ФАКТИ.БГ

Българите не карат най-старите коли в Европа

Това обаче съвсем не трябва да ни успокоява, защото България, макар и не на последно място, е в дъното на рейтинга

Публикувана: 29 Март, 2021 09:28
97 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 35253
Българите не карат най-старите коли в Европа
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 54 гласа.

Според едно любопитно проучване, направено от AUTO-Consulting, към началото на 2021 г. средната възраст на леките автомобили в Украйна е 22.7 години. С такъв показател украинският автопарк е най-старият в Европа. За сравнение ще кажем, че средната стойност на възрастта на автомобилите в Европа е 10.8 години. Ето как изглежда положението и в останалите страни на Стария континент.

Сред лидерите са Великобритания със средната възраст на автомобилния парк 8 години, Франция - 9, Германия - 9.5 години. В Нидерландия и Италия възрастовият диапазон е 10-11 години. Абсолютният европейски шампион с резултат 6.4 години е Люксембург. За съжаление нашата страна е сред аутсайдерите, като делим предпоследното място с Литва (16.9 години).

Средната възраст на леките автомобили в Русия е 13.6 години. Подобни показатели се наблюдават в Португалия (12.9 години) и Полша (13.9). Малко по-високи са тези в Чехия (14.8) и Гърция (15.7). Още по-лошото е, че у нас не се наблюдава тенденция за подобрение. Българският автопарк застарява за шеста поредна година.

Имайте предвид, че през последните 10 години европейският автопарк също е застарял, но много по-малко - с година и половина. Вредата от остаряването на автомобилния парк е очевидна. Според AUTO-Consulting средната възраст на автомобилите влияе пряко не само върху околната среда, но и върху безопасността на движението. Новите модели имат по-съвършени каросерии и по отношение на пасивната безопасност.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 54 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Рошко
1 Отговор
Даa ама плащаме европейски данъци и винетки за позлатени пътища

Коментиран от #7, #36, #54, #69


Оценка:
-50 +260

Пропуска се
2 Отговор
Нещо много важно Няма лошо колите да са стари него са в оригиналното си състояние да са купени от тук да е първи или втори собственик а не кола на 500 хиляди километра изтърбушена от каране продадена в Горубляне и хората си мислят че карат коли а те карат каруци

Коментиран от #62


Оценка:
-11 +141

Благодарение
3 Отговор
на ПП ГРОБ !!!

Коментиран от #31


Оценка:
-47 +92

Edin
4 Отговор
Защо поднасяте само поредния негативен факт за България ? Защо не попитате, каква е причината за това да оглавяваме поредната лоша класация????

Коментиран от #77


Оценка:
-10 +159

GTE
5 Отговор
Старите коли са проблем, когато са неподържани. Според мен всичко е индивидуално. Ако минаваш под 10 000 км на година нова кола е безумие. Но ако се кара над 20 000 км тогава е по-скоро задължително.

Коментиран от #20


Оценка:
-8 +139

BigBulgarianBoss
6 Отговор
И все пак по добре мерцедес на 10 години от колкото нова лада

Коментиран от #37, #38


Оценка:
-92 +109

7
Този коментар е премахнат от модератор.
Иванкин
8 Отговор
Имам закупено лично от мен, от представителство на Ауди А4 Allroad, на малко над 300 хил км произведена 2016 година 6 цилиндров дизел 240 коня за 14 хил евро. Колата е като нова и я карам по 50 000 км годишно, независимо от мнението на пишештите тук, предишната подобна и навъртях 600 хил и преди да достигне 1 милион я продадох.

Коментиран от #24, #26, #27, #72, #97


Оценка:
-62 +43

BigBulgarianBoss
9 Отговор

До коментар #7 от "Не Рошко":


Ехе чак С испански акцент си станал. Майко, от колко месеца си Испанец? А не Златоградец?

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +23

10
Този коментар е премахнат от модератор.
NikNay
11 Отговор
Няма стара кола има неподдържана!

Оценка:
-13 +125

бай онзи
12 Отговор
вЕрно ли се сравняваме със страна доскоро в състояние на война?

Оценка:
-5 +59

Танас
13 Отговор
Само немога да разбера защо ни насаждат че да караш стара кола е лошо?

Коментиран от #18


Оценка:
-14 +143

Иво
14 Отговор
В България се карат страшно неподдържани коли- това е проблема!

