Организацията Euro NCAP проведе поредната серия от краш тестове с цел да установи до колко безопасни са новите автомобили. Този път в полезрението на специалистите от Euro NCAP попаднаха два от най-новите кросоувъри на пазара - Nissan X-Trail и Citroen C4 Cactus.
Резултатите от краш теста на Citroen C4 Cactus са следните:
Съвсем по различен начин стоят нещата при новия X-Trail. Най-слабата оценка Nissan-ът получава за защита на пешеходци. Именно поради тази причина оценките в подкатегорията и в тази на електронните помощници са по-слаби.
Резултатите от краш теста на Nissan X-Trail са следните:
В началото на септември Euro NCAP публикува резултатите от краш тестовете на Mercedes-Benz GLA (пет звезди), Renault Twingo (четири звезди) и Toyota Aygo (четири звезди) и Citroen Berlingo, който отново беше с най-ниската оценка от три звезди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ivaylo mihaylov
Ясно се вижда, че Ситроена поема по-добре фронтален удар: не се напуква дори предното стъкло, а силата се отвежда около пътниците, тавана се огъва, но не и страничните колони.
Коментиран от #2
09:07 02.10.2014
2 Монго
До коментар #1 от "ivaylo mihaylov":
Рядко е да срещнеш коментар, който да е по-смислен от темата...Коментиран от #7
09:22 02.10.2014
3 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
09:44 02.10.2014
4 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ
Коментиран от #5
09:45 02.10.2014
5 Shmeker
До коментар #4 от "ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ":
Нисаня хич не е френски. Нямат хич френски части и мотор. То не само, че се намират френски части по тях ами и румънски и анадолски има.Коментиран от #6, #9
10:01 02.10.2014
6 Марио
До коментар #5 от "Shmeker":
Може да са френски, ама са от рено. Съвсем различно е от скапаните ситроени. Рено все пак се изявяват дори и в Ф110:12 02.10.2014
7 PaCo
До коментар #2 от "Монго":
Коментарът наистина не елош, но какво несмислено виждаш в темата. Новина, която обогатява общата ти култура на тема автомобили.Коментиран от #13
10:14 02.10.2014
8 коко
11:24 02.10.2014
9 Стоян Стоянов
До коментар #5 от "Shmeker":
Че Нисан споделят сд Рено общи възли, платформи, ДВГ е вярно - няма как като са Рено-Нисан алианс. Но и говори зле за тях от последните тестове за сигурност, като си спомням преди години как Рено печелеха максималния възможен брой точки на Euro NCAP - което си е постижение за бюджетен автомобил извън премиум сегмента. Лошо е, че понижават качеството.13:15 02.10.2014
10 Ivo Angelov
Миксерите си остават миксери.
14:21 02.10.2014
11 nikito_blend
Коментиран от #12
14:31 02.10.2014
12 Мишлето
До коментар #11 от "nikito_blend":
Едно е да гледаш, а съвсем друго е да знаеш.14:58 02.10.2014
13 Монго
До коментар #7 от "PaCo":
Не е несмисленна, но спестяване на пълната информация насочва представите ни в различна /или по-скоро желана/ насока...Иначе "Кактуса" изобщо не ми харесва.
