Немското тунинг ателие Brabus, съвместно с един от най-големите производители на електродвигатели Protean Electric, разработи уникален хибриден вариант на седана Mercedes-Benz E-Klasse.
Доработеният автомобил разполага с 2.2-литров дизелов мотор от новото поколение на щутгартската компания с мощност 170 к.с. По-интересното обаче се крие в задните колела.
Именно там инженерите от Brabus интегрират два електродвигателя на Protean Electric, всеки от които притежава мощност от по 110 коня и умопомрачаващ въртящ момент от по 800 Нм.
Според представители на Protean Electric, използваните електрически двигатели значително намаляват разхода на гориво, който и без това съвсем не е висок. Точни данни обаче не се посочват.
От Brabus твърдят, че хибридната версия на E-Klasse ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.4 секунди, а доускорението от 60 до 120 км/ч отнема на седана 5.6 секунди.
Според официалните данни на Mercedes-Benz стандартна E-Klasse, оборудвана с новия 2.2-литров дизел, дава среден разход на гориво 5.3 литра на 100 километра пробег. Хибридът на Brabus ще харчи по-малко с 30%.
Съдейки по тези данни, може да се изчисли, че хибридната тунинг разработка ще харчи 3.7 литра на 100. Ускорението на хибрида на Brabus и Protean пък е по-добро със секунда и три десети от това на стандартната E-Klasse.
На този етап обаче не е ясно какви са перспективите пред този иначе доста интересен хибрид.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
11:10 27.04.2012
2 Дамянов
Коментиран от #6, #7, #13
11:33 27.04.2012
4 Only Japan
11:52 27.04.2012
5 Караиванов
12:40 27.04.2012
6 Име:
До коментар #2 от "Дамянов":
@2 Ами ти какво искаш тя сигурно е 2 тона. А с батериите ще стане и по-тежка и като се изтощат ще харчи не 5.3 ами 7 че може и повече.13:08 27.04.2012
7 Петър
До коментар #2 от "Дамянов":
@2 Типичният отговор, който може да се очаква от някой твърде неинформиран. Общата мощност, разбирай коне, не се смята като събереш мощността на дизеловия и на електрическите двигатели заедно, това не ти е начално училище, 2+3=5. Те най-малкото не се достигат при едни и същи обороти. Така че, не са 390 коня. Освен това тази кола не мисля, че е направена да е бърза, а да е икономична, и все пак за теглото си и мощността (която е далеч под 390 коня) си има доволна динамика, а явно и еластичност.14:24 27.04.2012
8 айде де
14:36 27.04.2012
9 BMWM5
Коментиран от #14
19:35 27.04.2012
10 Dobre
Хахаа... наистина - директно в първи курс...
19:46 27.04.2012
11 schumaher
20:40 27.04.2012
12 krum
20:51 27.04.2012
13 ВИП АМГ
До коментар #2 от "Дамянов":
@2 na koe se smeesh be pich?ti poneje si karash kola 600 konia.22:49 27.04.2012
14 ВИП АМГ
До коментар #9 от "BMWM5":
@9 po goliam koshnik ot BMW niama.22:49 27.04.2012
15 Калоян
Коментиран от #16
08:52 28.04.2012
16 Петър
До коментар #15 от "Калоян":
@15 Аман от неразбиращи нищо хейтъри като тебе. Аз съм казал, че освен икономична е и бърза, обаче мощността й не е 390 коня. Чети преди да се заяждаш...17:34 28.04.2012