Новото поколение на най-продавания модел към частни клиенти в Европа, Dacia Sandero, среща рекорден интерес сред клиентите на българския пазар. Само месец след официалното лансиране на модела са поръчани 175 автомобила.
Благодарение на ключови подобрения по отношение на дизайн, продуктивност и функционалност новата Dacia Sandero продължава да бъде фаворит сред частните клиенти и 72% от поръчките на модела идват именно от този канал.

Оставайки вярна на обещанието си за семпло предложение с най-доброто съотношение цена/качество, новата Dacia Sandero е най-продавана във версията Stepway - 79% от общите поръчки, и по-специално Stepway Comfort - 91% от всички поръчки на Stepway версии. (Обстоен тест драйв и цени на модела вижте ТУК).
Голям е наблюдаваният интерес към двугоривното предложение на Dacia ECO-G, предлагащо трицилиндров турбиниран двигател TCe 100 с оптимизиран разход на гориво и намалени CO2 емисии. 58% от поръчките на новата Dacia Sandero се възползват от достъпната и икономична Dacia с газова уредба.
Коментиран от #2, #30, #69, #103, #105, #111
-246 +223
До коментар #1 от "Ак Неделчев":
А в теб и един плюс няма.
Коментиран от #51
-80 +232
-114 +52
Коментиран от #56, #57, #74
-190 +100
Коментиран от #6
-159 +87
До коментар #5 от "Веско":
В НАДИН определят цената
-90 +67
Коментиран от #10, #20
-94 +98
Коментиран от #18, #78, #83
-166 +85
-8 +100
До коментар #7 от "ВТОРА УПОТРЕБА":
Дай пример
-3 +39
Коментиран от #53, #71, #72, #139
-56 +161
Коментиран от #25, #43, #108, #113, #115, #133
-26 +140
Коментиран от #39, #112
-31 +66
Коментиран от #21, #117, #118, #151
-20 +92
До коментар #8 от "Факт!":
Греда, само глупак става роб на лизинги и схеми за две тенекии и пластмаси! Капиш, джендьо?
Коментиран от #22, #50, #89
-25 +136
До коментар #7 от "ВТОРА УПОТРЕБА":
Ако си я вземеш 3-та употреба още по-евтино.И при жените е така.Върви взимай някой милионник десняк и ставай като класическия българин от фейса.А и тъмни очила от Джъмбо вземи за 4,99 лв.
-22 +85
До коментар #17 от "вики":
Игниса е с 30 санта по-късо и с 35санта по тясно! Пък е и много грозно!
Все пак е въпрос на вкус!
Коментиран от #23, #24
-26 +81
До коментар #18 от "Робинзон":
И пак ти излиза по еврино от стара кола.Особено пя немска или японска с безумнимпо цена авточадти.
-42 +23
До коментар #21 от "Таралясник ООД":
И аз се чудя какво му харесват на това.Дачията ми харесва повече.
-27 +38
До коментар #21 от "Таралясник ООД":
Suzuki Ignis Hybrid - 160 sm височина - Сандеро Степуей 2021 158 см - ....широчина 183 см. Игнис 166 см....дължина Сандело Степуей 408 см. - Игнис 387 см. - при Игнис Хибрид възможност за 4х4 за 31 000 лева при Сандерло Степуей липсва 4х4. Игнис Хибрид 4х4 разход 5.3 л. в реални условия и 4.5 л. за модела с предно....Сандеро Степуей 9 литра газ или 10 литра бензин.
Коментиран от #32
-15 +51
До коментар #15 от "viki":
Сузуки са боклуци.Зле проектирани коли
-53 +35
Коментиран от #27
-11 +73
До коментар #26 от "Турбо":
дай акъл кво да купиме е46 пета ръка е да де ама не щем боклуци дай друго.
-8 +42
Коментиран от #29
-51 +13
До коментар #28 от "Анонимен":
Сто пъти е по-добре Лагуна дци отколкото тди на фв.
