23 Март, 2016 11:04 35 130 53

Българският суперкар поскъпна драстично

  • росен даскалов-
  • sin r1
Българският суперкар поскъпна драстично - 1

Българският спортен автомобил Sin R1, който привлече сериозно внимание на салона в Женева, става значително по-скъп. Автомобилът, който е дело на русенеца Росен Даскалов, е вече в продажба, но цената му е 145 000 паунда.

Сумата е без включени данъци и такси и се равнява на малко над 360 000 лева. Първоначално от екипа на SIN Cars заявиха, че автомобилът ще се продава за нечувано ниската цена за подобен спорткар от 60 000 британски лири, но сега в Женева беше показана преработената версия, която е значително по-скъпа.

Според Росен Даскалов, повишаването на цената се дължи основно на множеството карбонови елементи, които се изработват в завода на SIN Cars в България. Новият автомобил разполага и с още модернизирани спирачна система, двигател и окачване.Българският суперкар поскъпна драстично

Финалните щрихи по сглобяването на българската суперкола се извършват във Великобритания. Карбоновият SIN R1 и по-конкретно неговата върхова версия, ускорява до 100 км/ч за 3 секунди. Максималната скорост е над 300 км/ч.

Двигателите са V-образни осмаци с работен обем 6.2 и 7.0 литра и с мощност 450 и 660 к.с. Теглото на автомобила е само 1 250 кг. Предлаганите варианти са няколко, като един от тях е състезателният, представящ се много добре в GT4 шампионата.

Всичко звучи много добре, с изключение на драстичното повишение на цената. За сравнение ще кажем, че за почти толкова пари може да се купи Porsche 911 Turbo, или новата Honda NSX, например.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо Багера

    8 4 Отговор
    Съжалявам, но за тези пари ще си взема някое ламбо или ферари, може би малко използвано, но доказана расова бегачка, не някакви нови измислици, решили да стъпят на път...

    Коментиран от #2

  • 2 фадромата

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ицо Багера ":

    съжалавам , но първо трябва да ги имаш а после да решаваш какво да купиш!

    Коментиран от #15

  • 3 CCCP

    3 2 Отговор
    Само да имаше копче за режим СТЕЛТ да не ме засичат радарите
  • 4 ретро

    8 2 Отговор
    Какво и е на цената !? ако автомобила след години поскъпне многократно, като рядка и колекционерска кола.
    Някои хора не могат да видят по далеч от носа си и затова няма и да имат пари да си купят дори обикновено возило, камо ли цитираните заместители поршета, ламбота и пр. :)
    Пожелавам успех на хората, които седят зад този проект и да се развиват в правилната посока!
    Понеже със сигурност, ще се появят хранещи тролчета първо да си помислят преди да пишат дали могат 2 гайки да завият и тогава да "сипват по паниците" на производителите !
  • 5 Хари

    3 0 Отговор
    Пропуснали сте да кажете, че е с двигател на Шевролет

    Коментиран от #8

  • 6 Антон

    2 4 Отговор
    Още когато излезна този автомобил ми приличаше на тунингована Опел Тигра с тези малки размери и линия.Загледайте се в покрива и като цяло в колата.Отпред е издута и с големи фарове за да изглежда мъжкарско.Другото което е важно....добре 0-100 за 3сек. но с този висок праг и малка врата чичкото които си купи колата ще му трябват 45секунди за да седне вътре.Като цяло колата е много постна за да се продава за тази сума и не предлага много.Колата не е лоша но не струва това което и искат.За 90 Хил.лв може да се купи Нисан Гтр за още толкова една Тесла и ще остане ресто за бизнес.Пак ще си бърз,пак гъзар че и бизнесмен.Хайде нема нужда!

    Коментиран от #9

  • 7 мдаа

    3 3 Отговор
    Българска му работа, като ти кажат че нещо ще ти струва 5 лева, смятай ги със сигурност, че ще са поне 55 лева!
  • 8 Миро

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Хари":

    Има прикачени статия към тази, където това го пише. Няма всеки път едно и също да се казва за такива като теб
  • 9 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Така е. Изглежда повече като конкурент на Лотус, не на Ламбо и други суперколи.
  • 10 Гост

    3 2 Отговор
    Българите винаги са били скарани с ценообразуването. Дали става дума за домати или за това нещо тук, все тая.

