Last news in Fakti

9 Май, 2021 12:00 16 321 25

SUV-тата, които най-малко стават за офроуд

  • suv-
  • кросоувър-
  • клиренс-
  • офроуд
SUV-тата, които най-малко стават за офроуд - 1

На страниците на автомобилното издание Hotcars се появи един любопитен списък на автомобили с повишена проходимост, които, според съставителите му, съвсем не се чувстват добре извън пътя.

Основната причина, която се посочва в проучването и която влияе върху шофирането на автомобила, е малкият пътен просвет, който не позволява на кросоувърите и SUV-тата да преодоляват дори и най-леките офроуд препятствия.

Освен нисък клиренс, авторите взимат под внимание профил на гумите, ъгъл на атака, дължина на надвесите и т.н. Ето и седемте SUV-та и кросоувъра, които според Hotcars се представят най-зле, когато напуснат асфалтовия път:

1. Audi RSQ8

2. Volkswagen ID4

3. BMW X3

4. Hyundai Tucson

5. Porsche Cayenne

6. Ford Explorer

7. Volvo XC90


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Камикадзе 🛩

    14 40 Отговор
    Абе за БМВ х3 не съм съгласен. Тука из камънака ги има доста и не ги спират. И Кайени има два-три.
  • 2 Т. н. Паркетни

    49 17 Отговор
    Джипки... Виждаме, че в списъка ги няма традиционните производители на истинските високопроходими автомобили като Тойота, Нисан, Лендровер... А бе джендерски коли са тези SUV

    Коментиран от #23

  • 3 мани мани

    30 8 Отговор
    зяпал съм клипчета с порше кайен из калта, та добре си се справя, ама при условие, че имате доста пари :)
  • 4 хъхъ

    30 12 Отговор
    Тези коли не са за офроуд. Дори при по-сериозен сняг зимата се затормозяват. Повечето джипки с отворени диференциали се окопават лесно в 15 см. сняг.

    Коментиран от #16, #22

  • 5 Ерец

    20 2 Отговор
    Защо само извън пътя !? Ами на сняг как ли ще се представят посочените модели на примерно 20тина см заснежена пътна настилка ?

    Коментиран от #7

  • 6 Корона глад

    33 15 Отговор
    Този сегмент не е създаден за офроад,а за хора , които искат да изпъкват с финанси пред останалите. Един стар варбург или трабант е в пъти по проходим от Тея паркетки

    Коментиран от #12

  • 7 бе ем ве

    15 7 Отговор

    До коментар #5 от "Ерец":

    Ела да видиш как...върти предни, върти задни гуми..окопава се и викаш съседите да бутат.
  • 8 Парагвай

    27 4 Отговор
    Тия жипки ти дават фалшиво усещане за сигурност и проходимост през зимата, надценяваш способностите им, буташ се в преспите и след това не може да излезеш.
  • 9 121222

    13 25 Отговор
    Абсолютно не вярна класация АМС тестваха Кайен и Рейндж Роувър на офроуд трасе, от където премина Рейнджа, мина и Кайена. А Рейнджа е най-добрия офроудър. Тази класация ако е само на принципа на просвета, да ви кажа, че RSQ8 и Кайен са на въздушно окачване и в режим офроуд просвета им рязко се вдига и стават доста проходими, но да на асвалта им е по-добре, дори Audi RSQ8 държи рекорда за най-бърз СУВ на писта Нюрбургринг.
  • 10 Ленин

    12 23 Отговор
    От Лада Нива по проходимо няма!

    Коментиран от #11, #13

  • 11 Майстор Тричко

    20 2 Отговор

    До коментар #10 от "Ленин":

    Има, има - на дядо ти каручката "Опел дий".
  • 12 Камикадзе 🛩

    8 12 Отговор

    До коментар #6 от "Корона глад":

    За трабанта е така. Колегите все още си ги карат, че са най-масови. За вартбурга не знам. А до поставилите минуси на коментар 1, ми елате и вижте, като сте толкова отворени. Не хваля БМВ-тата, само констатирам. И аз ги мразя, но това не значи, че ги няма. Не си завирайте главите като щрауси.
  • 13 Камикадзе 🛩

    12 13 Отговор

    До коментар #10 от "Ленин":

    Така е. Шефа кара Лада Нива. Доста е доволен и си прави майтап със затъналите западни „джипове”. Въпреки, че се чупи често и прегрява, ама и ти да дойдеш, и ти ще се счупиш. Пък и той не е от пазещите, кара на принципа „педала до метала”.
  • 14 гост

    5 6 Отговор
    Моето Пежо що го няма ... То трябва да е в ТОП3
  • 15 Пешо Мъката

    14 1 Отговор
    Мисля, че класацията трябва да бъде поведена от количките определяни от производителите им за СУВ но с наличието на един двигателен мост. За мен това е водещо, защото и най-лошото 4х4 е по-добре от един мост с отворен диференциал. И тук има доста френски марки и клонингите им от по-евтините им филиали.
  • 16 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "хъхъ":

    На 15см. не се окопават, и с нормална кола минаваш, стига да можеш. Но при много сняг се окопават жестоко.... Седят до присигаето на трактор да ги дръпне.
  • 17 Elias

    20 0 Отговор
    Сигурен съм, че модата доста обърка понятията, SUV , кросоувър и ван. Модерно е да се казва кросоувър, но примерно I.D 4 не е нищо друго освен ван с големи гуми. Смалете му гумите, намалете големината на калниците и си става ван какътво е примерно Туаран. Някой ден за SUV и кросоувър ще се говори като годините на голямата измама, пладнешки обир.
  • 18 Японеца

    10 0 Отговор
    Докато има балъци има и тaрикати! Създават мода и всички купуват, SUV
  • 19 Джуган

    4 1 Отговор
    Първото поколение Кайен Турбо предлагаше много сериозен офроуд пакет като опция, но се оказа че интересът беше почти нулев, така че беше логично да спрат да го предлагат.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Гост

    4 0 Отговор
    Всичко става за офроуд, стига да си го прежалил. Чичо Генчо с жигулата ще нацепи много съвременни автомобили, рекламирани като високопроходими, но прекалено скъпи за тази си цел.
  • 22 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "хъхъ":

    Имам Уазка и нямам нито един блокаж. Според мен блокажите са ти последна грижа. Достатъчно просвет, голяма и агресивна гума, мотор да завърти гумата и липса на кори и пластмаси, които те е страх да потрошиш. От там нахална засилка и излиза почти навсякъде. Блокажите и лебедките вършат работа, но ти трябват в 10 процента от случаите.
  • 23 бмв

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "Т. н. Паркетни":

    Не джендърски баце, просто като на някои хора им трябва място и сигурност НА ПЪТЯ за семейството.
    А не като тия "истинските" с над 100км да се обръща.
  • 24 иди

    1 4 Отговор
    RSQ8 кой казва че не става?

    Коментиран от #25

  • 25 ХМС

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "иди":

    Аз го казвам. Ти да не би да имаш такава кола и да си я изпробвал?