ФАКТИ.БГ

Рекорден интерес към новата Dacia у нас

Един месец след официалното лансиране на новата Dacia Sandero в България от модела са поръчани 175 автомобила

Публикувана: 7 Март, 2021 13:00 Обновена: 7 Март, 2021 19:07
155 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 41709
Рекорден интерес към новата Dacia у нас
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 95 гласа.

Новото поколение на най-продавания модел към частни клиенти в Европа, Dacia Sandero, среща рекорден интерес сред клиентите на българския пазар. Само месец след официалното лансиране на модела са поръчани 175 автомобила.

Благодарение на ключови подобрения по отношение на дизайн, продуктивност и функционалност новата Dacia Sandero продължава да бъде фаворит сред частните клиенти и 72% от поръчките на модела идват именно от този канал.

Рекорден интерес към новата Dacia у нас

Оставайки вярна на обещанието си за семпло предложение с най-доброто съотношение цена/качество, новата Dacia Sandero е най-продавана във версията Stepway - 79% от общите поръчки, и по-специално Stepway Comfort - 91% от всички поръчки на Stepway версии. (Обстоен тест драйв и цени на модела вижте ТУК).

Голям е наблюдаваният интерес към двугоривното предложение на Dacia ECO-G, предлагащо трицилиндров турбиниран двигател TCe 100 с оптимизиран разход на гориво и намалени CO2 емисии. 58% от поръчките на новата Dacia Sandero се възползват от достъпната и икономична Dacia с газова уредба.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 95 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ак Неделчев
1 Отговор
Единствения "плюс" в тази каручка ще намерите в акумулатора!

Коментиран от #2, #30, #69, #103, #105, #111


Оценка:
-246 +223

браво гений
2 Отговор

До коментар #1 от "Ак Неделчев":


А в теб и един плюс няма.

Коментиран от #51


Оценка:
-80 +232

тарикату
3 Отговор
стига бе, земете си голф нов внос

Оценка:
-114 +52

Москович
4 Отговор
Феновете на Дачия в предишния си живот са карали Москвич или Форд.

Коментиран от #56, #57, #74


Оценка:
-190 +100

Веско
5 Отговор
и колко струва тоя бо клук ?

Коментиран от #6


Оценка:
-159 +87

Металснаб
6 Отговор

До коментар #5 от "Веско":


В НАДИН определят цената

Оценка:
-90 +67

ВТОРА УПОТРЕБА
7 Отговор
ДОКАТО ГО ИЗПЛАТИШ ЗА 6 ГОДИНИ И ТИ Е СТЪПИЛ НА 35 000 ЛВ? ЗА ТИЯ ПАРИ И ЗА 6 ГОДИНИ ЩЕ СМЕНЯ ДВЕ КОЛИ СТРУВАЛИ 60 000 В МАГАЗИНА ИЛИ 100 000 ЗА 6 ГОДИНИ ЛИЗИНГ!

Коментиран от #10, #20


Оценка:
-94 +98

Факт!
8 Отговор
Само глпак купува кола на старо.

Коментиран от #18, #78, #83


Оценка:
-166 +85

българина
9 Отговор
как върви износа на бг домати и жито.. купуват ли го румънците?

Оценка:
-8 +100

Дай пример
10 Отговор

До коментар #7 от "ВТОРА УПОТРЕБА":


Дай пример

Оценка:
-3 +39

11
Този коментар е премахнат от модератор.
12
Този коментар е премахнат от модератор.
13
Този коментар е премахнат от модератор.
Пълни глупости
14 Отговор
Лично правих тест драйв на Степауей, колата на ниво комфорт + екстрите...идва над 30 000, отстъпката от дилъра е само 700лв., и все пак напредъкът в тази Дачия е впечетляващ. Ако нямаш достатъчно пари за Рено Каптюр, Степауей си е добра алтернатива. Колкото до горепишещите, които по-скоро щели да си купят стари курници, от колкото нова кола....без коментар ще ги оставя.

Коментиран от #53, #71, #72, #139


Оценка:
-56 +161

viki
15 Отговор
Прекалено е скъпо споменато Сандеро Степуей Комфорт 1.0 л. ЛПГ 99 коня за 3 цл. с предно - 26 150 лева....не виждам кой нормален би го избрал пред Сузукси Игнис Хибрид 2021 г. със 7 г. гаранция за 27 500 лева?

Коментиран от #25, #43, #108, #113, #115, #133


Оценка:
-26 +140

Васил
16 Отговор
Двигателите Tce са пълен боклук всичките си хапват масло и то в доста големи количества.

Коментиран от #39, #112


Оценка:
-31 +66

вики
17 Отговор
Сандеро Степуей Комфорт 1.0 ТЖИ Газ пропан + доплащане за навигация + металик тотал 27 980 лева + 690 лева за увеличена гаранция 150 000 км. или 5 години 28 500 лв....Сузуки Игнис Хибрид 2021 г. модел с лед фарове 27 900 лева със 7 години или 140 000 км. гаранция....е кое е по-добро???

Коментиран от #21, #117, #118, #151


Оценка:
-20 +92

Робинзон
18 Отговор

До коментар #8 от "Факт!":


Греда, само глупак става роб на лизинги и схеми за две тенекии и пластмаси! Капиш, джендьо?

Коментиран от #22, #50, #89


Оценка:
-25 +136

19
Този коментар е премахнат от модератор.
Луд
20 Отговор

До коментар #7 от "ВТОРА УПОТРЕБА":


Ако си я вземеш 3-та употреба още по-евтино.И при жените е така.Върви взимай някой милионник десняк и ставай като класическия българин от фейса.А и тъмни очила от Джъмбо вземи за 4,99 лв.

