40 71520

Вижте новите джипове на Great Wall

  • h2-
  • h6-
  • h7-
  • h8-
  • steed-
  • шанхай 2013

Автомобилите с повишена проходимост са разработени от бившия дизайнер на Mercedes-Benz Андреас Дойфел

Вижте новите джипове на Great Wall - 1

Автомобилното изложение в китайския град Шанхай добива все по-голяма популярност и днес този форум може да бъде определен като един от най-големите в света. Водещите световни автомобилни производители се надпреварват да показват последните си новости именно в Китай, защото пазарът там е най-големият в световен мащаб за много от концерните.

По традиция в Шанхай присъстват и много от китайските производители на автомобили. Наш екип посети изложението във финансовата столица на Китай, като за много от премиерите вече ви разказахме. Сега обаче ще спрем вниманието ви на местна марка, представляваща най-голям интерес за нас българите. Естествено, става дума за Great Wall, която в Шанхай разполагаше с един от най-големите щандове. Премиерите също бяха доста, а най-интересните от тях бяха на новите автомобили с повишена проходимост, голяма част от които предстои да са правят и у нас.

Great Wall H6

Първият интересен всъдеход, който ще започне да се произвежда край Ловеч само след два месеца, е Great Wall H6. Този кросоувър от ново поколение е проектиран от бившия дизайнер на Mercedes-Benz Андреас Дойфел, който преди това разработва второто поколение на ML, както и най-големия щутгартски всъдеход GL. Сега негово дело са и останалите кросоувъри с марка Great Wall, обозначени с индекси H2, H7 и H8. Освен тези четири нови автомобила с повишена проходимост интерес на щанда на Great Wall представляваше и модернизираната визия на пикапа Steed. Моделът H6 ще се предлага у нас с един бензинов 1.5-литров турбодвигател и с двулитров дизел.

Great Wall H2

H2 е най-малкият от гамата кросоувъри и впечатлява с двуцветната си окраска. Неговите размери са 4 330x1 815x1 700 мм, съответно дължина, широчина и височина, а междуосието му е 2 560 мм. Great Wall H2 ще се оборудва с новия двигател на марката GW4G15B, който е бензинов, разполага с турбокомпресор, а мощността му е 110 киловата при 5 600 об/мин. Максималният въртящ момент е 210 Нм, налични в диапазона 2000 - 4500 оборота. Моторът е комплектован с шестстепенна механична скоростна кутия. Екипът ни имаше възможността да направи тест драйв на автомобил H6 с този агрегат и първоначалните ни впечатления са повече от добри. Агрегатът има достатъчно тяга във всички оборотни диапазони, като съотношението динамика икономичност може да се определи като много добро.

Great Wall H7

Кросоувърът H7 е позициониран една стъпка над H6, като размерите му са 4 677x1 911x1 702 мм, а междуосието му е 2 850 мм. Най-интересната модификация от гамата на H7 е версията GW4C20A/GW-TYZ70B - бензинов двигател с директно впръскване и работен обем два литра, който работи съвместно с електромотор. Според мнозина от експертите на салона в Китай H7 разполага с едно от най-модерните поколения на т.нар. хибридно задвижване. Мощността е 200 kW при 6 000 об/мин, а максималният въртящ момент е 370 Нм при 1 800 - 4 000 об/мин. Този всъдеход ще разполага и с автоматична скоростна кутия.

Great Wall H8

Новият флагман на Great Wall е моделът H8. Най-големият кросоувър е с размери 4 806x1 975x1 794 мм, съответно дължина, широчина и височина, а междуосието му е 2 915 мм. Оборудван е с бензинов двигател GW4C20 с директно впръскване и работен обем от два литра. Този агрегат също разполага с турбокомпресор и шестстепенна автоматична трансмисия. Мощността му е 160 киловата при 5 500 об/мин, а максималният въртящ момент - 324 Нм, достигани в диапазона 2 000-4 000 оборота.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 skier

    1 0 Отговор
    Наистина са много красиви. Китайците вървят по пътя на корейците. Съвсем скоро ще ги задминат. А това, че се правят у нас е още по-добре. Като прибавим и ниските цени... Аз лично бих карал едно Н2.

