Преди няколко седмици ви информирахме, че от американската компания смятат да представят концепт за електрически Jeep и ето че това вече е факт. Всеки посетител на традиционното Великденско Jeep Сафари ще може да разгледа отблизо новия офроудър на ток.
Jeep Magneto споделя база с последната генерация на Wrangler, разполага с над 5 см по-високо окачване и 35-инчови A/T гуми. Подобно на бензиновата версия, така и тази на ток, може да „гази“ във вода с дълбочина над 75см.
От гледна точка на задвижване, концептът предлага електромотор с мощност от 285 конски сили и максимален въртящ момент от 370 нютон метра. Най-интересно е наличието на механична трансмисия с 6 предавки, което е нетрадиционно при автомобилите на ток.
Батерията е с големина от 70 кВч и е разделена на 4 отделни модула за по-добър баланс на теглото. Можем да намерим един в предната част, един в задната, както и по два от всяка страна на Jeep-а.
Засега не се споменава нищо повече за пробег при различни условия или продължителност на зареждане, като единствено знаем, че ще разполага с 800-волтова технология, а спринтът от 0 до 100 ще отнема около 7 секунди. Очакваме повече информация за концепта в следващите дни, а за серийна версия ще трябва да изчакаме още поне няколко години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БатП
Коментиран от #11
09:23 22.03.2021
2 Kcaniba
09:23 22.03.2021
3 Случаен
09:24 22.03.2021
4 Kcaniba
09:24 22.03.2021
5 Кво туй
09:28 22.03.2021
6 тарикату
09:36 22.03.2021
7 Нико
09:36 22.03.2021
8 ВъГъЗъ
09:41 22.03.2021
9 Гоуст
Коментиран от #10
09:46 22.03.2021
10 мислещ
До коментар #9 от "Гоуст":
Хехе, а на нормални пътища? Защото там и тир ще я издуха ладата.09:52 22.03.2021
11 БатБо
До коментар #1 от "БатП":
Ами толкова си могат горките. Като не могат да направят двигател с повече Нютон метри, ще трябва да слагат на скапания двигател скоростна кутия, за да има някакъв въртящ момент при катерене и ниски обороти. Тя щеше да е абсолютно безсмислена, ако джипката имаше по един или повече двигатели на предната и задната ос, които да имат достатъчен въртящ момент. Към момента един добър ел.двигател струва по-евтино от скоростна кутия като себестойност, стига да имаш технологията.Коментиран от #18
10:32 22.03.2021
12 Алфа Вълкът
Коментиран от #17
13:10 22.03.2021
13 GTE
Коментиран от #14, #16
19:02 22.03.2021
14 Ти да видиш!
До коментар #13 от "GTE":
Казваш 4 х 300 =1200км пробег с едно зареждане заради добавяне на скоростна кутия? ГЕНИЙ СИ ТИ, ГЕНИЙ!07:32 23.03.2021
15 некойси
09:13 23.03.2021
16 Знайко
До коментар #13 от "GTE":
Не ми е чудно, че има такива неграмотници като теб. Чудно ми е, че имаш повече плюсове, отколкото минуси. Мислиш ли, че автобилни концерни, които харчат милярди за разработки и имат над половината от всички инженери от топ 100 в света. И работят с всички университети и професори. Щяха да харчат толкова много пари за изследвания и търсене на нови акумулатори с по-голям капацитет. И щяха да слагат толкова големи, скъпи и тежки батерии в електрическите си коли. Ако с отдавна измислените и усъвършенствани налични скоростни кутии. Можеше толкова лесно да се увеличават пробега 3-4 пъти само с добавянето на няколко предавки в скоростна кутия към електродвигателя. Това, което си написал е пълна глупост. Скоростната кутия при автомобилите с ДВГ подобрява икономичноста, но с проценти, а не в пъти. А при електродвигателите ефекта е по-слаб и почти незабележим. Това, което скоростната кутия подобрява най-вече е ускорението и изкачването на нанагорнище. Затова джиповете имат понижаващи предавки, за да могат по-лесно да изкачват големи наклони в пущинаците и за да не запалят съединителни. Електрическото Porsche Taycan има 2 степенна скоростна кутия само поради две причини по-добро ускорение и по-висока максимална скорост. Неговата скоростна кутия на 2-ра предавка не му увеличава пробега. Пробега му зависи единствено от големината на батерията.20:14 23.03.2021
17 Знайко
До коментар #12 от "Алфа Вълкът":
Точно за това са му сложили скоростна кутия, заради нютонметрите. С нея ги увеличава за сметка на максимална скорост.20:17 23.03.2021
18 Знайко
До коментар #11 от "БатБо":
Не е толкова до можене, колкото е въпрос на ЦЕНА и печалба. Те могат да му сложат и 8 електродвигателя вместо един. И 8 батерии, вместо 4. Но тогава потенциалните им клиенти ще са много по-малко. Преди 120 години, конкурентите се подигравали на Хенри Форд, че колите му били брички. И че заради евтината цената, на която ги продавал щял да фалира. След 20 години, се оказало, че Хенри Форд не само не фалирал. Но станал по-богати от всичките присмиващи му се навремето конкуренти взети заедно. И за един месец произвеждал толкова много автомобили, колкото конкурентите му, не са могли да произведат за всички изминали 20 години.20:32 23.03.2021