХа":

    Кой хванат от улицата прави писменост на друг народ ако няма корени от този народ? Кой ще познава речта до такава степен че да създава писменост? Ако не е отгледан в среда в която се е говорела тази реч? Това предполага че по бащина или майчина линия са и българи! Другото е че не Кирил и Методий създават българската писменост наречена незаконно кирилица. Те създават глаголицата!

    Коментиран от #286

  • 284 Ха ХаХа

    1 0 Отговор
    вярно си монголски татарин и то тъп.
    Ние българите сме монголци след като Тангра е Монголски Бог

    Коментиран от #288

  • 285 О...

    2 0 Отговор

    До коментар #160 от "Левски":

    Левски не е бил азиат а Българин сиреч Европец и сам е писал за това, а го обесха едни азиати с помоща и по заръката на други

    Коментиран от #287

  • 286 Ха ХаХа

    3 0 Отговор

    До коментар #283 от "Абе акъл":

    Предполага го остави...
    Учебник по История за 10 клас в Украйна:
    Кирил и Методи са посетили Херсон и са взели Украинската азбука която е Всеславянска....

    Коментиран от #291

  • 287 Ха ХаХа

    1 2 Отговор

    До коментар #285 от "О...":

    По заръка на Русия нали помако...

    Коментиран от #301

  • 288 Нали

    0 4 Отговор

    До коментар #284 от "Ха ХаХа":

    Като няма никаква основа под краката и всички изградени фалшификации на нея се срутват ви време и вятър. Не ви остава нищо друго освен да руските абсолютни тъпни.

    Коментиран от #289

  • 289 Ха ХаХа

    1 0 Отговор

    До коментар #288 от "Нали":

    Какви руснаци бъркаш тук?
    Ти си повреден..
    Руснаците са викинги а прабългарите са монголци

    Коментиран от #295

  • 290 Колю въшката

    1 4 Отговор
    Чувствам се омерзен от едно нищoжество! Само дебна дъpтия каcкет да отвори плювaлника, и да изрече "ха ха ха" и му кeндзам у уcтенциту едно кило пресен матeриал, дано се запуши!

    Коментиран от #293

  • 291 Да и

    4 3 Отговор

    До коментар #286 от "Ха ХаХа":

    Както трябва да се признае това са простотии и неистини. И Украйна, и Русия, и други използват българската писменост. И при някои дори все още използват българския език за богослужение в църквите си. И това е факт. Той и Путин му се привиждат македонски кристали ама няма да го огрее.

    Коментиран от #292

  • 292 Ха ХаХа

    1 3 Отговор

    До коментар #291 от "Да и":

    Путин каза македонски земи.
    Точно казано
    От там идва писмеността
    При нас идва от учениците

    Коментиран от #298, #302

  • 293 Велко

    0 1 Отговор

    До коментар #290 от "Колю въшката":

    Направи те надроб сърма този хахаха
  • 294 Баян

    4 2 Отговор

    До коментар #279 от "Ха ХаХа":

    Да кажеш че по него време - когата светите братя са творили азбуката, че Солун е център на македонската земя е като да заявиш че Чингис хан е окупирал Съветския съюз или че десанта в Нормандия е бил срещу Франкската империя на Карл Велики. По това време Адрианопол е център на онова което се е смятало за македонски земи и за такива са се смятали днешните тракийски земи. И пак питам защо вашият фалшив идол го рече това пред ГеоргЕ , а не пред Гоце или Льотчика, ако не искаше демонстративно да излъже че днешната измислена не от тях но наложена и утвърдена от тях,по техен образец - насила с кръв и мъка- Македония е индентична с тогавашната. Лъжеш кuче лъжеш, като всеки рушляк Л Ъ Ж Е Ш

    Коментиран от #300

  • 295 Факт

    0 1 Отговор

    До коментар #289 от "Ха ХаХа":

    Какви руснаци бъркаш тук?
    Ти си повреден..
    Руснаците са викинги а прабългарите са монголци"" ""


    А едни други такива като теб пък твърдят че българите сме били арийци и сме дошли от братския Иран!!!
    Руснаците пък твърдят че сме славянски братя с тях!!!
    Ха разберете се помежду си какви сме ние българите!!!

    Коментиран от #296

  • 296 Ха ха ха

    3 2 Отговор

    До коментар #295 от "Факт":

    Монголец е тоя дето е спал с майкati, а всъщност може вие московците сте азиати

    Коментиран от #299

  • 297 стоян георгиев

    4 4 Отговор
    В Русия към 2010.е.имало 24000 българи.към 2024 са останали 11000.в Украйна по времето на СССР се извърши геноцид над българите в Крим и Таврия както и над тези в Бесарабия,но лавров се притеснява за малцинствата в Украйна...!
  • 298 Кървавия диктатор Путин

    2 3 Отговор

    До коментар #292 от "Ха ХаХа":

    Колкото и да се опитвате да пренаписвате историята и да изперете тези тирани облечени с кръв, няма да се получи.
  • 299 Колю въшката

    1 0 Отговор

    До коментар #296 от "Ха ха ха":

    Я го виж всеядния пoмяp, изкeндзах му две кила пресен топъл мaтрял у уcтенциту, а той дори не го е отчел!