Оценка:
-5 +123

Факт!
15 Отговор
Нормално българските селтаци искат да компенсират мъжката си импотентност с немски "примиуум" на 20 години и да се върнат във времената на мутренството като си представят че са мутрите от близкото минало овобено под звуците на някоя мазна чалгица.

Оценка:
-33 +96

Случаен
16 Отговор
Новите боклуци не ни трябват. Повечето Евро 3 коли си покриват Евро 5 АКО СА ИЗПРАВНИ.

Коментиран от #19


Оценка:
-17 +88

Соросоидче
17 Отговор
Украйна преди Майдана беше по-добре от Русия и от нас като жизнен стандарт и заплати.

След като американците ги "демократизираха" и станаха противници на Русия се стигна до това положение. Сега като пуснат СП2 хептен ще я окъсат.

Оценка:
-34 +82

Гост
18 Отговор

До коментар #13 от "Танас":


Не е трудно да се сетиш - за да те облъчват, да си консуматор, да потребяваш нови стоки /ако може и на кредит - още по-добре за тях/, с които да крепят производството и икономиката си.

Оценка:
-6 +74

Българин=изправен хомо
19 Отговор

До коментар #16 от "Случаен":


и Кое му е изправното ти нямаш пари и си взимаш кола десета ръка а после ще я подържаш!С Кео?Та ти си скъсаняк по дифолт.90% от тука сте латентни не се прай как е цлк-то от 2001-ва мъж ли си а?

Коментиран от #30, #47


Оценка:
-53 +19

Гост
20 Отговор

До коментар #5 от "GTE":


Абсолютно верен и точен коментар! ++++++++

Оценка:
-4 +15

Hid
21 Отговор
Нормално англичаните да карат нови коли. Те цените им наполовина даже и повече.

Коментиран от #23


Оценка:
-12 +32

ураина
22 Отговор
Но в ес няма кой да ни бие.

Оценка:
-5 +25

БатП
23 Отговор

До коментар #21 от "Hid":


Цените им са наполовина като ги продават втора ръка на разни измекяри в България да си карат десняците. Новите им коли изобщо не са по-евтини. Просто англичаните са крали от цял свят с векове, така че има още дълго да имат повече пари от огромна част от държавите по света.

Коментиран от #85


Оценка:
-6 +64

Грую
24 Отговор

До коментар #8 от "Иванкин":


Мога и да ти повярвам, ако от всички написани цифри махнеш по една нула, макар и за тогава не съм сигурен...

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +27

хихг
25 Отговор
Съвсем нормално е да караш кола според дохода си. Като българина. Като англичанина и т.н. Щеше да е трагедия да караме най-новите коли с най-ниските доходи.

Оценка:
-4 +51

Айде бе
26 Отговор

До коментар #8 от "Иванкин":


ти явно живееш във Варна, а работиш в София в чуждестранна фирма, където получаваш 10 бона заплата, но кофтито е, че те карат да ходиш всеки ден на работа!

Оценка:
-1 +57

Komapak
27 Отговор

До коментар #8 от "Иванкин":


Не познавам човек с А4, който да няма проблем със скоростната кутия. Да си късметлия веднъж го приемам, но два пъти е силно съмнително.

Коментиран от #28, #58


Оценка:
-4 +49

АУДИ
28 Отговор

До коментар #27 от "Komapak":


Е И КАКВО И ИМА НА КУТИЯТА БЕ РАЗБИРАЧ ,СМЕНЯШ МАСЛО РЕДОВНО ,НА 250 000СМЕНЯШ МЕХАТРОНИКА НА 300 СМЕНЯШ КОМПЛЕКТ ДИСКОВЕ И ТОВА Е МНОГО ПРОСТА КУТИЯ

Коментиран от #35, #51, #55


Оценка:
-48 +9

MGewehr
29 Отговор
Поредната глупава статия!
В свободна България всеки има правото да избере какво МПСе да ползва, според желанието и възможностите!

Оценка:
-2 +52

Случаен
30 Отговор

До коментар #19 от "Българин=изправен хомо":


цлк нямам :) Мъж съм, за разлика от вас зелените. Дали е поддържана колата се проверява на ГТП.

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +24

comment
31 Отговор

До коментар #3 от "Благодарение":


Даааа бе, да. Преди тях всички караха само чисто нови и на третата година ги предаваха в НАДИН. Добре, че те дойдоха на власт, че да се скапе автопаркът... Аман от тролове!!!

