28 Септември, 2020 12:25 6 412 41

Скъпите Range Rover-и и Tesla са най-ненадеждните автомобили

  • автомобили-
  • ненадеждност-
  • range rover-
  • tesla

Проучването е направено от британската компания Which?

Скъпите Range Rover-и и Tesla са най-ненадеждните автомобили - 1

Британският производител на автомобили Land Rover и американският производител на електрически превозни средства Tesla са обявени за двата най-ненадеждни производителя в анкета, проведена сред 47 000 шофьори.

Land Rover, който от години се бори с проблеми с надеждността с големите си и скъпи 4X4 модели, отново беше обявен за най-малко надеждната марка за автомобили на възраст от 0 до 3 години.

Проучването е на британската компания Which? В края на списъка се присъедини и автомобилната фирма на Илон Мъск, като за електромобилите Tesla е установено, че имат "катастрофално висок процент на неизправности и дълъг престой в сервиза".

Range Rover Sport и Tesla Model X са оценени особено ниско от шофьорите. Групата потребители установи още, че дизеловите автомобили са по-податливи на неизправности - особено по-старите модели - от бензиновите, хибридните и електрическите превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фен

    46 5 Отговор
    Нищо ново! Тесла и качество!
  • 2 Джоко

    36 1 Отговор
    Индийдси софтуер с индийска механика- и едно голямо нищо постоянно отлежаващи в сервизите пластмасарки.

    Коментиран от #33, #34

  • 3 ХА Ха ха

    7 37 Отговор
    И пак нямат конкуренция защото най-близкото Тайкана е прескъп бклук с малък пробег.

    Коментиран от #4

  • 4 123

    37 7 Отговор

    До коментар #3 от "ХА Ха ха":

    Какъв Тайкан бе майна? Не сравнявай ширпотребата с Порше. Вместо тесла, може човек да си купи една хубава Кона на три пъти по-ниска цена. Ако ако е и умен и не върви по модата, щ си купи просто ДВГ - за половината от цената модела Х ще си вземе прекрасен нов Мерцедес Е класа.

    Коментиран от #5

  • 5 ХА Ха ха

    9 30 Отговор

    До коментар #4 от "123":

    Прав си порше е по-зле по всички характеристики от американското бижу.

    Коментиран от #9

  • 6 сектант

    5 12 Отговор
    аа не има и по-големи боклуци и от тия дори, добре, че Кия, Дачия и Рено не са едни от тях
  • 7 DrivingPleasure

    24 4 Отговор
    хахах някой изненадан, че кочината на Мъск е: "катастрофално висок процент на неизправности и дълъг престой в сервиза"

    Коментиран от #8

  • 8 .!.

    9 10 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    бе а клосетите на бмв къде са и3 и и8 ги спират от продажби че продавар по-малко и от Тата.Хахах
  • 9 123

    26 2 Отговор

    До коментар #5 от "ХА Ха ха":

    Виж сега. Да ти обясня разликата между ширпотреба - може и да е най-прекрасната и Порше, Ламбо, Ферари, Бугати и други подобни. След 30 години за да ти вземат теслата на вторични суровини ще трябва да платиш толкова, че ще ти се иска да я закопаш в двора. А всички тези изброени марки, след тези години при добро стопанисване увеличават цената си. Не знам за какви характеристики говориш, но тези които ме интересуват е качество на материала - особено интериор, добро окачване, сигурна при движение и при спиране. И не на последно място - марката. Ако имам излишни 300 000 лева ще си купя спортна марка, а не пластмасова еднодневка. Ако те интересува дали набира до 100 за 3 или 5 секунди, съм си изгубил времето да обяснявам на третокласник, ако не на години - то като психика и ум.

    Коментиран от #13

  • 10 Така е

    4 11 Отговор
    Но това е за Модел Х. Модел 3 е най-надеждата кола е класацията в Англия! Двете коли са на една марка, но са различно конструирани! А и не само там, а почти всички Модел 3 са с малко проблеми!
  • 11 DrivingPleasure

    14 4 Отговор
    Тесларастите много ме кефят... Модел Ес не може да се намаже на имиджа на Порше - човек пари готов да избрули 130-140 000 долара за кола винаги ще предпочете Порше.

    Значи Тесла не е премиум. Тогава масов бранд ли е? МИ Зое и Кона, а и Лийф и вече доста други предлагат повече от добри електрички, Особено както е казал и 123ката Кона е най-доброто за което да си похарчиш парите.

    ... ако толкова искаш ел. талига де! Иначе за тия пари има страшно добри и кефещи ИСТИНСКИ коли!