    250% увеличение на обявената първоначална цена показва пълна аматьорщина, която само се затвърждава от вида на този нехармоничен и неактуален дизайн. Това бие на евтиния и самоделка, като натруфена астра.

    Пък някой долу каза, че щяла да поскъпне с времето, щото била рядка. Да е рядка далеч не е основното изискване за колекционерските коли, иначе щяха да са пълни с различни боклуци, само защото от тях не с останали бройки.
  • 11 ОсъзнайтеСе

    6 1 Отговор
    Погледнете се колко сте жалки!Вместо да се зарадвате,че има БГ супер-кар,който ускорява за 3 сек,колкото най-наточеното порше 911,вие само хейтвате(помислете каква марка е Porcshe и с какви традиции в автомобилизма).Дизайна не е най-впечатляващия,но изобщо не е лош и е уникален.Ако пък наподобяваше дизайна на някоя друга спортна кола,щяхте да плюете,че са плагиатствали.Заради завистливи мишки като коментиралите по-долу България не може да напредне.Вземете да свършите нещо полезно,вместо да плюете по българите постигнали нещо в живота!
  • 12 гост

    2 1 Отговор
    Първо това не е кола за малово производство каквито са ферари, ламборджини, порше, лотус или др. Това е кола в малка серия, а всяка такава е значително по-скъпа дори и да не представлява нещо особенно. Сравнете малки производители от Англия например.
    Второ тази кола се доказа в спорта и оттам цената й се вдига.
    Трето промените по детайлите действително може да повишат цената, вижте другите производители колко хиляди искат ако детайлите се подменят с карбонови.
    И последно така е преценил човека, така е направил. Очевидно 60х. паунда са ниска цена и ако я оставят в гаражен формат от фибростъкло и без нито едно участие в състезание ще е обяснимо, но този стадий вече е минал. Инжинера години наред работи на много високо ниво, със сигурност е премислил възможностите си и как да изготви адекватна цена.
  • 13 ха тека ха сега

    1 2 Отговор
    като всичка българска работа началото на края от лакомия и гъзария
  • 14 със SIN на полето да копам

    2 1 Отговор
    Тъжно е, колко хора злобеят, защото новата и подобрена версия на супер кола в малък тираж, ще е по-скъпа от предната. Предполагам, че тъкмо всички злобни дребни душички да си купят от първата и сега не им стигат парите. Спокойно, пак си вземете по-евтината. Няма да ви върнат.
  • 15 Ицо Багера

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "фадромата":

    На теб не ти влиза в работата какво мога да си купя или не, аз само изказвам свое лично мнение по темата, нищо повече...
  • 16 гост

    4 1 Отговор
    Има си маркетингови специалисти и съветници за този бранш, със сигурност знае какво прави щом е изградил от нищото една състезтелна кола, която не само се движи, но е успешна в реални състезания и конкуренция.
    Защо да произведе 50 автомобила с по-ниско качество и да се води посредствен, ако може да произведе 20 автомобила с високо качество и детайли и да се води престижен, реномиран, суперспортен? Цената е същата, часовете работа и детайлите са изплатени и баланса е един и същ. Щом има достатъчно купувачи, значи е по-успешната стратегия. Все пак цените не са като на бюджетен автомобил, дори и най-евтиния вариант.
    Със сигурност разбира от продажби повече от който и да е тук и знае какво прави с продукта, с който трябва всички българи да се гордеят, а не да мрънкат и оплюват.
  • 17 Кобрата

    5 1 Отговор
    Колата е добра, в България също има хора с добре работещи мозъци и възможност за реализация на производство, но средствата ни са ограничени...иначе колата наистина е добра!

    Коментиран от #53

  • 18

    5 1 Отговор
    Доволно скъпа си е колата, но пък явно има много добри спортни качества.
  • 19 любител

    0 2 Отговор
    стандарти!!!
  • 20 бай Иван

    4 0 Отговор
    Щеше да е добре да се опише историята на колата.Къде е произведена , колко човека са участвали в създаването и какви технологии са използвани?