Коментиран от #34
-24 +42
Коментиран от #37
-45 +24
До коментар #24 от "vikilexus":
И какво искаш да кажеш,че Реда са на светлинни години от Сузуки.Ти да не си дилър на Сузуки и за това да се палиш толкова.Чак ТТ данни да сантиметри даваш.И колкото и да се напъваш най-много нови коли купуват фирмите и таксиджийте.Ясно ти е от сега, че ще купуват Дачия ,а не Сузуки.Сектант ,помагай де.
Коментиран от #33
-15 +37
До коментар #32 от "Алфа Чакал":
Реда да се чете Рено
-5 +12
До коментар #29 от "Рено ентусиаст":
Те тука яко си се объркал. И TDI и DCI са световни боклуци.
-28 +20
Коментиран от #41, #42
-5 +72
Коментиран от #38
-1 +47
До коментар #31 от "дявола":
На Дачия въобще не монтират ляв мигач. Да знаеш..
-18 +54
До коментар #36 от "Усман":
За тези пари можеш да ползваш такси 10 год.Но всички сме вещомани затова и пари няма
-9 +43
До коментар #16 от "Васил":
Всички нови двг харчат масло. И какво от това? Това не ги прави лоши.
Коментиран от #109
-17 +18
Коментиран от #66
-31 +71
До коментар #35 от "дядо Йоцо гледа":
Колкото и да съм богат не съм длъжен да купувам нова кола.
Аз давам хиляди левове за прос...тки, но пари за нова кола никога няма да дам
Коментиран от #58, #143
-15 +49
До коментар #15 от "viki":
Аз бих го избрал, защото Сузуки не ми харесва.
-14 +20
Коментиран от #45, #119
-3 +73
До коментар #44 от "Технически":
1000-2000 за месец да не сме в Индия.
-5 +34
Коментиран от #47
-18 +34
До коментар #46 от "непознат":
Попринцип българите не работят или работят през куп за грош затова и се карат стари коли.На Запад се карат почти само нови ако са стари се карат предимно от ученици и студенти като първа кола.На Запад ако се дтроши нещо нямат време а и не е прието да обикалят автоморгите и да събират чарколяци а обслужването особено на "премиум" марки втора ръка е много скъпо
Коментиран от #49, #52
-16 +32
-4 +38
До коментар #47 от "Рено ентусиаст":
Въпрос на доходи човек,не само желание е нужно,а дали можеш да си я позволиш,макар и Dacia
-3 +22
До коментар #18 от "Робинзон":
Някак не се чувствам роб на лизинга. Плащам 275лв. на месец за три години. Става дума за 13000 лв. Можех да платя колата и в брой на момента, но не виджам чак толкова голям смисъл. Месечната ми вноска е към 8% от семейния бюджет.
Коментиран от #76, #137, #138
-23 +17
До коментар #2 от "браво гений":
Аз съм му го набил отзад.
.
-2 +9
До коментар #47 от "Рено ентусиаст":
нещо грешиш работят но да пълнят гушите на някой и нищо не получават затова обикалят моргите.те не са по прости от тъпанарите на запад но живеят в бели държави а не като нас тук.
-2 +22
До коментар #14 от "Пълни глупости":
Добре ли се държи колата. Искам да пробвам със СВТ кутия ама е няма налична в нашият град. На външен вид са е докарали, а вътре тракат ли много пластмасите или е ок. Ускорението как ти се стори?
30% първоначална вноска , след това 72 месеца по 250-260 лв. Нещо такова ли излиза за Комфорт версията с допълнителните екстри
-2 +9
-7 +22
-10 +33
До коментар #4 от "Москович":
Мечтата на Българина мерцедес бмв и ауди на 30 години ама да е топалка!
Дачия е бюджетен автомобил но караш ново!
