Last news in Fakti

6 Август, 2021 12:39 24 293 46

25 автомобила на старо, които към днешна дата не се славят с особена надеждност

  • ненадеждни коли-
  • класация
25 автомобила на старо, които към днешна дата не се славят с особена надеждност - 1

За целите на проучването, което е направено от Edmunds, са интервюирани 15 000 шофьори. По този начин са анализирани данни за 175 модела от 31 марки. Шофьорите са помолени да докладват за неизправности в автомобила през последните 12 месеца. Взети са предвид и цената на ремонта и продължителността му. В резултат на това е получен този анти-рейтинг за надеждност, а след името на всеки модел е посочен процентът на надеждност. Така най-ниската цифра от тези проценти, говори за най-голяма ненадеждност.

Ето и класацията за най-ненадеждните стари коли

1. Porsche Cayenne (2003-2010) – 40,4%
2. BMW X5 (2007-2013) – 42,6%
3. Nissan Qashqai (2007-2014) – 45,6%
4. Land Rover Discovery (2004-2017) – 45,7%
5. Nissan Qashqai (2014-2021) – 46,3%
6. Land Rover Discovery Sport (2014-2020) – 51,4%
7. Skoda Octavia (2004-2013) – 54,4%
8. Mercedes A-Klasse (2005-2012) – 56,3%
9. Volkswagen Passat (2005-2015) – 57,9%
10. Opel Zafira (2005-2015) – 60,6%
11. Volkswagen Tiguan (2007-2016) – 61%
12. Citroen Grand C4 Picasso (2014-2020) – 61,7%
13. Volkswagen Touran (2003-2015) – 63,3%
14. Mazda 6 (2007-2012) – 63,5%
15. Ford Mondeo (2007-2014) – 64,8%
16. Porsche 911 (2004-2011) – 71,9%
17. Opel Corsa (2006-2012) – 73,0%
18. BMW 6 Series (2011-2018) – 73,7%
19. Mercedes E-Klasse (2002-2009) – 74,9%
20. Volkswagen Golf (2009-2013) – 74,9%
21. Volvo XC90 (2002-2015) – 75%
22. Jaguar XF (2007-2015) – 76,5%
23. Range Rover Sport (2013-2021) – 76,5%
24. Audi A6 (2011-2018) – 76,7%
25. BMW 2 Series Active/Gran Tourer (2015-2021) – 78,3%


Поставете оценка:
Оценка 4 от 40 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фффф

    91 16 Отговор
    Доста бедно откъм японски коли нали!
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 МаКаТа

    68 21 Отговор
    С изключение на една мазда (нисана не го броя за японски) пак липсват японските коли. Навсякъде си плащат викате а? германски сектанти

    Коментиран от #29

  • 4 дааа

    33 9 Отговор
    Моят Масквич 2140 го няма защото е мноо надежден.

    Коментиран от #39

  • 5 провинциалист от провинция Тракия

    74 8 Отговор
    Излишна класация. Производителите вече полагат сериозни усилия автомобилът да е здрав само в рамките на гаранционния срок. За каква надеждност да говорим?
  • 6 Пилот на Ферари

    61 16 Отговор
    Х5 си е пълен боклук . И не само модела от 2007-2013 , а и предния. Също Голф ,Пасат и сие.

    Коментиран от #8, #30

  • 7 Хаджи Папурко

    15 41 Отговор
    Дачията си е Дачия, здравина и надеждност.
  • 8 азз

    11 27 Отговор

    До коментар #6 от "Пилот на Ферари":

    Глупости, за първата генерация е53
    Ти какъв караш или си чувал пред блока приказки?

    Коментиран от #9

  • 9 Пилот на Ферари

    35 13 Отговор

    До коментар #8 от "азз":

    Първата генерация може да те разори тотално . Не че и втората не може. Почват да се чупят изведнъж и то всичко наред . То и за това цените им в сайтовете за продажба са като на една Лада Нива.

    Коментиран от #16, #18

  • 10 Голям Слон

    84 15 Отговор
    Много пъти съм коментирал темата. Ще го напиша отново: първият собственик нищо не прави! Само обслужва. Вторият купувач е също с пари. Ако нещо някой някога прави, това е вторият собственик. Максимум третият. От там нататък всички с много малко изключения са мехлюзи, които искат да имат кола, но нямат нито възможност, нито желание вероятно. И какво излиза? Купува Ванчо S класа, но понеже не иска да даде 20.000, дава 10.000 с кредит от банката. Няма пари нито за гуми, нито за масла, нито за въздух, нито за каквото и да било. Кара, ама преди Ванчо е имало още поне трима, като него. И S класата става лош автомобил, ненадежден, трошлив. w220, например, си е прекрасна кола. С който и да е двигател. Просто твърде много безпарични хора са я притежавали...Разбрахте ме, предполагам.