Оценка:
-22 +85

Таралясник ООД
21 Отговор

До коментар #17 от "вики":


Игниса е с 30 санта по-късо и с 35санта по тясно! Пък е и много грозно!
Все пак е въпрос на вкус!

Коментиран от #23, #24


Оценка:
-26 +81

Факт!
22 Отговор

До коментар #18 от "Робинзон":


И пак ти излиза по еврино от стара кола.Особено пя немска или японска с безумнимпо цена авточадти.

Оценка:
-42 +23

Луд
23 Отговор

До коментар #21 от "Таралясник ООД":


И аз се чудя какво му харесват на това.Дачията ми харесва повече.

Оценка:
-27 +38

vikilexus
24 Отговор

До коментар #21 от "Таралясник ООД":


Suzuki Ignis Hybrid - 160 sm височина - Сандеро Степуей 2021 158 см - ....широчина 183 см. Игнис 166 см....дължина Сандело Степуей 408 см. - Игнис 387 см. - при Игнис Хибрид възможност за 4х4 за 31 000 лева при Сандерло Степуей липсва 4х4. Игнис Хибрид 4х4 разход 5.3 л. в реални условия и 4.5 л. за модела с предно....Сандеро Степуей 9 литра газ или 10 литра бензин.

Коментиран от #32


Оценка:
-15 +51

Факт!
25 Отговор

До коментар #15 от "viki":


Сузуки са боклуци.Зле проектирани коли

Оценка:
-53 +35

Турбо
26 Отговор
Беден народ боклуци купува ,то е ясно.

Коментиран от #27


Оценка:
-11 +73

Рено ентусиаст
27 Отговор

До коментар #26 от "Турбо":


дай акъл кво да купиме е46 пета ръка е да де ама не щем боклуци дай друго.

Оценка:
-8 +42

Анонимен
28 Отговор
По добре пасат на дизел на старо

Коментиран от #29


Оценка:
-51 +13

Рено ентусиаст
29 Отговор

До коментар #28 от "Анонимен":


Сто пъти е по-добре Лагуна дци отколкото тди на фв.

Коментиран от #34


Оценка:
-24 +42

30
Този коментар е премахнат от модератор.
дявола
31 Отговор
Може да се мисли че Дачия е обикновен автомобил но на много марки ще пусне левия мигач

Коментиран от #37


Оценка:
-45 +24

Алфа Чакал
32 Отговор

До коментар #24 от "vikilexus":


И какво искаш да кажеш,че Реда са на светлинни години от Сузуки.Ти да не си дилър на Сузуки и за това да се палиш толкова.Чак ТТ данни да сантиметри даваш.И колкото и да се напъваш най-много нови коли купуват фирмите и таксиджийте.Ясно ти е от сега, че ще купуват Дачия ,а не Сузуки.Сектант ,помагай де.

Коментиран от #33


Оценка:
-15 +37

Алфа Чакал
33 Отговор

До коментар #32 от "Алфа Чакал":


Реда да се чете Рено

Оценка:
-5 +12

Като гост
34 Отговор

До коментар #29 от "Рено ентусиаст":


Те тука яко си се объркал. И TDI и DCI са световни боклуци.

Оценка:
-28 +20

дядо Йоцо гледа
35 Отговор
В България просто няма платежоспособно потребителско търсене на нови коли. Вижте продажбите за година - отчайващи са числата. И друго - две трети от новите коли са за фирми, а не за населението.

Коментиран от #41, #42


Оценка:
-5 +72

Усман
36 Отговор
Как да ни стигат парите ,простата Дачия има няма 30000лв ,че тя преди като излезе струваше 15000 ,айфон 1000-3000лв и др

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +47

хъш3
37 Отговор

До коментар #31 от "дявола":


На Дачия въобще не монтират ляв мигач. Да знаеш..

Оценка:
-18 +54

Ам Чи
38 Отговор

До коментар #36 от "Усман":


За тези пари можеш да ползваш такси 10 год.Но всички сме вещомани затова и пари няма

Оценка:
-9 +43

Очуден
39 Отговор

До коментар #16 от "Васил":


Всички нови двг харчат масло. И какво от това? Това не ги прави лоши.

Коментиран от #109


Оценка:
-17 +18

Здрасти
40 Отговор
Никога няма да дръпне напред България! Не може да сме толкова мизерни, че тази дачийка да ни е мечтата! Това жалко подобие на автомобил... Нова била, дръжте си я!

Коментиран от #66


Оценка:
-31 +71

41
Този коментар е премахнат от модератор.
Бай еу
42 Отговор

До коментар #35 от "дядо Йоцо гледа":


Колкото и да съм богат не съм длъжен да купувам нова кола.

Аз давам хиляди левове за прос...тки, но пари за нова кола никога няма да дам

Коментиран от #58, #143


Оценка:
-15 +49

Хари
43 Отговор

До коментар #15 от "viki":


Аз бих го избрал, защото Сузуки не ми харесва.

Оценка:
-14 +20

Технически
44 Отговор
E*ати сиромашката работа, щом "рекорден интерес" означава 175 автомобила. По заглавието реших, че за 1 месец са продадени поне 1000-2000 автомобила, което пак е малко.

Коментиран от #45, #119


Оценка:
-3 +73

Посмали малко.
45 Отговор

До коментар #44 от "Технически":


1000-2000 за месец да не сме в Индия.

Оценка:
-5 +34

непознат
46 Отговор
Така е,от новата кола по хубаво няма,факт.Аз карам 10 год автомобил,нов внос.Когато я взех имаше доста скрити дефекти,определено новото си е ново.