15:21 02.10.2014
14 Рашан
Коментиран от #15
18:27 02.10.2014
15 Dian Dimov
До коментар #14 от "Рашан":
ужас....ти сериозно ли?20:59 02.10.2014
16 Кобрата
Коментиран от #17
21:16 02.10.2014
17 -_-
До коментар #16 от "Кобрата":
Май въобще не си наясно с нещата . Би ли ми отговорил защо като са такива боклуци Citroen C6 е по-безопасен, по-икономичен и вози много по-добре от БМВ 5-та серия ? А защо БМВ и Мерцедес ги няма във WRC а Ситроен имат 8 титли при конструкторите и 9 при пилотите, а БМВ и Мерцедес колко пъти са печелили рали Дакар, защото Ситроен са го правили 4 пъти . Моля не коментирай като не си запознат с една марка, мога да кажа, че никога не си се качвал на истински Ситроен . Само да добавя, че през 1989г. хората от едно от най-големите авто списания в Англия казват, че "Ситроен ХМ има най-развитото и най-доброто окачване на света, както и най-сложното", "в мек режим Ситроенът вози толкова комфортно, колкото Rolls-Royce, може би по-добре" , "той е на върха при седаните заедно с БМВ 5-та серия имат най-доброто управление, но на разбити пътища, Ситроенът поглъща дупките много по-добре от всяко БМВ правено някога" . А защо XM 2.0i върви наравно с BMW 520i като БМВ-то има 2 цилиндъра и 8 коня отгоре, а защо същия този ХМ е по-икономичен от БМВ-то, а защо XM 3.0i върви наравно с БМВ 530i и има 80л. по-голям багажник . А защо като Ситроен са такива боклуци 4-цилиндров Ситроен CX 25 GTi Turbo 2 е бърз колкото 8 цилиндрово БМВ 530i ?Коментиран от #19, #20, #21, #26
01:57 03.10.2014
18 -_-
01:58 03.10.2014
19 Монго
До коментар #17 от "-_-":
В "Top Gear ", направиха експеримент. До един хиподрум имаше черен път, поставиха камера на тавана на Ситроен и БМВ и при старт на надбягванията колите вървяха успоредно с конете. Познайте после кой клип се гледаше и кой не...08:54 03.10.2014
20 Стоян Стоянов
До коментар #17 от "-_-":
Голям ресурс си хвърлил колега да обясняваш, недей - няма смисъл. Голяма част от хората в България само като чуят френски автомобил и започват с плюенето по инерция. Няма нужда да са запознати - просто така е по-лесно. (Какво беше там: со борче, со мачка .... ).В крайна сметка в България не сме най-големият пазар (особено за нови автомобили) , така че тия измислени мнения, чути вероятно пред блока от някой "компетентен" майстор нямат никакво значение. Абе - всеки да си кара каквото му е на душа - мен такива мнения не могат да ме откажат от френските коли.
13:47 03.10.2014
21 ярослав станчев
До коментар #17 от "-_-":
А защо след като Ситроен прави толкова добри коли,синоним на лукс,просперитет,тежест,пък ако щеш и на "гъзария" са трите немски марки?И защо след като са по-добри във возията,дори от Ролс Ройс, никой не се сравнява със Ситроен? Ей това ми обясни,как така една марка,която прави страхотни коли,според теб,не може да бъде еталон?За състезателните успехи на Ситроен не оспорвам.Напълно си прав.
15:30 03.10.2014
22 Три лъча
Това е линк към един документален филмот 6 части за историята на автомобила,а не на каруците! Има една марка и тя МЕРЦЕДЕС... Някой специалист тук се изказа нещо за окачването... Още през 1963 година МЕРЦЕДЕС въвеждат въздушното окачване !!! Още веднъж 1963 година!!! Само немските автомобили са символ на технология и качество... Единични примери от бита хеле пък от българин не ми се слушат за провалени немски модели!!! Аз притежавам лично МЕРЦЕДЕС VITO V класа ! Тоз с окачването дето ми дава примери ми говори за Ситроен....Оле мале невежи та невежи... А, ти във Волга да си се возил някога? Там какво ще кажеш за окачването?! Та, за V класата на въздушно окачване е и не го заменям за нищо! Стабилност осигуряване на по-висок клиренс при неравни пътища и ниска скорост... Та,МЕРЦЕДЕС не е за всеки ! Карайте каруците и безаварийно!
01:31 04.10.2014
23 Два шеврона
Коментиран от #24
06:04 04.10.2014
24 PlimP
До коментар #23 от "Два шеврона":
23, забрави и завиващите фарове ;)15:39 04.10.2014
25 Симеон Тасев
22:37 04.10.2014
26 Кобрата
До коментар #17 от "-_-":
Всяка марка има различни насоки в спорта, марки като Mercedes, BMW, Audi, Volkswagen и Porsche се карат на писти като Nurburgring и Hokenheim.А също и на състезанията за 24 часа на Люман.
Колко време Шумахер кара Mercedes във формула 1.
И между другото някои от тези марки също се използват в рали спорта.
Това че Citroen участва в ралита не означава нищо, пусни ми го на Hokenheim и ще му сбираш чарковете по пистата
09:36 06.10.2014
27 Два шеврона
21:39 06.10.2014
28 Три лъча
15:30 08.10.2014
29 Три лъча
http://avtosalon.bg/?page_id=101
15:37 08.10.2014
30 CarPro
20:57 17.10.2014
31 Гост Ситроен
13:36 31.01.2021