В социалната мрежа бе показан първия продукт от новия бранд за храни на херцогинята на Съсекс, съобщи Би Би Си, предава БТА.
В опит да бъде запазена мистерията около новото бизнес начинание на Меган Маркъл първите бройки от ягодовия конфитюр с марка American Riviera Orchard са разпространени сред приятели на съпругата на британския принц Хари и сред инфлуенсъри.
Делфина Блакиер, съпруга на Начо Фигерас, който е приятел на принц Хари и споделя страстта му към полото, също публикува в социална мрежа снимка на новия продукт на Меган Маркъл с етикет "10 от 50".
Засега не е известно на каква цена ще се предлагат продуктите от бранда на херцогинята на Съсекс. Британското кралско семейство има отношение към конфитюрите и сладката. Посетителите в магазините за сувенири в кралските дворци могат да си купят ягодово сладко Buckingham Palace Strawberry Preserve за 3,95 британски лири, както и мармалад Windsor Castle Fine Cut Seville Orange Marmalade на същата цена.