Преди четири години концепцията Honda Sports EV дебютира в Токио, продължавайки дизайнерската линия на градския автомобил Urban EV. Тогава перспективите за масово производство бяха неясни, но сега ситуацията се изясни. Според японското издание Carsensor, позовавайки се на собствени източници, спортноориентираната електрическа кола ще влезе на поточната линия през 2022 година.
Моделът ще се базира на платформа със задно задвижване от Honda e, като основните компоненти и възли също ще бъдат заимствани от градския електромобил, а това е 35,5 kWh батерия, която захранва електрическия мотор. Последният има две нива на мощност - 136 и 154 к.с., а пробегът по европейския стандарт WLTP е 220 км. Носят се слухове, че захранваната от батерии Honda Sports EV ще бъде наследник на спортното купе S660, производството на което ще приключи следващата пролет.
На презентацията в Токио за Sports EV обещаха „функции на изкуствения интелект“ и комплекса за автоматизиран мрежов помощник на Honda, който е в състояние да разпознае емоциите на собственика и да запомни неговите навици. Тогава салонът не беше показан, но според непотвърдени данни колата ще разполага с много голям сензорен екран и позициониране на седалките по схемата 2 + 2. Дръжките на вратите на шоу колата бяха скрити, но не всички подобни функции ще оцелеят до масовото производство.
По-рано стана известно, че японската марка възнамерява да ограничи продажбите на бензинови и дизелови автомобили в Европа през следващата година. Хибридите и електрическите автомобили ще заемат тяхното място.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 рено ентусиаст
Коментиран от #10, #12
14:39 01.06.2021
2 gost
14:43 01.06.2021
3 номад
Коментиран от #6, #8
14:49 01.06.2021
4 ШОП
Коментиран от #5
14:50 01.06.2021
5 номад
До коментар #4 от "ШОП":
автора е от Ботевград : мен ма не е яд теб ,мен ми се не яде14:58 01.06.2021
6 пешо
До коментар #3 от "номад":
пише се индиАнец, с "а".колиците все по дж.енд.ърски взеха да ги правят, що ли?
а това, че процесът на производство на батериите е скрит, успокоява съвестта на популацията, Фключително на номади разни.
15:12 01.06.2021
7 Гост
15:37 01.06.2021
8 Гост
До коментар #3 от "номад":
Я пак напиши думата индЯнец, моля!15:38 01.06.2021
9 факт
15:47 01.06.2021
10 незнайко
До коментар #1 от "рено ентусиаст":
Не говори глупости ! Ако не бяха китайците и японците Rimac нямаше да съществува ! Обърна ли внимание на капацитета на батериите на автомобилите ??? Кой мислиш е произвел батериите и двигателите на Rimac ? Говаря за тази марка защото се мъчите да сравнявате несравними неща !!!18:05 01.06.2021
11 рено ентусиаст
Нулеви технологии идват от джапанеску те та
22:34 01.06.2021
12 Фен на френска скраб
До коментар #1 от "рено ентусиаст":
които не знае какво масло да си сложи на реното пише за Японците.Най-бързо обезценените коли са на Франсетата.Хондата си е супер има визия на ретро автомобил + модерен дизайн.160к.с.са напълно достатачни + пробега от 200км.Колко км.изминаваш на ден в града?Тази кола става и за извън градско в нашата мила родина.Точно това е пиниза малка бат.ниско тегло,тънка цена и ако се зарежда за 15-20мин. до 90-100% София - Бургас ще имаш две спирания за заряд за тоалетна кафе+цигара.Което сега го правиш пак с кадящото ти рено.Най-вероятно колата ще ускорява до 100 за 6 сек.като е напълно прилично и доста Бг.пушилки ще бъдат наказани.Моят шеф е сложил надпис, сервиза не извършва ремонти на Френски автомобили.Питах колегите защо, досещах се.Фреските коли са най-скапани и недомислени за ремонти.11:07 03.06.2021
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Lancista per Sempre
01:10 19.12.2021