Коментиран от #63
-9 +43
До коментар #4 от "Москович":
ТОВА СИ Е МОСКВИЧ С КЛИМАТИК😁😂😂
-19 +24
До коментар #42 от "Бай еу":
И НАЙ_ВАЖНО НЯМА ДА ТИ СЕДИ ПРЕД КЪЩАТА😁😁😀😀😀
-3 +2
-14 +12
Коментиран от #70
-9 +28
Коментиран от #67
-20 +17
Коментиран от #64
-9 +32
До коментар #56 от "Пламен":
Аре стига бре по-добре я сакам 30 годишно БМВ или Мерцедес или Ауди отколкото нова еднодневка делана в румънско.
-19 +24
До коментар #62 от "Порно":
Така е само фирми ги взимат понеже много им пука на какво ще се возят работниците.А този шеф дето викаш че си я взел за него да я кара ако го познаваш му кажи да отиде да се прегледа.
-14 +23
-7 +27
До коментар #40 от "Здрасти":
ТОВА ЗА ДА ЛЪЖЕ БАЛЪЦИТЕ ИМА ВЪНШЕН ВИД И НИЩО!!!КАТО ТУНИНГОВАНА МОМА ОТ ГАРА БОВ!МЕЖДУ ДРУГОТО КАРАЛ СЪМ ДАЧИЯ!!!Е ТУНИНГОВАНА МОМА НЕ СЪМ!!!😂😂😁😁😂😂😁😁😂😂ТЕЗИ КОЛИ САМО ЗА ТАКСИ И СЛУЖЕБНИ СТАВАТ!!!
Коментиран от #68
-11 +20
До коментар #61 от "София мамо София":
В Испания Дачия е номер 1 по продажби. Изпреварва даже местния Сеат. Потърсете: Spain 2020. Best selling cars ranking
Коментиран от #126
-12 +19
До коментар #66 от "ВЯРНО Е":
кочина :) само за служебна става
-13 +17
До коментар #1 от "Ак Неделчев":
не е сигурно, че и там ще го откриете ;)
-4 +3
До коментар #60 от "Радо":
На фейс лифта! Подготвя се в момента!
-2 +2
До коментар #14 от "Пълни глупости":
Каква кочина караш щом тази ти се струва добра незнам ,нахрани си коня и почивай не пиши глупости
-12 +11
Голяма част от произведените в България автомобили е продадена в чужбина. В периода 1967 – 1969 г. са изнесени 500 автомобила Булгаррено 10 за Югославия, а през 1970 г. – 300 (според други данни 900) автомобила Булгаррено 8 и 10 за Австрия. Автомобилите се продават и в държави от Близкия изток.
В началото на 1970 г. производството на Булгаррено е прекратено.
Е....за това сме след Румъния,защото не сме сериозни и последователни.
Коментиран от #96
-2 +35
До коментар #4 от "Москович":
и майка ти
-5 +3
КАРАЙТЕ СИ ГИ 10 Г БМВ И ТАКА, АЗ СЪЩО БЯХ ОТ ТЕЗИ С Е36 НА 10 Г БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
-16 +35
До коментар #50 от ":-)":
Па ти се изкара по-богат от ББ!? Посмали малко де.
-5 +7
-8 +31
До коментар #8 от "Факт!":
Факт е истинност, която е доказана. Пример - ти си глупа.в, доказва го написанот от теб.
-4 +2
Коментиран от #127
-6 +25
Реално дилърите печелят не толкова от продажбата на коли, колкото от сервиз и услуги по договорите за лизинг. И след 5 години ако искаш колата да е твоя, остатъчна стойност. И като разхвърляш всичко за 60 месеца, тръгваш от 750 лв/ мес. без разходите за обслужване на масла и филтри. Това за скапан пластмасов Меган, dci 110 коня. Такива пари има смисъл да се дават само ако си си надвил на масрафа, нямаш деца, или си фирма и можеш да си върнеш ДДС. и да пишеш режийни на колата. Затова теглих потребителски кредит и с много избиране взех 4 годишен Меган от Швейцария в не по-лошо състояние от нов автомобил, на цена 2.5 пъти по-малко. Плащаш парите и си знаеш, че колата е твоя и не се занимаваш с лизингови кожодери.