    Коментиран от #25

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 до болните мозъци

    1 1 Отговор
    хубава работа ама българска кой ще си купи карбоново кошче за да го трескат гръмотевиците и светкавиците само и при един удар на боклука....а да български колекционери които ще си сложат автомобила в кухнята и докато похапват салатка със ракийка и дънят чалгата ще и се наслаждават на воля....да ама не със данъците митата ддс-ето и други екстри ще наближи 1млн.лева цял куфар с пари
  • 23 успокойСеСмешко

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "пор сикишар":

    Това,че в Англия пишат нещо не означава,че е вярно.А ти си поредния българин с антибълграска нагласа и си готов да приемеш и най-голямата глупост за истина,стига да идва от "Запада".И като не те кефи в БГ бягай в англия да метеш улиците и да не те броят за човек.
  • 24 samara1

    1 3 Отговор
    Колата не е нищо особено, отново се тупаме в гърдите, а не знаем къде се намираме. Това сме ние българите. Кога ли ще израснем?
  • 25 mediator37

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "бай Иван":

    Под първата снимка има надпис "Още по темата", кликни и ще ти се отворят статии. Под тях също правиш връзка с още по-предни статии за колата. Отдавна е писано за историята на колата.
  • 26 СТК412

    1 0 Отговор
    Увеличавай Драстично по почина МУТРЮ ДРАСТИЧНИЯ.
  • 27 Крюгер

    1 1 Отговор
    Колата не представлява нищо особено за тази цена. Разгледах я на последното състезание в Русе. Стои като експонат, ако се опъне на по рейсинг каране не знае дали ще издържи 5 обиколки. То затова и има опашка за нея..
  • 28 Институт по истина

    1 2 Отговор
    Има един английски термин за подобни коли - kit cars... Демек автомобил тип "сглоби си сам"... 360 хиляди лева е прекалено, прекалено висока цена за кола от подобен род! Естетически е пълна криза! Като за булгаристнанско изделие, обаче е похвално!
  • 29 ИВО

    4 1 Отговор
    Типично по български-дай да го оплюя тоя че дръпна повече от мен. за да стигне в Женева човека не я е направил от картон,а му коства много труд , нерви и много средства.Сигурно 90 процента от вас карат голф 3 или бмв за хиляда лева.Не сте хората които да преценят дали този автомобил струва,вече са го направили други хора !!!!!!!

    Коментиран от #30

  • 30 сапунерка кит кар

    0 3 Отговор

    До коментар #29 от "ИВО":

    -Кой ти е казал че това е автомобил-това е детска играчка....-И някой виждал ли го е някъде по-света да се движи по-пътища и магистрали?!

    Коментиран от #39

  • 31 като гост

    2 0 Отговор
    Ако беше някоя подобна разработка но от Италия, Германия или някоя друга държава, автора на тази статия щеше да напише "Българският суперкар поскъпна драстично поради засилен интерес на салона в Женева". НО КАКТО ВИНАГИ ТИПИЧНО ПО БЪЛГАРСКИ... ОТ МЕН ЕВАЛА НА МОМЧЕТАТА ЧЕ ДОРИ СА УСПЕЛИ ДА ИЗЛОЖАТ БЪЛГАРСКО НА ТОВА ИЗЛОЖЕНИЕ.
  • 32 Танашибатанахака

    1 1 Отговор
    кое му е българското името американският двигател китайската електроника и английското шаси и окачване....а да пластмасовото купе

    Коментиран от #48

  • 33 Солумон

    0 0 Отговор
    Здравейте
    Погледнете как се продават горивата в БАКУ на едро и ги транспортирайте до европа и ще получите разликата в цената
    А сега може да си купте и рафинерия да имитирате производство и да си измислите една цена като тая на Лук ойл...... Страно как за вирми ОМВ във Виена продава на 0.75 евро за литър със ДДС а за бензиностаннци във Словения продава на 0,46 Евро за литър без ДДС
  • 34 Антон Игнатов

    4 1 Отговор
    До тези 90% които явно не са на ясно за този автомобил. Производството на карбонови детайли е много скъп процес. От там цената скача много. V образния осмак също не е за подценяване. И не на последно място автомобила има състезателна версия която в GT4 показва на какво има възможност. Това не е масов автомобил, това е ръчно сглобяван автомобил. Не не, не е Kit car! Не си я вадиш от кашон, а чакаш да ти я сглобят и доставят с контейнер.
    Айде мили хейтъри лека нощ!
    Голямо евала на Росен Даскалов и всички които му помагат в това дело! БРАВО.