Коментиран от #47


Оценка:
-18 +34

Рено ентусиаст
47 Отговор

До коментар #46 от "непознат":


Попринцип българите не работят или работят през куп за грош затова и се карат стари коли.На Запад се карат почти само нови ако са стари се карат предимно от ученици и студенти като първа кола.На Запад ако се дтроши нещо нямат време а и не е прието да обикалят автоморгите и да събират чарколяци а обслужването особено на "премиум" марки втора ръка е много скъпо

Коментиран от #49, #52


Оценка:
-16 +32

Йойо
48 Отговор
Пак е много 175,в тази африканска държава с ниски доходи

Оценка:
-4 +38

непознат
49 Отговор

До коментар #47 от "Рено ентусиаст":


Въпрос на доходи човек,не само желание е нужно,а дали можеш да си я позволиш,макар и Dacia

Оценка:
-3 +22

:-)
50 Отговор

До коментар #18 от "Робинзон":


Някак не се чувствам роб на лизинга. Плащам 275лв. на месец за три години. Става дума за 13000 лв. Можех да платя колата и в брой на момента, но не виджам чак толкова голям смисъл. Месечната ми вноска е към 8% от семейния бюджет.

Коментиран от #76, #137, #138


Оценка:
-23 +17

Има един...........
51 Отговор

До коментар #2 от "браво гений":


Аз съм му го набил отзад.
.

Оценка:
-2 +9

любител
52 Отговор

До коментар #47 от "Рено ентусиаст":


нещо грешиш работят но да пълнят гушите на някой и нищо не получават затова обикалят моргите.те не са по прости от тъпанарите на запад но живеят в бели държави а не като нас тук.

Оценка:
-2 +22

Иван
53 Отговор

До коментар #14 от "Пълни глупости":


Добре ли се държи колата. Искам да пробвам със СВТ кутия ама е няма налична в нашият град. На външен вид са е докарали, а вътре тракат ли много пластмасите или е ок. Ускорението как ти се стори?
30% първоначална вноска , след това 72 месеца по 250-260 лв. Нещо такова ли излиза за Комфорт версията с допълнителните екстри

Оценка:
-2 +9

123
54 Отговор
Или най-общо казано, Ганчо от всичко разбира. И винаги има мнение по всички въпроси. Затова сме си на едно място, векове наред, там в дупката, където никой друг вече не е.

Оценка:
-7 +22

Йозеф
55 Отговор
Нов курник с 3 цилиндъра мотор. На това купе да му беха сложили поне 1,8 мотор и по-усилено окачване...

Оценка:
-10 +33

Пламен
56 Отговор

До коментар #4 от "Москович":


Мечтата на Българина мерцедес бмв и ауди на 30 години ама да е топалка!
Дачия е бюджетен автомобил но караш ново!

Коментиран от #63


Оценка:
-9 +43

ВЯРНО Е
57 Отговор

До коментар #4 от "Москович":


ТОВА СИ Е МОСКВИЧ С КЛИМАТИК😁😂😂

Оценка:
-19 +24

ДА ЖИВЕЕ
58 Отговор

До коментар #42 от "Бай еу":


И НАЙ_ВАЖНО НЯМА ДА ТИ СЕДИ ПРЕД КЪЩАТА😁😁😀😀😀

Оценка:
-3 +2

Ганьо Балкански
59 Отговор
Я пък немам никакъв интерес към таз каруца дори и подарък не я ща .

Оценка:
-14 +12

Радо
60 Отговор
Чудя се, кога ще направят едноцилиндров двигател с турбо и да го монтират на Дачия.

Коментиран от #70


Оценка:
-9 +28

София мамо София
61 Отговор
Има огромен интерес щото сме бедна държава,защо на запад не са чуваши за тия кенефи ?????

Коментиран от #67


Оценка:
-20 +17

Порно
62 Отговор
В България ги купуват основно фирми , и то за служителите, не за шефа. Познавам само 1 , който си взе за лична кола. И не давайте пример със Сузуки. Ново Пежо 301 дизел е под 25 000 за базов модел и харчи доста по малко. За тия пари вози страхотно.

Коментиран от #64


Оценка:
-9 +32

Ганьо Балкански
63 Отговор

До коментар #56 от "Пламен":


Аре стига бре по-добре я сакам 30 годишно БМВ или Мерцедес или Ауди отколкото нова еднодневка делана в румънско.

Оценка:
-19 +24

Ганьо Балкански
64 Отговор

До коментар #62 от "Порно":


Така е само фирми ги взимат понеже много им пука на какво ще се возят работниците.А този шеф дето викаш че си я взел за него да я кара ако го познаваш му кажи да отиде да се прегледа.

Оценка:
-14 +23

X.x
65 Отговор
Три цилиндъра 1 литър хахахха

Оценка:
-7 +27

ВЯРНО Е
66 Отговор

До коментар #40 от "Здрасти":


ТОВА ЗА ДА ЛЪЖЕ БАЛЪЦИТЕ ИМА ВЪНШЕН ВИД И НИЩО!!!КАТО ТУНИНГОВАНА МОМА ОТ ГАРА БОВ!МЕЖДУ ДРУГОТО КАРАЛ СЪМ ДАЧИЯ!!!Е ТУНИНГОВАНА МОМА НЕ СЪМ!!!😂😂😁😁😂😂😁😁😂😂ТЕЗИ КОЛИ САМО ЗА ТАКСИ И СЛУЖЕБНИ СТАВАТ!!!

Коментиран от #68


Оценка:
-11 +20

Четете!
67 Отговор

До коментар #61 от "София мамо София":


В Испания Дачия е номер 1 по продажби. Изпреварва даже местния Сеат. Потърсете: Spain 2020. Best selling cars ranking

Коментиран от #126


Оценка:
-12 +19

toto
68 Отговор

До коментар #66 от "ВЯРНО Е":


кочина :) само за служебна става

Оценка:
-13 +17

Въобще
69 Отговор

До коментар #1 от "Ак Неделчев":


не е сигурно, че и там ще го откриете ;)

Оценка:
-4 +3

Пурко
70 Отговор

До коментар #60 от "Радо":


На фейс лифта! Подготвя се в момента!