Коментиран от #93, #120, #129
-5 +68
-3 +29
-1 +15
До коментар #8 от "Факт!":
Бих казал,че е по-скоро обратното - само глупак взима кола от магазина след като е ясно,че още излязла от магазина ,цената й вече е с 20% надолу. Доста по-практично е да я вземе на 50-80000 км ,когато на практика е също чисто нова, но с една трета по-ниска цена.
Коментиран от #85, #88, #92
-17 +21
-1 +38
До коментар #83 от "Joro":
Наши роднини-емигранти разкараха поредната стара кола и си купиха нова от магазина. Имаха целия избор в меката на старите коли. Но те са глупави, разбира се. Както и останалите милиони, закупили нови автомобили в света.
-11 +15
-19 +22
Коментиран от #90, #130
-4 +25
До коментар #83 от "Joro":
Да и почти без гаранция еле па "премиум" само ще те светна на запад във Франция и Германия например кой взима тия коли нови вьимат ги мигрантите от гетата за 80к км фи нсрат от каряне и въртене на гуми и после връщат и честитка карай "премиуум". почти "ноф"
-2 +11
До коментар #18 от "Робинзон":
Само глпак от България изостанал с 50 години от нормалният Свят си мисли как ще си продава колата докато е в магазина за нова такава.Западняка обмисля какви екстри да си поръча и какъв цвят да е.
-12 +10
До коментар #87 от "Като гост":
Е коя според теб не е компромис да не мислиш че кнефите на Шкода са по-коли дори и от Лада.
-5 +11
Коментиран от #94, #153
-8 +15
До коментар #80 от "сметки":
Да обаче.Ако се скапе мегана ти се сменя гаранциинно ако ти се скапе мегана ти дават докато е в бокса друга кола съшо така сменят всипко с оригиналнимчасти има отчетност кое какво и как се сменя гаранцията не ри е една година ако изобщо я има а между 3 и 5.А оня меган от Швейцария е каран от някоя тарамбука с неясна история не можеш да си избираш екстрите и какво да му сложиш набиваш му пари и после ако нещо се строши хем даваш маса пари хем ходиш пеш
-18 +8
До коментар #91 от "оня с коня":
Е ти си динозавър от периода в който целият запад развиваше немската икономика и разви митът за немското качество от геополитически причини
-7 +10
Коментиран от #97
-8 +13
До коментар #73 от "Румънец":
сме много сериозни и последователни. Затова Рено ни отне лиценза, защото започнахме да конкурираме френския производител на техните пазари.
Коментиран от #106
-5 +10
До коментар #95 от "Бай Даньо":
Москвича ми е без пари.
И върви и го гледат като изкопаемо, и се пулят, и се зверят, харесват го и дори му вдигат палци. Браво за изкопаемото! Сантименти...
Излезе по-надеждна кола от всички останали.
-4 +11
-1 +21
-4 +1
-2 +3
-2 +4
До коментар #1 от "Ак Неделчев":
не разбирам за кво се карате. честит 8ми март!
-0 +7
-4 +7
До коментар #1 от "Ак Неделчев":
++ за остроумен коментар...направо ги затапи..
-4 +1
До коментар #96 от "В далаверата":
чел, чул не до чул. Това е твоето писане по този въпрос. Имам шанса да притежавам БулгарРено 8 от първите от 67г.,на баща ми закупено ново за цената от 5500 лв. Та около нея съм проучил всичко за причините за спиране от производството и твоето твърдение е пълна глупост и не отговаря грам на истината, а е хопсща мълва.