    Коментиран от #52

  • 35 Среброто

    2 1 Отговор
    ТОВА НЕ Е КИТ-КАР А САМО ГОЛО-КАРЧЕ

    Коментиран от #51

  • 36 гостЪ

    1 0 Отговор
    много се забавлявам на разни дето единствения им допир са карбон е "карбоновото" им фолио на 10-15 годишната талига, да ми говорят за колко скъпо било и че тва било кит кар... 90% от тия същите не могат да си позволят даже нещо от рода на карбонов капак за двигателя ама лаят разбииш ли...
  • 37 пурко с магарето

    0 3 Отговор
    много ми е смешно и искренно се забавлявам като някаква трошка с името син катър се рекламира в женева и искат да докажат че е нещо повече от порше ламборджини ферари бетли ауди мазарати нисан и т.н.

    Коментиран от #38

  • 38 ГОЛЕМИЯ

    5 0 Отговор

    До коментар #37 от "пурко с магарето":

    Аз давам евала на такива Българи, които допринасят за родината и не навиждам такива като теб дето живеят само да мъчат другите и да пълниш кенефа е за тва си ти. ти с кво си допринесъл бе,Човекът достигна световно нива аре ходе да се пързаляш!!!!!!!!!

    Коментиран от #41

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 SIN GT4

    4 0 Отговор
    Оценете труда на този Българин,защото това е наистина Българин,а не като вас Критикувачи-Разбирачи...........айде!!!

    Коментиран от #43

  • 41 пурко с магарето

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "ГОЛЕМИЯ":

    много си голем със голф 3 и със компютърните игри и този българин от прованса е емигрант в англия а не в българия цървул сърп и чук
  • 43 Син Катър GT5

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "SIN GT4":

    какво да оценявам това да не е тест за манекенки пластмасова колица за скрап
  • 44 6999

    1 1 Отговор
    И аз много се забавлявам - да ви чета неграмотните коментари и да ви гледам колко ви е акъла. За 25 години свободия добре се справяте, дерзайте, скоро ще сте не само най-бедните, но и най-неграмотните женцовци в гейска Европа.

    Коментиран от #45

  • 45 Хейтар

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "6999":

    Ае, ще пиша неграмотно за тебе, не става вапрос за коментарите а за снимката по горе, земи си тоя коментар и си го заври някаде!!!
  • 46 Луцифер

    5 0 Отговор
    През дългият си живот съм констатирал безспорно една истина - некадърници, аутсайдери, които през целият си живот не са забили един пирон и единственият им талант е да държат чашата без да се разлива, са най-големите специалисти и критикари. На латински се казват: COPROFAGI !

    Коментиран от #49

  • 47 Мафистофел

    0 0 Отговор
    През целият си живот съм се убедил че българин неможе да направи нищо българско защото е направено от друг българин на това се казва щурщайн или луд камък все има какво по-него да се делка със длето да се чупи със чук и да се кове на наковалня и т.н. и т.н. и т.н.! ! !
  • 48 ХОДЖАТА

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Танашибатанахака":

    Ти направи повече .............само плюете ....не само да лапаш мухите пред компа ............
  • 49 ДОКТОРА

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Луцифер":

    Браво пич!
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 ДОКТОРА

    5 0 Отговор

    До коментар #34 от "Антон Игнатов":

    Евала пич.Траа се цени постижението което е на световно ниво на тези Българи.Хейтърчетата плюят докат си карат скейтборда и лапат мухи
  • 53 ДОКТОРА

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Кобрата":

    БРАВО!!!
  • 54 Зарко

    1 0 Отговор
    Българския супер автомобил син кар си измества производството в Румъния. Вината за това е на българските корумпирани и престъпни правителства. Така държаватаще загуби милиони.