22 Януари, 2023 10:30 6 172 18

Как Lancia обнови единствения си модел

  • lancia-
  • ypsilon

Хечбекът Ypsilon получава ново оборудване, но губи метановия си двигател

Как Lancia обнови единствения си модел - 1

Lancia обнови единствения си модел, хечбека Ypsilon. Субкомпактният автомобил получава нова екстериорна и вътрешна декорация, продължава да разполага с рециклирана пластмасова тапицерия на седалките и с медийна система с Apple CarPlay и Android Auto. За първи път Ypsilon идва с камера за задно виждане, а освен това има намалена гама двигатели: от нея е премахнат метановият 0.9 TwinAir.

Как Lancia обнови единствения си модел

Марката Lancia се готви за радикална трансформация. Това означава не само навлизане в премиум сегмента на пазара и преразглеждане на корпоративната идентичност , но и лансиране на нови модели . Поради тази причина беше решено да се мине с малко кръвопролитие и да се актуализира единствената кола в гамата днес - хечбекът Ypsilon. Ще припомним, че третото поколение на модела се появи през 2011 г. То е построено на платформата на Fiat 500 и за 12 години претърпя два малки рестайлинга.

Как Lancia обнови единствения си модел

Палитрата бои за каросерия Ypsilon има нов "естествен" цвят Dew Green. Хечбекът има и различно декориран екстериор и интериор, както и подобрена графика на таблото. За тапицерия на седалките все още можете да изберете синтетичен плат Seaqual Yarn, който е направен от пластмасови отпадъци, събрани в Средиземно море. И това е само началото. След няколко години половината от повърхностите, които можете да докоснете в колите на Lancia, ще бъдат направени от рециклирани материали или екологично чисти материали.

Как Lancia обнови единствения си модел

Медийната система със 7-инчов сензорен екран, Apple CarPlay и поддръжка на Android Auto мигрираха от актуализацията от 2021 г. Наистина новото е безжично зареждане за смартфони и камера за задно виждане. Междувременно, както вече споменахме, метановият 0.9 TwinAir отпадна от гамата двигатели. Сега хечбекът може да бъде поръчан само с атмосферна хибридна „тройка“ 1.0 GSE FireFly с мощност 70 сили (92 Нм) или с 1.2-литров мотор на пропан-бутан, който развива 69 сили. Според Lancia преминаването към втечнен природен газ ще доведе до годишни спестявания от около 700 евро. Цените на самия Ypsilon започват от 17 100 евро.

Как Lancia обнови единствения си модел


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    17 21 Отговор
    Как се нарича кола от отпадъци?
    Това, ще го купуват само рентакар компаниите, евентуално!

    Коментиран от #17

  • 2 Иво

    37 2 Отговор
    Избор между 69 и 70кс си е направо неограничен.
  • 3 ГруЮ

    30 5 Отговор
    Учудва ме, че дори и един модел успяват да произвеждат от Ланча. Убиха марката със странното си виждане за дизайн през последните 15-тина години. А имаха страхотни попадения- Бета, Делта. Да не говорим за предвоенните модели.

    Коментиран от #5

  • 4 Малко ме е яд

    24 2 Отговор
    Ехх.. спомени... Имах една Дедра комби на газ. Какво ли не правих за да се счупи и да я сменя, а тя, проклетницата не мръдна. Само разхода й беше големичък - 12 на 100 - но такова юркане на друга кола не съм правил. Даже последните 5 години маслото не сменях. Накрая я продадох.
  • 5 Смех 😆🤡🤣

    18 3 Отговор

    До коментар #3 от "ГруЮ":

    Немците ги убиха и покойният вече мръстник Пиех
  • 6 Леля Гошо

    20 2 Отговор
    Някога беше интересна марка, която отвреме-навреме пускаше мега култови модели, но последните 10-15 години са една безкрайна агония. Отсега е ясно че поредният опит за трансформация ще завърши трагично. По продажби ще се конкурира с луксозната линия DS на Ситроен.
  • 7 Аз бре

    14 1 Отговор
    Първата ми кола преди 20 години..
    Имаше проблеми с електрониката,но отиде за скраб поради изгнили ламарини на 550 000 километра,двигател 1.1 вървеше на пожар.Преди последното ГТП се наложи всички дупки по ламарини да ги запълвам с гипс и после боя.Иначе на тия километри,двигателя беше ок,за малолитражка.
  • 8 Димчи

    12 2 Отговор
    Имал съм 2 едната на метан другата на газ мн хубави и здрави коли бяха
  • 9 Класика

    8 1 Отговор
    Супер!
  • 10 Гост3

    7 6 Отговор
    За фиата италянците казват, много върви, много гори, много се чупи😀
  • 11 Никси

    5 0 Отговор
    има един модел на Ланчия копие на Крайслер 300 црд , те това много ме кефи и Ланчия Темпра !!!.
  • 12 Знайко

    15 0 Отговор
    От производител на най-култовата рали кола до събирачи на трицилиндрови моторетки, монтирани в кошове от 1300 кг....пълна излагация.
    Извън темата....в мутренските времена мои приятели докараха една червена ланча делта интеграле ево 3, още с сликовете с диагонални чертички....уааааууу ! На кварталния обръщач вдигам сто до другия обръщач, ръчна пак 100 , пак спирачки, пак гас- пак 100....нещо страшно! Та тъкмо си мислим че сме се научили да я караме и идва един съзтезател Терзиев, да я гледа за да я купува и вика ....да я покараме....Аладжата- Виница - 3мин и половина! Ще изкъртим дръжките над прозорците! Грубо с вратите настрани и точно преди да излетим от пътя в гората-мръсна газ и тръгваме да излитаме вече от другата страна и пак мръсна гас.....Ние сменяме цветовете , а Терзийски ни гледа и се смее...Невероятна кола, смао дето ако трябва да смениш шарнир трябва да разглобиш цялото окачване! Ааааа, и гори доста!

    Коментиран от #14, #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Никси

    6 0 Отговор

    До коментар #12 от "Знайко":

    а каква беше култова кола Ланча Делта Йнтеграле и още си е даже , имах я на колекцията от дъвки Турбо , много яка , много яка бате !!!.👍👍👍👍👍
  • 15 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Знайко":

    Терзийски е легенда , Митко Илиев , Румен Дунев и Калин също !!!.
  • 16 А бе Радо

    4 0 Отговор
    Ланчия ... единствения модел Ypsilon !? Само това ли правят "Ланчия" ?
  • 17 Съдията Дред

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    Продава се само в Италия, доколкото знам, в повечето европейски страни нямат представителства. Търсят на кого да продадат марката, ако имаш няколко милиарда излишни, ще ти стискаме палци
  • 18 Азз

    1 0 Отговор
    Ланка е култова марка. Имах Капа, дизел, 125 коня, 250 нютона.
    Много яка беше