Оценка:
-2 +2

71
Този коментар е премахнат от модератор.
Хахахах
72 Отговор

До коментар #14 от "Пълни глупости":


Каква кочина караш щом тази ти се струва добра незнам ,нахрани си коня и почивай не пиши глупости

Оценка:
-12 +11

Румънец
73 Отговор
До 1970 г. в Пловдив са изработени общо около 4000 автомобила Булгаррено 8 и 10, при цена на доставените части 6 милиона долара, или средно по 1500 долара на автомобил. Първите готови коли са предложени на нашия пазар през февруари 1967 г., което е съобщено официално в бр.2 на в-к „Авто-Мото“. Посочената там цена е 5500 лева, но крайната пазарна стойност на двата модела, определена впоследствие, е съответно 6100 лева за Булгаррено 8 и 6800 лева за Булгаррено 10.

Голяма част от произведените в България автомобили е продадена в чужбина. В периода 1967 – 1969 г. са изнесени 500 автомобила Булгаррено 10 за Югославия, а през 1970 г. – 300 (според други данни 900) автомобила Булгаррено 8 и 10 за Австрия. Автомобилите се продават и в държави от Близкия изток.

В началото на 1970 г. производството на Булгаррено е прекратено.

Е....за това сме след Румъния,защото не сме сериозни и последователни.

Коментиран от #96


Оценка:
-2 +35

Ibs
74 Отговор

До коментар #4 от "Москович":


и майка ти

Оценка:
-5 +3

илия
75 Отговор
аз карам дачия нова вече 270 000 км сега ще се метна пак на новата като я върна тази, повече не ми се кара втора ръка кола ТОВА Е ЗА МЕН
КАРАЙТЕ СИ ГИ 10 Г БМВ И ТАКА, АЗ СЪЩО БЯХ ОТ ТЕЗИ С Е36 НА 10 Г БЪДЕТЕ ЗДРАВИ

Оценка:
-16 +35

Дърт рокер
76 Отговор

До коментар #50 от ":-)":


Па ти се изкара по-богат от ББ!? Посмали малко де.

Оценка:
-5 +7

Тиквоний Велики
77 Отговор
За тея пари човек спокойни може да си вземе Фиат Типо комби , Опел Астра комби или седаните....имах лично сандеро ново от магазина 5години.Нямал съм никакъв проблем с него,но дс не дава господ вече дачия.За същите пари 5г по-късно си купих фиат типо комби набухано с екстри като климатик,ел,стакла,темпомат и тн “екстри” който в дачия нвмах.А возоята отделно е в пъти по-добра.Не казвам,че е най-най но спеямо дачия е НАЙ-НАЙ !!!

Оценка:
-8 +31

1010101010
78 Отговор

До коментар #8 от "Факт!":


Факт е истинност, която е доказана. Пример - ти си глупа.в, доказва го написанот от теб.

Оценка:
-4 +2

Алфа Ромео
79 Отговор
Фиат Типо 1.4 и 120 коня 28 000 лв., по добро мисля от миксер 3 цилиндъра 1000 кубика.

Коментиран от #127


Оценка:
-6 +25

сметки
80 Отговор
Българина не купува нови коли, защото лизинговите договори са пълни със скрити разходи. Миналата година мислех да купувам нов Меган комби за около 35К с отстъпки. Отворих една таблица на Ексел за сметки и се отказах. За 60 месеца лизинг внасяш 8К лв. После по 450 лв./месец, но те връзват с Каско към тяхна застрахователна компания, което обикновено е надува премията с около 100-200 лв. Обслужването задължително е в официалния сервиз на завишени цени.
Реално дилърите печелят не толкова от продажбата на коли, колкото от сервиз и услуги по договорите за лизинг. И след 5 години ако искаш колата да е твоя, остатъчна стойност. И като разхвърляш всичко за 60 месеца, тръгваш от 750 лв/ мес. без разходите за обслужване на масла и филтри. Това за скапан пластмасов Меган, dci 110 коня. Такива пари има смисъл да се дават само ако си си надвил на масрафа, нямаш деца, или си фирма и можеш да си върнеш ДДС. и да пишеш режийни на колата. Затова теглих потребителски кредит и с много избиране взех 4 годишен Меган от Швейцария в не по-лошо състояние от нов автомобил, на цена 2.5 пъти по-малко. Плащаш парите и си знаеш, че колата е твоя и не се занимаваш с лизингови кожодери.

Коментиран от #93, #120, #129


Оценка:
-5 +68

Алфа Ромео
81 Отговор
Определено изгаряш доста пари ако вземеш нива кола, не че 90% от българите могат да си позволят. По добрия вариант 2-3 годишна кола, не че и това може да си позволи българина, но много германци даже го правят вече.

Оценка:
-3 +29

Али Реза Текин
82 Отговор
Имат широк просвет и голям клиренс.Двигателя е с добър въртящ момент и се отличава с голяма пъргавина на ниски обороти.При големите губи мощност, особено в завои с ясно изразена центробежна сила.Създава проблем с датчик на Хол.Внимавайте!!@@

Оценка:
-1 +15

Joro
83 Отговор

До коментар #8 от "Факт!":


Бих казал,че е по-скоро обратното - само глупак взима кола от магазина след като е ясно,че още излязла от магазина ,цената й вече е с 20% надолу. Доста по-практично е да я вземе на 50-80000 км ,когато на практика е също чисто нова, но с една трета по-ниска цена.

Коментиран от #85, #88, #92


Оценка:
-17 +21

знаещия
84 Отговор
нова или стара кола - в зависимост колко пробег изминаваш на година. Аз шофирам по 3000км на година и нова кола не ми е необходима, за какво мие 30 000хил.км. за 10г - зааа какво ми е нова кола........ Който шофира много е по-добре да си вземе нова кола .

