9 Април, 2024 16:11 4 177 11

Citroen показа новото C3 с ДВГ

  • citroen-
  • c3-
  • new c3-
  • e-c3

Моделът е близък на визия до своя електрически брат

Citroen показа новото C3 с ДВГ - 1

Citroen представи вариантите с двигател с вътрешно горене (ДВГ) на най-новия си C3, както в стандартна, така и в меко хибридна конфигурация, след като по-рано дебютира изцяло електрическият модел e-C3. Четвъртото поколение на С3 включва по-смели елементи от дизайна на кросоувъра и акцентира върху достъпността, като цените започват от 14 990 евро, позиционирайки го като по-бюджетен вариант в сравнение с предшественика му.

Базовият модел на Citroen C3 е оборудван с неелектрифициран 1,2-литров трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор и мощност 100 к.с., съчетан изключително с шестстепенна механична скоростна кутия, предаваща мощността към предните колела.

Citroen показа новото C3 с ДВГ

За по-голяма ефективност вариантът "Hybrid 100" използва същия бензинов двигател, допълнен от 48-волтова литиево-йонна батерия и интегриран електромотор в шестстепенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Електрическият двигател генерира 28 к.с., като 12 к.с. се използват за ускорение при необходимост. Тази хибридна конфигурация, която се среща и при Jeep Avenger Hybrid, позволява работа в електрически режим за до 50% от градските пътувания, като намалява емисиите и разхода на гориво с близо 10% в сравнение с неелектрифицирания модел.

Външно С3 много прилича на своя аналог e-C3, като се различава единствено по липсата на емблемата "e" в профила и на емблемата С3 на задната врата. Предлагайки две нива на оборудване, Citroen се стреми да рационализира гамата си.

Citroen показа новото C3 с ДВГ

Отвътре минималистичното арматурно табло разполага с 10,25-инчов информационно-развлекателен дисплей във флагманското ниво на оборудване "Max", докато основното ниво на оборудване "You" включва държач за смартфон. И в двете модификации стандартно се предлага новият Head Up Display на Citroen, който компенсира липсата на традиционно арматурно табло. Суперминито предлага обширни отделения за съхранение, а допълнителното оборудване включва климатроник, безжично зареждане и възможност за свързване на смартфон, като се предлагат и основни функции на ADAS.

Въпреки компактните си размери новият С3 може да се похвали с подобрено вътрешно пространство и достъпност в сравнение с предшественика си, което се дължи на по-високия пътен просвет от 197 мм и по-високата каросерия. Обемът на багажника е увеличен с 10 литра до 310 литра.

С акцент върху комфорта, C3 разполага с плюшени седалки и окачване Citroen Advanced Comfort с прогресивни хидравлични възглавници за ефективно абсорбиране на неравностите. Забележително е, че С3 в спецификацията за ЕС е базиран на новата архитектура на Smart Car, която се отличава със специфични за региона адаптации в сравнение с модела New C3, предлаган на други пазари.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Васо Високоволтовия

    15 1 Отговор
    Харесва ми, но в този клас, Дачия Логан моделът със заводска газ е повече кола, голям багажник за 31к лв. Ситроенчето ще бъде поне 35к

    Коментиран от #3

  • 2 Потребител

    15 6 Отговор
    Имам Ситроен С3, 2019 г. с 1.2 бензинов двигател с турбо, автоматик, 110 к.с. Вече минах 100 х.км без никави проблеми. Дава ми средрн разход 5л/100. Не бих го заменил за никакви хибриди или електрички!

    Коментиран от #4

  • 3 Антиелектрика

    9 8 Отговор

    До коментар #1 от "Васо Високоволтовия":

    Аз предпочитам Сузуки Джими, същия малък габарит, но плюсовете лично за мен са 4х4 и 1,5 4-цилидъров двигател. Вярно Джими-то е 50К лв.
  • 4 1.6ХДИ С3 не му зная конете

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "Потребител":

    на дълго 3.5л. нафта до 100км.ч. градско не зная не е мое ползвам го временно......... Е верно тясничко и неособено устойчиво но при тоя разход си е екстра. А тоя 3 цилиндров бензин Тц. НЕ!

    Коментиран от #5, #6

  • 5 редник

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "1.6ХДИ С3 не му зная конете":

    Да, не става ясно ще има ли и с дизел?...
  • 6 Факт

    3 12 Отговор

    До коментар #4 от "1.6ХДИ С3 не му зная конете":

    Дозела е за бедняци имаш ли чари не си помисляш за дизешов баклюк

    Коментиран от #9

  • 7 любопитен

    7 2 Отговор
    В кой снакс то има?
  • 8 тъй шъй

    5 2 Отговор
    Идва момента, когато при първите меки хибриди ще трябва смяна на батерията. Тя е малка, но затова пък много скъпа. Ще има лавинообразно покачване на търсене на тези батерии. Само около 1200евро струват. Евентуалната икономия от 200-300грама, отива на кино. Купувайте братя меки хибриди и бъдете спокойни.
  • 9 СЗО

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Факт":

    Така е. А 3 цилиндров бензин 1.2, без табло и без инфотейнмънт система си е само за богаташи...
  • 10 алфа стомана

    5 2 Отговор
    Този нов модел Цитроен изглежда доста нелепо.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.