Оценка:
-9 +30

NO SMOGING
32 Отговор
Нека да стари, но да минават ГТП както е по закон - задължително с наличен и изправен катализатор. Не може возенето на един да се плаща с мръсотия в дробовете на деца, жени и възрастни хора. Това не е Европа, а диващина.

Оценка:
-8 +23

ЕСумНяма
33 Отговор
Тези м/у Европа и ЕС не правят разлика ... класации правят както им е угодно. За да не приязнят, че сме на последно място в ЕС след 14 години членство, правят класацияна Европа: ами да пишат и за Сърбия, там пак карат хората стари коли, но ги и поддържат. Това ли ни е стимула след 14 години членство, че ще присъединят в бъдеще държава, която е по-зле от нас... да ви имам разбирането за солидарност в ЕС.

Коментиран от #61


Оценка:
-5 +22

Стига с тея глупости
34 Отговор
Нито украйна нито бегето са в европата тва са некви изтърбушени територии дето хората не знаят за кво живеят ..европата е германия австрия франция италия испания белгия скандинавските страни и тва е другото е кочина

Оценка:
-8 +47

Komapak
35 Отговор

До коментар #28 от "АУДИ":


Четирима имам около мен с такива боклучета. Едната даже не можа до гаранцията да изкара. Тримата с автомат единия с ръчка. Да беше един иди дойди, ама всичките.... Пак ли ще си говорим за съвпадения?! В музея в Инголщадт като се приближиш до скоростната кутия започва да работи. Като концепция ок. Като изпълнение, май малко сме изпилили материала за да ни се върже цената. Не понасям марката, но музея е най-добрият авто в Германия.

Оценка:
-1 +24

Българин
36 Отговор

До коментар #1 от "Рошко":


Ако плащаш европейски такси и данъци ЩЕ ВИЕШ КАТО ВЪЛК.

Коментиран от #74


Оценка:
-10 +37

Българин
37 Отговор

До коментар #6 от "BigBulgarianBoss":


Или Рено, Шкода, Дачия, Мазда и там подобни еднодневки

Коментиран от #46


Оценка:
-26 +6

Извинете???
38 Отговор

До коментар #6 от "BigBulgarianBoss":


Не,не добре.В БГ мерцедесите са на по 15-20г. а ладите на 10-15г.Май ще е по-меродавно да се сравняваме с някоя ЦентралноАфриканска държава!

Оценка:
-9 +12

39
Този коментар е премахнат от модератор.
40
Този коментар е премахнат от модератор.
Крадците на България
41 Отговор
Три поколения кплета на мафията и приближените до тях не карат стари коли но това не е народа а мафията.
Народа се бори да оцелее!

Оценка:
-2 +23

НЯКОЙ
42 Отговор
няма по глупава статия от тази до сега,автопарка зависи само от покупателната способност на гражданите и сто реклами да има за електро автомобили важни са само парите и нищо друго

Оценка:
-4 +29

Тъпотии
43 Отговор
Не по врат, а по шия. Все сме на последно място.

Оценка:
-2 +11

гост
44 Отговор
Преди Украйна Това е невероятно!!Препоследно място! в ЕС последноо както винаги!!

Оценка:
-4 +19

Българин
45 Отговор
То в Русия средната възраст на колите може да е 13.6 години, но 90 милиона руснаци нямат собствен автомобил

Оценка:
-13 +24

Авто
46 Отговор

До коментар #37 от "Българин":


Рено, Шкода и Мазда въобще не са еднодневки.За Рено 300 000км не са никакъв проблем.За Шкода и Мазда 500 000 са нещо обичайно.Виждал съм 4 годишна Мазда 6 на 460000км.За 4 години няма как да е минала тези километри и да е стояла в сервиза.

Коментиран от #75


Оценка:
-6 +22

Меро
47 Отговор

До коментар #19 от "Българин=изправен хомо":


Маняк, ако ти можеш да си позволиш да си купиш и поддържаш нов Мерцедес - евала. Но аз например, мога да си позволя да си купя макс. 2012 година Е класа, но няма да мога да я поддържам, затова като си премерих костилката отзад резултата беше Е-класа W210,бензин 1999 година, с безупречна поддръжка от моя страна. Мотора е все още в силата си, нищо че подмина 550 хил.км наскоро. Окачване, спирачки, ходова част - само с най-добрите части, и то не закупени от България, защото тук и "марковите" са ментета. Всяка година като я закарам на ГТП поне трима ме питат дали я продавам.. Еми няма да я продам, защото ще трябва да се наиграя с някой "нов" боклук 2010+ година, с отдавна взета душа...