    Коментиран от #11, #14, #27, #36

  • 11 КАП РАЗБОЙКО

    46 7 Отговор

    До коментар #10 от "Голям Слон":

    БЕЗПАРИЧНИ СМЕ ЩОТО СМЕ КЕНЕФА НА ЕВРОПА. ТАКА НИ БЕШЕ ИЗОБРАЗИЛ ЕДИН ЧЕШКИ ХУДОЖНИК КАТО СВЪРЗАНИ МАФИОТСКИ ЧЕРВА В ТУРСКИ КЕНЕФИ. ВИЖ СНИМКИТЕ ОТ ИЗЛОЖБАТА.

    Коментиран от #12

  • 12 Голям Слон

    19 20 Отговор

    До коментар #11 от "КАП РАЗБОЙКО":

    Мога много да коментирам кой и защо е безпаричен или богат. Това в случая не е толкова важно. Важното е, че Ванчо е имал избор: можел е да купи подържана кола за 20.000, но взима за 10.000 с кредит. И започва да се изказва.. Това дразни в случая! Рядко има неудачни автомобили. Има лоша подръжка. А тя защо е лоша, това е вече друга тема.

    Коментиран от #15

  • 13 Николенко

    36 8 Отговор
    Имам само "Фолксваген" . Но"Фолксваген" вече не е това което беше . Решил съм да ги сменя с "Тойота" . Така на мястото на "Кади-Макси" ще си взема "Toyota Proace"-Family, а на мястото на малкото ми "Лупо" някое "Айго" или ще видим . Реших, минавам на японски .
  • 14 Пилот на Ферари

    11 16 Отговор

    До коментар #10 от "Голям Слон":

    А ако тая кола първи собственик е била някоя фирма и за 4-5 години е навъртяла 500 хил км ? Върната от лизинг и иначе много лъскава . Купуваш от първи собственик - тогава какво правим ?

    Коментиран от #20

  • 15 Пилот на Ферари

    25 5 Отговор

    До коментар #12 от "Голям Слон":

    Преди години купувах един лъскав немски кошник . Закарах го на специалист да провери на колко реални километра е . Беше със сервизна книжка и пълна история / ако изобщо е вярна / . Спеца след пълна диагностика каза , че или километрите са реални или е кадърно манипулирана.
    Май второто е по вярно. След няколко месеца почнаха и проблемите . Явно са я позакрепили колкото да я продадат.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Dma

    8 4 Отговор
    За 911- ката (997) пък съм чел, слушал, гледал тъкмо обратното...
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 азз

    17 4 Отговор
    Много верен коментар 10 на Голям Слон
    Оттам идват приказките за кое колко било чупливо.
    Купуват “лъскав немски кошник” с “история” и другото го знаете
  • 20 Голям Слон

    28 5 Отговор

    До коментар #14 от "Пилот на Ферари":

    Ние тук така можем няколко месеца да си представяме различни хипотетични ситуации. А истината е една. Богатият купува ново, за да няма проблеми. След него купуват всички по веригата. Кой подържа, кой не.. Най-много коментират онези, които взимат МПС с почти приключил жизнен цикъл. И как могат да са доволни, когато са поне 7-8-ми собственик. Най-малкото, защото 5-та ръка колата, ако е читава, е още в Германия или Холандия да кажем. Да припомням ли, че по автосалоните 99% са блъскани, давени, прегрявани и каквото още се сетиш. Гради се някакво мнение на база изкривена информация. Във всеки един смисъл на думата.

    Коментиран от #21

  • 21 Пилот на Ферари

    22 3 Отговор

    До коментар #20 от "Голям Слон":

    В Германия ,Франция и останалите държави от ЕС също се купуват автомобили втора употреба. Само дето манипулирането на километража там се наказва със закон.
  • 22 Д фен

    1 19 Отговор
    Само дачия
  • 23 Goganov

    1 32 Отговор
    По-голяма простотия не бях чел. Едни от най-здравите коли ги имаше в списъка. Как може Фолксваген да не е здрава кола.

