С усъвършенстван дизайн в областта на предната и задната част, както и с множество иновативни технологии Audi придава на своя флагман A8 допълнителна доза представителност и спортна елегантност. Така марката с четирите пръстена на емблемата допълнително подчертава уверения и прогресивен характер на своята динамична луксозна лимузина.
Новите високотехнологични светлини отпред и отзад впечатляват с иновативни функции и обогатяват портфолиото от модерни технологии на A8. Промените по модела почти не са променили външните размери на флагмана на Audi в сегмента на луксозните лимузини. A8 има междуосие 3,00 метра, дължина на каросерията 5,19 метра, широчина 1,95 метра и височина 1,47 метра. Каросерията на A8 следва конструктивния принцип Audi Space Frame (ASF) – тя се състои от 58 процента алуминиеви компоненти.
С общо пет варианта за задвижване обновеният Audi A8 предлага богат избор на своите клиенти. От V6 TFSI- и V6 TDI-двигатели с работен обем три литра, през Plug-in хибридното задвижване TFSI e, което съчетава V6 TFSI-двигател и електромотор, до върховия 4.0 TFSI-двигател. Последният се предлага с различни нива на мощност за A8 и S8. Той е с кубатура четири литра, има осем цилиндъра с V-образно разположение и е екипиран с технологията cylinder on demand.
Audi S8 TFSI quattro е спортният флагман на моделното семейство. При него Biturbo V8 двигателят разполага с 420 кВт (571 к.с.) мощност и 800 Нм максимален въртящ момент, наличен между 2050 и 4500 оборота в минута. Класическият спринт от място до 100 километра в час се изпълнява за 3,8 секунди. COD-системата осигурява ефективност и за S8. Клапите в изпускателната уредба по желание правят звука на двигателя по-агресивен.
Ключов акцент при преработеното A8 е предикативното активно окачване. Тази технология позволява всяко от колелата на автомобила да бъде управлявано или разтоварвано поотделно с помощта на електромотор. Предикативното активно окачване на Audi A8 осигурява забележително широк спектър от възможности. В случай че изберете от системата Audi drive select der режим dynamic, ще усетите спортната страна в характера на голямата лимузина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шоп0
Коментиран от #4
14:11 17.02.2022
2 Вести
Коментиран от #5
14:15 17.02.2022
3 АУУУУУ
14:15 17.02.2022
4 Много скъпо
До коментар #1 от "Шоп0":
200 само за колата и още 20 бона за автокаско15:47 17.02.2022
5 Антон
До коментар #2 от "Вести":
Тъпунгерите които виждаш да шофират подобен клас автомобили обикновено за шофьори/момчета за всичко на някой платежоспособен човек.Батките, карат такива аудита, ама нов внос , милионнници от моделната година 2000-2010. На батките за толкова им стигат паричките. А пак не е сигурно че са техни
17:07 17.02.2022
6 Фандъкова
22:40 17.02.2022
7 Васик Атанасова
23:18 17.02.2022
8 Лакей от Банкя
23:31 17.02.2022
9 Борис Бойков
19:04 21.02.2022