10 Януари, 2022 10:23 18 801 12

823 коня за новото BMW M8 Competition

  • bmw-
  • m8-
  • competition-
  • manhart-
  • тунинг

Модификацията от Manhart се нарича MH8 800 и по мощност превъзхожда BMW M5 CS

823 коня за новото BMW M8 Competition - 1

Представен през януари 2021 г., седанът M5 CS с мощност 635 конски сили се превърна в най-мощния сериен модел в историята на марката. Под капака на това BMW има модифициран V8 4.4 турбо двигател, който се използва на редица други автомобили на марката. И, както доказват специалистите от студиото Manhart, той е в състояние да достави много по-висока мощност. Това обаче изисква много скъп набор от нови части за двигателя.

823 коня за новото BMW M8 Competition

В случая моторът S63B44, който се използва и при кросоувърите X5 M и X6 M, разполага с нов турбокомпресор и интеркулер, въглероден всмукателен тракт и изпускателна система от неръждаема стомана. Благодарение на тези елементи мощността на двигателя е увеличена до впечатляващите 823 конски сили, а въртящият момент - до 1070 нютон метра. Но това не е всичко.

823 коня за новото BMW M8 Competition

В допълнение към модификациите по двигателя, Manhart предлага черна радиаторна решетка, аеродинамичен комплект за каросерията от въглеродни влакна, 21-цолови джанти Manhart Spider и набор от регулируеми пружини KW за по-добро управление. Интериорът на автомобила е с нов волан с алкантара и е гарниран с карбонови вложки.

823 коня за новото BMW M8 Competition

Специалистите от Manhart не само правят BMW M8 Competition по-мощен, но и променят името му на MH8 800. И не всеки може да стане собственик на такъв автомобил. Цената на модификациите не се разкрива, но е известно, че ще бъдат направени само 10 копия от MH8 800 - матово синята спортна кола, представена на фирмените снимки, е с номер 5, тоест половината от серията вече е направена.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Простотии ...

    8 11 Отговор
    Няма начин поне 1 ганьо да не я поръча. ..

    Коментиран от #4, #7

  • 2 Само преди години

    21 0 Отговор
    Тези коне щяха да звучат като безумие и безсмислени, но сега в ерата на електромобилите конете на мощните автомобили започнаха да се мерят в хиляди, а не в стотин.

    Въпреки това е впечатляващ автомобил.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 МалкоЛогика

    17 1 Отговор
    Това е подходящата кола за градско в Париж (ограничен до 30 км/ч).
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Умен по цялата глава

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Простотии ...":

    Това са няколко стотин патента вложени в Автомобила...Почти като двутактовия аналогов Трабант - апогея на Германската Комунистическа мисъл....
  • 8 Иво

    12 1 Отговор
    Леле мале,с тази мощност ще реже стълбове и мантинели като нагорещен нож масло.
  • 9 Врачанина

    0 1 Отговор
    Ле лее те та колко ша праи от нула до сто бе бацета туй чудо?
  • 10 Аз съм прав а вие не сте

    1 6 Отговор
    Безсмислието на ДВГ е очевадно толкова мощностъ за нищо пак ни мой свали под 9-10 секунди на 400 метра и под 2,8-3.0 до 100 км/ч пушилник
  • 11 Дух

    0 0 Отговор
    Незнам и не му разбирам но изглежда брутално
  • 12 Служител

    0 0 Отговор
    Обаче евала на баварците, имат и най красивата и най грозната кола ... както няколко недоразумения и няколко бест селъра .. работят си хората! .. само който не работи не греши и не експериментира!