    Коментиран от #6

  • 2 Едикой си

    1 0 Отговор
    Ццц....немците треперят отдавна сигурно...
    Какво да се прави конкуренция...
    Иначе джипчетата никак не са лоши.
  • 3 Shmeker

    1 1 Отговор
    Ниски, ниски, колко да са ниски? Щом само фирмите могат да си ги позволят.
  • 4 Джон Смит

    1 2 Отговор
    Стига глупости: ДЖИП , това не е ! Джип е кола за кал и лош път! Това са някакви смешки!

    Коментиран от #5

  • 5 Славчо Димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Джон Смит":

    Ти си смешен. Кой в днешно време набляга на истински всъдеходи. Джипките вече са паркетни, като тези от статията. Такива правят всички големи производители. Да си чул за нов джип с три блокажа и на рама? Ми не си, няма и да чуеш. Масовите джипки вече са такива, а дали ти харесва или не, никой не те пита, както и мен
  • 6 Maurice

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "skier":

    Не те разбрах!! Кое се прави унас?? Да не визираш Волекс 10?? Докато тези започнат да се правят унас, ще е приключила третата световна война!

    Коментиран от #7


  • 7 skier

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Maurice":

    H6 започва да се прави у нас след 2 месеца. Толкова ли скоро ще избухва войната.

    Коментиран от #10

  • 8 стефан сервиз

    0 1 Отговор
    АЗ СЪМ ПО ЧАЧИИТЕ СОРИ.КАТ НАПРАВЯТ СУИВ ДА ХАРЧИ 4 ПО4 5.5 ЩЕ СИ ВЗЕМА
  • 9 стефан сервиз

    0 1 Отговор
    ДАЧИИТЕ

    Коментиран от #13

  • 10 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "skier":

    Ама ще, ама може би, ама само след 2 месеца, ама само след третата световна война!! Като направят поне една бройка, тогава ги хвали. Сега само внасят и не се знае колко пари се перат през този завод край Ловеч. Н6 наистина е приличен автомобил. Но той има общо със завода край Ловеч, колкото аз и ти имаме общо.
  • 11 Остап Бендер

    0 0 Отговор
    като изключим хромирана решетка и фарове, всичко останало по колите изглежда много добре
  • 12 EMSKI

    1 0 Отговор
    Тази пролет бе много дъждовна....февруари закупихме Китайско-Българския "пикап"....е..никога не съм закъсвал толкова често..колегата ми агроном с старо Паджеро ме спука от бъзици!!!!Сравнението е точно,защото ходим по едни и същи "кърски" пътища. Не става за тази работа...ще кажете пикап е ,и е лек отзад,да,но една TOYOTA-HILUX, се разкарваше като у дома си по същите калотии!!!!
  • 13 Димитър Димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "стефан сервиз":

    малко си неграмотен Стефчо ма че те броим за човек
  • 14 Петър Петров

    0 1 Отговор
    tiq djipove sa bangii kitaiski nai-dobrite djipki za momenta sa nissan terrano i mitsubishi pajero

    Коментиран от #15

  • 15 skier

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Петър Петров":

    Петърчо, живееш още в 20 век, моето моче или това са теориите на баща ти. Тези джипки са почти толкова качествени, колкото и корейските, а тепърва ще стават още по-добри. Споменатите от теб паджеро и терано вече нямат живи съученици, ако ме разбираш

    Коментиран от #16, #19

  • 16 Ангел Ангелов

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "skier":

    Не е така. Голяма част от старите джипове са наистина такива, а новите нямат нищо общо с офф-роуд. Да за малко черен път стават, но за тежък терен са пълна скръб. H5 си има бавни, но при H6 всичко става електроника. Ама така няма скъпи блокажи, ЛСД, раздатки и т.н. но куца проходимостта.
  • 17 Станислав Драганчев

    0 0 Отговор
    Айде пък за тази Дачия да не говорим Стефчо че закъсва на равно при включени блокажи на сняг :D
  • 18 Крум Янкулов

    0 0 Отговор
    H8 ми харесва
    успех
  • 19 Николо Макиавелски

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "skier":

    каквото и да си говорим - Грейт Уол е ФАКТ , при това НЕзаобиколим

    Факт , с който ще се съобразяват всички Вносители на автомобили...ако искат да Продават

    Джипове с по 30 - 40 % Печалба нямат шанс
    Джипове с цени над 60 000 лв - също

    само за 2011 год българинът е платил 28 МЛРД лв Лихви-откъде пари за Скъпи Джипове
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.