    Коментиран от #25, #34

  • 24 любител

    7 1 Отговор
    показателно че най здрав е москвича защото е правен от немски каски о не от тенекия. хахаха.
  • 25 любител

    11 2 Отговор

    До коментар #23 от "Goganov":

    прав си голфо от перник.хахаха. смях.
  • 26 Факт

    32 2 Отговор
    Много точна класация. По големи боклуци от Porsche Cayenne , BMW X5 и Nissan Qashqai и всички Ровъри едва ли има
  • 27 кайо

    9 2 Отговор

    До коментар #10 от "Голям Слон":

    Страшен пример даде с ръждивата барака W220.
    Само тя не е еталон за прекрасен автомобил,особено преди фейслифт.
    Коментарът ти би бил в десятката, без този пример.

    Коментиран от #28

  • 28 Голям Слон

    8 4 Отговор

    До коментар #27 от "кайо":

    :-) Точно за това приказвах... Ами, защо ръждясва? Ръждясва, защото е Мерцедес. Те за мен заемат твърдо второто място след Опел. Обаче си има изключения. Особено, когато първият собственик е българин :-) Или италианец. Та, покупка на мерцедес от Германия в общия случай е страшно нещо. Особено, когато го купува Ванчо от горните ми мнения. А w220 си е супер автомобил. Даже и преди фейслифта. Както и да е. Излишно се хабя да обяснявам и убеждавам. И w126, и w180 и дори w220 са прекрасни машини. Многократно по-прекрасни от всичко масово на пазара.
  • 29 КонТрол

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "МаКаТа":

    Като явен сектант на Японските автомобили (аз също ги харесвам) как ще обясниш липсата на Италиански такива?

    Коментиран от #31

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Трол

    11 8 Отговор

    До коментар #29 от "КонТрол":

    Италианките не ги броят за коли

    Коментиран от #33

  • 32 Jezza

    14 0 Отговор
    Голфа и след 2013-та пак си е зле.
  • 33 гост

    14 1 Отговор

    До коментар #31 от "Трол":

    Аз имам германска а жената японска , обаче в последно време чувам доста добри отзиви за италианските! Предполагам че са верни?!?!?

    Коментиран от #35

  • 34 0000

    0 4 Отговор

    До коментар #23 от "Goganov":

    Абе има някои за които не мога да се съглася като например пасат B6 и мондео 4 генерация примерно
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Точно и ясно

    3 5 Отговор

    До коментар #10 от "Голям Слон":

    Само като прочетох че Е класа била ненадежден автомобил и повече няма какво да говорим за тая класация. Преди години имах такава 220 цди 150 коня. Почти 400 хиляди навъртях на нея. Като я купих беше 4 годишна и показваше 135 хиляди
  • 37 Иво

    10 1 Отговор
    Нито едно Рено, Пежо, Фиат ....
  • 38 Безпаричен.

    12 1 Отговор
    Купувал към си чисто нови по поръчка,както и употребявани. Грижил съм се редовно за всеки един. Като си направя сметката на цена на километър, употребяваните са ми в пъти по на сметка.Новите все гледаш да ги пазиш и те боби сърцето като го видиш надраскан от някое хлапе или доброжелател. И новете и старите се чупят.
  • 39 Хирошима

    1 5 Отговор

    До коментар #4 от "дааа":

    Обясни го на тия с “японските” каруци.

    Коментиран от #42

  • 40 Фастер

    2 1 Отговор
    Собственик на БМВ Х 5 3000 бензин 2001 ва!Кара се като самолет обслужва се с качествени части!Кола за каране с нормална ценова подръжка!10020 километра пробег със тръгнала водна помпа?!?!И това ако не е надеждно!!!Нищо не може да те прибере до вкъщи с виеща помпа ,толкова километри и да държи нормална температура!Това е БМВ, историята на немските самолетни двигатели!Швабите са го измислили!
  • 41 Фастер

    0 0 Отговор
    1020километра!Поправка!
  • 42 турбо жигули

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Хирошима":

    Вземи си Тойота Хайлукс и ще видиш дали не е надежна

    Коментиран от #45

  • 43 номад

    1 0 Отговор
    баща ми за пенсионирането си подари чисто нов кайен купи 2005 колата е на 230 к км кара си се нормално кара се и оф роуд не е мръднала нормално одраскана е тук там но си изглежда като нова
  • 44 бравос

    2 0 Отговор
    искам и азе Кайенче да взема....,13 бона,с газчица - мед,меееед...:)
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.