Оценка:
-1 +38

Люси
85 Отговор

До коментар #83 от "Joro":


Наши роднини-емигранти разкараха поредната стара кола и си купиха нова от магазина. Имаха целия избор в меката на старите коли. Но те са глупави, разбира се. Както и останалите милиони, закупили нови автомобили в света.

Оценка:
-11 +15

Антон
86 Отговор
Защо не - купувате нова кола в гаранция. След 3-4 години бракувате и пак карате нова колац, следвашия модел. Нищо че е Дачия - бюджета ви е такъв. А тия с премиум марките, на по 10-15 год. не карат коли , а бракми, талиги, морги, поръчваъ части от нета, ходят при кварталния “майстор” и разсъждават новите коли какви са бракми.

Оценка:
-19 +22

Като гост
87 Отговор
Няма по-добра от новата кола. Така е. Обаче говорим за коли. Когато оригинала /Рено/ е компромис, какво остава за евтината под марка сглобена от румънски роми. Колко да е кола това чудо на техниката? Може да е най-евтината "кола", обаче пак е много, ама много надценена.

Коментиран от #90, #130


Оценка:
-4 +25

Факт!
88 Отговор

До коментар #83 от "Joro":


Да и почти без гаранция еле па "премиум" само ще те светна на запад във Франция и Германия например кой взима тия коли нови вьимат ги мигрантите от гетата за 80к км фи нсрат от каряне и въртене на гуми и после връщат и честитка карай "премиуум". почти "ноф"

Оценка:
-2 +11

Да се чете
89 Отговор

До коментар #18 от "Робинзон":


Само глпак от България изостанал с 50 години от нормалният Свят си мисли как ще си продава колата докато е в магазина за нова такава.Западняка обмисля какви екстри да си поръча и какъв цвят да е.

Оценка:
-12 +10

Чакай да сбереш за ламборгини
90 Отговор

До коментар #87 от "Като гост":


Е коя според теб не е компромис да не мислиш че кнефите на Шкода са по-коли дори и от Лада.

Оценка:
-5 +11

оня с коня
91 Отговор
Излиза че Аз,който съм Влюбен в БМВ-то си и проявявам Нулев интерес към Дачия съм "Демоде"...Ами кво да се прави - Съдба!

Коментиран от #94, #153


Оценка:
-8 +15

92
Този коментар е премахнат от модератор.
Гоуст
93 Отговор

До коментар #80 от "сметки":


Да обаче.Ако се скапе мегана ти се сменя гаранциинно ако ти се скапе мегана ти дават докато е в бокса друга кола съшо така сменят всипко с оригиналнимчасти има отчетност кое какво и как се сменя гаранцията не ри е една година ако изобщо я има а между 3 и 5.А оня меган от Швейцария е каран от някоя тарамбука с неясна история не можеш да си избираш екстрите и какво да му сложиш набиваш му пари и после ако нещо се строши хем даваш маса пари хем ходиш пеш

Оценка:
-18 +8

Факт!
94 Отговор

До коментар #91 от "оня с коня":


Е ти си динозавър от периода в който целият запад развиваше немската икономика и разви митът за немското качество от геополитически причини

Оценка:
-7 +10

Бай Даньо
95 Отговор
Българина е много интересен ако имаше поне една капка достойнство нямаше да купи ни една Дачия. Румънска кола!? Ма вие сериозно ли!?

Коментиран от #97


Оценка:
-8 +13

В далаверата
96 Отговор

До коментар #73 от "Румънец":


сме много сериозни и последователни. Затова Рено ни отне лиценза, защото започнахме да конкурираме френския производител на техните пазари.

Коментиран от #106


Оценка:
-5 +10

Прав си
97 Отговор

До коментар #95 от "Бай Даньо":


Москвича ми е без пари.
И върви и го гледат като изкопаемо, и се пулят, и се зверят, харесват го и дори му вдигат палци. Браво за изкопаемото! Сантименти...
Излезе по-надеждна кола от всички останали.

Оценка:
-4 +11

98
Този коментар е премахнат от модератор.
дърт шофьор
99 Отговор
Не съм фен на марката, но браво на румънците, че имат индустрия! А всички фенове на Дачия със здраве да си ги карат и все Дачии да карат!

Оценка:
-1 +21

Ако няма, риба
100 Отговор
И щука става....!

Оценка:
-4 +1

един
101 Отговор
абе иаз искам да си купя, ама ще изчакам да пунат весия 200-300 коня на газ и тогава.

Оценка:
-2 +3

1944
102 Отговор
всеки русороб хвали лада. никой не си е купил.

Оценка:
-2 +4

сектант
103 Отговор

До коментар #1 от "Ак Неделчев":


не разбирам за кво се карате. честит 8ми март!

Оценка:
-0 +7

7447
104 Отговор
Като минем на ток колкото и да не ни се иска няма да харчат масло, няма да сменяме филтри и да генерираме отпадък течен и твърд и дори такъв който изхвърля ФПЧ в атмосверата в градовете където дишаме некачествен воздух и ще замърсяваме шумово по малко за да имаме по-добра психика. Или поне нашите деца или техните деца. Истината е че дачия от 30 к лева и голф от 70 к лева и хонда от 60 к лева горят поне 1,5 л от смяна до смяна. Като при вага това трябва да е много по скъпо масло по незнам какви спецификации измислени и али бали. Много скоро този мръсен бизнес ще спре. В америка обикновените осмаци ги карат с масло до 5 долара галона (3,6л) и при всичко над тази цена американото се мръщи. А аз плащам 30 евро (60лева) за литър масло на моя нов ваг сглобен с 80% китайски части, защото бил гаранционен разбираш ли и много високо технологичен разбираш ли 2.0тдо хахаххаха немци и технилогии ахаххаа. Айде мерси. Чакам тока и няма да си купя вода за чистачките от ваговия магазин ще ги е.б. в немците и французите и всичките евро боклуци и гадната им евро китайска продукция. Ще мина на щатски тойоти ще си я докарам от там и по възможност няма да стъпя в сервиз докато се наелектризират малко. Че в германия един контакт няма а в българия след 100 години ще сложат пърия

Оценка:
-4 +7

ле ле
105 Отговор

До коментар #1 от "Ак Неделчев":


++ за остроумен коментар...направо ги затапи..