Оценка:
-4 +16

Колио
48 Отговор
По принцип съм фен на статистиката, но тази не е много вярна. У нас се водят на отчет хиляди автомобили, които реално не са в движение. Едва сега общините започват да ги разчистват от паркинги и тротоари.
Този автопарк изкуствено завишава средната възраст у нас.
Що се отнася до Холандия, например, мога да ви кажа, че там всеки си поддържа колата и кара колата до последно. Да видиш 20 г. кола по улиците не е събитие, а масово явление. Там хората са изключително практични и пестеливи, а манията да се "покажеш" каква кола караш, каквато масово тресе родния туземец там я няма.

Коментиран от #86


Оценка:
-0 +32

Ганя
49 Отговор
Ганя обича да кара мощна и премиум кола.А това,че е издухала от каране,важното е ,че така се чуства мъж.Дава пари за цигари и алкохол,но все реве ,че даржавата е лоша и му е малка заплатата.Ганя се мисли за тарикат,но всеки прайдоха може да го излъже

Оценка:
-8 +26

6X6
50 Отговор
Много ясно, на "по-автономните" коли ще им трябва още повече пасивна безопасност/защита , защото ще се блъскат като в лунапарк, заради шофьори, доверяващи се изцяло на електронните "асистенти" с които са накичени...

Оценка:
-2 +11

Kann
51 Отговор

До коментар #28 от "АУДИ":


Става въпрос за трошливите dsg кутий, не за хидротрансформатора на zf... на dsg- то колкото и да сменяш масло, никога няма да искара колкото другата...да не говорим за неадекватното превключване, тресене и тн...

Коментиран от #59, #65


Оценка:
-1 +8

Скот Килмър
52 Отговор
На скрап - всичко що дими, пърпори, ръждите от Ауди 80 до Фиат Пунто и некое смръдливо гоуфче. Подвижните отпадъци бият на очи отдалеч. Точно тези да се спират на годишен технически преглед и да отиват там закъдето отдавна са се запътили - скрап. Това са минимум двайсет процента от автопарка в България. Да се стягат в кръста и да събират 5-6 хилки за нещо което прилича на кола. Лъжат че нямат пари. Аз какво съм им виновен че да ми тровят въздуха който дишам?

Коментиран от #53


Оценка:
-24 +12

Някой
53 Отговор

До коментар #52 от "Скот Килмър":


Специално ще си взема ТДС и ще ти димя пред полуразпадналата се панелка в надежда или младост ;) Ей така, да ти е гадно 'щот си т*п.

Оценка:
-6 +14

Исторически наблюдател
54 Отговор

До коментар #1 от "Рошко":


Изобщо не ме интересуват какво карли скапаните българи . Тях самите не ги интересува нито какво карат нито какъв боклук ги управлява, долно племеот роби нещастни

Оценка:
-12 +15

55
Този коментар е премахнат от модератор.
жга г и
56 Отговор
Публикувано във факти.бг: Вредата от остаряването на автомобилния парк е очевидна- само и единствено за дизел важи това

Оценка:
-8 +4

ж ж жажа гт
57 Отговор
господа журналисти можете ли да докажете че автомобилите който сега наскоро са произведени са по качествени от тези от 90 те години и защо не говорите повечко за покупателна способност на българите

Оценка:
-2 +17

клъвач
58 Отговор

До коментар #27 от "Komapak":


за алуди кълвача ли става дума -алуди не е кола а клозет като бг то

Оценка:
-6 +3

Анонимен
59 Отговор

До коментар #51 от "Kann":


Тва са пълни глупости, тресене и неадекватно превключване няма. Ти първия прототип ли си карал? Моята е 7степенна, 2019та

Пробвал съм около 5-6 БМВ-та, всичките с калпави ZF, притрисане, вибрации при превключване между предавките, вярно не бяха мови. Общо взето са консуматив, при това се водят необслужваеми от БМВ

Оценка:
-1 +1

Анонимен
60 Отговор
Не вярвам на тази стъкмистика. В Австрия колите са едни от най новите, във Франция са достатъчно стари. Подмениха ги последните години с подкрепа от държавата, че в Париж не можеше да се диша. Както вече споменаха у нас има достатъчно, които стоят по улиците, предимно стари, водещи се на отчет

Оценка:
-2 +5

Руски трол
61 Отговор

До коментар #33 от "ЕСумНяма":


Мноооого ги поддържат!
Затова идват в София с разни изгнили таксета облечени с тиксо за да не се виждат дупките по ламарините.

Оценка:
-2 +6

Анонимен
62 Отговор

До коментар #2 от "Пропуска се":


Кой си ти, че ще определяш кола или каруца карам? На 500 000 км. като е, та какво - да я хвърля ли? Ми да те хвърлим и теб като станеш на 50. Аман от сноби.

Оценка:
-3 +22

Такси
63 Отговор
Аз пък съм таксиметров шофьор и искам да ви кажа че българина е невероятно богат човек тия митове че българина е беден са абсолютна глупост на такива места съм карал хора на такива места живеят такива коли карат такива пари пръскат за какво ли не че просто ви е бедна фантазията на хора които нямат допир до обществото

Оценка:
-4 +20

Бай онзи.
64 Отговор
Супер! Балъците да купуват коли за по 40-50 евра а ние после ги купуваме за по 5 бона евро и даянят още 100 хиляди км. Боли ма...че не била нова карам ауди А6 2005 3,0 TDI купих я за 1800 евро от Англия преди 3 год. На 200 хил.км. за 3 години съм и навъртял 45 000 км. Перфектна! Някой Англииски алабаш я е плащал нова 40 бона. Да е жив и здрав. Да 40 бона ще си купя къща в балкана с огромен двор...хе хе.
Айде със здраве и не ми обяснявайте колко сме прости че караме стари коли
Няма да пълним джобовете на корпорациите-изедници да го ду.....ат

Оценка:
-10 +16

АмДжи
65 Отговор

До коментар #51 от "Kann":


Алооо А 4 е само с dsg кутия нама с zf и ти толкова разбираш

Оценка:
-0 +4

АМИ
66 Отговор
ЗА ЛАДА ЧАКАХМЕ 15 ГОД НЯМАШЕ ЕВРО 5 ЕВРО 6 НЯМАШЕ . ФИННИ ПРАХОВИ ЧАСТИЦИ НЯМАШЕ НО ИМАШЕ КАЧЕСТВЕНИ ГОРИВА. СЕГА НЯМА ЕКО ЧИСТА ХРАНА А ГОРИВАТА СА ОТВРАТ НО ГОВОРИМЕ ЗА НОВИ БРИЧКИ. ОСЪЗНАЙ СЕ БЪЛГАРИНО.......

Оценка:
-3 +12

Мао
67 Отговор

До коментар #24 от "Грую":


пич, аз на японките им навъртам над 370000 - за аудито не виждам проблем

Оценка:
-0 +1

шофер
68 Отговор
Колите в България отговарят на пътищата ,и двете са с дупки .Само данъци винетки застраховки са супер за мафията .

Оценка:
-2 +9

Gosh
69 Отговор

До коментар #1 от "Рошко":


Много сме далече от това да плащаме европейски данъци, застраховки или пътни такси. Направете справка колко струва да притежавате автомобил в европа и тук.

Това че стандарта ни е нисък е друг въпрос, но таксите както и горивата са едни от най-евтините в Европа.

Коментиран от #80, #96


Оценка:
-1 +7

Оптимиста
70 Отговор
Вече сменям трета кола /на старо/, но винаги съседите ми казват - Ти пак си с нова кола.

Оценка:
-1 +15

MTGонтан
71 Отговор
Е как Русия 13,6 ? Тези там още карат технологии от миналия век

Оценка:
-8 +5

Anti AUDI
72 Отговор

До коментар #8 от "Иванкин":


Не казваш нещо много важно – За да минеш 600 000 км. с Ауди, даваш пари за още две Аудита!

Оценка:
-1 +10

Чук
73 Отговор
Сма тва НОЩ ли го каза ха ха ха....може може ще повярваме, иначе няйой път било убууу да не си в Еврокенефа, при сравнение с Ухрайна например....смехурковци

Оценка:
-1 +1

Сега
74 Отговор

До коментар #36 от "Българин":


Сега не можеш и да виеш от глад,беден и зле облечен!

Коментиран от #79


Оценка:
-1 +0

мобиле
75 Отговор

До коментар #46 от "Авто":


Я влез в немското мобиле и виж колко рена, шкоди и т.н. има на над 300 000 ?

Оценка:
-3 +1

потребител
76 Отговор
Защо сравнявате с човекоподобните укри? Те да не са член на ЕС? Те са за сравнение със Занзибар и Сомалия като не е сигурно дали онези хорица не са по-напред и от тях и от нас.

Оценка:
-0 +5

съзнание
77 Отговор

До коментар #4 от "Edin":


Е, причината е Ганьо манталитейшън.......Няма да си купи 10-годишно Рено Клио, 5-годишен Фиат Типо или Форд Фиеста на макс. 6-7 години от оторизиран дилър със сервизна история, а веднага с последните си стотинки ще се метне на S-Class W220, Passat B5, Golf 4 и прочие 20+ годишни изгнили шротове, купени за €1000 от шрот плаца в Германия и продавани тук на четворно по-висока от реалната им цена, щото ''кенефи'' не карал експертът по автомобили..........

Коментиран от #78


Оценка:
-5 +10

Ноа
78 Отговор

До коментар #77 от "съзнание":


Не е само в бг. Купуват и ще продължат да ги купуват, защото изброените от теб стари модели са много по-качествени от новите

Оценка:
-1 +6

Шамара
79 Отговор

До коментар #74 от "Сега":


А чакай , ако дойдат червените Курнелка ще те нахрани и облече а кола дори и стара ще гледаш само на снимка!

Оценка:
-5 +5

Дългия
80 Отговор

До коментар #69 от "Gosh":


Като приемат еврото ще се изравним......

Оценка:
-0 +0

бай пешо
81 Отговор
и 100 годишна кола да си купиш на следващия ден ще я видиш надраскана с пирон без значение е колко годишна е колата все ще ти я откраднат или ще ти я разбият на паркинга пред блока ако пък си купиш нова ще ти я крадат през ден и ще ти искат откуп това е българската действителност, спасението е терминал2 и се заселваш там където не те изгонят

Оценка:
-2 +5

82
Този коментар е премахнат от модератор.
Разделяме последното място с Литва!!!!
83 Отговор
Лъжа, последното място за каране на стари коли категорично е наше!!!! Украйна НЕЕ в ЕС не ние пробутвайте!! Да правите сравнение с Украйна, украинките са Плъзнали по Цяла Европа и. Великолритания. Искаралиса отдавна пари за коли!!

Оценка:
-1 +1

Великобритания
84 Отговор
Великобритания

Оценка:
-0 +1

Toва
85 Отговор

До коментар #23 от "БатП":


което казваш за англичаните е в основата на богатството на почти целия "запад",то си продължава и до днес,малко по-завоалирано. А старите коли едва ли са толкова голям проблем,по-скоро недостатъчно поддържаните.

Оценка:
-0 +1

Шоп от СО
86 Отговор

До коментар #48 от "Колио":


Статистиката си е много вярна. Няма как изоставени коли хем да не се водят на "отчет" по твоите думи, хем да са влезнали в статистиката...

Оценка:
-0 +0

1520
87 Отговор
най зле етам където САЩ въвежда демокрация ,колота се сменя когато доходите са добри

Оценка:
-0 +2

Бат Мишо
88 Отговор
Имам Тойота Карина II 1985 г 6 степенен механичен автомат НИКОГА НЕ ОТВАРЯН ИЛИ НАМЕКВАЛ ЗА ПРОБЛЕМ МАКАР ЧЕ НИКОГА НЕ СЪМ СМЕНЯЛ МАСЛО И ЗАВОДСКИ НЯМА МАСЛЕН ФИЛТЪР НА КУТИЯТА -пуши по малко от СЯКА КОЛА дизел произведена преди 2012 гори ми 6 -7-8 на бензин щото газ не ми минава през ум да слагам - на тестера едва мърда стрелката на емисиите НЯМА РЪЖДА НИКЪДЕ щото е правена в Киото по времето когато Бог ходеше по земята от
ИСТИНСКА ПОЦИНКОВАНА СТОМАНА а не 15 ти рециклаж уморени метали - части все още намирам нови И ПРЕЗ УМ НЕ МИ МИНАВА ДА Я СМЕНЯМ и ако ми забраните да я карам ЩЕ СИ ИМАМЕ СЕРИОЗНИ РАЗПРАВИИ да сте хаберлии в ГЕРБ