    Коментиран от #303

  • 300 стоян георгиев

    2 4 Отговор

    До коментар #294 от "Баян":

    Ти ушан дето казва истината видял ли си?аз не съм!
  • 301 Алцек

    2 3 Отговор

    До коментар #287 от "Ха ХаХа":

    Ти го рече кuче московско
  • 302 стоян георгиев

    3 4 Отговор

    До коментар #292 от "Ха ХаХа":

    Идва от македонските земи ама друг път.азбуката мине създадена в моравия.тема Македония по времето на Кирил и Методий е била около Одрин.та.македонските земи са създадени от слугите на КГБ какъвто бе и Путлер.
  • 303 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 304 Мда

    4 4 Отговор
    А Русия позволява само русинизация, никаква украинизация ! Освен това, Русия в сравнение с НАТО е съвсем миролюбива страна - никого не напада, никого не заплашва, никого не покорява.... , абе просто мирна и кротка като агънце.. !!!
  • 305 Факт

    3 3 Отговор
    Държави които Русия е нападала през последните 100 години!

  • 306 Изключително точно изказване на Лавров

    9 5 Отговор
    Не случайно е дипломат от висша класа! Главните виновници за тази война са САЩ и Великобритания и пудела на САЩ НАТО.
  • 307 Мухахахха хи хи хи хи

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "историк":

    Кремълския вигрогон се загрижил, за българите в Украйна????
  • 308 НЕ ЛЪЖИ!

    1 5 Отговор

    До коментар #15 от "Така е":

    Копейзаж
  • 309 Любопитния

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "честен ционист":

    И какво ти разбира шамандурата от нацизъм и фашизъм,крадецо на никове?
  • 310 Ганьоооооо

    6 7 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    Ще има много да чакаш,Русия загуби войната още когато я започна!

    Коментиран от #311

  • 311 Ганьо

    1 4 Отговор

    До коментар #310 от "Ганьоооооо":

    Май не си возен в багажник на автомобил? Натам те виждам, една разходка по макадана, и ще се оправиш.
  • 312 Засегнат

    3 2 Отговор
    А вий що си фърляте олигарсите от високите етажи? - Питам аз и отговор не искам, едно изцвилване ми е достатъчно :))

    Коментиран от #313

  • 313 Ха-ха-ха

    3 0 Отговор

    До коментар #312 от "Засегнат":

    Всички олигарси навсякъде заслужават това. В България също.
  • 314 ДОБРО УТРО ВИЕТНАМ

    9 1 Отговор

    До коментар #16 от "доктор":

    АРЕ БЕ
    АМИ ПОЗНАВАМ ДОСТА ДЕТО СА ВЪВ ВАРНА И СИ БАЧКАТ
    И НЕ ИСКАТ ДА ИМАТ НИЩО ОБЩО С БАНДЕРАСИТЕ
    ЗАБЕЛЕЖИ НЕ СА В ГЕРМАНИЯ А В СТАРАТА СИ РОДИНА

    Коментиран от #319

  • 315 Шоп

    5 4 Отговор
    Ба.лък руснашки-Лавров, ти мислиш българите за много прости да ти повярват на новата лъжа!!!
    Има българи, които воюват срещу руските пълчища в защита на Украйна но няма нито един да воюва в руската армия срещу украинците.Айде у лево!
  • 316 Ромеско

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Ромчо":

    Ами то трябва да правите секс и то всичко вътре брато, а не да си боядисате косите лилави и жълто-розови.
    Аз вече имам шест момчета и се моля и за момиче.
  • 317 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 318 Тъй ли?

    2 3 Отговор
    Аз пък познавам няколко бесарабски българи, и споделят, че единствените които ги страхуват са рашистите.
  • 319 В България

    1 0 Отговор

    До коментар #314 от "ДОБРО УТРО ВИЕТНАМ":

    Живеят и 80 хил.руснаци.Аре ти кажи защо бре ,Лешпер.
  • 320 Ухааа

    3 2 Отговор
    Дядя Лавров пак се е натряскал. Българите сме и все трън в очите. Мечтата на руснаците е България да е руска. И почти успяха. Черноморието почти го превзеха, а ние им поднасяме всичко на тепсия. Защо им подарихме Лукойл. 10% от вътрешният брутен продукт отиде в техния джоб. В Поморие искаха да си избират кмет руснак. А Путин ми говори, че кирилицата е македонска. Русия винаги е искала България и Босфора за да контролира цялото черно море. Днес избива православието за да превземе отново морето. Русия никога не давала и дума да се каже, кой е създателя на Русия и на Украйна. Истината за българските ханове дали началото на тези две държави е като тамян за дявола! А ние все Русия та Русия. Русия даром не дава нищо! Тя винаги взема!

    Коментиран от #324

  • 321 Някой

    0 0 Отговор
    Мара да напише една вярна статия
  • 322 Мунчо

    2 2 Отговор
    "Лавров: Българите в Украйна преживяха насилствена украинизация" - Да затова вие сега решихте да ги понамалите малко - като им мятате бомби нон-стоп и ги избивате, Да виждаш разлика тука???
    Руски боклуци!!!
  • 323 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 324 МИ ФАНИ КОСТОВ .ТОЙ ИМ

    1 0 Отговор

    До коментар #320 от "Ухааа":

    ПОДАРИ НЕФТОХИМА...ФАНИ КОСТОВ И ГО ОПАНДИЗИ ...КО ЧАКАШ....ГА Т ПОДАРЯВАТ ЦЕНТОВЕ ТИ ЩО НЕ ГИ ОТКАЗВАШ....
  • 325 Анонимен

    3 0 Отговор
    Нашата държава не го отрази и не направи нищо
  • 326 Политкоректен

    2 0 Отговор
    Тъжно, но вярно.
Новини по държави: