ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Да, но малко семейства мислят по този начин. Когато някой има едни 15-20х.лв за семейна кола отива до джамбазина и си купува 10г. изтормозена кола вместо да ги даде за Дачия и да забрави за ремонти, скрити разходи, безбожно високи цени на консумативи и восик разход на гориво. Да не забравяме, че стойността на Дачия все повече се увеличава и са търсени добре също на вторичен пазар, така че не е като да загубиш цялата сума при покупката на колата като нова. Дачия отпреди 10г. няма общо с тази отреди 1г., много ги модернизираха и сега са на доста добро ниво. Например Сандеро степуей за 22х.лв си е напълно достатъна кола за 99% от ползвателите, имам прозната с такова и тя е очарована.
Абе човеко,живей си в заблуда и не се занимавай с обяснения.Ти кьорав ли си да видиш качеството на изработка,моторите,въобще цялостно това е един компромис и не може да се нарече кола!!!
Приятелю, много си прав, че новите нямат нищо общо със старите ! Новите не могат да достигнат и половината от пробега на тези от преди 10 г. Старите достигат без проблем 500 000 км само със смяна на съединителя, виж таксиджиите какво карат и на какви км са. 😉
Тоз пък, имам Е клас от 2005та година , автоматик, кожа като излезнала от магазина, навигация , уникална музика - Премиум автомобил за 6500. Сменил съм само масла и филтри. Е класата ми е 3 пъти повече кола от тая пластмаса гадна на 4 пъти по-ниска цена. Като я вземеш на лизинг , като се почне каско ала бала и всеки месец си плащаш като за сериозен ремонт.
В нашата фирма има около 20 Дачии предимно Сандеро,Еми какво да Ви кажа най стара е на близо 200 000км,един път сменян съединител и толкова, постоянно и и само обслужване в Рено,може би и това си има значение.За тези пари колата е уникална,само трябва да се подбира хубаво двигателя,иначе за семеен градски автомобил си е отличен избор.За извънградско е малко шумен.Аз лично бих си дал парите за такъв автомобил, отколкото за някоя Горублянска тояга,с абонамент в сервиза.
Така е, дърпат в комфорта и цената нагоре. Имам комшия с новият дъстър, моя е от предния модел (2014), ами нищо общо! Като почнеш от по-голям обем, аеродинамика, интериор и оборудване, направо две поколения отгоре! И като сложиш мотора - 1.6 tci, 150 коня... За тон и двеста си е направо самолет! Като се замислиш обаче осемте к лв. отгоре на моята са и напълно заслужени и пак няма конкуренция в сегмента!
Tova sa izvadki ot bivshi sobstvenizci na Dachii :
"Literally a joke of the road "
"Dacia/Renault are a disgrace!!!"
"I /we do not recommend a dacia no matter how cheap it was "
"don’t buy DACIA!"
"Appalling customer service"
"NEVER buy this awful make of car !!!!!!!!!!"
22000лв за дачия? За тия пари Мазда 6 на 4-5 години под 70000км. Кеф ти мощност, кеф ти комфорт, пък е и японско, демек няма проблеми. Пък ти си карай циганската дачия
За тази мазда не съм сигурен колко ще те вози но дачия със сигурност ще мине 300 000(триста хиляди) километрасъс максимум 200 (двеста)лева за ремонт в този пробег.Написах ти го по разбираемо защото пишеш глупости а аз имам такава кола и знам за какво става на въпрос.Имам познат с такава мазда и там нещата не стоят точно както си ги мислиш ти.За мощноста си прав но до там.
Карам дачиа Дъстър. 1.5 дизел . Не е лоша колата , но има и доста недостатъци . Ужасна скоростна кутия , шумно в купето, доста е дървена вътре. Двигателя е слаб за тази кола . Блокира на 190000км. и се наложи смяна , климата се развали. Качеството точно отговаря на цената - ниско
"Literally a joke of the road "
"Dacia/Renault are a disgrace!!!"
"I /we do not recommend a dacia no matter how cheap it was "
"don’t buy DACIA!"
"Appalling customer service"
"NEVER buy this awful make of car !!!!!!!!!!" ХАХАХА..КУРНИЦИ СА ГОЛЕМИ,ПРАВ СИ!!!
През 2016 си купих от магазина Сандеро степуей дизел.Вече е на 130000 км и освен обслужване и гуми нищо не е пипано по него.Даже все още е с оригиналните си накладки!!!Кара се по лоши пътища,очаквах поне някой шарнир да се обади,ама не!Много здрава,икономична и непретенциозна кола!Между другото,преди карах стари коли висок клас,мощни и луксозни,ама все се чупеха...
Какъв комфорт може да има 1 дачия -нулев.Какво качество - най-ниското.За умрелите мотори на рено няма нужда от коментар.За евтините материали също.Предпочитам 20 годишно бмв пред нова дачия.
Абе като сметнеш цената от 25 000 на нов Степуей и като сравниш с цената на втора ръка + ремонтите излиза не просто по-скъпо а много по-скъпо.
Само сравни тези 25 000 лева със 10 000 за 6 годишен автомобил купен от България и с реален пробег 100 000 км. Остават ми 15 000 за евентуални ремонти и за гориво за поне 100 000 км още пробег.
Само дето колата ми нова е била 50 000 и на магистралата със 120 само съска. А Дачията от 80 нагоре е трагедия - челен опит с такси Логан от Варна до Албена
Родителите ми имат Lodgy, 1.2 TCe бензин, 115 коня. Карат я 6-та година, като не се кара много, но за времето и километрите, които е изминала (75к) досега не са имали проблем с нея, като аз лично съм я карал може би 30к+ километра. Като слабо място определено мога да посоча слабата изолация на купето, страхотното замъгляване на стъклата. Относно мотора, понеже ми предстои покупка на кола се качих да пробвам Accord 7th gen, 2 I VTEC 155 коня, и Lodgy-то рита доста повече от Хондата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #3
14:35 05.07.2019
2 Сектант
Коментиран от #4
14:55 05.07.2019
3 гост
До коментар #1 от "Гост":
Да, но малко семейства мислят по този начин. Когато някой има едни 15-20х.лв за семейна кола отива до джамбазина и си купува 10г. изтормозена кола вместо да ги даде за Дачия и да забрави за ремонти, скрити разходи, безбожно високи цени на консумативи и восик разход на гориво. Да не забравяме, че стойността на Дачия все повече се увеличава и са търсени добре също на вторичен пазар, така че не е като да загубиш цялата сума при покупката на колата като нова. Дачия отпреди 10г. няма общо с тази отреди 1г., много ги модернизираха и сега са на доста добро ниво. Например Сандеро степуей за 22х.лв си е напълно достатъна кола за 99% от ползвателите, имам прозната с такова и тя е очарована.Коментиран от #9, #14, #17, #20, #23
15:02 05.07.2019
4 Сanible corpse
До коментар #2 от "Сектант":
Забавен тип си ти.15:16 05.07.2019
5 Jack Bauer
15:48 05.07.2019
6 сектант
16:08 05.07.2019
7 Дфен
17:13 05.07.2019
8 Ауди Б4
17:22 05.07.2019
9 Филмарът
До коментар #3 от "гост":
Абе човеко,живей си в заблуда и не се занимавай с обяснения.Ти кьорав ли си да видиш качеството на изработка,моторите,въобще цялостно това е един компромис и не може да се нарече кола!!!Коментиран от #10, #13
17:50 05.07.2019
10 Дфен
До коментар #9 от "Филмарът":
Май ти не знаеш какво говори качи се в такси и виж пробега и после разсъждавай обаче наум.17:55 05.07.2019
11 bmw
18:06 05.07.2019
12 Радо
Коментиран от #15
18:11 05.07.2019
13 Така си е,но
До коментар #9 от "Филмарът":
каквато парата,такава и колата.18:12 05.07.2019
14 Койчо
До коментар #3 от "гост":
Приятелю, много си прав, че новите нямат нищо общо със старите ! Новите не могат да достигнат и половината от пробега на тези от преди 10 г. Старите достигат без проблем 500 000 км само със смяна на съединителя, виж таксиджиите какво карат и на какви км са. 😉20:09 05.07.2019
15 Алфа Ромео
До коментар #12 от "Радо":
Баровците чакат манджа на 50%...21:18 05.07.2019
16 Бобик
21:50 05.07.2019
17 МSux
До коментар #3 от "гост":
Тоз пък, имам Е клас от 2005та година , автоматик, кожа като излезнала от магазина, навигация , уникална музика - Премиум автомобил за 6500. Сменил съм само масла и филтри. Е класата ми е 3 пъти повече кола от тая пластмаса гадна на 4 пъти по-ниска цена. Като я вземеш на лизинг , като се почне каско ала бала и всеки месец си плащаш като за сериозен ремонт.Коментиран от #19
22:01 05.07.2019
18 Иван
22:07 05.07.2019
19 Guest
До коментар #17 от "МSux":
Като чета как си го списал, отскоро май го имаш въпросния пенсионер. Гле'й само к'во те чака от тук нататък и не плачи!00:05 06.07.2019
20 Дъстър
До коментар #3 от "гост":
Така е, дърпат в комфорта и цената нагоре. Имам комшия с новият дъстър, моя е от предния модел (2014), ами нищо общо! Като почнеш от по-голям обем, аеродинамика, интериор и оборудване, направо две поколения отгоре! И като сложиш мотора - 1.6 tci, 150 коня... За тон и двеста си е направо самолет! Като се замислиш обаче осемте к лв. отгоре на моята са и напълно заслужени и пак няма конкуренция в сегмента!00:16 06.07.2019
21 onq s konq
00:44 06.07.2019
22 Dr Doolittle
"Literally a joke of the road "
"Dacia/Renault are a disgrace!!!"
"I /we do not recommend a dacia no matter how cheap it was "
"don’t buy DACIA!"
"Appalling customer service"
"NEVER buy this awful make of car !!!!!!!!!!"
Коментиран от #29
01:22 06.07.2019
23 Random
До коментар #3 от "гост":
22000лв за дачия? За тия пари Мазда 6 на 4-5 години под 70000км. Кеф ти мощност, кеф ти комфорт, пък е и японско, демек няма проблеми. Пък ти си карай циганската дачияКоментиран от #24
10:22 06.07.2019
24 Пенчо
До коментар #23 от "Random":
За тази мазда не съм сигурен колко ще те вози но дачия със сигурност ще мине 300 000(триста хиляди) километрасъс максимум 200 (двеста)лева за ремонт в този пробег.Написах ти го по разбираемо защото пишеш глупости а аз имам такава кола и знам за какво става на въпрос.Имам познат с такава мазда и там нещата не стоят точно както си ги мислиш ти.За мощноста си прав но до там.11:41 06.07.2019
25 Иван
16:10 06.07.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Циник
До коментар #26 от "Тъпак!!!":
Няма да те коментирам защото псевдонимът ти казва всичко.23:53 06.07.2019
28 А пък аз
До коментар #26 от "Тъпак!!!":
Ще ти изчиста зъбния камък знаеш с кое.00:03 07.07.2019
29 влос
До коментар #22 от "Dr Doolittle":
"Literally a joke of the road ""Dacia/Renault are a disgrace!!!"
"I /we do not recommend a dacia no matter how cheap it was "
"don’t buy DACIA!"
"Appalling customer service"
"NEVER buy this awful make of car !!!!!!!!!!" ХАХАХА..КУРНИЦИ СА ГОЛЕМИ,ПРАВ СИ!!!
00:27 07.07.2019
30 Сандеро
Коментиран от #32
09:25 07.07.2019
31 bmw
18:00 07.07.2019
32 д1д4
До коментар #30 от "Сандеро":
Абе като сметнеш цената от 25 000 на нов Степуей и като сравниш с цената на втора ръка + ремонтите излиза не просто по-скъпо а много по-скъпо.Само сравни тези 25 000 лева със 10 000 за 6 годишен автомобил купен от България и с реален пробег 100 000 км. Остават ми 15 000 за евентуални ремонти и за гориво за поне 100 000 км още пробег.
Само дето колата ми нова е била 50 000 и на магистралата със 120 само съска. А Дачията от 80 нагоре е трагедия - челен опит с такси Логан от Варна до Албена
22:56 07.07.2019
33 Шакарон
17:25 08.07.2019
34 bmw
Коментиран от #35
18:31 08.07.2019
35 BMW M4
До коментар #34 от "bmw":
Е39 и 46 също не са истински. Само М и то след 2012.07:31 09.07.2019