9 Април, 2021 09:50 5 178 15

PSA с Fiat Chrysler включват всичките си автомобили в контакта

  • peugeot-
  • citroen-
  • fiat-
  • chrysler-
  • stelantis-
  • електрификация
PSA с Fiat Chrysler включват всичките си автомобили в контакта - 1

Концернът Stellantis, създаден през януари тази година чрез сливането на френската група PSA с Fiat Chrysler, очаква да продаде 400 000 напълно електрически и plug-in хибридни автомобила през 2021 година. Това е три пъти повече от реализираното през 2020-а, когато общите продажби на електрически автомобили и хибриди на всички марки от групата възлизат на само 139 хиляди автомобила.

Обещанието бе дадено от председателя на борда на директорите на Stellantis Джон Елкан в писмо до акционерите на автомобилния концерн, пише Ройтерс. Той отбелязва, че ще бъде възможно да се постигне желаният показател чрез въвеждане на 11 нови акумулаторни модела на пазара през 2021 година.

Stellantis е четвъртият по големина автомобилен производител в света по продажби и обединява много марки, включително американските Chrysler, Dodge и Jeep, италианските Fiat, Alfa-Romeo, Lancia и Maserati, както и свързаните с PSA Peugeot, Citroen, DS и Opel. Досега обаче само французите имат напредък в създаването на електрически превозни средства.

По-специално, те имат компактна платформа, на която вече се правят изцяло електрически версии, като Peugeot 208, Citroen C4 и Opel Corsa. Също така след няколко години трябва да се появи напълно електрическа версия на новия хечбек Peugeot 308. Предполага се, че италианците също ще се възползват от тези технологии.

Американското подразделение на Stellantis може да се счита за най-малко електрифицирано: Jeep и Chrysler все още се гордеят само с по някой хиблид в най-добрия случай. Компанията обещава да подобри тази ситуация през следващите години и да видим и изцяло електрически Jeep-ове.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й‼

    2 7 Отговор
    Има само една подробност . Че НЕ може да се ползва обикновен домашен контакт‼

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Дрън-дрън

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й‼":

    ВСЕКИ един електромобил може да ползва домашен контакт за зареждане и даже повечето идват с кабел в багажника, който можеш да включиш в контакта. Дори да го няма включен в цената, може да си поръчаш този кабел отделно. Тарикатите го пишат като опция, за да обявят ниска базова цена за модела, а после те дерат с 800 лв да си го купиш отделно, при положение че можеш да си го купиш от външна фирма за 100-200 лв.

    Коментиран от #5, #12

  • 3 Аха

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й‼":

    МОЖЕ! Но не се препоръчва, защото загрява контакта! За няколко часа, може, но за постоянно не се препоръчва, започва да загрява и може да запали!

    Коментиран от #4

  • 4 Егати аргументът

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "Аха":

    И за какво са ги направили тези контакти, ако загряват? Всеки един контакт трябва да издържа за неограничено време 16 ампера ток и някакъв процент повече ток за няколко часа. Точно затова на кръг контакти се слага автоматичен предпазител 16 ампера, защото след няколко минути претоварване с над 20 ампера предпазителя пада и пази контакта от прегряване. При над 25-30 ампера предпазителя пада веднага. Няма как да загрееш правилно изпълнена електрическа инсталация.

    Виж ако някой Ганьо е правил инсталацията и е пльоснал 25-32 ампера предпазители на кръг контакти "за да не падат" или е сложил "повече жички" на витловите предпазители "за да не горят" вече е съвсем отделен въпрос.

