4 Октомври, 2021 12:55 12 232 18

Ето кои премиум кросоувъри губят най-много от цената си

  • mercedes-benz-
  • bmw-
  • suv-
  • цена-
  • остатъчна стойност
Ето кои премиум кросоувъри губят най-много от цената си - 1

Експерти от компанията IntelliChoice направиха интересно проучване, наречено "Остатъчна стойност" (Residual value), което показва колко губят от цената си тригодишните премиум SUV-та.

Mercedes-Benz GLS стана лидер на този анти-рейтинг. Индексът на остатъчната стойност на този кросоувър с бензинов двигател с работен обем 4.7 литра е 58.5%. Така автомобил, закупен нов през второто тримесечие на 2018 г., след три години (второ тримесечие на 2021 г.), ще трябва да бъде продаден на цена, която ще бъде средно 41.5% под първоначалната.

Ето кои премиум кросоувъри губят най-много от цената си

Второто място сред тригодишните премиум кросоувъри, които губят най-много от цената си в сравнение с останалите, е моделът BMW X6 M, с бензинов двигател (4.4 литра). Остатъчната стойност на този модел след три години е 68.5%.

Ето кои премиум кросоувъри губят най-много от цената си

Друг представител на Mercedes-Benz затваря ТОП-3 на анти-рейтинга. Това е G-Klasse с 5.5-литров бензинов агрегат. Индексът на RV в този тригодишен модел през второто тримесечие на 2021 г. е 69%. Що се отнася до другите премиум кросоувъри, то при повечето остатъчната им стойност надвишава 70%.

Ето кои премиум кросоувъри губят най-много от цената си


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    30 30 Отговор
    премиум кросоувъра на Дачия - Дъстър не губи от цената си - той винаги държи

    Коментиран от #15

  • 2 Да бе

    78 8 Отговор
    Затова 30-годишни Г-класи са по 50000лв

    Коментиран от #5, #9

  • 3 w435tw34

    24 4 Отговор
    Не ги работят те парите или имат фирми, или са крали и не им е проблем, и на 10% от цената да ги разкарат, и да си вземат новия модел.
  • 4 Ба и дараците

    16 8 Отговор
    Дейб и бчдараците германски дейб.
    Най обичам селяни с дараци
  • 5 драйвър

    10 16 Отговор

    До коментар #2 от "Да бе":

    те са вече в категорията "антики". ;)
  • 6 ВикиЛексъсВарна

    28 13 Отговор
    Абсолютни лъжи е статията! Вижте Ге класи 2019 г. - какви цени държат - няма за по-малко от 280 000 лв. модел 2019 г. с ляв волан за модела със 450 коня....Ге 63 Амг 2020 г. на 35 000 км. се продава за 400 000 лева! От БМВ само Х7 държи цена дори и с умрелия 265 коня дизел за огромното купе на Х7 искат по 150 000 лв. за две годишна Х7 с 3литров дизел 265 коня....с хубавите 4 литриви бензин 340 коня искат минимум 200 000 лева дори за първите екземляри от януари 2020 та Х7 4.0 М пакет 340 коня!

    Коментиран от #7

  • 7 хи хи

    25 0 Отговор

    До коментар #6 от "ВикиЛексъсВарна":

    тва в бг хората говорят за Запад не за изток
  • 8 Ники

    18 16 Отговор
    Имате голяма грешка !! Ама голяма … специално тези коли държат цена … и то здраво ..
  • 9 Кьхьохьто

    19 4 Отговор

    До коментар #2 от "Да бе":

    То може да искат ама никой не ги копива
    На тези цени
  • 10 Komapak

    14 7 Отговор
    Според мен Волво и Лексус се обезценяват най-бързо. Когато си купих мойта си знаех, че си е вечно моя. Не че съм продал кола през живота си.. Много ми е странно да си купиш кола и да се оглеждаш за препродажба.

    Коментиран от #11

  • 11 Boxer EZ 3.0

    12 1 Отговор

    До коментар #10 от "Komapak":

    Напълно съм съгласен!
    Предпочитам да познавам автомобилът който карам. Колкото по-отдавна, толкова по-добре!
  • 12 Продавач

    19 1 Отговор
    Това е меко казано смешна и жалка статия, а проучването е скандално грешно. G-класа, без значение от годината и еволюцията, е НАЙ-БАВНО обезценяващия се модел от десетилетия насам!

    Коментиран от #13

  • 13 Йоко - понко

    2 9 Отговор

    До коментар #12 от "Продавач":

    Купувай, след 10-15 години такива автомобили ще са част от колекциите на най богатите, хора а някои ще са музейни експонати и ще са цифра все пак идва края на ДВГ-то.

    Коментиран от #14

  • 14 Ввв

    7 0 Отговор

    До коментар #13 от "Йоко - понко":

    Идва,да,след 30-40 години
  • 15 123

    8 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Да, прав си. Той е безценен. Никога не губи от цената си, защото там вторичен пазар няма. Колкото е струвал като нов - толкова. Като го купиш едни път - после направо за скрап.
  • 16 Бай Онзи

    1 0 Отговор
    Тва са автомобили за хора дето не си знаят парите нас простолюдитето какво ни интересув
  • 17 123

    2 0 Отговор
    Обичайните заподозрени, а именно немските талиги. И при колите е така и при всичко. Качество, като на китайски миксер от битака и същата гаранция имат. Има марки, които предлагат 7-8 и дори 10 г за колите си, а тези мошеници 2 макс 3 г. и дори по време на гаранцията цакат клиентите си, като ги карат да си плащат я за труда, я за консумативите.
  • 18 Димид

    0 0 Отговор
    Нали на всички е ясно че статията е преведена и не се отнася за пазара в България?