Оценка:
-4 +1

Чел не до
106 Отговор

До коментар #96 от "В далаверата":


чел, чул не до чул. Това е твоето писане по този въпрос. Имам шанса да притежавам БулгарРено 8 от първите от 67г.,на баща ми закупено ново за цената от 5500 лв. Та около нея съм проучил всичко за причините за спиране от производството и твоето твърдение е пълна глупост и не отговаря грам на истината, а е хопсща мълва.

Оценка:
-2 +3

Иванкин
107 Отговор
Наскоро се колебаех между Дачия и гледах разни други. Спрях се на новия Фокус 48 волта хибрид 155 коня за 34 000 лв. Сравнено с всичко в този ценови клас мисля, че няма по-добър и съвременен автомобил.

Коментиран от #123


Оценка:
-2 +6

фффф
108 Отговор

До коментар #15 от "viki":


Някой който има нужда от 4 нормални места и нормален багажник. Междуосие 2604 мм срещу 2435 мм означава достаааа повече място за пътници. Багажника също е по-голям

Оценка:
-1 +7

заплес
109 Отговор

До коментар #39 от "Очуден":


И Трабант-а харчеше:)))

Оценка:
-1 +1

Чочо
110 Отговор
Пушка е за тия пари

Оценка:
-0 +4

Неак Тъпансрив
111 Отговор

До коментар #1 от "Ак Неделчев":


Как е 30 г. другел, псли ли?

Оценка:
-0 +1

Ха ха
112 Отговор

До коментар #16 от "Васил":


Не са "железни" кат ВАГиналните викаш?!)))))

Оценка:
-1 +4

Чук
113 Отговор

До коментар #15 от "viki":


Е моля без реклами на хибридни боксови ръкавици! Те с без медия щот с коленете си запушваш ушите)))))

Оценка:
-1 +1

1 литър
114 Отговор
тези мотори нямат ресурс.

Оценка:
-2 +4

Гад
115 Отговор

До коментар #15 от "viki":


Това кашонче Игниса виждал ли си го наживо?

Оценка:
-1 +4

РЕАЛИСТ
116 Отговор
НИКОГА ТАЗИ ТРИЦИЛИНДРОВА КОСАЧКА

Оценка:
-1 +8

чичака
117 Отговор

До коментар #17 от "вики":


тойота ярис естественно

Оценка:
-3 +2

чичака
118 Отговор

До коментар #17 от "вики":


май сузуки само на снимка си виждал а? Наясно ли си че 2021 не са чували за шумоизолация дрънкат като вартбург и при над 80км/ч не си чуваш мисалта сузуки са една манифактура и това е ,сега се обедениха с тойота дано им покажат че има нещо наречено шумоизолация

Оценка:
-1 +6

qwerty
119 Отговор

До коментар #44 от "Технически":


Преди години отивам да си обслужа колата в www.Justmercedes.com, Арлингтън Вирджиния и докато чаках около 1.5 часа, дилъра направи 3 продажби на мерцедеси и то не Ц-класа. Сега в БГ дилърите се радват на 10 автомобила на месец. Поздрави!!!

Оценка:
-2 +6

Инж. Ганев
120 Отговор

До коментар #80 от "сметки":


Колега, интересно защо си мислиш че Мегана от Швейцария ще ти дойде по евтин? Значи излиза че си купил 4 годишен Меган за 14 000 лева, така ли? А на колко километра? Не вярвам да е на 30 000! И като го караш 4 години и стане на 8 и на 200 000 пробег, за колко си мислиш че ще го продадеш? А този 4 годишен екземпляр няма ли да има каско, масла и други чудесии? Сметката ти е вярна, но не и твърдението за по изгодния стар автомобил, пък бил и твоя собственост! И как точно калкулира разход за Мегана от 750 лева месец? От къде дойде разликата от 450 лизинг до 750 разход? Това са 3600 годишно, от къде? И защо не си взе от върнатите лизингови от БГ? Има не лоши оферти между 20 000 и 25 000?

Коментиран от #141


Оценка:
-4 +4

чичо с Москвичо
121 Отговор
175 бройки за месец време ...егати и "рекордният интерес" и то за сравнително семпъл модел в ниският ценови сегмент...
В "онова" време ,когато банани пускаха само по Нова година и то с "връзки" -а за нов автомобил се чакаше по 10-15 години-тогавашната ДСО "Мототехника" продаваше месечно по 1200-1500 бр.от престижната марка за него време "ВАЗ"-"Жигули-Лада" ...и се харчеха ,като топъл хляб ,а уж сме живели бедно..."вярно" може би ...даже и на шебеците не можехме да си позволим -редовно.

Оценка:
-2 +2

maxXx
122 Отговор
Ако работата ми беше в града и можех да ходя пеша/с градски транспорт, най-вероятно щях да предпочета някой премиум автомобил 5-10годишен и с удоволствие да го поправям при кварталния майстор и дори сам, каквото мога. Интернет дава страхотен избор между различни оригинални авточасти и услуги.

