ФАКТИ.БГ
  • jeep-
  • magneto-
  • stellantis-
  • stelantis

Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година

От Stellantis разкриха плановете си за всъдеход на ток

Публикувана: 4 Август, 2021 16:03
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1615
Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година - 1
Снимки: Jeep
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Както по-рано ви информирахме Stellantis разкри финансовите си резултати за първата половина на тази година и заедно с тях от компанията обявиха планове за представяне на няколко нови електрически модела. Един от тях ще бъде всъдеход под бранда на Jeep и се очаква да дебютира през 2023 година.

Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година

От марката не разкриват подробности за това кой модел ще захвърли бензиновия или дизелов агрегат за сметка на електромотори, но най-вероятно това ще е Wrangler, съдейки по концепта, който от Jeep представиха преди няколко месеца.

Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година

Припомняме, че американската компания разполага с няколко хибридни модела в своето портфолио, включително Wrangler 4xe, Compass и Renegade, а в Китай и Commander. Очаква се в близко бъдеще да станем свидетели и на премиера на plug-in хибридна версия на Grand Cherokee

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Чудно
1 Отговор
Къде ще ги зарвждате всичкинтвзи изцяло елвктричвски автомобили? На бензинотанциите не става! Пред къщата не става, првд мола не става... ще плачете за бвнзинките! Толкова ще плачете, че това ще е причината за разпада на ес кочина. Ще се усетят, но много късно. Мерквлиците ще си управляват само в Баварията!

Коментиран от #2, #3, #5, #7


Оценка:
-4 +8

БАЙ Х@Й ‼️
2 Отговор

До коментар #1 от "Чудно":


Ауди подготвя за Дакар електромобил! Ще разполага и с бензинов TSI , който ще зарежда батериите 🤔

Оценка:
-2 +4

7гкцлг8кце7
3 Отговор

До коментар #1 от "Чудно":


Гйбнйру8уухъъе ъгггйгхфл

Почти толкова ти се разбира от поста!

Оценка:
-1 +5

тарикату
4 Отговор
Като подкарате всички миксерите, да не вземат да ми вдигнат тока, че тогава ще се ядосам.

Оценка:
-1 +4

гост
5 Отговор

До коментар #1 от "Чудно":


Всъщност ако не беше Меркелица и тлъстите баварски лобисти , двг-то щеше да е забранено още 2025 като в Норвегия , а не 10 години по-късно ! Обаче гледай какво става след 4 години , като влезе забраната в Норвегия и всички се уверят , че не само няма проблем , а е МНОГО ПО-ДОБРЕ !!!! Жална им майка на пушилниците , ще ги палят по улиците !!

Коментиран от #6


Оценка:
-3 +3

факт
6 Отговор

До коментар #5 от "гост":


В норвегия и да влезне в ЛЕсото никога няма да влезне

Оценка:
-1 +2

3-Фазния
7 Отговор

До коментар #1 от "Чудно":


Всяка къща има контакт, всеки стълб за улично осветление има контакт, никой двор няма петролен кладенец, нито рафинерия. Роден ток вместо вносен петрол, чист въздух и пари за почивки. Ти като няма да си купуваш, чий го дириш тук?

Коментиран от #8


Оценка:
-1 +4

карача
8 Отговор

До коментар #7 от "3-Фазния":


На кой стълб има контакт? - на всеки.Точно за такива лумпени са електрическите играчки.Джипа ходи по горите и планините,не по къщите и стълбовете, ама то на компютъра не ги пише тия работи.

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +1

Дрън-дрън
9 Отговор

До коментар #8 от "карача":


По хижите и вилите в балкана има повече контакти отколкото бензиноколонки. Никой не харчи по един резервоар на ден в планината.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +1

Хо хо хо
10 Отговор

До коментар #9 от "Дрън-дрън":


Малка теглителна сила има с тия батерии голямото съпротивление ще ги разреди много бързо.

Коментиран от #11, #12, #13


Оценка:
-0 +0

Ти да видиш!
11 Отговор

До коментар #10 от "Хо хо хо":


Малка теглителна сила? Да не твърдиш, че ДВГ има по-голям въртящ момент от електродвигателя? Да не твърдиш, че ДВГ харчи по-малко енергия за час при движение на първа и включени бавни предавки, отколкото ще харчи един електродвигател, който дори няма предавки, а работи с фиксирано предавателно отношение между колелата и двигателите? А сещаш ли се че след всяко изкачване, няма как да не следва и спускане, при което голяма част от енергията използвана за качване, ще се върне обратно в батерията? В резервоара ще се върне ли нещо?

Оценка:
-1 +1

12
Този коментар е премахнат от модератор.
Колко да е малка теглителната сила
13 Отговор

До коментар #10 от "Хо хо хо":


Ето ти как се преодолява 45-градусов наклон и как го взе все едно се движи по равното. Понеже премахнаха предишното мнение заради линк към видео, все едно има някаква разлика дали видеото ще е от ютуб или от някъде другаде, потърси в google:

Watch Rivian’s electric SUV climb an insane 45-degree slope like it’s nothing


Без да се чуди на каква предавка да го качи, без да има проблем и загуба на мощност и въртящ момент при загуба на сцепление, защото максималният въртящ момент е достъпен от нула оборота на електродвигателите и гумите, докато ДВГ го постига при високи обороти, докато гумите са с 0 оборота и при предаването голяма част от мощността се губи безцелно в топлина, да не говорим за износването на съединителя в някои случаи.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Шофьор на Porsche
Шофьор на Porsche обяснява пред Нова телевизия защо се разхожда из Южния парк с автомобила си
"Бях там по работа. Превозвах материали за строеж на детска площадка""

Още бисери
ТОП 5