Last news in Fakti

27 Април, 2012 10:56 11 448 15

Brabus монтира електродвигатели в колелата на E-Klasse

  • mercedes-benz-
  • e-klasse-
  • brabus-
  • protean electric
Немското тунинг ателие Brabus, съвместно с един от най-големите производители на електродвигатели Protean Electric, разработи уникален хибриден вариант на седана Mercedes-Benz E-Klasse.
 
Доработеният автомобил разполага с 2.2-литров дизелов мотор от новото поколение на щутгартската компания с мощност 170 к.с. По-интересното обаче се крие в задните колела.

 

Именно там инженерите от Brabus интегрират два електродвигателя на Protean Electric, всеки от които притежава мощност от по 110 коня и умопомрачаващ въртящ момент от по 800 Нм.
 
Според представители на Protean Electric, използваните електрически двигатели значително намаляват разхода на гориво, който и без това съвсем не е висок. Точни данни обаче не се посочват.
 
От Brabus твърдят, че хибридната версия на E-Klasse ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.4 секунди, а доускорението от 60 до 120 км/ч отнема на седана 5.6 секунди.

 

 

Според официалните данни на Mercedes-Benz стандартна E-Klasse, оборудвана с новия 2.2-литров дизел, дава среден разход на гориво 5.3 литра на 100 километра пробег. Хибридът на Brabus ще харчи по-малко с 30%.
 
Съдейки по тези данни, може да се изчисли, че хибридната тунинг разработка ще харчи 3.7 литра на 100. Ускорението на хибрида на Brabus и Protean пък е по-добро със секунда и три десети от това на стандартната E-Klasse.
 
На този етап обаче не е ясно какви са перспективите пред този иначе доста интересен хибрид.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    8 0 Отговор
    И като се нацепиш в някоя мъничка незначителна дупчица(метър на метър на метър) каквито в България никъде не се намират ще му се е...............
  • 2 Дамянов

    8 6 Отговор
    390 коня... 7.4 сек., 0-100. Пълен смях....

    Коментиран от #6, #7, #13

  • 4 Only Japan

    6 4 Отговор
    Я, от МВ и Brabus отккриха , че имало е топла вода........
  • 5 Караиванов

    5 3 Отговор
    Дамянов кое ти е смешното - това, че харчи под 4 литра на 100 и върви като самолет ли. То гроздето е кисело, нали знаеш поговорката
  • 6 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дамянов":

    @2 Ами ти какво искаш тя сигурно е 2 тона. А с батериите ще стане и по-тежка и като се изтощат ще харчи не 5.3 ами 7 че може и повече.
  • 7 Петър

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Дамянов":

    @2 Типичният отговор, който може да се очаква от някой твърде неинформиран. Общата мощност, разбирай коне, не се смята като събереш мощността на дизеловия и на електрическите двигатели заедно, това не ти е начално училище, 2+3=5. Те най-малкото не се достигат при едни и същи обороти. Така че, не са 390 коня. Освен това тази кола не мисля, че е направена да е бърза, а да е икономична, и все пак за теглото си и мощността (която е далеч под 390 коня) си има доволна динамика, а явно и еластичност.
  • 8 айде де

    2 3 Отговор
    Mercedesa s predno i dvata elektrodvigatelq ot zad i ztana 4x4. Burzo promenihte statiqta :D
  • 9 BMWM5

    0 3 Отговор
    това само ще удвои престоя в сервизите на тия кошове.

    Коментиран от #14

  • 10 Dobre

    0 2 Отговор
    Добре де, пост N7 е наистина прав ! Как може такива лаишки драсканици тук ? Поне един бърз курс по автоматика, механика или нещо подобно.... та да влезете в час !? И как така "сметнахте" че предходната Е-класа ще гори в повече ? Тук има батерии бре хора, има маса нови железа, магнити и прочее. Това е ТЕГЛО БРЕ ! :D
    Хахаа... наистина - директно в първи курс...
  • 11 schumaher

    0 0 Отговор
    какво да кажеш дупки навсякъде :))
  • 12 krum

    3 0 Отговор
    карайте тогава жигула със задно предаване:):):):)
  • 13 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Дамянов":

    @2 na koe se smeesh be pich?ti poneje si karash kola 600 konia.
  • 14 ВИП АМГ

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "BMWM5":

    @9 po goliam koshnik ot BMW niama.
  • 15 Калоян

    3 1 Отговор
    до номер 10 и 7. Аман от разбирачи значи. Хората от Брабус казват колко им е мощна колата и че ще харчи с 30 процента по-малко от стандартната, но вие господа явно знаете по-добре и от тях. Евала. Информацията я има по всички световни автомобилни сайтове и е напълно аналогична с изнесената тук.

    Коментиран от #16

  • 16 Петър

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Калоян":

    @15 Аман от неразбиращи нищо хейтъри като тебе. Аз съм казал, че освен икономична е и бърза, обаче мощността й не е 390 коня. Чети преди да се заяждаш...