    Коментиран от #12

  • 12 Не не

    4 15 Отговор

    До коментар #11 от "DrivingPleasure":

    Който се качи на Тесла, не сменя. Даже и с проблемите, сменя на нова. Или поне не сменя на ДВГ! А Кона с Модел 3, не е точно сравнение. Модел 3 се кара като спортна кола! Даже са пуснали клипове в тубата на Модел 3 на Нюрбургринг срещу Порше Тайкан.
  • 13 ХА Ха ха

    7 14 Отговор

    До коментар #9 от "123":

    Аз пък друго ще ти кажа.Германците и прмиумите им умират с краят на ДВГ след това никой няма да прави разлика между Порше Рено и тн.Ха
    Ха

    Ха
  • 14 Не не

    7 12 Отговор
    А имаше един тук който казваше, че Модел 3 не може под 9 на Ринга! Е вече има няколко клипа, с малко над 8 а даже се пише за една обиколка с време 7.45 на Модел 3 на Нюрбургринг.
  • 15 ПЕНКО

    3 1 Отговор
    ... СПОРЕД МНЕНИЕТО НА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА КОНЦЕРНИТЕ ---ЯПОНЦИТЕ УЧТИВО СЕ ПОКЛАНЯТ - С РЪКА ВЪРХУ ДЪЛГИЯ САМУРАЙСКИ МЕЧ !!!!!!!!!!!!
  • 16 Ввв

    15 3 Отговор
    Джендърииии,ревете не ревете,вибраторите никой не ги ще....факт

    Коментиран от #17

  • 17 Що бе

    5 5 Отговор

    До коментар #16 от "Ввв":

    Само техните продажби скачат! А Порше продава най-много Тайкан! Каква стана, Порше да разчита на Ел. кола за печалба!

    Коментиран от #18

  • 18 DrivingPleasure

    9 2 Отговор

    До коментар #17 от "Що бе":

    Не знам кво скача но продажби на Тесла в Европа:

    Май
    2019 - 5295
    2020 - 2779

    Юни
    2019 - 14105
    2020 - 5229

    Юли
    2019 - 4612
    2020 - 1094

    данни за лошия Фолксфаген за Юли
    2019 - 155 156
    2020 - 146 458

    Нали се сещаш, че като продаваш 150 пъти повече и да падне с малко не е проблем. ФауВе за последния месец с данни е с 6% надолу спрямо миналата година ... Тесла е със 76% надолу. ОК устройва ме да имате подобен ръст ;)

    Коментиран от #19, #20, #21

  • 19 Що бе

    3 10 Отговор

    До коментар #18 от "DrivingPleasure":

    Тесла Модел 3 отново е най-продавания електромобил в Европа! Продажбите на електрически и хибридни коли в Европа, наближава продажбите на дизелови автомобили! 21 срещу 27 процента! Как ти се вижда 21 процента, срещу 7 процента миналата година? А като гледаш продажбите на Тесла, не смяташ ли че завода им беше затворен заради вируса и те не можеха да произвеждат?

    Коментиран от #24

  • 20 DrivingPleasure

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "DrivingPleasure":

    * за Юни 2020 8229 вместо 5
  • 21 Що бе

    2 7 Отговор

    До коментар #18 от "DrivingPleasure":

    А за ФВ, нали се сещаш, че те нямат един завод, а са много? Като паднат продажбите с 5 процента, един завод трябва да се закрива! Или ти мислиш, че всичко идва от един завод?
  • 22 Кокъл

    2 10 Отговор
    За мен, най-добрият дизел е италианският мултиджет 1.6 16 в. Безсмъртен морор със много приятна тяга, мое мнение.
  • 23 сервиз

    17 1 Отговор
    Нямам поглед върху ТЕСЛА ,но че Ленд Роувър (във варианта - Спорт и Рейндж) е абсолютен боклук - смело го потвърждавам. В сервиза идват хора, дали торба пари за "премиум" всъдеход ,който заради многобройните си недомислици ,ултра малоумната си електроника ,свръх усложненото окачване и крайно калпавите си двигатели - чисто и просто не се движи. Поддръжката ,ремонта и резервните части са изключително скъпи ,работата е трудоемка (най вече заради сложната сглобка на почти всички възли в джипа) и дълга ,а гаранцията ,че утре няма нещо друго да се строши е нулева.

    Коментиран от #27

  • 24 DrivingPleasure

    7 2 Отговор

    До коментар #19 от "Що бе":

    Четох го това, но не знам кой идиот го е писал. Годишно в европа се продават около 15 милиона нови автомобила, за 21% пазарен дял на електричките трябва да се продават над 3 милиона годишно, само в Европа, което е АБСУРД!!! Даже и с хибридите трудно ще ги стигнете!