-2 +3
Коментиран от #123
-2 +6
До коментар #15 от "viki":
Някой който има нужда от 4 нормални места и нормален багажник. Междуосие 2604 мм срещу 2435 мм означава достаааа повече място за пътници. Багажника също е по-голям
-1 +7
До коментар #39 от "Очуден":
И Трабант-а харчеше:)))
-1 +1
-0 +4
До коментар #1 от "Ак Неделчев":
Как е 30 г. другел, псли ли?
-0 +1
До коментар #16 от "Васил":
Не са "железни" кат ВАГиналните викаш?!)))))
-1 +4
До коментар #15 от "viki":
Е моля без реклами на хибридни боксови ръкавици! Те с без медия щот с коленете си запушваш ушите)))))
-1 +1
-2 +4
До коментар #15 от "viki":
Това кашонче Игниса виждал ли си го наживо?
-1 +4
-1 +8
До коментар #17 от "вики":
тойота ярис естественно
-3 +2
До коментар #17 от "вики":
май сузуки само на снимка си виждал а? Наясно ли си че 2021 не са чували за шумоизолация дрънкат като вартбург и при над 80км/ч не си чуваш мисалта сузуки са една манифактура и това е ,сега се обедениха с тойота дано им покажат че има нещо наречено шумоизолация
-1 +6
До коментар #44 от "Технически":
Преди години отивам да си обслужа колата в www.Justmercedes.com, Арлингтън Вирджиния и докато чаках около 1.5 часа, дилъра направи 3 продажби на мерцедеси и то не Ц-класа. Сега в БГ дилърите се радват на 10 автомобила на месец. Поздрави!!!
-2 +6
До коментар #80 от "сметки":
Колега, интересно защо си мислиш че Мегана от Швейцария ще ти дойде по евтин? Значи излиза че си купил 4 годишен Меган за 14 000 лева, така ли? А на колко километра? Не вярвам да е на 30 000! И като го караш 4 години и стане на 8 и на 200 000 пробег, за колко си мислиш че ще го продадеш? А този 4 годишен екземпляр няма ли да има каско, масла и други чудесии? Сметката ти е вярна, но не и твърдението за по изгодния стар автомобил, пък бил и твоя собственост! И как точно калкулира разход за Мегана от 750 лева месец? От къде дойде разликата от 450 лизинг до 750 разход? Това са 3600 годишно, от къде? И защо не си взе от върнатите лизингови от БГ? Има не лоши оферти между 20 000 и 25 000?
Коментиран от #141
-4 +4
В "онова" време ,когато банани пускаха само по Нова година и то с "връзки" -а за нов автомобил се чакаше по 10-15 години-тогавашната ДСО "Мототехника" продаваше месечно по 1200-1500 бр.от престижната марка за него време "ВАЗ"-"Жигули-Лада" ...и се харчеха ,като топъл хляб ,а уж сме живели бедно..."вярно" може би ...даже и на шебеците не можехме да си позволим -редовно.
-2 +2
Но при положение, че изминавам над 15000,00км на година и постоянно бързам за работа, детска градина и тн, карам нова 3-цилиндрова Дачия на газ, която също си е супер, все пак е нова. Но ми е много гадно, че трябва да ходя до официалния сервиз всяка година и да сменям разни консумативи и части, които мога да купя и на по-тънка цена, а част от тях мога и да сменя сам. Но така ще затрия правото на гаранция, ако нещо гаранционно сдаде багажа преждевременно.
А тази нова Дачия изглежда супер, Дачия Спринг също ще избие конкуренцията при електромобилите като излезе.
-3 +6
До коментар #107 от "Иванкин":
Заинтригува ме и погледнах на сайта на Форд България ценовата листа, най-евтиния Фокус почва от 41000 лева, а тоя за който ти говориш е 43900 и стига до умопомрачителните 55600 лева. Та кажи къде си го купувал твоя НОВ ФОКУС на тази цена??
Коментиран от #132, #135, #136
-0 +6
+Фабрична газ разход смесено 9 л/100
+Добър външен вид
+ Гаранция 5 години
+ Закупен 26120 лв. 1.6 115 к.с.