Коментиран от #89, #90


Оценка:
-1 +0

Бат Мишо
89 Отговор

До коментар #88 от "Бат Мишо":


ПС правена е за САЩ и вози като принцеса и вози по меко И Е ПО ШИРОКА от БМВ 525 2000 г - слава тебе господи продадах я на 1 балък и 2 та предни амортисъора СА ОРИДЖИНАЛДЪ щото за разлика от немските гробове отпред е лека и не разбива - ЦЯЛОТО предно окачване е оргиналното БЕЗ НАМЕК в шарнири и откак съм се качил на нея искам като отворя капака да чета КИОТО преди да изнесът производството в индонезия и грам не ми пука коя година е произведена

Оценка:
-0 +0

жфхижох
90 Отговор

До коментар #88 от "Бат Мишо":


Поцинкована тойота от миналия век. Звучи много оптимистично.

Оценка:
-0 +1

Защо ли
91 Отговор
Е така...Ами ако нямаш бизнес изискваш да караш на ден по 1000 клм за което е необходима здрава и надеждна кола /хайде и сигурна / защо ти е кола за 50-100хлв, после една кола за тези пари иска средства за поддържане, и то не в кварталния гаражосервиз....Но , ако я имаш само да се хукаш из махалата, това е вече разхищение на средства / чета по-нагоре '' З.Бахаров подкара джип за 170 бона '' /...За какво му е на обикновенния човек нова и скъпа лека кола / не джип /, да спи неспокойно и в всеки шум да се стряска за колата си да се върти като пумпал около нея всяка сутрин да не е драсната и т,н,....Н о, все пак въпрос на личен избор

Оценка:
-0 +1

Нищо не разбиращ
92 Отговор
Само не разбрах ,кога приеха Украйна в ЕС?

Коментиран от #93


Оценка:
-0 +1

Земеделец
93 Отговор

До коментар #92 от "Нищо не разбиращ":


Уганда и тя е вече в Евро съюза

Оценка:
-0 +0

ГДР-иеца кайто говори на ГДР-ииски!!
94 Отговор
Аз съм на мнение че бих предпочел нов автомобил и и да си го изплащам и подържам аз и да си го карам живот и здраве 15- 20г
Не като сега да съм горт чегвърти собственик и 3ти в България на 20г таратайка на която изплатих пазарната цена 3 пъти за 3г и каското не ми покрива на 100%щетата и с проста математика стигам до заклучението че евтиното скъпо изриза щом мога да си го позворя означава че мога и нова с 35% самоочастие и изплащам мога спокойно да го върна с доплащане и да си взема друга
Ще минава през оторизиран сервиз
И няма да ме мотаят гошо пешо драган през месец
Няма да ми хвърли навтова помпа
Няма отечки и окис по инсталацията и препряваници
И да се чудя кой какво е магарил
Инъче уж е навъртяло 300 000км за 21г
А кото знаем че европееца навърта м/у 20 000-50 000км на година
Да имаш книжка е втора професия
Да имаш кола второ семеиство
Трябва да си изряден инъче се влиза в статистиката в която загиват над 800 души на година защото "карай докъто се счупи" (с 140км)
Или с над 100 при ограничение 80км и т.н...

Оценка:
-2 +1

ГДР-иеца кайто говори на ГДР-ииски!!
95 Отговор
15-20г купчина желязо тон -два с добре прикрити ръжди и удари при удар подади несъобразена с корос не съобразена дистанзия при несъобрзяване с пътната настилка(защото е зле)
При удар с 50 км може да се разполови и да не се отворят въздушите възглавници...
Риск и голяма отговорност към всички и самият себеси

Оценка:
-1 +1

Фен
96 Отговор

До коментар #69 от "Gosh":


ГЕРМАНИЯ Волво хц90 годишен данък 375, месечна застраховка след почти 4 години откакто е моя е 75 Евро тоест 12х75 =900 +375 данък =почти 1300 задължителни, при все че и нафтата е 1.40 от началото на годината

Оценка:
-0 +1

97
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Тодор Танев
Министърът на образованието в Софийския университет:
Подценяването на образованието е траен процес, който води до преизподнята."

Още бисери
ТОП 5