14 Декември, 2021 10:09 4 557 11

Mercedes-Benz ще стане еталон за Lancia

  • lancia-
  • mercedes-benz-
  • стратегия

Италианската марка ще разгледа стратегията за развитие на германците

Mercedes-Benz ще стане еталон за Lancia - 1

Марката Lancia, която в структурата на Stellantis, заедно с Alfa Romeo и DS Automobiles, е отделена в „премиум сегмента“, ще използва стратегията на Mercedes-Benz, за да „осигури дългосрочно бъдеще в рамките на групата“. На първо място, говорим за увеличаване на рентабилността, а не за обемите на производство, но може би италианската марка ще заимства нещо друго от германците. Lancia ще пусне три нови модела през следващото десетилетие.

Първият ще бъде петото поколение Ypsilon, последвано от компактен кросоувър и хечбек - и двата електрически. Може би последният модел трябва да се разбира като наследник на легендарната Delta. Според главния изпълнителен директор на Lancia Лука Наполитано, Mercedes-Benz ще се превърне в еталон за компанията, по-точно ще се копира стратегията, следвана от немския производител.

Всъщност планът за развитие на Mercedes, представен през 2020 г., се състои от шест точки, но Наполитано засега изтъква само една - ръст на рентабилността чрез оптимизиране на каналите за продажба, преразглеждане на производствените обеми и ценообразуване. Това, според ръководството на Lancia, "ще гарантира на марката дългосрочно бъдеще в Stellantis" и също така ще помогне на марката да се разшири на международните пазари.

Другите пет точки от стратегията на Mercedes-Benz са „луксът като част от продукта“; развиване на дългосрочни взаимоотношения с клиенти и увеличаване на броя на повторните покупки (чрез абонаменти и актуализации на функционалността по въздуха); агресивна стратегия за електрификация и софтуер (Stellatis вече прилага част от това); намаляване на постоянните и променливите разходи; и развитието на подмарките AMG, Maybach, G и EQ.

Според плана Lancia ще пусне три нови модела през следващите десет години. Първият, през 2024 г., ще бъде следващото, пето поколение Ypsilon. Сега това е единственият модел на марката и се продава само в Италия. Новият хечбек получи версии с хибридна и изцяло електрически силов тракт. След това към гамата ще бъдат добавени кросоувър и още един хечбек, като и двата ще бъдат електрически. Последната най-вероятно е възродената Delta, за която самият Наполитано говори през октомври.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 среднощен

    13 3 Отговор
    "Италианската страст" в ръцете на немския "разум и прагматизъм", означава само едно - нови дялове на пазара...
  • 2 хъхъ

    6 14 Отговор
    Lancia...премиум сегмент...окончателен фалит.
  • 3 куку руку ку

    11 5 Отговор
    Ланчия, символът на иновациите и на бързото гниене. Имах Делта автоматик 83 г., бракувах я заради един износен диск на съединител в скоростната кутия. В представителството на Ланчия в Германия заявиха, че: Делта автоматик... такъв автомобил не е произвеждан.

    Коментиран от #7

  • 4 Мунчо юмручето

    2 23 Отговор
    Нещо маи се омотаха тия каде е ланчия каде е мерцедес ланчия е на нивото на дачиа има един модел кола дето продава даже е по зле от дачия една фалирала марка ми се струва
  • 5 Азз

    20 3 Отговор
    Ланчия е голяма марка!
  • 6 Миро

    6 6 Отговор
    Италианците вкараха големите пари във Фиат а алфата и ланчията ги натикаха в ъгъла. Сега щели да възраждат Ланчия! На един умрял ще правят изкуствено дишане. Освен още по умрял няма какво друго да стане. Всички тези други марки бяха нещо когато бяха отделно един от друг. Сега са събрани на едно място 20 марки автомобили.
  • 7 Само да кажа

    6 9 Отговор

    До коментар #3 от "куку руку ку":

    Че Италия и Германия са богати държави, няма спор, че са партньори в много отношения, също. Допринесли са много в автомобилната история, имат и доста скъпи модели, даже бих казал най-скъпите в света са или немски или италиански. Обаче, като някой каже НАДЕЖДНИ, и умирам от смях. Особено италианските. Като решат да направят нещо както трябва, им се получава. Ама по-достъпните им коли са пълни боклуци.

    Коментиран от #10, #11

  • 8 гост

    12 4 Отговор
    Чудя се какво ли разбират италиянците и германците от автомобили и надеждност,едните създали автомобила,а другите автомобилните състезания.Но виж Ганьо,много разбира,нищо че до скоро дядо му го е возил в каруцата.
  • 9 Forza Italia

    7 0 Отговор
    Бай Ганьо разбира от всичко!
    Всички други не разбират нищо.
    Италианците и Германците са автомобилни инжинери от най висока класа.
  • 10 Dancho

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Само да кажа":

    Ти колко такива боклуци има през живота си, та твърдиш такива неща ? Ако си имал, със сигурност са били хвърлени за скрап, там откъдето са дошли.
  • 11 непознат

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Само да кажа":

    Боклуци кой не са.Особено дето купуваме коли трета ръка за по 5000 лв.Всичките марки са боклуци защото ги взимаме на по 300 000 км.Вземи нов Фиат и тогава ще говорим,боклуци ли са.Алфите струват по 100 000 лв.кой ще я купи.Когато пишеш за италианските боклуци уточнявай че става въпрос за трета употреба.