- скоростите влизат трудно и щракат
- скърцат пластмасите
- отзад е изключително тясно.
Предишната ми кола беше Туарег 6 цилиндъра бензин.Кефа е голям но са не съезмирими автомобили. Разхода в града над 20 л.
Така че карайте това което може да си позволите.
-0 +10
До коментар #67 от "Четете!":
Прав си, Dacia е номер едно, особено Duster.
-3 +1
До коментар #79 от "Алфа Ромео":
Тоя фиат го имам гори масло колко и бензин.
-0 +3
-0 +1
До коментар #80 от "сметки":
Много глупаво си постъпил новия меган го връщаш и получаваш нов вместо първоначална вноска.
-0 +0
До коментар #87 от "Като гост":
Моятa е сглобен в Северна Африка:))))
-0 +1
-2 +5
До коментар #123 от "Димитър":
Че за кво ми е изобщо да го гледам Фокуса ти не знаеш ли че най-хубавия Форд е продадения аз съм приключил с Фордовете едвам се отървах от Мондеото че и трудно се препродава нема много балъци ха ха.Сега си карам баварецу и си свиркам баце.
-2 +7
До коментар #15 от "viki":
Ти Suzuki Ignis виждал ли си какво представлява!? Съвсем друг клас автомобил е. Докато Сандерото за по скромни изисквания си е пълноценен семеен автомобил за млади хора.
Коментиран от #134
-1 +3
До коментар #133 от "ТТТ":
Сузуки Игнис е за сам шофьор, с възможности да качи още трима от немай къде, с компромиси за возенето и без удобства. Но пък доста коли в 99 % от времето се карат от сам човек. За анаболното двигателче на Дачията да не споменавам , ще изкара до 150 000 км без ремонт на двигателя, ако го зориш, може и доста по малко. Наистина Пежо 301 дизел е разумна бюджетна алтернатива. Типото е на долу горе същата цена, но ние имаме предубеждение към фиатите. Фокуса е доста по скъп. Е , който не му е проблем да извади поне 200 хилки, има богат избор на "премиуми". За останалите да припомня поговорката - "вехто да кърпиш, старо да любиш, време да губиш". Но ако нямаш пари за ново, по добре да губиш нерви , време и пари за таралясника, отколкото да ходиш пеш. На път извън София от много години тръгвам или с колата, или със самолет. Останалото е гадост.
Коментиран от #150
-2 +3
До коментар #123 от "Димитър":
От ценовата листа получаваш 15% отстъпка без уговорка. Погледни на страницата за промоции за налични автомобили. Аз всех такава.
-1 +4
До коментар #50 от ":-)":
Един разумен коментар!
-1 +2
До коментар #50 от ":-)":
Лизинга е ОК, но кола на лизинг е с гражданска отговорност и с каско, като за рент-а-кар и това за 3 години е към 6000 лв поне.
-0 +5
До коментар #14 от "Пълни глупости":
Има огромна разлика между кола на 2-3г и на 15-35к км и стар таралясник. Само глупаци и хора с много пари купуват чисто нова кола, по добре почти нова за 25-30% под каталожна цена. А в Германия е пълно с регистрирани чисто нови коли които се продават като стари и са поне 15% по евтини защото дилерите трябва да ги шиткат бързо.
-1 +5
-0 +2
До коментар #120 от "Инж. Ганев":
Мегана от Швейцария ми стъпи на 15000 с документите в КАТ. Купих го чрез приятели, които организираха всичко - репатрак, документи и т.н. точно след като отвориха границите. Проверки се направиха на място, колата е на 85К и всичко е чисто в сервизната история. Салонът е неразличим от нов. Подобен автомобил е на късмет и трябва да се заредиш с търпение и да имаш познати. Защо не взех от наш оказион? Половин година ме мотаха и все ми пробутваха някакви служебни барутници на 110+ хил. километра, вътре салона опоскан, често пушено и пак си вързан с лизинг. Просто читавите коли не излизат на пазара, трябва да имаш връзки да се уредиш с хубава кола.