    А дори да приемем, че е така при 3 милиона продадени и под 40 000 продажби на Тесла за 6 месечието, май Илончо яко брида :)

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Айде бе

    2 8 Отговор

    До коментар #24 от "DrivingPleasure":

    Илончо пак отива към рекорден брой продажби за тримесечие! В криза! Да не говорим, че той все още не е на всички пазари!
  • 26 Айде бе

    1 9 Отговор

    До коментар #24 от "DrivingPleasure":

    Не гледай продажбите в Европа на Тесла! В Европа колите се карат с кораби, ако се сещаш! Може американския пазар да е с приоритет!

    Коментиран от #28

  • 27 нов внос

    8 0 Отговор

    До коментар #23 от "сервиз":

    Подкрепям напълно това което си написал ,Рейнджа е дърво и няма продаване ,въпреки че е джипа с най падаща цена (нов - 200 бона ,на 5 г. - 50 бона). Имам такова чудо на плаца - никой го не ще. Иначе разни гъзари ги юркат из София и се мислят за голЕма работа (докато не клекнат в сервиза).

    Коментиран от #30

  • 28 DrivingPleasure

    5 2 Отговор

    До коментар #26 от "Айде бе":

    И в САЩ нещо куца - наситиха се на Тесли, вече има и алтернативи, не е като преди година - две.
    За тая година ги дават на тримесечие продажбите и са:

    Първо тримесечие
    2019 - 29 900
    2020 - 28 400

    Второ тримесечие
    2019 - 53 970
    2020 - 36 800

    В китай горе долу вървят някакви продажби ама и там ще се наситят.

    Коментиран от #29

  • 29 Айде бе

    5 10 Отговор

    До коментар #28 от "DrivingPleasure":

    А бе в кой свят живеете? Насители се нещата били! Държава след държава, започва да забранява продажбите на ДВГ, той били се насители нещата! Един въпрос - какви коли ще се продават, които не са с ДВГ, когато бъде забранено? Били се насители нещата! А кой ще заменя един милиард коли с ДВГ?
  • 30 един от стадото

    9 3 Отговор

    До коментар #27 от "нов внос":

    англичанин и кола. Игнорирам Ролса, Бентли и Астъна. Макар и те, с по пет километра на година, вечни били. Ако не е Форда и Воксхола там да им прави оборота и всеки трети да ги кара минават на ония с дървеното шаси. Типична английска кола не остана за народа там. Бил съм в Лондон, ако не гледаш към Биг Бенда им, а само улицата и колите е някаква смесица между Берлин, Париж, Шанхай и Токио..и всичките в насрещното

    Коментиран от #35

  • 31 Mma

    5 13 Отговор
    Който няма пари да си позволи лендровер ще каже че са боклуци

    Коментиран от #32, #36

  • 32 Хе хе

    9 0 Отговор

    До коментар #31 от "Mma":

    Проблема е, че това го казват хората с пари, собствениците. А тези които са без пари и го нямат, казват че е хубаво(на вид)!
  • 33 Японеца

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Джоко":

    Индийско са собствениците, производството е от некадърните англичани!
  • 34 Японеца

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Джоко":

    Индийско са собствениците, производството е от некадърните англичани!
  • 35 един от стадото

    14 3 Отговор

    До коментар #30 от "един от стадото":

    по отвратителна държава с претенции в Европа няма. Врата до врата на ъгъл някъде виждали ли сте. Само там. Топла бира без пяна, само там. Път без банкет, само там. Мухъл масово по стените, само там. Неизмазани стени и входни врати направо в хола само там. Английска закуска за свине, само там. Кафенета тип Шанз Елизе никъде, пъбове, само там..Метрото им като каторга за осъдени, само там. Като казах метро, Русия може да е всякаква, но Московското е като приказка..
  • 36 TATA England

    6 3 Отговор

    До коментар #31 от "Mma":

    Единственият читав модел на Ленд Роувър беше Дифендър (защото не беше променян ,като конструкция от 60 г.) ,но индийците от ТАТА и него премахнаха ,тъй като не се чупи (много е опростен) и не го подменяш на всеки пет години (та да носи нова печалба) ,новият Дифендър изглежда ,като умалено Дискавъри и ако е и калпав ,като Дискавърито - на практика няма да остане нито една свестна кола от продукцията на Ленд Роувър. Що става дума за пари ,не е въпросът имаш ли пари за Ленд Роувър ,въпросът е - достатъчно ли си тъп ,та да си дадеш парите за него ?!

    Коментиран от #40

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Тцтцт

    1 2 Отговор
    Ало ти пи ли си хапчетата 😂
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Фен

    2 5 Отговор

    До коментар #36 от "TATA England":

    Карам само Ланд Ровер и няма да сляза от него. Дискавърито е супер автомобил!
  • 41 Меленко

    1 1 Отговор
    Ей само бавноразвиващи на този сайт. Айде всичко вътре, с картофите барабар.