Ако трябва да сме честни, колите, които ще видите по-долу, не стават за много неща. Те имат слаб двигател, малък багажник, шумен интериор и скъпи, специфични части. Това обаче, с което тези коли могат да се похвалят, все по-трудно се открива в останалите автомобили. Те са забавни и ще те карат да се усмихваш! А какво повече му трябва на човек през лятото, когато е на море – един малък кабриолет, много слънце и добро настроение…както и кола, с която да отиде до морето, където е паркиран кабриолета. Това са 5 страхотни малки колички със сгъваем покрив, които можете да откриете за по-малко от 6000 лева.
Smart ForTwo Cabrio
Ако горните два автомобила ставаха за посещение на цивилизован къмпинг, Smart ForTwo Cabrio е подходящ за почитателите на застроените комплекси. Всички знаем колко “забавна” е играта на котка и мишка с “паяка”. Ако притежавате този Smart, ще разполагате с кабрио, което е една идея по-лесно за укриване от злата машина, която иска да ви репатрира. Освен това е икономичен, освен това може да бъде складиран в гаража на вилата заедно с лодка, надуваеми дюшеци, въдици и всичко необходимо. Лошото е, че няма никакъв багажник дори за плажната топка. Но пък можете да я сложите отгоре и да карате с топка върху вас. Звучи доста забавно.
Виж обяви за Smart ForTwo Cabrio от 3300 лв. в Mobile.bg и купи на изплащане с AutoCredit.
Източник: blog.autocredit.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #2
10:35 16.06.2015
2 VW&Mercedes
До коментар #1 от "Дошо":
Дошо пускам ти жокер.А именно Ауди А4,А6,ФВ Пасат,Голф Вариант,Бора Вариант и Опел Омега.Като последното е много гигантско при паднати седалки.Като съм сигурен че ти би избрал Ауди Оуроуд с въздушно окачване,автоматик и естественно 2.5ТДИ.
Кажи чесно караш ли още А4-ката.&
11:14 16.06.2015
3 Абе к'о ти пука за евтинията
Коментиран от #4, #13, #14
12:43 16.06.2015
4 един от многото
До коментар #3 от "Абе к'о ти пука за евтинията":
Ми то т'ва май само хомота и метросексуални го карат, а!Коментиран от #9
12:51 16.06.2015
5 дсф
Коментиран от #10
13:18 16.06.2015
6 Гошко
Мисля,че 230 kompressor или по-голям е повече от идеален...
14:31 16.06.2015
7 незнайко
17:32 16.06.2015
8 mediator37
Пей сърце! Булгарише арбайт!
18:51 16.06.2015
9 Абе к'о ти пука за евтинията
До коментар #4 от "един от многото":
Е, к'о то и Стоичков се оказА метросексуален, а не виждам да драскаш за него! Ама стига аз да съм активната страна, другите да поемат каквото им се подава и да са по-младички, пък ти ми викай к'от' щеш.19:00 16.06.2015
10 Гост
До коментар #5 от "дсф":
Ти тия глупаци от ТГ не ми ги давай за някакъв ориентир.Добре,че спряха тая помия от екрана.Коментиран от #11
20:46 16.06.2015
11 дсф
До коментар #10 от "Гост":
Гледах предаването и съм напълно съгласен с тях - за много неща не са помислили. Както и да е, лека вечер :)21:52 16.06.2015
12 диан
ама е най добър от тия
не гледа злобно
но ги изпреварва като спрели
и е най здрав
японски е все пак
22:09 16.06.2015
13 -_-
До коментар #3 от "Абе к'о ти пука за евтинията":
Една Mazda MX-5 е много по-добра във всяко едно отношение от ТТ . Защо всички гледате конете ? Те не показват нищо . ТТ от първото поколения имат редица недостатъци и дефекти . ТТ не е бърза и е ужасна за управление с висока скорост, воланът сякаш е мъртъв, без значение в какъв завой влиза и колко е завъртян, няма никакво усещане в него . На моменти недозавива катастрофално . Тежи над 1300кг ! Кола от този клас и с това тегло никога не може да се нарича спортна . Като за последно ще ти задам риторичен въпрос .00:48 17.06.2015
14 -_-
До коментар #3 от "Абе к'о ти пука за евтинията":
Кефиш ли се на чалгичка ?00:49 17.06.2015
15 BMW
02:54 17.06.2015
16 шаната
Коментиран от #21
07:31 17.06.2015
17 Wow
10:46 17.06.2015
18 фрухтиян
10:51 17.06.2015
19 фрухтиян
може би при високия клас SL, или 3та серия E93 със твърд таван е добре, но пак излишно тегло и механика за да свалиш 5 пъти в годината покрива.
10:54 17.06.2015
20 йордан иванов
11:35 17.06.2015
21 -_-
До коментар #16 от "шаната":
Ти май нарочно се правиш, че не разбираш, естествено, че не са създадени да бъдат кабриолети, всички автомобили от статията оригинално са били с твърди солидни тавани, а след това просто са ги доработили като са им махнали таваните, което прави всички тези автомобили, по-непрактични, по-тежки (следователно по-бавни) и по-скъпи .00:59 18.06.2015
22
13:28 21.06.2015