22 Март, 2021 09:18 3 679 18

Jeep представи електрически Wrangler с механична трансмисия

  • jeep-
  • wrangler-
  • magneto-
  • електрически

Jeep Magneto е електрическата версия на Wrangler

Jeep представи електрически Wrangler с механична трансмисия - 1
Снимки: Jeep

Преди няколко седмици ви информирахме, че от американската компания смятат да представят концепт за електрически Jeep и ето че това вече е факт. Всеки посетител на традиционното Великденско Jeep Сафари ще може да разгледа отблизо новия офроудър на ток.

Jeep представи електрически Wrangler с механична трансмисия

Jeep Magneto споделя база с последната генерация на Wrangler, разполага с над 5 см по-високо окачване и 35-инчови A/T гуми. Подобно на бензиновата версия, така и тази на ток, може да „гази“ във вода с дълбочина над 75см.

Jeep представи електрически Wrangler с механична трансмисия

От гледна точка на задвижване, концептът предлага електромотор с мощност от 285 конски сили и максимален въртящ момент от 370 нютон метра. Най-интересно е наличието на механична трансмисия с 6 предавки, което е нетрадиционно при автомобилите на ток.

Jeep представи електрически Wrangler с механична трансмисия

Батерията е с големина от 70 кВч и е разделена на 4 отделни модула за по-добър баланс на теглото. Можем да намерим един в предната част, един в задната, както и по два от всяка страна на Jeep-а.

Jeep представи електрически Wrangler с механична трансмисия

Засега не се споменава нищо повече за пробег при различни условия или продължителност на зареждане, като единствено знаем, че ще разполага с 800-волтова технология, а спринтът от 0 до 100 ще отнема около 7 секунди. Очакваме повече информация за концепта в следващите дни, а за серийна версия ще трябва да изчакаме още поне няколко години.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БатП

    13 16 Отговор
    Хем на ток, хем ръчка. Каква ли извратения няма да измислят вече?

    Коментиран от #11

  • 2 Kcaniba

    13 21 Отговор
    Когато Джиип покаже какво може Лада Нива жално подсмърча в ъгъла
  • 3 Случаен

    17 5 Отговор
    Такава електричка по може да карам.
  • 4 Kcaniba

    14 11 Отговор
    Когато Джиип покаже какво може Лада Нива жално подсмърча в ъгъла
  • 5 Кво туй

    7 13 Отговор
    Симпатична играчка , ама ... хермафродит - електромобил пък с механична трансмисия .
  • 6 тарикату

    3 13 Отговор
    паркетник, ще го скъсам с голфу
  • 7 Нико

    14 2 Отговор
    Това е топ решение
  • 8 ВъГъЗъ

    1 12 Отговор
    Прилича на китайска играчка сглобена в Кравария!!!
  • 9 Гоуст

    10 15 Отговор
    Лада Нива ще смаже джиип на всякакви терени а като добавим и ценовата разлика нещата стават трагични.

    Коментиран от #10

  • 10 мислещ

    10 5 Отговор

    До коментар #9 от "Гоуст":

    Хехе, а на нормални пътища? Защото там и тир ще я издуха ладата.
  • 11 БатБо

    5 14 Отговор

    До коментар #1 от "БатП":

    Ами толкова си могат горките. Като не могат да направят двигател с повече Нютон метри, ще трябва да слагат на скапания двигател скоростна кутия, за да има някакъв въртящ момент при катерене и ниски обороти. Тя щеше да е абсолютно безсмислена, ако джипката имаше по един или повече двигатели на предната и задната ос, които да имат достатъчен въртящ момент. Към момента един добър ел.двигател струва по-евтино от скоростна кутия като себестойност, стига да имаш технологията.

    Коментиран от #18

  • 12 Алфа Вълкът

    4 3 Отговор
    Убавец, ама с тия нютонметри е просто паркетник!

    Коментиран от #17

  • 13 GTE

    4 2 Отговор
    Решението е нестандартно, но то предполага щадящо изчерпване на батерията и така пробега може да стане 4х300 без скъпа и тежка батерия и без скъм електромотор. Може и да не е много технологично, но си има и положителни страни. В пустоща пробег от 200 - 300 км означава постоянно някой да закъсва някъде за ток, където няма да бъде прекаран.

    Коментиран от #14, #16

  • 14 Ти да видиш!

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "GTE":

    Казваш 4 х 300 =1200км пробег с едно зареждане заради добавяне на скоростна кутия? ГЕНИЙ СИ ТИ, ГЕНИЙ!
  • 15 некойси

    3 0 Отговор
    По време на прехода някои от марките ще се затрият. Естественият ход на еволюцията, когато не можеш да се приспособиш към новите условия.
  • 16 Знайко

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "GTE":

    Не ми е чудно, че има такива неграмотници като теб. Чудно ми е, че имаш повече плюсове, отколкото минуси. Мислиш ли, че автобилни концерни, които харчат милярди за разработки и имат над половината от всички инженери от топ 100 в света. И работят с всички университети и професори. Щяха да харчат толкова много пари за изследвания и търсене на нови акумулатори с по-голям капацитет. И щяха да слагат толкова големи, скъпи и тежки батерии в електрическите си коли. Ако с отдавна измислените и усъвършенствани налични скоростни кутии. Можеше толкова лесно да се увеличават пробега 3-4 пъти само с добавянето на няколко предавки в скоростна кутия към електродвигателя. Това, което си написал е пълна глупост. Скоростната кутия при автомобилите с ДВГ подобрява икономичноста, но с проценти, а не в пъти. А при електродвигателите ефекта е по-слаб и почти незабележим. Това, което скоростната кутия подобрява най-вече е ускорението и изкачването на нанагорнище. Затова джиповете имат понижаващи предавки, за да могат по-лесно да изкачват големи наклони в пущинаците и за да не запалят съединителни. Електрическото Porsche Taycan има 2 степенна скоростна кутия само поради две причини по-добро ускорение и по-висока максимална скорост. Неговата скоростна кутия на 2-ра предавка не му увеличава пробега. Пробега му зависи единствено от големината на батерията.
  • 17 Знайко

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Вълкът":

    Точно за това са му сложили скоростна кутия, заради нютонметрите. С нея ги увеличава за сметка на максимална скорост.
  • 18 Знайко

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "БатБо":

    Не е толкова до можене, колкото е въпрос на ЦЕНА и печалба. Те могат да му сложат и 8 електродвигателя вместо един. И 8 батерии, вместо 4. Но тогава потенциалните им клиенти ще са много по-малко. Преди 120 години, конкурентите се подигравали на Хенри Форд, че колите му били брички. И че заради евтината цената, на която ги продавал щял да фалира. След 20 години, се оказало, че Хенри Форд не само не фалирал. Но станал по-богати от всичките присмиващи му се навремето конкуренти взети заедно. И за един месец произвеждал толкова много автомобили, колкото конкурентите му, не са могли да произведат за всички изминали 20 години.