    Коментиран от #6, #15

  • 5 БАЙ Х@Й‼

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дрън-дрън":

    Това от "БГ мама" ли го прочете ‼ Ако искаш упътване , попрочети какви са възможностите на домашната мрежа / без да коментирам за осми етаж/ ‼ И какви допълнителни изисквания има ‼
  • 6 БАЙ Х@Й‼

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "Егати аргументът":

    Контакта е да си пуснеш пералнята ‼ ДРАГИ УЧЕНИЦИ ::::: " За пълното зареждане на Renalut Zoe (Z.E. 40), например, от обикновен контакт ще са необходими около 25 часа. За Hyundai Kona (64kWh), ще са нужни дори повече - 28 часа.
    В същото време, с подходяща зарядна станция за домашно ползване, времето за зареждане може да бъде намалено в пъти - например за Renault Z.E. 40 времето за пълно зареждане би могло да бъде свалено до около 2 часа и половина ‼ ДОМАШНА ЗАРЯДНА СТАНЦИЯ ‼Дано съм Ви бил полезен .

    Коментиран от #7

  • 7 Е така де!

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й‼":

    "Има само една подробност . Че НЕ може да се ползва обикновен домашен контакт‼"

    В крайна сметка, МОЖЕ ИЛИ НЕ МОЖЕ, да се ползва обикновен контакт? За време никой не говори?

    Ако все пак заговорим, с 16Ампера се зареждат по 20 километра за час. Ти по колко минаваш на ден, та една нощ няма да ти стигне за зареждане от обикновен контакт? Зареждане за 50 километра се равнява на загряването на 100 литров бойлер, а почти всяко домакинство разполага с такъв и ГО ПОЛЗВА ЕЖЕДНЕВНО.

    Коментиран от #8

  • 8 БАЙ Х@Й‼

    5 6 Отговор

    До коментар #7 от "Е така де!":

    То и отровни гъби можеш да ядеш , но само веднъж !

    Коментиран от #11

  • 9 Зевзек

    0 1 Отговор
    Аааа не ща аз тъй...че тоя ток кой че го плаща? Аз пари за ток не давам! Ей тъй от въздуха нещо ако мое ...ше склоня де!

    Коментиран от #10

  • 10 Винаги имаш избор

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Зевзек":

    Като не щеш да плащаш 3 лв за 100 км за ток, винаги можеш да дадеш 20 лв за същото разстояние да си купиш бензин.

    Коментиран от #13

  • 11 Хайде още един

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "БАЙ Х@Й‼":

    Чиято инсталация е правена от Ганьо и ще изгори в момента в който включи нещо по-мощно от зарядно за телефон в контакта! Така ще изгори че направо ще се взе го взриви и ще го умъртви на място както и всички в радиус от 100 км. То бива да хиперболизирате, но не се ли усещаш, че прекаляваш? Не познаваш ли някой който да има бойлер в къщи? Питай го дали е чак толкова смъртоносно да го пуска и да харчи по осем киловатчаса на денонощие? И то всеки ден! Същата тази енергия ще ти стига за около 18 хиляди километра годишно и ще оскъпява сметката ти за ток с още 36 лв на месец.
  • 12 ДРЪН ДРЪ ЯААААА...

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Дрън-дрън":

    До нас има един с ел бмв. Човека каза за бьрзо зареждане в кьщи тряа да имаш трифазен ток с достъм от около 15 кв минимум със съответната зарядна станция която е колкото половината бмв. На 220 волта го зарежда по 3 дена за 85 процента..... Панятна....
  • 13 Ма ти си мислиш чи тока няма

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Винаги имаш избор":

    Да го удари тока и да стане 2 кева киловата кьт са напьлни с прахусмукачки...
  • 14 Пробвал

    1 1 Отговор
    Ако не се лъжа домашните инсталации са оограничени до 6 кВч, исках да слагам ел. котле за парното хората смятаха смятаха и с 1.5 кВ котле казаха, че е на ръба, вие искате по 7 кВч зарядно да пускат.
    Да не говорим какво ще стане с панелките - ще летят кабели през трерасите да си зареждаш дръгела пред блока - да бе!
  • 15 Jack Bauer

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Егати аргументът":

    Обяснявай ти на неандерталеца какво е това ток и контакт. Жена ми като включи фурната и два котлона отгоре, защо не ми загрява контакта - защото захранващите кабели са предвидени за мощността която се включва. Много ясно че не може да си включиш електрическата кола в контакта в който си зареждаш смартфона. Ще си прекараш "по-дебел" за зареждане на колата и няма да ти загрява.