Отвори една таблица ексел и разхвърляй 8000 вноска + 4000 остатък + 60х450 (средно), задължителното гаранционно обслужване, каско, ГО, данъци и извади средно - колко реално се получава на месец?
Аз не желая да ми налагат условия - имам си доверени майстори, които ми правят колите от 15 години, имам и възможности за отстъпки за ГО+Каско. Не желая да се разправям с дилъри. Винаги си поддържам колите качествено, наслушал съм се на простотии в сервизите на дилърите. От момента, в който сложиш подпис под лизинг - дилъра вече е наясно през следващите 5 години какви пари ще ти смъкне от гърба чрез задължителни сервизни услуги. И винаги има капани по гаранционните ремонти.
Колеги и познати карат 5 години, връщат и взимат новия модел. Е, така са цял живот с кола "под наем". Ако закъсаш с работа, здраве и пр. оставаш
Коментиран от #144, #145
-2 +2
Колеги и познати карат 5 години, връщат и взимат новия модел. Е, така са цял живот с кола "под наем". Ако закъсаш с работа, здраве и пр. оставаш без автомобил. Не ангажирам никой с моите сметки, всеки се разпростира според възможностите и целите си.
-1 +3
До коментар #42 от "Бай еу":
те и проститутките ти ще са като колите ти дрънгели
-1 +0
До коментар #141 от "сметки":
Тоя таблица е правил някой който не разбира нищо колкото теб. Влез в Renault selection това е сайт на рено за България и вземи кола по избор и калкулирай дадена оферта. Кола платена накуп излиза на същата цена разхвърляна на лизинг.
Коментиран от #146
-0 +1
До коментар #141 от "сметки":
Принципно най-изгодно е автомобил на 4 - 6 години на пробег до към 60 000 км и на 50% от цената. В дилърствата на Австрия, Германия, Северна Италия, Швейцария, Белгия, Франция и Холандия е пълно с такива автомобили. Аз си харесах и си взех А4 Allroad 3.0 TDI 230 к.с. Евро 6 на почти 5 години за 18 000 евро. Нямам нито познати, нито контакти. Взех я от дилър на Ауди в Милано. Нова е струвала над 60 000 евро. Има и гаранция 9 месеца или 12 000 км. Но бюджетна коли не се обезценяват толкова драматично, както премиумите. Гледам цените на Корола от 2014 - 2016 на по 150 000 км са все над 24 000 лв, а нови са стрували 34 000 лв.
Коментиран от #152, #154
-1 +6
До коментар #144 от "Дфен":
Избрах Меган за 11 900 лв. Лизинга излиза 12 660 лв + 600 лв за отпускане на лизинг за 36 месеца + каското и граждансаката са още 5600 лв, по тарифите за кола на лизинг. Иначе добре звучи, но не е без оскъпяване.
-1 +1
-0 +0
-3 +3
-0 +1
До коментар #134 от "Съдията Дред":
...и къде кацаш Дред?
-0 +1
До коментар #17 от "вики":
Разбира се, че сузукито е по-добро:)
-1 +1
До коментар #145 от "Норман":
Мани го тоя дизел бе бацка за дизел не ми говори не ми се слуша хубаво е това ауди ама бнзинка да е с него друго бега.
-0 +1
До коментар #91 от "оня с коня":
Оффф то пък и твойто прехволено БМВ сега само да не вземеш да го хвалиш ама нейсе че не можем се отърва от теб .Една нафтова печица караш баце те това си е кво като е БМВ готина варса е ама поне бензинче да е.
-0 +1
До коментар #145 от "Норман":
аз си взех КИA SPORTAGE 2020 за 35700 лв с тяхната си отстъпка. не върви като 3.0 TDI но е с повече екстри най вероятно от ауди, по голяма е като кола и беше на 0 км.
-0 +0
-0 +0