Но при положение, че изминавам над 15000,00км на година и постоянно бързам за работа, детска градина и тн, карам нова 3-цилиндрова Дачия на газ, която също си е супер, все пак е нова. Но ми е много гадно, че трябва да ходя до официалния сервиз всяка година и да сменям разни консумативи и части, които мога да купя и на по-тънка цена, а част от тях мога и да сменя сам. Но така ще затрия правото на гаранция, ако нещо гаранционно сдаде багажа преждевременно.

А тази нова Дачия изглежда супер, Дачия Спринг също ще избие конкуренцията при електромобилите като излезе.

Оценка:
-3 +6

Димитър
123 Отговор

До коментар #107 от "Иванкин":


Заинтригува ме и погледнах на сайта на Форд България ценовата листа, най-евтиния Фокус почва от 41000 лева, а тоя за който ти говориш е 43900 и стига до умопомрачителните 55600 лева. Та кажи къде си го купувал твоя НОВ ФОКУС на тази цена??

Коментиран от #132, #135, #136


Оценка:
-0 +6

Луд
124 Отговор
Дъстър закупен май 2020.
+Фабрична газ разход смесено 9 л/100
+Добър външен вид
+ Гаранция 5 години
+ Закупен 26120 лв. 1.6 115 к.с.
- скоростите влизат трудно и щракат
- скърцат пластмасите
- отзад е изключително тясно.
Предишната ми кола беше Туарег 6 цилиндъра бензин.Кефа е голям но са не съезмирими автомобили. Разхода в града над 20 л.
Така че карайте това което може да си позволите.

Оценка:
-0 +10

125
Този коментар е премахнат от модератор.
Rado
126 Отговор

До коментар #67 от "Четете!":


Прав си, Dacia е номер едно, особено Duster.

Оценка:
-3 +1

Един там
127 Отговор

До коментар #79 от "Алфа Ромео":


Тоя фиат го имам гори масло колко и бензин.

Оценка:
-0 +3

Печурков
128 Отговор
Интересно, интересен рекорд у нас?

Оценка:
-0 +1

Дфен
129 Отговор

До коментар #80 от "сметки":


Много глупаво си постъпил новия меган го връщаш и получаваш нов вместо първоначална вноска.

Оценка:
-0 +0

Rado
130 Отговор

До коментар #87 от "Като гост":


Моятa е сглобен в Северна Африка:))))

Оценка:
-0 +1

Шишо Бакшишо
131 Отговор
Правих тест драйв на този двугоривен Eco-G двигател в Дачия и то на Дъстър, за града е перфектен, предпочитам го пред Ел колите, но за извън града на дълъг път си е жив миксер, на тест драйва бяхме 3ма мъже и едно дете в колата, като видя баира и умря!

Оценка:
-2 +5

Бай Ганьо от Врацу
132 Отговор

До коментар #123 от "Димитър":


Че за кво ми е изобщо да го гледам Фокуса ти не знаеш ли че най-хубавия Форд е продадения аз съм приключил с Фордовете едвам се отървах от Мондеото че и трудно се препродава нема много балъци ха ха.Сега си карам баварецу и си свиркам баце.

Оценка:
-2 +7

ТТТ
133 Отговор

До коментар #15 от "viki":


Ти Suzuki Ignis виждал ли си какво представлява!? Съвсем друг клас автомобил е. Докато Сандерото за по скромни изисквания си е пълноценен семеен автомобил за млади хора.

Коментиран от #134


Оценка:
-1 +3

Съдията Дред
134 Отговор

До коментар #133 от "ТТТ":


Сузуки Игнис е за сам шофьор, с възможности да качи още трима от немай къде, с компромиси за возенето и без удобства. Но пък доста коли в 99 % от времето се карат от сам човек. За анаболното двигателче на Дачията да не споменавам , ще изкара до 150 000 км без ремонт на двигателя, ако го зориш, може и доста по малко. Наистина Пежо 301 дизел е разумна бюджетна алтернатива. Типото е на долу горе същата цена, но ние имаме предубеждение към фиатите. Фокуса е доста по скъп. Е , който не му е проблем да извади поне 200 хилки, има богат избор на "премиуми". За останалите да припомня поговорката - "вехто да кърпиш, старо да любиш, време да губиш". Но ако нямаш пари за ново, по добре да губиш нерви , време и пари за таралясника, отколкото да ходиш пеш. На път извън София от много години тръгвам или с колата, или със самолет. Останалото е гадост.

Коментиран от #150


Оценка:
-2 +3

135
Този коментар е премахнат от модератор.
Иванкин
136 Отговор

До коментар #123 от "Димитър":


От ценовата листа получаваш 15% отстъпка без уговорка. Погледни на страницата за промоции за налични автомобили. Аз всех такава.

Оценка:
-1 +4

And1
137 Отговор

До коментар #50 от ":-)":


Един разумен коментар!

Оценка:
-1 +2

Alex
138 Отговор

До коментар #50 от ":-)":


Лизинга е ОК, но кола на лизинг е с гражданска отговорност и с каско, като за рент-а-кар и това за 3 години е към 6000 лв поне.

Оценка:
-0 +5

Sasho
139 Отговор

До коментар #14 от "Пълни глупости":


Има огромна разлика между кола на 2-3г и на 15-35к км и стар таралясник. Само глупаци и хора с много пари купуват чисто нова кола, по добре почти нова за 25-30% под каталожна цена. А в Германия е пълно с регистрирани чисто нови коли които се продават като стари и са поне 15% по евтини защото дилерите трябва да ги шиткат бързо.

Оценка:
-1 +5

Процесор Вучков
140 Отговор
Нали уж българите са гладни като мишки и бедни, как тогава карат чистак бърсак нови коли?

Оценка:
-0 +2

сметки
141 Отговор

До коментар #120 от "Инж. Ганев":


Мегана от Швейцария ми стъпи на 15000 с документите в КАТ. Купих го чрез приятели, които организираха всичко - репатрак, документи и т.н. точно след като отвориха границите. Проверки се направиха на място, колата е на 85К и всичко е чисто в сервизната история. Салонът е неразличим от нов. Подобен автомобил е на късмет и трябва да се заредиш с търпение и да имаш познати. Защо не взех от наш оказион? Половин година ме мотаха и все ми пробутваха някакви служебни барутници на 110+ хил. километра, вътре салона опоскан, често пушено и пак си вързан с лизинг. Просто читавите коли не излизат на пазара, трябва да имаш връзки да се уредиш с хубава кола.
Отвори една таблица ексел и разхвърляй 8000 вноска + 4000 остатък + 60х450 (средно), задължителното гаранционно обслужване, каско, ГО, данъци и извади средно - колко реално се получава на месец?
Аз не желая да ми налагат условия - имам си доверени майстори, които ми правят колите от 15 години, имам и възможности за отстъпки за ГО+Каско. Не желая да се разправям с дилъри. Винаги си поддържам колите качествено, наслушал съм се на простотии в сервизите на дилърите. От момента, в който сложиш подпис под лизинг - дилъра вече е наясно през следващите 5 години какви пари ще ти смъкне от гърба чрез задължителни сервизни услуги. И винаги има капани по гаранционните ремонти.

Колеги и познати карат 5 години, връщат и взимат новия модел. Е, така са цял живот с кола "под наем". Ако закъсаш с работа, здраве и пр. оставаш

Коментиран от #144, #145


Оценка:
-2 +2

сметки
142 Отговор
Понеже отряза мнението:

Колеги и познати карат 5 години, връщат и взимат новия модел. Е, така са цял живот с кола "под наем". Ако закъсаш с работа, здраве и пр. оставаш без автомобил. Не ангажирам никой с моите сметки, всеки се разпростира според възможностите и целите си.

Оценка:
-1 +3

смешко
143 Отговор

До коментар #42 от "Бай еу":


те и проститутките ти ще са като колите ти дрънгели

Оценка:
-1 +0

Дфен
144 Отговор

До коментар #141 от "сметки":


Тоя таблица е правил някой който не разбира нищо колкото теб. Влез в Renault selection това е сайт на рено за България и вземи кола по избор и калкулирай дадена оферта. Кола платена накуп излиза на същата цена разхвърляна на лизинг.

Коментиран от #146


Оценка:
-0 +1

Норман
145 Отговор

До коментар #141 от "сметки":


Принципно най-изгодно е автомобил на 4 - 6 години на пробег до към 60 000 км и на 50% от цената. В дилърствата на Австрия, Германия, Северна Италия, Швейцария, Белгия, Франция и Холандия е пълно с такива автомобили. Аз си харесах и си взех А4 Allroad 3.0 TDI 230 к.с. Евро 6 на почти 5 години за 18 000 евро. Нямам нито познати, нито контакти. Взех я от дилър на Ауди в Милано. Нова е струвала над 60 000 евро. Има и гаранция 9 месеца или 12 000 км. Но бюджетна коли не се обезценяват толкова драматично, както премиумите. Гледам цените на Корола от 2014 - 2016 на по 150 000 км са все над 24 000 лв, а нови са стрували 34 000 лв.

Коментиран от #152, #154


Оценка:
-1 +6

Daro
146 Отговор

До коментар #144 от "Дфен":


Избрах Меган за 11 900 лв. Лизинга излиза 12 660 лв + 600 лв за отпускане на лизинг за 36 месеца + каското и граждансаката са още 5600 лв, по тарифите за кола на лизинг. Иначе добре звучи, но не е без оскъпяване.

Оценка:
-1 +1

Дфен
147 Отговор
Не смяташ правилно първоначалната вноска е за това там влизат каско +гр.отг+регистрация Разликата е 760 лева от това да я платиш еднократно + някакъв пазарлък ако я платиш наведнъж. Ако имаш парите ще я вземеш примерно за 11500 вместо 12660.

Оценка:
-0 +0

Димитър
148 Отговор
На цената на нов дъстър ще купя 5 годишен ниса екстрейл и ще си гледам кефа!

Оценка:
-3 +3

Дфен
149 Отговор
Или ние ще ти гледаме сеира

Оценка:
-0 +1

дърт
150 Отговор

До коментар #134 от "Съдията Дред":


...и къде кацаш Дред?

Оценка:
-0 +1

OPI
151 Отговор

До коментар #17 от "вики":


Разбира се, че сузукито е по-добро:)

Оценка:
-1 +1

Врачанина
152 Отговор

До коментар #145 от "Норман":


Мани го тоя дизел бе бацка за дизел не ми говори не ми се слуша хубаво е това ауди ама бнзинка да е с него друго бега.

Оценка:
-0 +1

Врачанина
153 Отговор

До коментар #91 от "оня с коня":


Оффф то пък и твойто прехволено БМВ сега само да не вземеш да го хвалиш ама нейсе че не можем се отърва от теб .Една нафтова печица караш баце те това си е кво като е БМВ готина варса е ама поне бензинче да е.

Оценка:
-0 +1

LOW
154 Отговор

До коментар #145 от "Норман":


аз си взех КИA SPORTAGE 2020 за 35700 лв с тяхната си отстъпка. не върви като 3.0 TDI но е с повече екстри най вероятно от ауди, по голяма е като кола и беше на 0 км.

Оценка:
-0 +0

LOW
155 Отговор
И нещо важно: обслужването ми е 1500 лв за целия период на гаранцията от 7 години с оригинални части в оторизиран сервиз. и всеки път правят пълна диагностика на автомобила по 10 техни показателя.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Сузанита
14-годишната дъщеря на Орхан Мурад не помни какво е чела от Ботев
Чела съм неща на Христо Ботев, но не се сещам кои"

Още бисери